home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 330 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Team Saxo Bank Sunguard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank Sunguard  (Læst 78432 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #45: 21 Jul 2010, 16:40 »

Tilgengæld skifter Matti Breschel til Rabobank. Godt skifte for ham synes jeg. Her kan han blive kaptajn i forårsklassikkerne istedet for at være luksushjælperytter for Cance eller Schlecks for det meste hos Saxo Bank. Samtidig kan han måske køre Tour de France i jagt på etapesejre, hvilket jeg tror kan lykkedes for ham.
Logged

It's gonna be legendary

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #46: 21 Jul 2010, 16:45 »

Så skulle det være meget tæt på, at Contador er tilføjet til Saxo Banks trup.

Specialized har købt et dansk domæne til Contador, hvilket indikere at Contador er ny rytter hos Saxo Bank. Smiley

Nej. Man har købt teamspecialized.dk, men holdet hedder altså også Sungard. Det er nok i stedet dem her: http://www.dtrif.dk/main/index.php?p=dtrif/sider/forsiden.php&m=10

Tilgengæld skifter Matti Breschel til Rabobank. Godt skifte for ham synes jeg. Her kan han blive kaptajn i forårsklassikkerne istedet for at være luksushjælperytter for Cance eller Schlecks for det meste hos Saxo Bank. Samtidig kan han måske køre Tour de France i jagt på etapesejre, hvilket jeg tror kan lykkedes for ham.

Meget tyder på det, men det er altså ikke officielt endnu.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #47: 21 Jul 2010, 16:47 »

Nej. Man har købt teamspecialized.dk, men holdet hedder altså også Sungard. Det er nok i stedet dem her: http://www.dtrif.dk/main/index.php?p=dtrif/sider/forsiden.php&m=10

Meget tyder på det, men det er altså ikke officielt endnu.

Når ja, også det jeg mente. De har selvfølgelig købt et domæne til holdet og ikke Contador, my bad Smiley
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #48: 21 Jul 2010, 16:49 »

Når ja, også det jeg mente. De har selvfølgelig købt et domæne til holdet og ikke Contador, my bad Smiley

Jeg tvivler, som sagt, meget på at teamspecialized.dk har nogen relevans til cykelholdet. Smiley Hvilket ejerne af teamspecialized hvilket også har sagt. Smiley

EDIT: my bad. Ejerne af Team Specialized har sagt, at de ikke har kendskab til teamspecialized.dk. Ja, okay, det åbner naturligvis op for noget, men jeg tror ikke på det, fordi holdet har jo trods alt Sungard som co-sponsor. Burde de ikke indgå i titelnavnet som dengang med CSC Saxobank?

leth og Sørensen fra tv2 taler om at holdet skal satse på endagsløb, det håber jeg ikke kommer til at ske etape løbene bør fortsat være målet og ikke mindst TdF.

Det handler jo om at finde de rette folk. Jeg kan sagtens følge Leth og Sørensen. Sådan som holdet er til næste sæson, skal man simpelthen satse alt på endagsløb. Etapeløb er naturligvis målet til fremtiden, men det kræver jo man har en mand, der kan køre dem. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jul 2010, 16:53 af JosepGuardiola » Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #49: 21 Jul 2010, 16:52 »

Jeg tvivler, som sagt, meget på at teamspecialized.dk har nogen relevans til cykelholdet. Smiley Hvilket ejerne af teamspecialized hvilket også har sagt. Smiley


Nu har Specialized jo ikke valgt at forlænge med Astana, og selvfølgelig vil ejerne ikke udtale sig om det nye hold, da de stadig er sponsor for Astana Smiley
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #50: 21 Jul 2010, 16:56 »

Nu har Specialized jo ikke valgt at forlænge med Astana, og selvfølgelig vil ejerne ikke udtale sig om det nye hold, da de stadig er sponsor for Astana Smiley

Jeg tillader mig stadig at tvivle. Det er EB og BT der har gang i disse rygter. Smiley Øvrige cykelhold med en co-sponsor (som det er bekræftet Sungard er!) har titelnavnet med i deres domæne.

