home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:41:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 826 827 [828] 829 830 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953396 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12405: 13 Mar 2012, 22:56 »

Steve Gerrard, Gerrard!
He'll pass the ball 40 yards.
He's big and he's fuckin' hard.
Steve Gerrard, Gerrard! ♥

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #12406: 13 Mar 2012, 23:06 »

God kamp i dag, dejligt med en sejr efter vi har tabt 3 kampe. Og nu kan Dalglish så få lidt mere snor fra Liverpool fansene (inklusiv mig selv).
Positivt, selvfølgelig Gerrard flot jubilæum flot hattrick.
Ellers Kelly der var virkelig god, meget flot præstation i dag Opstemt

Men lidt negativ er jeg altid.
Vores angreb scorer igen ingen mål Skuffet (Suarez kunne måske have scoret på den sidste chance men vælger at spille bolden til Gerrard så han kunne scorer et hattrick, det skal han selvfølgelig kun have ros for Thumbs Up)
Henderson spiller en acceptable kamp i dag, men er ikke nogen holdbar løsning på fløjen.
Downing spiller også acceptabelt, men for et hold med vores ambitioner er det altså ikke nok med de 2 fløje.

Jeg vil holde op nu, da i allesammen sikkert er træt af alt den negativitet Grin
Jeg er utrolig glad for sejren, og Gerrard trøjen skal luftes i morgen Thumbs Up Og så er jeg meget forhåbningsfuld overfor kampen mod Stoke på søndag Smiley Vi skal bare i den FA cup finale Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Mar 2012, 23:09 af Heraklit » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12407: 13 Mar 2012, 23:09 »

Det var så det vi fik ud af at bænke Charlie Adam Grin

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #12408: 14 Mar 2012, 14:48 »

Skipper
Gæst

« Svar #12409: 14 Mar 2012, 14:56 »

Hansen det jo heller ikke nogen overraskelse Thumbs Up
Tror også 6'eren lavede en top 3 for ikke så forfærdelig lang tid siden, og det var så vidt jeg husker den samme som den der Smiley Det var i hvert fald Anfield på første pladsen og St. James var der også.

blomvikings
Manager

« Svar #12410: 14 Mar 2012, 15:11 »

Hansen det jo heller ikke nogen overraskelse Thumbs Up
Tror også 6'eren lavede en top 3 for ikke så forfærdelig lang tid siden, og det var så vidt jeg husker den samme som den der Smiley Det var i hvert fald Anfield på første pladsen og St. James var der også.

Ja, mener det var:

1. Liverpool
2. Newcastle
3. Stoke

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12411: 14 Mar 2012, 15:20 »

Det står i skarp kontrast til mine oplevelser derovre i hvert fald. Men OK, de spiller måske en smule bedre i denne sæson end for 2 år siden.

Skipper
Gæst

« Svar #12412: 14 Mar 2012, 15:31 »

Syntes godt man kan hører at der er rigtig god stemning på Anfield, især når vi fører Wink
For 2 år siden var også lige på det tidspunkt hvor det var allerværst med de gamle ejere og resultater, så det påvirkede vel også stemningen en del.

JKJ
Gæst

« Svar #12413: 15 Mar 2012, 21:19 »

selvfølgelig enormt tilfreds. mener så alligevel at Adam er noget bedre end Spearing. jeg kan virkelig ikke klare Spearing. men fantastisk følelse at Gerrard scorer tre. nu tror jeg på at han er tilbage : Opstemt

Spearing spiller jo den plads Lucas spiller, altså den defensive oprydder der er her der og alle vegne.
Det har Adam jo også prøvet og det har ikke været nogen succes overhovedet. Du kan slet ikke sammenligne de 2 spillere, det vil være det samme som at sammenligne Suarez og Carroll bare fordi de begge er angribere.

Spearing er en slider og kender hans begrænsninger. Dem har Adam desværre ikke fundet ud af endnu hos os.

