home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Team Saxo Bank Sunguard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank Sunguard  (Læst 78090 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #135: 06 Okt 2013, 20:32 »

Det kan jeg nok ikke være meget mere uenig i. Majka, Roche og Kreuziger har alle haft deres bedste sæson nogensinde. Contador har været på samme niveau, som han hele tiden har været, siden hans comeback. Højdepunktet må være Kreuziger meget overraskende sejre i Amstel Gold Race.

Team Saxo Banks målsætning om en sejr i en af de 3 grand tours er IMO meget langt fra at være nået - derfor mener jeg at teamet som sådan har fejlet - men ja Majka, Kreuziger og Roche har været flot kørende.

IMO så står Riis overfor en større omlægning af teamet og netop derfor er det ærgerligt at Riis nu er handlingslammet på grund af manglende sponsor.
Logged

YNWA

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #136: 13 Maj 2014, 22:07 »

Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #137: 13 Maj 2014, 22:18 »

Nej.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #138: 30 Mar 2015, 18:59 »

Forventet var det at Riis og Tinkov ikke kunne klare hinanden egoer - Riis har været den der tog de vigtigste beslutninger og han var også den der havde mest at tabe - det blev ændret da Tinkov kom til nu var Riis bare en ansat - men Tinkov var ikke bare en ejer, han var en ejer som vil blande sig og det holdt ikke - store arm bevægelser men få resultater - sådan blev starten på 2015 og nu bliver det interessant at se hvad der sker med Tinkov-Saxo Bank og ikke mindst de danske ryttere.

Contador og TdF syntes langtvæk lykkes det at få samling på holdet, eller ser vi endnu en spildt år ?

Mit TdF bliver i det Franske og her tror jeg ikke så meget på Contador som samlet vinder uanset hvad så kunne Riis noget på det taktiske plan
Logged

YNWA

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #139: 30 Mar 2015, 19:45 »

Altså vi kan vel godt droppe at kalde det Tinkov - Saxo Bank.

Det er ret åbent, at Saxo Bank har trukket sig, og at Tinkov er ved at kneppe med russiske kvindelige milliardere, for at finde #2 sponsor til holdet Peace

De danske ryttere, tror jeg ikke på vil forlænge deres kontrakter (ligesom mange andre ryttere), nu Riis er væk, så det nuværende hold, vil vi kunne se, indtil deres kontrakter udløber Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #140: 31 Mar 2015, 00:25 »

Det hedder sådan set også Tinkoff - Saxo, Spardle.
« Seneste Redigering: 31 Mar 2015, 11:57 af Gemma » Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #141: 31 Mar 2015, 21:46 »

De danske ryttere, tror jeg ikke på vil forlænge deres kontrakter (ligesom mange andre ryttere), nu Riis er væk, så det nuværende hold, vil vi kunne se, indtil deres kontrakter udløber Wink

Nu er det jo ikke fordi der vælter sig med kontrakter i det professionelle felt, så de danskere/ryttere der sidder lige på vippen, vil sikkert være mere end glade for at beholde deres kontrakter på holdet. Alt andet vil være lidt naivt at tro.

Selvfølgelig ville ryttere som Valgren sagtens kunne finde gode hold, men ryttere som Jesper Hansen og Chris Anker (og måske endda Matti) ville godt kunne komme i problemer. Og vil man som CAS satse på at finde et nyt worldtour-hold, eller blive på sin kontrakt? Jeg tror valget er nemt i det tilfælde.

Men ellers vil jeg give dig ret. Tinkovs ledelsesstil vil ganske givet skræmme ryttere fra at skifte til holdet, hvis de måske har et andet worldtour hold at køre for.

Jeg er bare glad for at Team Cult nu er blevet pro-kontihold for det kan være med til at udvikle danske ryttere, nu hvor TS nok mister 'den danske profil'.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #142: 02 Apr 2015, 18:11 »

Hvis Saxo Bank bruger anledningen til at stoppe, så håber jeg at de istedet bliver med sponsor hos Cult - det kunne også være med til at lette overgangen for nogen af de danskere der ikke får forlænget med Saxo Bank.

Mørkøv og Valgren skal nok få kontrakt andre steder men Matti, Chris Anker og Hansen kunne da være nice at se på et Dansk hold igen.

http://sporten.tv2.dk/2015-04-01-tag-tinkov-en-smule-serioest Ritter udtaler at vi skal tage nogle af Tinkovs udsagn alvorlige og ja på nogle områder har han ret, men jeg tænker ikke ASO er helt så enige og cykling må heller ikke blive kun cirkus og gøjl - cykling skal være en sport der kræver max af rytterne og ikke bare en kort spurt eller en bjerg afslutning - TdF har de seneste år været under forandring og fyldt med drama og det samme kan man sige om Vueltaen hvor der nu er nogle virkelig overraskende etaper.

Hvad med Bjarne Riis - hmmm er nok lidt ligeglad, han må se at finde ud af hvad han vil med sit liv og held og lykke med det - han fik stablet et cykelprojekt på benene, udviklede det til et af top holdene det er stort  Thumbs Up

 
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010