home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  VM 2010 - Generel snak
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: VM 2010 - Generel snak  (Læst 41599 gange)
Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #45: 16 Jun 2010, 21:10 »

Det var ikke boldens skyld, den ramte en forsvarsspiller. Smiley
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #46: 16 Jun 2010, 21:33 »

Det var ikke boldens skyld, den ramte en forsvarsspiller. Smiley
Hehe ja, den havde være over ellers  Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #47: 16 Jun 2010, 23:57 »

Som jeg ser det, så er åbningen af VM kedelig, men det gode er, at det er spilernes egen skyld. Jeg vil sige jeg har studeret spillet meget nøje, og spillerne ser næsten ud til at være dovne. Normalt plejer der at være langt flere aggressive og fremadrettede løb på banens sidste 3. del, altså ind mod feltet. Men det har nationer som Frankrig og England slet ikke gjort. Så har vi den igen: spillet har været alt for stillestående og modstanderne har kunnet lukke ned. Kun Tyskland og Chile er gået mod den tendens, og har egentlig gjort det fremragende. I modsætning til hvad mange vil mene, så fylder Klose ikke særlig meget i feltet for tyskerne, men i stedet har de Müller, Podolski, Kroos, Marin og ikke mindst Özil som har været så fremragende til at tage det lange løb som en jagtende angriber. Det samme gælder Chile. Valdivia fyldte ikke meget i feltet, men her var Sanchez og ham med det fransk-klingende navn.


I det hele taget er der ikke meget boksspil længere og der er næsten ikke nogle hold med 2 deciderede angribere (men flere hold med næsten 3 angribere) Jeg synes det er en skam og nok årsagen til at der ikke har været flere mål. Når man kun spiller med en angriber, så er det altså virkelig vigtigt at tage de truende løb. Det hænger jo godt sammen med det kedelige spil, at der ikke er meget aktivitet på den sidste tredjedel af banen, men jeg gruer lidt for hvad der skal ske med den gamle forward.

Jeg nævner med vilje ikke Spanien, for jeg var ikke imponeret af dem. De havde mange spillere bag Villa, som kunne tage løbet, men de små afleveringer blev alt for meget. I stedet tror jeg mere på lidt længere afleveringer til angriberne i 4-3-3, som kan trække ud på fløjene og udfordre, som vi har set Suarez, Sanchez og Gervinho gøre, men det kræver også store individuelle kvaliteter, og derfor mener jeg bl.a. at Bendtner skal starte på en af fløjene!

Summa sumarum håber jeg det var brugbart, nu har jeg for første gang for alvor prøvet at se spillet med de analytiske briller og det bliver det ikke mindre underholdende af Wink
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #48: 17 Jun 2010, 02:16 »

Med hensyn til canal 9 er det en pisse fed Kanal og jeg er virkelig ked af jeg ikke kan tage den mere (havde den som prøvekanal i en måneds tid), de viser selvfølig rigtig god fodbold, både VM, PL, Supperligaen osv. Men så viser de også nogle fede programmer fx: Ultimate Figthing som slår Wrestling stort, en af de fedeste sportsgrene.
Plus de viser nogle fede serier lidt alá Discovery.

Noget helt andet, Hvem tror i af lidt mere ukendte spillere bliver solgt til gode/stor klubber efter VM altså nogle fra VM selvfølig? Smiley

Tror selv af hvis Winston Reid bare kan præstere okay i resten a NZ's kampe så kan der være klubber der får øjene op for ham, ikke klubber som Barca og United, men midterklubber i PL fx.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2010, 02:18 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #49: 17 Jun 2010, 12:01 »

Den senere verdensmester har aldrig tabt sin første kamp ved VM. Det betyder altså at Nigeria, Grækenland, Algeriet, Australien, Serbien, Danmark, Cameroon, Nordkorea, Honduras og Spanien ikke bliver verdensmestre.

I 16 af de 18 hidtidige VM-slutrunder har den senere verdensmester endda vundet sin første kamp. Det betyder altså at Argentina, Sydkorea, Slovenien, Tyskland, Ghana, Holland, Japan, Brasilien, Chile eller Schweiz vil kunne kalde sig verdensmestre d. 11. juli.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #50: 17 Jun 2010, 12:07 »

Med hensyn til canal 9 er det en pisse fed Kanal og jeg er virkelig ked af jeg ikke kan tage den mere (havde den som prøvekanal i en måneds tid), de viser selvfølig rigtig god fodbold, både VM, PL, Supperligaen osv. Men så viser de også nogle fede programmer fx: Ultimate Figthing som slår Wrestling stort, en af de fedeste sportsgrene.
Plus de viser nogle fede serier lidt alá Discovery.

