home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 828 829 [830] 831 832 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953716 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12435: 18 Mar 2012, 23:03 »

Vurderer*

Synes det er en lille og ligegyldig ting at gå så meget op i, Hansen  Peace

Men det var vigtigt at sætte et 'r' på? Formentlig en fejl ved tastning - mon ikke Hansen godt ved at der skulle 'r' på.

Det var egentlig ment for sjov for at vise hvor plat det er, at gå op i så små ting. Ja, det irriterede også mig med udtalen, men så er det heller ikke værre  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #12436: 18 Mar 2012, 23:05 »

FEDT MED EN SEJR I DAG !!!!
Ikke?

Du laver jo ingen fejl, tjek den anden side nørd.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #12437: 18 Mar 2012, 23:06 »

FEDT MED EN SEJR I DAG !!!!
Ikke?

Jo, det var pragtfuldt.

Det var egentlig ment for sjov for at vise hvor plat det er, at gå op i så små ting. Ja, det irriterede også mig med udtalen, men så er det heller ikke værre  Peace

Det er også fair nok, men det var bare at sætte det lidt op mod hinanden! Smiley
Men jeg er enig i at det er da plat at gå op i små ting omend, at jeg forstår også godt at det kan irritere Hansen, at Kussehår ikke kan sin udtale når det trods alt ikke handler om en eller anden random spiller.

Fortsat god søndag! Smiley

Endnu en gang - godt med sejr idag. 2 pokaler i denne sæson må gerne komme.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

bøvle
Manager

« Svar #12438: 18 Mar 2012, 23:24 »

Du laver jo ingen fejl, tjek den anden side nørd.

Det var udelukkende et, øjensynligt forfejlet, forsøg på at droppe den diskussion, der intet havde med fodbold at gøre Smiley

Det eneste jeg jo egentlig har sagt var jo netop at alle laver fejl, men lad nu bare det ligge Smiley

Hvad angår spillet på banen synes jeg  det var dejligt, at vi endelig viste noget kynisme og bankede boldene i mål i situationer hvor vi tidligere har misbrugt mange af sådanne chancer Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12439: 19 Mar 2012, 09:05 »

Det var udelukkende et, øjensynligt forfejlet, forsøg på at droppe den diskussion, der intet havde med fodbold at gøre Smiley

Det eneste jeg jo egentlig har sagt var jo netop at alle laver fejl, men lad nu bare det ligge Smiley

Hvad angår spillet på banen synes jeg  det var dejligt, at vi endelig viste noget kynisme og bankede boldene i mål i situationer hvor vi tidligere har misbrugt mange af sådanne chancer Smiley
Enig med dig i det sidste. Specielt fordi at vi ikke havde lige så mange chancer, som i tidligere kampe. Lad det fortsætte sådan!  Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #12440: 19 Mar 2012, 09:41 »

3.b crazy

Har lige set målene i går.. To fantastiske mål fra vores side.. Suarez sætter sig godt igennem, og sparker bolden kynisk og hårdt ned hvor Sørensen aldrig kan nå hen.. Smukt, og effektivt i den situation, og håber han viser mere af det resten af sæsonen..

Vores andet mål er også flot. Faktisk en kombination vi ofte prøver. Vi prøver tit at spille 1-2 lige foran feltet, men synes bare det er så sjældent det lykkedes.. Igen kan man dog se at Downing bare VIL igennem og lave det mål, og den sidder da lige hvor den skal..

TIlgengæld er jeg ved at brække mig over at Reina IGEN koster et mål. Jeg ved snart ikke hvor mange mål den spanier har kostet i år, men Stokes mål er 100 % hans mål.. Bolden kommer ind i det lille felt, og Reina skal sgu da bare sætte sig igennem, og sparke kroppen midt over på ham som står og distraherer ham. Man skulle jo tro det var en pige vi havde på mål, sjældent har jeg set mindre aggressivt målmandsspil fra en PL målmand.. RINGE!