Lampre Farnese: http://www.lampre-farnese.com/home/index_U.asp
Liquigas Doimo: http://www.teamliquigasdoimo.com/2010/ita/main.php

Og det er i øvrigt også .com-domæner. Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #51: 21 Jul 2010, 17:04 »

Jeg tillader mig stadig at tvivle. Det er EB og BT der har gang i disse rygter. Smiley Øvrige cykelhold med en co-sponsor (som det er bekræftet Sungard er!) har titelnavnet med i deres domæne.

Lampre Farnese: http://www.lampre-farnese.com/home/index_U.asp
Liquigas Doimo: http://www.teamliquigasdoimo.com/2010/ita/main.php

Og det er i øvrigt også .com-domæner. Smiley


Jeg kan da selvfølgelig godt se det på den måde, men hverken Contador eller Specialized har forlængt med Astana.
Specialized har vidst heller ikke købt domæner i Tyskland, under Teamspecialized.de, og kan ikke se, at en amerikansk cykelproducent, simpelthen udser Danmark, som det perfekte sted at lave en hjemmeside Smiley
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #52: 28 Jul 2010, 16:32 »

Mere og mere tyder på at Contador kører for Bjarne Riis næste år. Contador har i hvert fald valgt ikke at forlænge sin kontrakt med Astana, og derfor kører han helt sikkert for et nyt hold næste år. Riis' hold kommer muligvis også til at ligne et nyt Astana, da det tyder på at Navarro, Noval, De La Fuente og Hernandez følger med Contador.

http://feltet.dk/index.php?id_parent=262&id=276&id_nyhed=27302
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #53: 30 Jul 2010, 11:18 »

http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-32547853:schlecks-vi-forlader-bjarne.html

Så er det officielt. I en anden artikel jeg ikke har linket til, antyder Andy Schleck også at Contador kommer til Saxobank/Sungaard.
Det ville selvfølgelig være fedt med et dansk hold der vandt Touren, men jeg så hellere at der blev satset mere på danskerne.

Men det bliver spændende at se!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #54: 30 Jul 2010, 12:20 »

 Thumbs Up Contador ser ud til at signe med Riis, det er i min verden optimalt nu hvor Schleck rejser fra Riis.
Hvis Contador kommer så har Riis sikret sig at holdet stadig kan gøre sig gældende i det vigtigste løb TdF.

Det bliver spændende, jeg mener det er 1/8 at rytterne og holdende må offentligøre deres nye aftaler
Logged

YNWA

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #55: 30 Jul 2010, 13:08 »


Det bliver spændende, jeg mener det er 1/8 at rytterne og holdende må offentligøre deres nye aftaler

Det er desværre først den 1/9, så vi må vente lidt endnu  Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #56: 30 Jul 2010, 15:29 »

Det er desværre først den 1/9, så vi må vente lidt endnu  Smiley

Reglerne blev ændret pr. 1. juli 2010.
Se: http://www.feltet.dk/forum/read.php?2,280334,282302#msg-282302

Transferperioden er fra på søndag. Passer meget godt med at Contador vil annoncere sin fremtid i slutningen af denne uge eller senest i næste uge Wink
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #57: 30 Jul 2010, 15:43 »

Jeg beklager så..

Mener bare at have læst i dag inde på tv2, at de første måtte offentligøre det 1/9 som før, men ja okay.. my bad  Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #58: 30 Jul 2010, 15:44 »

Jeg beklager så..

Mener bare at have læst i dag inde på tv2, at de første måtte offentligøre det 1/9 som før, men ja okay.. my bad  Smiley

Det kan også passe. Der er ikke mange, der har fået det med, selv cykelryttere og deres agenter har sovet her. Smiley
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #59: 30 Jul 2010, 15:47 »

Ja det lader da til at være tilfældet..

Men jeg vil nu også sige, at jeg følger mere med i, hvad der sker på landevejene, end hvad der sker på uci´s kontor  Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010