home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Team Saxo Bank Sunguard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank Sunguard  (Læst 78050 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #30: 13 Jul 2010, 23:52 »

Nu er jeg ikke enormt inde i sagen, men som jeg ser det, så er det ikke Schleck-brødrene der har gjort sagen grim Smiley Er det ikke Kim Andersen der har været "skurken" ved at rode så meget med sit kommende hold uden at melde ud til Riis? Smiley
Set fra brødrenes synspunkt, så er de jo snart kontraktfrie, og så længe Riis ikke præsenterer en ny storsponsor, så gør han det jo ikke nemmere at holde på dem. Hvis det er sandt at de har kendt Kim Andersen næsten hele livet, jamen så ville jeg også sige at det var oplagt at skifte dertil Smiley

Frank har været en del af det fra Starten, og mon ikke Andy har været orienteret, jeg syntes det ville have været på deres plads at de meldte klart ud alle overfor Saxo bank ikke mindst Kim Andersen - jeg forstår deres ønske om at prøve noget nyt og ikke mindst fordi Riis har mere end svært ved at skaffe penge til et ordentlig niveau...
Logged

YNWA

søgaard
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #31: 14 Jul 2010, 01:11 »

Jeg tvivler virkelig på, at Bjarne først har fået informationer om det kommende hold her op til Touren. Der må have været småsnak om det i et stykke tid. Især hvis rygterne om at Schleck-brødrene har vidst det siden vinteren, så tvivler jeg virkelig på, at det har kunne foregå i alt hemmelighed for resten af holdet.
Kim Andersen er uden tvivl et mindst ligeså stort tab, som Schleck-brødene. Manden skulle være den bedste sportsdirektør på nuværende tidspunkt og med sit tætte bånd til flere ryttere, så tror jeg godt, at vi kan se en rytterflygt fra Saxo Bank. Derfor skal de ud at finde nye ryttere. Her vil folk, som Nibali og Kreuziger være spændende, men jeg er mindst lige så positiv stemt overfor en Nicolas Roche, som jeg ser som en spændende fyr. Han er måske ikke en kommende Tourvinder, men han kan blive en fyr, som der bliver krummer i og som kan hjælpe enten Kreuziger eller Nibali, da jeg tvivler på, at Saxo Bank har råd til begge, hvis man også skal ud at finde adskillige andre ryttere.

Kan det passe, at Milram ikke forlænger deres sponsorat? Så har de et par spændende ryttere i Markus Fothen og Gerdemann, som også nemt kunne fungere som hjælperyttere for en kaptajn, hvis Schlecks smutter. 
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #32: 14 Jul 2010, 01:13 »

Hvor er jeg trlt af alt den cykelsport! ticked off
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #33: 14 Jul 2010, 01:15 »

Hvor er jeg trlt af alt den cykelsport! ticked off

Den besked kunne vel ha' været skrevet i chatten.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #34: 14 Jul 2010, 01:42 »



Kan det passe, at Milram ikke forlænger deres sponsorat? Så har de et par spændende ryttere i Markus Fothen og Gerdemann, som også nemt kunne fungere som hjælperyttere for en kaptajn, hvis Schlecks smutter. 
Der snakkes om at de ikke har en sponsor til næste sæson, men der er snak om en ny sponsor. En Markus Fothen er dog en farlig mand at få fat i, da han er så ustabil, som det overhovedet er mulig at blive.

EDIT: Den første sætning lyder meget mærkelig, ja. Men Milram sponsorere ikke til næste år, og der snakkes om en sponsor til næste år Tunge
« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 01:44 af BB 88 » Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #35: 14 Jul 2010, 01:47 »

Der snakkes om at de ikke har en sponsor til næste sæson, men der er snak om en ny sponsor. En Markus Fothen er dog en farlig mand at få fat i, da han er så ustabil, som det overhovedet er mulig at blive.

