home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068575 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3030: 13 Aug 2008, 22:45 »

Kæææft en elendig kamp. Sagna var ringe, Clichy var ringe, Adebayor var helt væk, og det var ekstremt tydeligt at vi manglede Cesc's kreativitet på midtbanen. Dårlig indsats, godkendt resultat.

Hver gang vi endelig forsøgte på et eller andet, lavede Twente frispark - frustrerende nok i sig selv, men når dommeren så kun fløjter for omtrent halvdelen af dem bliver man bare endnu mere irriteret.

Og så kan vi jo blive ved dommeren, som ydede en HÅBLØS indsats. Ingen linie overhovedet. Hvordan idioten Wilkshire slipper for kort aner jeg ikke, og hvordan idioten der knalder en arm i hovedet på Djourou slipper for kort fatter jeg heller ikke. Og så hiver vi selv gule kort ind for 2 milde frispark..

Men hep hey, jeg havde for en gangs skyld gættet resultatet rigtigt...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3031: 14 Aug 2008, 13:15 »

Wenger udtaler at der "certainly" vil komme et nyindkøb før returkampen mod Twente 27. august:

Arsène Wenger will not be signing anyone before the Premier League kicks-off on Saturday but he will ‘certainly’ bring in a new face before home game with Twente on August 27.

The Arsenal manager has suggested for some time that he could add to the squad - however he will not be rushed.

After the 2-0 win in Holland on Wednesday night the Frenchman said: “Will something be done ahead of the second leg? Certainly yes, but before Saturday, no.”
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3032: 14 Aug 2008, 13:17 »

"Something will be done."

Ja, det kan jo betyde lidt af hvert Tunge
Logged



fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3033: 14 Aug 2008, 13:25 »

Var Niklas Bendtner i aktion i går? i så fald, hvordan klarede han sig? Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3034: 14 Aug 2008, 13:26 »

Han blev skiftet ind med 2 min igen, og rørte vist ikke bolden.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3035: 14 Aug 2008, 13:31 »

Han blev skiftet ind med 2 min igen, og rørte vist ikke bolden.
Okay Smiley Hvem spillede på toppen for jer da? Havde faktisk regnet med at bendtner startede, men Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3036: 14 Aug 2008, 13:32 »

Adebayor og van Persie - du skal nok ikke regne med at Bendtner starter med mindre en af disse 2 er skadet, i karantæne eller skal spares.
Logged



Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3037: 14 Aug 2008, 16:02 »

Nu ser jeg bare frem til kampen på lørdag!

Har sagt det før, men:

Arsenal 3-0 WBA

Adebayor
Walcott
Vela

Wink
Logged


Arsenal Football Club


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3038: 14 Aug 2008, 16:07 »

Tror Arsenal vinder mere. På Emirates, mod en af de svageste modstandere i Ligaen, som først skal vende sig til Premier Leagues høje niveau.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3039: 14 Aug 2008, 16:08 »

Tror Arsenal vinder mere. På Emirates, mod en af de svageste modstandere i Ligaen, som først skal vende sig til Premier Leagues høje niveau.
Men det er også første ligakamp for Arsenal, men jeg vil da håbe de vinder med mere. Opstemt
Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3040: 14 Aug 2008, 16:11 »

Bromwich har været i PL før, og de må have noget rutine i, hvis ikke spillerne, så i hvert fald i bestyrelsen. Men jeg tror Arsenal ligger stille og roligt ud og vinder kampen let. Og let betyder ikke 3,4 eller 5-0.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3041: 14 Aug 2008, 16:15 »

Tror nu nemt Arsenal kan få det svært hvis de ikke får scoret inden for de første 20 min Smiley... Man ved per tradition at det er det vigtigste tidsrum i en kamp, hvis der på papiret er klasseforskel...

Hvis underdogsne holder den der, vil favoritterne langsomt blive stresset og frustreret, men scorer arsenal omvendt 2 kasser der, er det slut...

Så tror stillingen efter 20 mins tid vil give et godt prej om resten af kampens forløb Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3042: 14 Aug 2008, 16:17 »

Anyway, jeg glæder mig vildt meget til sæsonstarten, som jeg aldrig har glædet mig før!
Jeg tror at Vela bliver stor om et par sæsoner, for han viser allerede kølighed foran mål, kanon teknik og fantastisk til at holde på bolden.

VK: Igår spillede vi ikke godt imod Twente, men scorede alligevel to mål indenfor den sidste halve time, så det kommer nok ikke til at have den store betydning.
Smiley
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3043: 14 Aug 2008, 16:20 »


VK: Igår spillede vi ikke godt imod Twente, men scorede alligevel to mål indenfor den sidste halve time, så det kommer nok ikke til at have den store betydning.
Smiley


Hvor har jeg sagt altid Rullende Øjne  Ubeslutsom

Nej det ved jeg da godt, men siger bare at de første 20 min i en kamp ofte er de afgørende.. Hvis west bromwich vil have noget med fra den kamp er det tvingende nødvendigt at de kommer godt fra start, så de får fornemmelsen af at være med i kampen!!

Hvis man ser fodbold på tv, og det ene hold er uderdogs hører man også altid om de berømte første 20 min Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3044: 14 Aug 2008, 16:23 »

Det får vi så at se.. Cool
Jeg tror ikke det kommer til at have betydning..

Nogen der ved hvor lang tid de forskellige er skadet? Ubeslutsom
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010