home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  VM 2010 - Generel snak
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: VM 2010 - Generel snak  (Læst 41209 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #30: 15 Jun 2010, 13:38 »

Hvad har folk imod kanalen? udover i ikke har den? Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #31: 15 Jun 2010, 14:03 »

Det er det eneste herfra Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #32: 15 Jun 2010, 14:15 »

At man lavede den kanal når jeg nu i forvejen havde alle de kanaler jeg skulle bruge.. PÆNT irriterende, så derfor ser jeg gerne den bliver lukket og slukket Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #33: 15 Jun 2010, 14:31 »

Hvad har folk imod kanalen? udover i ikke har den? Smiley
At jeg hverken kan se den hos min mor eller far, da den ikke er en del af de pakker, man kan bestille.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #34: 15 Jun 2010, 14:31 »

Canal 9 er faktisk en superfed kanal. De viser mange gode ting Smiley udover VM self!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #35: 15 Jun 2010, 17:55 »

Nøj, hvor en kedelig omgang Portugal-Elfenbenskysten var.. To hold, som reelt ikke turde at åbne op for det offensive spil, men hele tiden skulle have sikkerheden i orden i defensiven. Utroligt at Portugal ikke har mere at byde på. Ronaldo smider sig hvert andet øjeblik og Deco er den eneste udover Ronaldo, som reelt kunne skabe noget i dag, selvom han ikke havde en særlig god kamp.
Eneste som viste offensive kræfter og slap tøjlerne var Gervinho, men når han endelig begyndte at udfordre, så var han også meget alene.

Skuffende kampe hidtil, hvor mange af holdene simpelthen ikke har turde at satse på andet end dødboldene. I det åbne spil vil man ikke smide folk frem og det gør det altså ikke super seervenligt, men derimod bliver det til en kedelig omgang boldflytteri på midtbanen, hvor vi ligeså godt kunne se en miniputkamp nede på banerne i byen.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #36: 16 Jun 2010, 18:00 »

1-0 sejr til schweiz over Spanien den havde jeg godt nok ikke set komme, men Spanien havde det meste af spillet og de fleste chancer bla. en på overliggeren, men det skal retfærdigvis også siges at Schweiz havde en på stolpen, men en udemærket kamp uden at blive til mere end udemærket...

Vh.Blackstone
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #37: 16 Jun 2010, 18:04 »

Spanien var KLASSER bedre end Schweiz, men de formåede ikke at score på deres utallige chancer. De kunne ha vundet med fem-seks mål, hvis de bare havde haft lidt tur i den... Dermed sagt at det her var et mindre mirakel, og jeg tror ikke vi kommer til at se noget lignende ved denne slutrunde.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #38: 16 Jun 2010, 18:07 »

Det der sådan set skuffer mig allermest ved dette VM, er at se hvor mange hold, som spiller direkte defensivt eller meget afventende. Javel, man kan ikke forvente andet i en kamp, som dagens mellem Spanien - Schweiz. Men også flere af de store hold eller i de jævnbyrdige kampe, så har holdene spillet afventende og nogle kampe har nogen af holdene reelt ikke en stor målchance, men sætter deres lid til, at de kan lukke af bagude og måske kan score på en dødbold. Med alle de store hold, som er med i turneringen og med de stjerner, som er med på de forskellige hold, så må jeg indrømme, at jeg er blevet skuffet over mange af dem her i første runde, hvor mange ikke har haft niveauet til at kunne trække deres hold op og sikre det offensive fodbold, som vi, tilskuere, så gerne vil se.

Det er altså blevet en omgang kedelig taktisk fodbold, hvilket har skuffet mig meget. Vi kan kun håbe på, at det bliver bedre her i anden runde, hvor nogle hold næsten er tvunget til at vinde, hvis de ønsker at komme videre i turneringen. Jeg har dog en frygt for at mange hold stadig vil satse på defensiven og så håbe på et heldigt mål, hvor de ikke har alt for mange mænd fanget fremme.
Logged

PlayBoye
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #39: 16 Jun 2010, 18:09 »

Det var næsten urealistisk. Jeg så kun de sidste 20 minutter af kampen, og der pressede Spanien konstant.
Det var en god kamp, med et spændende resultat.
Logged

La Vecchia Signora ..

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #40: 16 Jun 2010, 18:14 »

Tyskland har været vms positive overraskelse... det havde jeg ikke regnet med.

Jeg er forundret over at Spanien lykkes med at tabe idag.... men sådan kan fodbold også være... jeg tør godt love at Spanien kommer med 112 % i næste kamp.. jeg tror dog de får det svært mod Chile...den kamp skal jeg bare se.


Brasilien og Argentina har vist evne til at spille positivt fodbold.... jeg tror det bliver bedre i de næste par uger og målene skal nok komme.. tænk positivt
Logged

YNWA

PlayBoye
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #41: 16 Jun 2010, 18:20 »

Jeg vælger at tro på at der bliver åbnet mere op i næste runde, der er flere af nationerne der bliver nød til at åbne op, hvis de skal videre fra gruppe spillet + at de værste nerver har lagt sig hos spillerne.
Og hvis ikke - så bliver det et kedelig VM Smiley
Logged

La Vecchia Signora ..

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #42: 16 Jun 2010, 18:23 »

Canal 9 er faktisk en superfed kanal. De viser mange gode ting Smiley udover VM self!

Hmm.. Da den var på prøve på fællesantennen her, fandt jeg den nu ikke voldsomt spændende.. Der var lidt engelsk fodbold ind imellem, men ellers var det halvdårlige serier eller et eller andet tåbeligt program..

Spanien var KLASSER bedre end Schweiz, men de formåede ikke at score på deres utallige chancer. De kunne ha vundet med fem-seks mål, hvis de bare havde haft lidt tur i den... Dermed sagt at det her var et mindre mirakel, og jeg tror ikke vi kommer til at se noget lignende ved denne slutrunde.

Klasser og klasser.. Jeg er godt klar over, at folk nærmest får boner på, når de hører navnet Spanien og ser deres startopstilling. I dag spillede de ikke godt. Ja, de var bedre end Schweiz, men at de havde chancer til 7-0 er noget fis. De havde Villas lob, som han skulle have scoret på, de havde Xabis på overliggeren og Piques skud, som han formår at skyde direkte på målmanden (som var fuldstændig fantastisk i dag). Ellers var deres massevis af chancer til at overse.. Schweiz lod bevidst Spanien have bolden konstant, for alt andet havde været totalt tåbeligt med tanke på, at man nok manglede sine to største stjerner i form af Behrami og Frei..

Spanien formåede på intet tidspunkt at vise, at de skulle være en udfordrer til VM-titlen.. Jeg forudså inden VM, at de ikke kunne stå for presset og den teori holder jeg stadigvæk fast ved efter i dag.
Logged

Build Me Up Buttercup!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #43: 16 Jun 2010, 19:09 »

Syntes det er fedt af der er så mange lande som overrasker, på den måde for vi øje for nogle lidt ukendte spillere.
Logged

FCK

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #44: 16 Jun 2010, 21:01 »

HAHA skulle lige til at skrive at der ikke har været problemer med jabulani overhovedet og at spillerne har nemmere ved langskud end med en anden bold er noget vrøvl, og så kommer forlan lige med et ordentlig dyk :p
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010