EDIT: Den første sætning lyder meget mærkelig, ja. Men Milram sponsorere ikke til næste år, og der snakkes om en sponsor til næste år Tunge

Hvor får du fat i, at Fothen er en ustabil rytter? Fothen har skam været stabil i de fleste af de løb han har stillet op i. Han er jo 100% hjælperytter for Ciolek og Gerdemann, hvilket selvfølgelig også kan ses på mange af hans resultater.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #36: 14 Jul 2010, 01:53 »

Fothen er utrolig ustabil. Den ene dag kan han sidde og trække et felt på 50-60 i bjergene, den anden dag kan han ryge af med sprinterne.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #37: 14 Jul 2010, 01:57 »

Fothen er utrolig ustabil. Den ene dag kan han sidde og trække et felt på 50-60 i bjergene, den anden dag kan han ryge af med sprinterne.

Sådan er det skam med de fleste hjælperyttere, som hjælper i bjergene. Nogle gange er de med helt fremme, andre dage er kræfterne der skam ikke, fordi det slider så hårdt på dem at trække et feltet op ad nogle store bjerge.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #38: 15 Jul 2010, 11:16 »

Fothen er utrolig ustabil. Den ene dag kan han sidde og trække et felt på 50-60 i bjergene, den anden dag kan han ryge af med sprinterne.

Fothen var et kæmpe talent, men som ikke har udviklet sig optimalt.... netop derfor er Bjarne Riis det rigtige sted for ham..... Jeg tror ikke Riis henter 2 stjerner men max en enkelt om nogen.

leth og Sørensen fra tv2 taler om at holdet skal satse på endagsløb, det håber jeg ikke kommer til at ske etape løbene bør fortsat være målet og ikke mindst TdF.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #39: 19 Jul 2010, 17:32 »

 ticked off teknisk uheld midt i et angreb på Contador.... så er man fandme også uheldig.
Jeg er dog ikke sikker på at Andy kunne have sat Contador... han var jo hurtig fremme og sikken en nedkørsel han var mand for...... skulle han have ventet... nej mener jeg hvis Andy var tyrtet ja måske, men ikke fordi Andy ikke kunne få kæden på.... det hører med.
Logged

YNWA

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #40: 19 Jul 2010, 17:37 »

Er sikker på at Contador var mærket i dag, og at Schleck kunne have hentet en del tid på ham. Schlecks angreb kommer langt nedefra, og Contador har lang tid at svare igen, men han kan ikke følge med. At Contador så vælger at udnytte at Schleck taber kæden siger vel bare alt om Contador.
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #41: 19 Jul 2010, 17:39 »

Forhelvede Andy! Du er kraftedme også så uheldig ): Nu taber han måske, pga. en fucking kæde?  ticked off

Men på den anden side, hvis Contador's kæde havde gjort det samme, var Andy også smuttet.  Djævel

Men, ærgerligt, Og nu tror jeg ikke han kan vinde Touren..

Men et godt tegn, at han kunne sætte Contador, og det tror jeg også Contador har i hovedet.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #42: 19 Jul 2010, 17:58 »

Fandeme uheldigt idag! Synes Schleck lignede en som var på vej væk fra favoritterne, og så sker sådan noget pis!! Tror desværre at Contador vandt turen idag...
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #43: 19 Jul 2010, 18:05 »

Er sikker på at Contador var mærket i dag, og at Schleck kunne have hentet en del tid på ham. Schlecks angreb kommer langt nedefra, og Contador har lang tid at svare igen, men han kan ikke følge med. At Contador så vælger at udnytte at Schleck taber kæden siger vel bare alt om Contador.

Tror nu bare at de igen var kommet samlet ind. Contador sidder et lidt uhelidt sted, men er nu godt på vej oppe mod Schleck som jeg ser det. At Vino kan følge accelerationen synes jeg også fortæller noget om at han ikke kørte så hårdt til.
Logged

It's gonna be legendary

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #44: 21 Jul 2010, 16:29 »

Så skulle det være meget tæt på, at Contador er tilføjet til Saxo Banks trup.

Specialized har købt et dansk domæne til Contador, hvilket indikere at Contador er ny rytter hos Saxo Bank. Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010