home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I dag kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1072373 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3075: 15 Aug 2008, 23:57 »

hmmm ja, på trods af hans unge alder har han jo været i gamet en del år, men tror det ville være et for stort ansvar at lægge på hans skuldre Smiley

Tony Adams blev anfører da han var 21, det gik vist meget godt...
Logged



A-maN
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3076: 15 Aug 2008, 23:57 »

IMO skulle anførerbindet i denne sæson have været givet til Cesc.

Så skulle det da heller være Toure
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3077: 15 Aug 2008, 23:58 »

Michael Johnson ved jeg ikke helt..
Har ikke rigtigt set ham spille, men den albue, som han gav en FCM spiller i hovedet, brød jeg mig ikke om!

Det er jo netop det vi mangler på midtbanen. Noget vildskab og fighterånd! En som rigtig kan gå til den og tage de hårde kampe op. Det er sådan en spiller, som jeg synes, at vi mangler.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3078: 15 Aug 2008, 23:58 »

Det er jo netop det vi mangler på midtbanen. Noget vildskab og fighterånd! En som rigtig kan gå til den og tage de hårde kampe op. Det er sådan en spiller, som jeg synes, at vi mangler.
ja, men den der albue har direkte svinsk!. mon ikke Diaby vil få den rolle i den nye sæson? har jeg faktsik lidt på fornemmelsen Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3079: 15 Aug 2008, 23:58 »

IMO skulle anførerbindet i denne sæson have været givet til Cesc.

ja Cesc er en genial spiller og var nok Arsenals bedste sidste sæson, men hvad ved du om hvem der er bedst som anføre? Kender du deres betydning internt? Jeg tror pt på at gallas er en bedre leder på holdet...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3080: 16 Aug 2008, 00:00 »

ja Cesc er en genial spiller og var nok Arsenals bedste sidste sæson, men hvad ved du om hvem der er bedst som anføre? Kender du deres betydning internt? Jeg tror pt på at gallas er en bedre leder på holdet...

Udover det jeg ser på banen, ved jeg naturligvis intet om det. Til gengæld synes jeg det var ret tydeligt at se på banen at Gallas absolut ikke var den rolle værdig - kulminerende med kampen i Birmingham.
Logged



fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3081: 16 Aug 2008, 00:01 »

Tony Adams blev anfører da han var 21, det gik vist meget godt...
hmmm ja var han, men nu kender jeg ikke deres personligheder, så ved ikke om Cesc er moden til det, men kan jo godt være han er skal jeg ikke kunne sige, mener bare han er meget ung, men var adams jo også som du siger. Men som A-man har sagt tror jeg at en Toure ville være bedre i den rolle Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

A-maN
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3082: 16 Aug 2008, 00:01 »

ja, men den der albue har direkte svinsk!. mon ikke Diaby vil få den rolle i den nye sæson? har jeg faktsik lidt på fornemmelsen Smiley

Jeg har også en ide om det blive Diaby  Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3083: 16 Aug 2008, 00:03 »

hmmm ja var han, men nu kender jeg ikke deres personligheder, så ved ikke om Cesc er moden til det, men kan jo godt være han er skal jeg ikke kunne sige, mener bare han er meget ung, men var adams jo også som du siger. Men som A-man har sagt tror jeg at en Toure ville være bedre i den rolle Smiley

Toure er absolut også en kandidat, og jeg havde nok valgt ham som viceanfører hvis jeg sad med beslutningen.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3084: 16 Aug 2008, 00:05 »

ja, men den der albue har direkte svinsk!. mon ikke Diaby vil få den rolle i den nye sæson? har jeg faktsik lidt på fornemmelsen Smiley

Så længe Diaby er så skadet som han er, bliver det småt med chancer til ham (igen). Denilson viser lovende takter, men han er desværre mere end Cesc-type end den Flamini-type vi har brug for. Jeg tror rollen ved siden af Cesc besættes af et nyt indkøb.
Logged



fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3085: 16 Aug 2008, 00:05 »

Jeg har også en ide om det blive Diaby  Smiley
ja i mine øjne har han potentialet til at blive den nye Viera. Har bare tendenser til at lave nogle rigtig grimme ting, hvilket er lidt ærgeligt, da han tydeligvis ikke har til hensigt at skade nogen Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3086: 16 Aug 2008, 00:05 »

ja Cesc er en genial spiller og var nok Arsenals bedste sidste sæson, men hvad ved du om hvem der er bedst som anføre? Kender du deres betydning internt? Jeg tror pt på at gallas er en bedre leder på holdet...

Der synes jeg Clichy var lige så god, hvis ikke bedre. Hvis man ser bort fra to kiks han laver, og desværre blev de lavet i et par vigtige kampe, så var han utrolig stabil og spillede flot hele sæsonen. Bl.a. den med flest kampe sidste år. Hele 50 kampe. Det siger jo bare lidt.

ja, men den der albue har direkte svinsk!. mon ikke Diaby vil få den rolle i den nye sæson? har jeg faktsik lidt på fornemmelsen Smiley
Diaby farer rundt på banen. Hans overblik mangler nogle gange og tja. Jeg vil mene at han mere er den tekniske type som kan gå ind og erstatte Cesc et par gange, eller få spilletid ved siden af Cesc.
Alexandre Song kunne måske også spille den defensive midtbane nu når Flamini er væk. Han har i hvert fald fået en langtidskontrakt, så han er også en mulighed.

Tony Adams blev anfører da han var 21, det gik vist meget godt...
Ja, men han havde også en hel del problemer. Bl.a. med alkohol så det var ikke et så vellykket valg som det lyder. Men ingen tvivl om at når man nævner Arsenal. Så nævner man også Tony Adams. Ham kan man ikke komme udenom. Men jeg mener bare at han måske fik byrden en anelse for tidligt.
Logged

A-maN
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3087: 16 Aug 2008, 00:06 »

Så længe Diaby er så skadet som han er, bliver det småt med chancer til ham (igen). Denilson viser lovende takter, men han er desværre mere end Cesc-type end den Flamini-type vi har brug for. Jeg tror rollen ved siden af Cesc besættes af et nyt indkøb.

Og det indkøb kunne evt være en stor stærk op rydder.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3088: 16 Aug 2008, 00:07 »

Så længe Diaby er så skadet som han er, bliver det småt med chancer til ham (igen). Denilson viser lovende takter, men han er desværre mere end Cesc-type end den Flamini-type vi har brug for. Jeg tror rollen ved siden af Cesc besættes af et nyt indkøb.
dervar jo megen snak om at Diarra fra Real skulle væk, hvad ville i gunners fans sige til ham Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3089: 16 Aug 2008, 00:08 »

Der kan absolut ikke sættes nogen spørgsmålstegn omkring Tony Adams' præstationer hverken på eller uden for banen! Basta. Punktum. Og ja, han er min all-time yndlingsspiller Wink
Logged



Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010