home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 830 831 [832] 833 834 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953715 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12465: 21 Mar 2012, 22:50 »

Det behøver han ikke Hansen Græder

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #12466: 21 Mar 2012, 22:51 »

tabt 8 kampe på udebane ud af 15 er sgu ikke helt optimalt for en klub som liverpool

,,

Søgaard
Gæst

« Svar #12467: 21 Mar 2012, 22:51 »

Slet lige dit svar og tjek op på fakta.
En statistik på 6-1-7 eller 6-1-8 efter dagens kamp.. Det er jo ikke ligefrem en vanvittig god statistik.

-LFC-
Manager

« Svar #12468: 21 Mar 2012, 22:52 »

Slet lige dit svar og tjek op på fakta.
Lad mig uddybe mig selv og sig i guder hvor er vi talentløse i år... om det er hjemme eller ude kan være ligegyldigt, vi er fucking ringe i år. Og der bliver nødt til at ske noget til sommer! Skuffet

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12469: 21 Mar 2012, 22:53 »

Jeg er målløs. Intet kan beskrive min vrede lige nu. Ud med den fede spasser der står på side linjen eller få nogle ordentlige spiller på det forbandede skod hold. Jeg fatter det kraftedeme ikke!!!!!!!!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #12470: 21 Mar 2012, 22:56 »

En statistik på 6-1-7 eller 6-1-8 efter dagens kamp.. Det er jo ikke ligefrem en vanvittig god statistik.

Bestemt ikke, men nu deltager vi også i andre turneringer hvor vi har leveret gode resultater ude, og kigger du på udebane i år, så er vi kun få point ringere ude, end hjemme. Den placering vi har, så kan man ikke forvente en bedre statistik.

Skipper
Gæst

« Svar #12471: 21 Mar 2012, 22:56 »

Forstår simpelthen ikke hvad der skete for Skrtel de sidste 20 minutter, han gik jo fuldstændig i opløsning Græder
Henderson kom ind, og var som sædvanligt anonym. Håber ikke Adam er skadet, da jeg godt nok foretrækker ham frem for Henderson (i første halvleg var han den Liverpool spiller der havde løbet mest crazy)
Det eneste vores offensiv mangler er at de scorer på bare halvdelen af vores chancer så ville vi være det mest målscorende hold i Premier League. Men det er selvfølgelig ligemeget med sådan et forsvar ticked off

Søgaard
Gæst

« Svar #12472: 21 Mar 2012, 23:00 »

Bestemt ikke, men nu deltager vi også i andre turneringer hvor vi har leveret gode resultater ude, og kigger du på udebane i år, så er vi kun få point ringere ude, end hjemme. Den placering vi har, så kan man ikke forvente en bedre statistik.
Det ændrer vel ikke på dagens indsats eller en halvskidt statistik i PL, at I har præsteret fint i pokalturneringer. Derudover er en kamp mod et hold under nedrykningsstregen vel skuffende, med mindre den ender med 3 point. Uanset om det er udebane eller hjemmebane.

Uanset hvordan man vender og drejer den, så er det bare ikke godt nok at tabe til QPR på udebane, hvis man gerne vil ende i de europæiske pladser og på sigt gerne vil op og drille de helt store i top 4.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12473: 21 Mar 2012, 23:01 »

Det ændrer vel ikke på dagens indsats eller en halvskidt statistik i PL, at I har præsteret fint i pokalturneringer. Derudover er en kamp mod et hold under nedrykningsstregen vel skuffende, med mindre den ender med 3 point. Uanset om det er udebane eller hjemmebane.

Uanset hvordan man vender og drejer den, så er det bare ikke godt nok at tabe til QPR på udebane, hvis man gerne vil ende i de europæiske pladser og på sigt gerne vil op og drille de helt store i top 4.

Vi er i Europa og top 4 er der jo ingen mulighed for.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12474: 21 Mar 2012, 23:02 »

Vi er foran 2-0. Hvorfor fanden vælger manden at skifte Suarez ud? Det ødelagde ALT! Har aldrig og kommer heller aldrig til at fatte Kennys udskiftninger. Gud fader i skur hvor er de meningsløse...

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Søgaard
Gæst

« Svar #12475: 21 Mar 2012, 23:03 »

Vi er i Europa og top 4 er der jo ingen mulighed for.
Så fordi I er i Europa, så bør I smide en sejr væk og der er ingen grund til at vinde kampe og presse Newcastle og Chelsea i tabellen?

Nu skriver jeg på sigt at I gerne vil presse holdene i top 4.. Det er vel din/jeres forhåbning? For det skal blive aktuelt, så skal der skabes noget stabilitet, hvilket sådan et nederlag ikke just giver et boost til.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12476: 21 Mar 2012, 23:04 »

Vi er foran 2-0. Hvorfor fanden vælger manden at skifte Suarez ud? Det ødelagde ALT! Har aldrig og kommer heller aldrig til at fatte Kennys udskiftninger. Gud fader i skur hvor er de meningsløse...

Der stod nu 2-1 da Suarez blev skiftet ud. Suarez spillede langt under standard idag, så jeg forstår det nu udmærket. Han havde vel forventet vi blev presset til sidst og ville bruge Andys styrke på de defensive dødbolde.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12477: 21 Mar 2012, 23:06 »

Så fordi I er i Europa, så bør I smide en sejr væk og der er ingen grund til at vinde kampe og presse Newcastle og Chelsea i tabellen?

Nu skriver jeg på sigt at I gerne vil presse holdene i top 4.. Det er vel din/jeres forhåbning? For det skal blive aktuelt, så skal der skabes noget stabilitet, hvilket sådan et nederlag ikke just giver et boost til.

Jeg kender ikke klubbens målsætning fra næste sæson, da der intet er meldt ud.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12478: 21 Mar 2012, 23:07 »

Jeg kender ikke klubbens målsætning fra næste sæson, da der intet er meldt ud.

Målet er nu nok at ende i top-4, Sherlock Holmes. Det skal man ikke vide meget om fodbold for at vide Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #12479: 21 Mar 2012, 23:15 »

Målet er nu nok at ende i top-4, Sherlock Holmes. Det skal man ikke vide meget om fodbold for at vide Smiley

Ville nok mene det var mere top 6 Smiley Selvfølgelig vil klubber som - United, Chelsea, Shitty, Arsenal, Liverpool, Tottenham - altid stile efter at komme i Champions League, og det burde de nok også.. Men nogle gange må man også kigge ind af, og se om det er muligt.. Der er et eller andet galt med Liverpool (efter min mening), om det er træneren, eller forkerte spillere, kan jeg ikke udtale mig om.. Ville dog nok mene man måske skulle se at få skiftet KD ud til sommer.. nu synes jeg KD effekten er ved at falde ned igen... Men, de større hold i PL bliver bare bedre, og bedre.. Og nogle gange er det bare svært at følge med, og konkurrere med dem.. Newcastle melder sig vel også ind i "toppen" ..At ende i top 4 er KLART et "langsigtet mål", men måske man først lige skal finde sig til rette i toppen igen, også tage det sidste skridt op af stigen igen ..

Bare min mening ..

Sider: 1 ... 830 831 [832] 833 834 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010