home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Team Saxo Bank Sunguard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank Sunguard  (Læst 77984 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #15: 12 Jul 2010, 14:58 »

Judas Brødrene? Deres kontrakt udløber - og der kommer et storhold i deres eget land. Jeg forstår dem da udemærket?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #16: 12 Jul 2010, 15:04 »

Fuglsang har ikke talentet til podiet i touren.

I denne tour er han jo fuldstændig faldet igennem. Ja det er hans første tour, men manden er 25, så skal der altså til at ske noget, hvis han skal blive til noget stort.

Kreuziger eller Nibali vil være fantastiske signings ellers er der jo også den frække mulighed at gøre Cancellara til klassementsrytter, men det er sku lidt satset at begynde at pille ved en, der er så fantastisk på brostenene, tidskørsel og flad vej.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #17: 12 Jul 2010, 15:11 »

Er det sikkert, at Schleck-brødrene smutter? Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

CaptainKicker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #18: 12 Jul 2010, 15:12 »

Intet er sikkert før det er officielt.

*Ikke at jeg aner noget om det, da TDF rager mig en høstblomst*
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #19: 12 Jul 2010, 15:15 »

Er det sikkert, at Schleck-brødrene smutter? Smiley

Hvis du med sikkert mener officielt, så nej. Men selvfølgelig smutter de.

Godt nyt i dag til gengæld. Ryttere som Kreuziger eller Nibali kunne være gode bud på en ny kaptajn.

EDIT: Jeg er i øvrigt ikke enig i, at Fuglsang ikke har potentialet til Tour-podiet, men der går naturligvis nogle år endnu.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2010, 15:17 af United-styrer » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #20: 12 Jul 2010, 15:26 »

Fuglsang har ikke talentet til podiet i touren.

I denne tour er han jo fuldstændig faldet igennem. Ja det er hans første tour, men manden er 25, så skal der altså til at ske noget, hvis han skal blive til noget stort.

Cykelsport er heldigvis ikke så afhængig af alderen, som man er i andre løb. Nok er manden kun 25 år, men nogle topper når de er 20, andre mens de er 28. Smiley
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #21: 12 Jul 2010, 15:28 »

Cykelsport er heldigvis ikke så afhængig af alderen, som man er i andre løb. Nok er manden kun 25 år, men nogle topper når de er 20, andre mens de er 28. Smiley

Synes nu alligevel, at han skal til at vise noget før, at jeg tror på, at han her potentialet til at køre sig på podiet.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #22: 12 Jul 2010, 15:30 »

Synes nu alligevel, at han skal til at vise noget før, at jeg tror på, at han her potentialet til at køre sig på podiet.

En tredjeplads i Schweiz Rundt og en sjetteplads (off the top of my head) i Libéré i fjor er vel også 'noget'? Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #23: 12 Jul 2010, 15:44 »

Synes nu alligevel, at han skal til at vise noget før, at jeg tror på, at han her potentialet til at køre sig på podiet.

Det har han så vitterligt også gjort i mine øjne. Smiley Der er jo en grund til at han bliver nævnt i feltet som en af de mest interessante ryttere, og en grund til at The Schlecks er meget ivrige for at involvere ham i flest mulige ting, herunder at komme med over på det luxembourgske hold Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #24: 12 Jul 2010, 15:53 »

Jakob Fuglsang kan jo sagtens få muligheden allerede næste år, for at vise hvad han dur til i Tour de France, da Frank og Andy formentlig følger med Kim Andersen. Så før jeg vil spå hans fremtidige placeringer, vil jeg lige se ham an næste år.
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #25: 12 Jul 2010, 15:57 »

Cykelsport er heldigvis ikke så afhængig af alderen, som man er i andre løb. Nok er manden kun 25 år, men nogle topper når de er 20, andre mens de er 28. Smiley

Doping eller ej, så var Riis jo 30 før han begyndte at blande sig i toppen af klassementet, så han skal nok blive til noget, ham Fugle-sang (som Frank Høj kalder ham)  Wink
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #26: 13 Jul 2010, 11:52 »

Judas Brødrene? Deres kontrakt udløber - og der kommer et storhold i deres eget land. Jeg forstår dem da udemærket?

Naturligvis har de deres gode ret til at skrive ny kontrakt og ja et hold fra deres eget land... men måden det er sket på syntes jeg ikke er særlig "pæn"

I min verden er de tabt for Team Saxo Ban/Sunguard det er et kæmpe tab men mon ikke Riis finder en ny stjerne har svært ved at forestille mig Team Saxo Bank som et sprinter hold.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #27: 13 Jul 2010, 17:26 »

Lillebror viste hvilken eminent rytter han er når det for alvor går op... det var smukt at se ham angribe og samtidig tro på at det kunne lade sig gøre.... desværre var Contador stærk nok til at hænge på... wow hvor var det en legendarisk duel...  Opstemt
Logged

YNWA

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #28: 13 Jul 2010, 18:12 »

Naturligvis har de deres gode ret til at skrive ny kontrakt og ja et hold fra deres eget land... men måden det er sket på syntes jeg ikke er særlig "pæn"

I min verden er de tabt for Team Saxo Ban/Sunguard det er et kæmpe tab men mon ikke Riis finder en ny stjerne har svært ved at forestille mig Team Saxo Bank som et sprinter hold.

Nu er jeg ikke enormt inde i sagen, men som jeg ser det, så er det ikke Schleck-brødrene der har gjort sagen grim Smiley Er det ikke Kim Andersen der har været "skurken" ved at rode så meget med sit kommende hold uden at melde ud til Riis? Smiley
Set fra brødrenes synspunkt, så er de jo snart kontraktfrie, og så længe Riis ikke præsenterer en ny storsponsor, så gør han det jo ikke nemmere at holde på dem. Hvis det er sandt at de har kendt Kim Andersen næsten hele livet, jamen så ville jeg også sige at det var oplagt at skifte dertil Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #29: 13 Jul 2010, 19:27 »

Kreuziger eller Nibali vil være fantastiske signings ellers er der jo også den frække mulighed at gøre Cancellara til klassementsrytter, men det er sku lidt satset at begynde at pille ved en, der er så fantastisk på brostenene, tidskørsel og flad vej.
Kan simpelthen ikke forestille mig, Cancellara som klassementsrytter, da han simpelthen ikke har hvad der skal til i bjergene, så for mig er han kun en Luksus hjælperytter, men det kunne bestemt være sjovt at se ham køre for klassementet, men jeg tror ikke på det Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010