home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Team Saxo Bank Sunguard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank Sunguard  (Læst 77978 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Team Saxo Bank Sunguard
« : 30 Jun 2010, 20:40 »

Team Saxo Bank

Manager
Bjarne Riis

www.team-saxobank.com

Andy Schleck
Fränk Schleck
Fabian Cancellara

Matti Breschel
Jakob Fuglsang
Chris Anker Sørensen
Stuart O'Grady
Jens Voigt
Nicki Sørensen



Andy Schleck og Fränk Schleck er Saxo Banks bud på en podie plads i året TdF.
Andy Schleck har dog været skadet i foråret og det store spørgsmål er om han er holdbar til hele Touren.
Team Saxo Bank mener jeg er det stærkeste TdF hold, så opbakningen burde være optimal til Andy Schleck.
Fränk Schleck virker til at være i fin form og jeg tror at han vil kunne spilles ud mod Contador og Armstrong i et gennemtænkt angreb.
Fabian Cancellara bør vinde Prologen, men det bliver ikke den vigtigste mission han har i år, Mr. Brosten skal få Andy Schleck og Fränk Schleck vel igennem 3 etape og måske bliver der åben for at hente tid på især Contador.
Chris Anker og Jakob Fuglsang kommer til at slide i en rolle som superhjælpere og jeg forventer ikke at de kommer til at vinde en etape i årets TdF.
Kim Andersen har forladt Saxo Bank.
Verdens bedste sportsdirektør skal være med til at forme et nyt pro tur hold med base i Luxemburg.
Brødrene Schleck følger sandsynligvis med over, men samtidig er der vedvarende rygter om at Hr. Riis har en ny top sponsor parat. Uanset hvad så kan der blive en del uro under touren medmindre at Riis melder klart ud og offentliggør forlængelse med Brødrene Schleck.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2010, 21:03 af DeBuur » Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #1: 03 Jul 2010, 09:08 »

 Opstemt Idag vinder Team Saxo Bank Mr. Cancellara vil leve op til forventningerne og sikre Saxo Bank den gule trøje... det vil være godt for moralen på Saxo Bank, for uanset hvad der er sket i kulissen og hvem der har gjort det... så kommer det til at betyde noget, især der hvor loyaliteten skal stå sin prøve, der hvor den enkelte skal fravælge egen chance.
Bjarne Riis skal samle trådene, men kan han det sikkert er det at han får brug for den "visdom" han har lært af BS når han skal samle holdet.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #2: 03 Jul 2010, 21:17 »

The "judas" brothers var ikke fokuserede idag, såvel Andy som Frank var ude med sø forklaringer om at touren først starter imorgen, tja det kan så godt være men de er allerede bagud før start... jeg syntes ikke det var en godkendt indsats idag.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #3: 05 Jul 2010, 21:48 »

 Thumbs Up Team Saxo Bank viste klart at de holder sammen som team... bare ærgeligt at Den gule trøje skulle tabes
Logged

YNWA

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #4: 05 Jul 2010, 21:51 »

Tjaa selvfølgelig træls de mistede den, men hellere det end at Schleck brødrene allerede nu var blevet sat ud af spillet Smiley De var godt nok heldige Saxo Bank at resten af feltet var med på at neutralisere etapen. Puha.
Logged

:-)

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #5: 06 Jul 2010, 17:51 »

Fränk Schleck ticked off  styrtede igen igen..... og er nu ude, flot var det dog at Andy Schleck kunne vinde så relativ meget tid på Contador.
Dejligt at se Cancellara i gult igen - men når dagens gøres op så mener jeg dog at dagens taber er Saxo Bank idet de nu ikke kan angribe i bjergene.... og det vil der stadig blive brug for hvis de skal slå Contador.
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #6: 06 Jul 2010, 17:54 »

Well er faktisk ikke helt enig med dig DeBuur i år er Contador alene og mange hold har folk der vil angribe ham, så tror ikke det får den store betydning. Som det ville havde haft fks sidste år.

Omvendt giver det den fordel at vi ikke skal se Andy undlade at angribe fordi storebror ikke kan følge med...
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #7: 06 Jul 2010, 18:00 »

Well er faktisk ikke helt enig med dig DeBuur i år er Contador alene og mange hold har folk der vil angribe ham, så tror ikke det får den store betydning. Som det ville havde haft fks sidste år.

Omvendt giver det den fordel at vi ikke skal se Andy undlade at angribe fordi storebror ikke kan følge med...

argggh der i tager du nok fejl.... tør godt væde en fadøl på at Contador vil have sine hjælpere med det samme vi kommer i bjergene..... tør du indgå det væde mål  Wink

Jeg har ikke været den store fan af Frank Schleck.... det skal jeg ikke skjule men jo det frigør Andy for det der fjollede brødre syndrom de havde kørende sidste år.... på det plan gælder det om at blive nr. 1
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #8: 06 Jul 2010, 18:14 »

argggh der i tager du nok fejl.... tør godt væde en fadøl på at Contador vil have sine hjælpere med det samme vi kommer i bjergene..... tør du indgå det væde mål  Wink

Jeg har ikke været den store fan af Frank Schleck.... det skal jeg ikke skjule men jo det frigør Andy for det der fjollede brødre syndrom de havde kørende sidste år.... på det plan gælder det om at blive nr. 1

Contadors hold består jo stortset kun af De La Fuente som kan hjælpe ham, Vino vil da køre sin egen chance så snart han ser sit snit til det.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #9: 06 Jul 2010, 18:20 »

Jeg tror, det er en fordel for Andy, når det gælder om at vinde Touren, at Fränk er ude. Det giver selvfølgelig færre kort at spille på, men Fränk har reelt ingen chance for at vinde Tour de France, og nu skal Andy ikke bremses af brormand. De er stadig stærke nok til at gøre en forskel i bjergene med Fuglsang, CAS og arbejdsheste som Cancellara, Nicki og Voigt.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #10: 12 Jul 2010, 14:25 »

 Thumbs Up Sunguard er netop blevet offentlig gjort som holdets ene top sponsor... det andet firma ville ikke offentliggøres endnu.. det ser ud som om holdet overlever... dejligt for dansk cykling.

Men hvem skal være holdets nye etape håb ?

Logged

YNWA

Wild Dog(PCMGeeks)
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #11: 12 Jul 2010, 14:29 »

Fuglsang, men han skal dog lige have et år mere til at lære i Smiley
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #12: 12 Jul 2010, 14:31 »

Jojo, men Saxo Bank kan ikke 'vente' til Fuglsang er klar. Det har været snakket om, Nibali, Kreuziger og Luis León Sánchez.
Logged

Wild Dog(PCMGeeks)
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #13: 12 Jul 2010, 14:33 »

Nibali eller Kreuziger kunne være nice.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #14: 12 Jul 2010, 14:36 »

Jojo, men Saxo Bank kan ikke 'vente' til Fuglsang er klar. Det har været snakket om, Nibali, Kreuziger og Luis León Sánchez.


Nibali og Kreuziger ville da være spændende navne og det ville ligne Riis at hente nogle ryttere som stadig skal udvikles.

Fuglsang tror jeg desværre forsvinder sammen med judas brødrene....

Nicholas Roche kunne jeg også godt se på det kommende hold... han har virkelig talent måske ikke som kommende tour vinder... men han ville være en god signing.
Logged

YNWA

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010