Men alt i alt en kanon sejr og jeg takker drengene for en fantastisk (før)fødselsdagsgave.
Jeg har svært ved at se noget negativt i den kamp. Det skulle da lige være at vi ikke fik en pind eller to mere. Carroll havde helt sikkert fortjent at komme på tavlen. Synes i den grad han er ved at falde ind på holdet og en offensiv trio med Gerrard, Suarez og Carroll glæder jeg mig til at se meget mere til i de næste kampe.

JKJ
Gæst

« Svar #12414: 15 Mar 2012, 22:56 »

Vandmanden er iøvrigt tæt på en permanent aftale med Milan. Han har spillet 22 kampe indtil nu og når han når 25 kampe så skulle der være en aftale om at Milan skal købe ham.

Det er nok det bedste for alle parter, men er nu lidt ked af at han aldrig rigtig prøvede at kæmpe sig til en plads på holdet men tog den nemme løsning ved at blive lejet ud.
Set i bakspejlet kunne han nok have gjort en forskel på vores midtbane i en del kampe i år.

Nu han han selvfølgelig ikke spillet de 25 kampe endnu, men mon ikke det sker inden for relativ kort tid.

http://www.bold.dk/nyt/Milan-taet-paa-automatisk-Aquilani-koeb

DeBuur
Manager

« Svar #12415: 16 Mar 2012, 02:03 »

Vandmanden er iøvrigt tæt på en permanent aftale med Milan. Han har spillet 22 kampe indtil nu og når han når 25 kampe så skulle der være en aftale om at Milan skal købe ham.

Det er nok det bedste for alle parter, men er nu lidt ked af at han aldrig rigtig prøvede at kæmpe sig til en plads på holdet men tog den nemme løsning ved at blive lejet ud.
Set i bakspejlet kunne han nok have gjort en forskel på vores midtbane i en del kampe i år.

Nu han han selvfølgelig ikke spillet de 25 kampe endnu, men mon ikke det sker inden for relativ kort tid.

http://www.bold.dk/nyt/Milan-taet-paa-automatisk-Aquilani-koeb

Det er før set at en klub stopper med at bruge en spiller med en sådan klausul.. og i netop Milan med en vis Præsident ved roret.... så ved man aldrig  Rullende Øjne

Vandmandens manglende vilje til at kæmpe for sin plads har jeg aldrig helt forstået... men han kan jo sagtens have trådt nogle i klubben alvorligt over tæerne ? ellers er der vel kun at nævne at han er Italiener og så er det måske svært at finde sig til rette i en by som Liverpool  Wink

Jeg håber på penge i kassen og så må Liverpool ud og finde en midtbane spiller med offensive og tekniske kvaliteter.

YNWA

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #12416: 16 Mar 2012, 02:19 »

Det er vel bare den manglende tillid fra Liverpools side, når han spiller vildt i Juventus - og spiller vildt under opstarten for jer. Så er det da lidt spændende at løsningen er at leje ham ud igen. Men I har selvfølgelig haft Chaaaaaaarlie så ingen grund til at holde på en playmaker som Aquaman.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12417: 16 Mar 2012, 08:33 »

Jeg har altid haft en fidus til Aquilani og håber VIRKELIG også, at vi får ham tilbage. Under træningskampene var han med stort forspring den bedste på vores hold. Det er om nogen ham der kan komme ind og gøre en forskel, men jeg tvivler på at han kommer tilbage Skuffet

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #12418: 18 Mar 2012, 16:18 »

Liverpool: Reina, Kelly, Enrique, Carragher, Skrtel, Spearing, Gerrard, Maxi, Downing, Carroll, Suarez.
Subs: Doni, Coates, Kuyt, Adam, Henderson, Flanagan, Shelvey.

Vi vinder 2-0!

Skipper
Gæst

« Svar #12419: 18 Mar 2012, 16:54 »

Spædende med Maxi inde igen og at det er i stedet for Henderson på højre kanten.
Også godt at Spearing spiller inde i stedet for Adam.
Godt, godt godt!! Grin
Håber nu at Gerrard ikke spiller fulde 90 minutter så han også kan spille her i midtugen, så kan Henderson måske få lov at spille inde midt.

Sider: 1 ... 826 827 [828] 829 830 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010