home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1072403 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3060: 15 Aug 2008, 23:44 »

Der er en del muligheder, men jeg har ikke lige fulgt med igår om der skete noget mht. handler?
Logged


Arsenal Football Club


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3061: 15 Aug 2008, 23:45 »

hmmm... Barry, Xabi Alonso, Makoun er blevet nævnt. Tror mest på den sidste da det ikke ligner Wénger at hente profiler ind Smiley

Jeg tvivler på at vi henter en mand som vil være cup-tied i CL, og dermed er i hvert fald Barry og Alonso udelukket. Men vi får at se...

Andre rygter nævner Toulalan og Michael Johnson.
Logged



A-maN
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3062: 15 Aug 2008, 23:46 »

Det kunne sku også være lækkert med Xabi Alonso. Også synes jeg at de burde skille sig af med Senderos, hvad synes i om ham?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3063: 15 Aug 2008, 23:46 »

Som Manchester United spiller vil jeg sige: Glæder mig til at se hvordan Arsenal starter sæsonen.. Om de spiller lige så flot fodbold som sidste år. & så glæder jeg mig sgu til at se Nasri.. Smiley

Tror også som g00n at det bliver Gökhan ... ..
Glæder mig også til at se Arsenal igen. Smiley om de kan holde "charmefodbolden", hvilket jeg tror, da de har en meget teknsik stærk trup med masser af ungt blod, der vil frem ad banen. Kan blive rigtig godt for dem iår Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3064: 15 Aug 2008, 23:48 »

Jeg tror ikke vi skiller os af med flere forsvarsspillere end Justin Hoyte - vi kommer tværtimod måske til at mangle en enkelt dernede.

Mht. Senderos har han da naturligvis sine dårlige dage og dermed sine kritikere, men han er trods alt kun 23, og hvis han kan komme tilbage til at vise de lovende takter der gav ham trøje nummer 6, tror jeg sagtens han kan blive til noget. Jeg så faktisk hellere at vi skilte os af med Gallas, hvis det endelig skulle være.
Logged



fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3065: 15 Aug 2008, 23:49 »

Jeg tror ikke vi skiller os af med flere forsvarsspillere end Justin Hoyte - vi kommer tværtimod måske til at mangle en enkelt dernede.

Mht. Senderos har han da naturligvis sine dårlige dage og dermed sine kritikere, men han er trods alt kun 23, og hvis han kan komme tilbage til at vise de lovende takter der gav ham trøje nummer 6, tror jeg sagtens han kan blive til noget. Jeg så faktisk hellere at vi skilte os af med Gallas, hvis det endelig skulle være.
argument for at du hellere så Gallas væk? Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3066: 15 Aug 2008, 23:52 »

Hans præstationer sidste sæson. Vi har aldrig været så sårbare overfor lange bolde frem i midten som vi var sidste sæson, og hans måde at håndtere anførergerningen på var en skændsel. Han er den ældste af de centrale forsvarsspillere vi har, og derfor ser jeg hellere at vi fokuserer på at fremavle det bedste i Toure, Senderos, Djourou og til dels Nordtveit.
Logged



Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3067: 15 Aug 2008, 23:52 »

Toulalan ville jo være klasse!
Han har vist sig som en virkelig klasse spiller på midten med fantastiske pasninger, køb!

Michael Johnson ved jeg ikke helt..
Har ikke rigtigt set ham spille, men den albue, som han gav en FCM spiller i hovedet, brød jeg mig ikke om!
Logged


Arsenal Football Club


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3068: 15 Aug 2008, 23:53 »

Toulalan ville jo være klasse!
Han har vist sig som en virkelig klasse spiller på midten med fantastiske pasninger, køb!

Michael Johnson ved jeg ikke helt..
Har ikke rigtigt set ham spille, men den albue, som han gav en FCM spiller i hovedet, brød jeg mig ikke om!
Ja en midtbane med Toulalan og Fabregas Smiley slikker mig om munden ved tanken. Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3069: 15 Aug 2008, 23:54 »

hmmm... Barry, Xabi Alonso, Makoun er blevet nævnt. Tror mest på den sidste da det ikke ligner Wénger at hente profiler ind Smiley

Makoun er lige skiftet til Lyon, så ham bliver det ikke. Og som G00n skriver, så Barry & Alonso spærret i CHL, så dem bliver det nok heller ikke.
Logged


Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3070: 15 Aug 2008, 23:54 »

Ingen grund til at skille sig af med nogen af dem. Det ville da være helt absurt at smide anføren på porten...
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3071: 15 Aug 2008, 23:55 »

Makoun er lige skiftet til Lyon, så ham bliver det ikke. Og som G00n skriver, så Barry & Alonso spærret i CHL, så dem bliver det nok heller ikke.
ups er sku lige smuttet for mig den transfer Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3072: 15 Aug 2008, 23:55 »

IMO skulle anførerbindet i denne sæson have været givet til Cesc.
Logged



fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3073: 15 Aug 2008, 23:56 »

IMO skulle anførerbindet i denne sæson have været givet til Cesc.
hmmm ja, på trods af hans unge alder har han jo været i gamet en del år, men tror det ville være et for stort ansvar at lægge på hans skuldre Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3074: 15 Aug 2008, 23:57 »

IMO skulle anførerbindet i denne sæson have været givet til Cesc.
Ja, det ville være et godt og spændende valg. Men jeg så også gerne Clichy i den rolle Wink
Logged

Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010