Noget helt andet, Hvem tror i af lidt mere ukendte spillere bliver solgt til gode/stor klubber efter VM altså nogle fra VM selvfølig? Smiley

Tror selv af hvis Winston Reid bare kan præstere okay i resten a NZ's kampe så kan der være klubber der får øjene op for ham, ikke klubber som Barca og United, men midterklubber i PL fx.

Hvis du er en ordentlig scout ser du til gengæld også at Winston Reid misser markeringen ved Slovakiets 1.mål. Så perfekt var kampen trods alt ikke for ham, men hvis NZ mod de to stærke modstandere i gruppen, Paraguay og Italien, kan spille godt defensivt og Reid gør det godt, kan han selvfølgelig ryge.
Logged

It's gonna be legendary

Enged
Gæst
 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #51: 17 Jun 2010, 12:12 »

Er der egentlig nogen der ved, hvad der kommer til at ske med nybyggede stadions efter VM? Fordi jeg kan da ikke forestille mig at de Sydafrikanske klubber har råd til at købe dem, og de kan vel heller ikke trække 50.000 tilskuere til hver kamp, og for mig at se er det både en skam og spild af penge, hvis de bare skal stå tomme.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #52: 20 Jun 2010, 17:59 »

Det her VM er totalt blevet dræbt af den bold.. Jeg troede bare spillerne pev før slutrunden men det er så tydeligt at den ødelægger alt..

Hver gang en spiller forsøger at slå et indlæg går den bag om mål eller rammer forreste mand.. Hver gang en spiller forsøger at slå en lang aflevering ryger den ud over sidelinien.. Hver gang en spiller forsøger at afslutte ryger den ud af stadion..
Og vi snakker altså om nogle af de bedste spillere i verden..

Jeg tror det er derfor næsten ingen af de store hold kan præstere.. De ting man skal åbne et kompakt forsvar med ( Indlæg, langskud, sideskift) er tæt på umuligt med den bold.. Det var specielt tydeligt i dag.. Frustrerende at se på!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #53: 20 Jun 2010, 18:26 »

Jeg tror bolden kun spiller en lille del for spillerne og meget for målmanden... og generalt set så tror jeg det er en anden faktor der gør vi oplever dette VM...

Jeg tror klimaet (Højden,luftfugtigheden ect.) spiller ind her for jeg tror ikke det er tilfældigt at de sydamerikanske hold er kommet så godt fra start som de er,... Brasilien,Argentina,Mexico,Paraguay,Uruguay,Chile og Ghana er kommet godt afsted fordi de er vand til sådannogle slags klimaer... i forhold til europæiske lande som halter i de fleste grupper lige nu...

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #54: 20 Jun 2010, 18:33 »

Du har nok ret i at højden har sit at sige.. Men det burde Adidas have regnet ud da de lavede bolden.. Det nytter jo ikke noget at lave en superlet bold når de fleste af kampene skal spilles i over 1000 meters højde med tyndere luft crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #55: 21 Jun 2010, 16:33 »

Syntes godt nok, der har været en del røde kort, her på det sidste Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #56: 21 Jun 2010, 18:57 »

Syntes godt nok, der har været en del mål for Portugal, her på det sidste Hævet Øjenbryn
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #57: 21 Jun 2010, 19:02 »

Ja, hele syv af slagsen, sørme en dejlig kamp Peace
Logged

Supra Societatem Nemo

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #58: 23 Jun 2010, 16:32 »

http://www.kanalsport.dk/external/tv/bet24/wc2010/popup.php?clip_id=34732

^^
Jeg er her med i et interview fra Bet24 angående VM-slutrunden ... Det er ikke meget, jeg er med, men jeg står til højre for en mørk fyr, der hedder Michael Nielsen. Jeg hedder selv Oskar Enemark - nyd det. ;-)
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #59: 23 Jun 2010, 16:40 »

...og Søren Larsen osv.

"ja, det er jo så nok, fordi han ikke har spillet" Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010