Men godt vi i sidste ende vi gjort skaden god igen, og gik videre.. Glæder mig så meget til semifinalen Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12441: 19 Mar 2012, 10:56 »

Jeg er hverken enig med Bøvle eller snaever.

Jeg synes ikke vi overhovedet var mere skrape end normalt. Vores første mål er godt sat ind af Suarez, og målet af Downing er pisse heldigt, målet bliver skabt fordi Gerrard ikke får bolden med, og ender med Downing står fri midt i straffesparksfeltet som han så sparker fint ind, men der skulle scores der. Det ene var godt sat ind og den andet heldigt, ellers brænder vi som vi plejer.

Desuden synes jeg vi spillede en elendig kamp, vi ramte ikke hinanden med fire afleveringer i streg, ufatteligt at det var samme hold med undtagelse af Maxi som spillede Everton ud af banen. Vi svinger aaaaaaaaaalt for meget og det er trættende at se på. Vi startede skidt og da Stoke var mere intresseret i at løbe og trække tiden og ellers lave frispark på frispark, så gjorde vi det samme som smadrede rytmen. Man kan kalde det en ægte pokal kamp, hvor vi burde være dem som ville det mest.

# VK.

Glæd dig til du kommer op i anden 3b.

Jeg er enig i at Reina burde have gjort mere ved målet. At det så også er elendig opdækning er så en anden ting. Det som er det værste er fandme de score på et hjørnespark, som aldrig var i nærheden af at røre en Liverpool mand da den røg ud. Hvorfor får vi aldrig noget af dommeren som vi kan udnytte?  Skuffet

Jeg er dog rigtig glad for vi er videre, så vi kan komme til London endnu en gang. Er ligeglad med modstanderen, er ikke i tvivl om vi kommer i finalen uanset modstander!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12442: 19 Mar 2012, 11:10 »

http://www.liverpool.no/nyheter/suarez-nsker--forlenge-kontrakten.aspx

Forlæng med den mand, nu!

He's Luis Suarez, he wears the famous Red
I just can't get enough, I just can't get enough
When he scores a volley or when he scores a head
I just cant get enough, I just can't get enough
He scores a goal and the Kop go wild,
and I just can't seem to get enough Suarez!!

Skipper
Gæst

« Svar #12443: 19 Mar 2012, 11:17 »

Kan kun være enig, kan godt være der har været kontroverser omkring ham, og der nok kommer nogle flere.
Men han er den eneste mand pt der bidrager med noget kreativt, og faktisk kan skabe noget på egen hånd.
Han har jo en finger med i alt der foregår offensivt, og i kampen mod Stoke i går, var han over det hele på Stokes banehalvdel.

verdenskrig
Manager

« Svar #12444: 19 Mar 2012, 11:20 »

Om der så var en kontrovers hver dag, skulle vi stadig forlænge med ham..

Den mand er FABELAGTIG! En af de bedste i PL, og han har så højt et niveau både med og uden bold at det halve kunne være nok. Han er gift for ethvert forsvar, og får vi købt en angriber han bedre kan kombinere med så tror jeg han kan nå uanede højder hos os..

SUAREZ <3

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12445: 19 Mar 2012, 12:03 »

@Hansen
Jeg har aldrig sagt at vi spillede en god kamp. Det eneste jeg siger er, at vi scorede to mål i en forholdsvis chancefattig kamp i modsætning til hvad vi plejer hvor vi måske havde haft 30 skud på mål og så kun har scoret et enkelt, som vi har set et par gange i denne sæson. Det er det jeg mener med, at vi så skarpere ud foran målet.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12446: 21 Mar 2012, 20:41 »

Latterligt Andy starter ude!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12447: 21 Mar 2012, 20:46 »

Aaarh...

HansenLFC
Gæst

« Svar #12448: 21 Mar 2012, 20:51 »

Aaarh...

Jo sagde jeg.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12449: 21 Mar 2012, 20:55 »

Sider: 1 ... 828 829 [830] 831 832 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010