Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:41:30
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23487
0 Brugere, 718 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tataraagadevanaha
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
824
825
[
826
]
827
828
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1953391 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #12375:
11 Mar 2012, 09:58 »
Citat af: g00n 11 Mar 2012, 09:51
Det er en skam at det ikke er Football Manager, hva?
Kan jeg desværre kun være enig i. Desuden ville et køb af disse spillere jo ganske enkelt ruinere os. Ved ikke om du ikke har fulgt med DeBuur men jeg må altså skuffe dig hvis du tror at vores ejer er som Citys
. Vores ejer vil skabe en sund økonomi som kan skabe overskud, og målet er i sidste ende at vores økonomi skal være så stærk at vi kan være uafhængige af ejer selskabet.
Derfor nytter det naturligvis ikke noget at vi går ud og køber tre spillere til 2 milliarder sammenlagt vil jeg skyde på. Selvom de da bestemt ville pynte alle..
Jeg må bare indrømme at jeg ikke er så skeptisk som så mange andre af jer. Det der med at fyre Kenny? Hva skulle det helt seriøst hjælpe..
Jeg synes det er fantastisk at flere af jer rakker den ene efter den anden spiller ned, og næsten ikke kan fortælle nok hvor ringe en trup vi har. Men alligevel har man da også lige overskud til at sige at Kenny er taktisk inhabil, ikke skifter ud osv. I siger jo selv at han ikke har materialet. Det er jeg btw ikke enig i, men kontinuitet er vejen frem. Vi vinder intet ved IGEN at skifte træner.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Anfield Road
Manager
«
Svar #12376:
11 Mar 2012, 12:10 »
synes bestemt at Henderson og Adam har gjort det fint. det har på ingen måde været prangende men heller ikke dårligere end man kunne forvente. og som jeg også skrev før så synes jeg de har købt alt, alt for dyrt ind men spillerne har da gjort det fint
og selvom nogen af jer måske ville sige at han gjorde det fint da Suarez var væk vil jeg bare sige: Carroll kan kun to ting. han kan hoppe og han kan heade. men ikke mere end det. og man skal da ved gud kunne noget mere hvis man spiller for Liverpool
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #12377:
11 Mar 2012, 12:34 »
Synes bare det er så helvedes dobbeltmoralsk..
I sommers var der liv og glade dage her i tråden.. Adam, Henderson, Downing, Enrique blev da alle modtaget med kyshånd, og ih hvor var vi gode.. Men så snart modgangen melder sig bliver de alle haglet ned, selvom de alle har været en del af et hold som igennem sæsonen har spillet fin fodbold, domineret det fleste kampe, og kun har manglet held og dygtighed i afslutningerne for at ligge højere i tabellen.. De har enda spillet på et hold som har været med til at vinde det første trofæ i 6 år..
Alligevel er der ingen taknemmelighed at spore..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Anfield Road
Manager
«
Svar #12378:
11 Mar 2012, 12:41 »
Citat af: verdenskrig 11 Mar 2012, 12:34
I sommers var der liv og glade dage her i tråden.. Adam, Henderson, Downing, Enrique blev da alle modtaget med kyshånd, og ih hvor var vi gode.. Men så snart modgangen melder sig bliver de alle haglet ned, selvom de alle har været en del af et hold som igennem sæsonen har spillet fin fodbold, domineret det fleste kampe, og kun har manglet held og dygtighed i afslutningerne for at ligge højere i tabellen.. De har enda spillet på et hold som har været med til at vinde det første trofæ i 6 år..
enig
jeg synes bestemt ikke at man skal undervurdere at de som du skriver har vundet et trofæ for første gang i 6 år. også selvom det er Carling cuppen. det er godt nok for mig
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Korzika
Gæst
«
Svar #12379:
11 Mar 2012, 13:06 »
Normalt er jeg tilhænger af, at managere skal have tid til at forme deres hold. Både taktisk og indkøbsmæssigt. Jeg var eksempelvis stor modstander af fyringen af AVB.
Men når man skal i gang med en omfattende ændring af en klub, så skal manageren være den rette. Og jeg mener at Daglish har fejlet indkøbsmæssigt og taktisk. Jeg mener virkelig ikke, at spillere som Downing, Carroll, Adam og Henderson er gode nok til at være startere for et hold, der kæmper om ChL-pladser.
Daglish har brugt rigtig mange penge, og der har også været gode køb. Suarez, Bellamy og Enrique fx. Men han har virkelig brugt mange penge på spillere, som slet ikke har leveret i denne sæson. Downing har jo ikke engang leveret en assist eller scoret et mål i Premier League i denne sæson, og Carroll har ligesom Torres scoret et antal mål, der kan tælles på en hånd. Og modsat Torres, så er jeg sgu ikke helt sikker på, om det er et udtryk for spillerens reelle niveau, eller der blot er tale om et mentalt problem.
Risom
Manager
«
Svar #12380:
11 Mar 2012, 13:15 »
Vi har ikke været for gode i denne sæson:
Hjemme:
Sunderland 1-1
Norwich 1-1
Swansea 0-0
Blackburn 1-1
Stoke 0-0
Ude:
Stoke 1-0
Tottenham 4-0
Fulham 1-0
Sunderland 1-0
Resultaterne taler jo for sig selv. Det havde været OK hvis vi ikke havde vundet 3-4 af ovennævnte kampe, men det er efter min mening uacceptabelt ikke at vinde bare én disse 9 kampe. Så et eller andet må de jo være galt. I
Vi har en masse gode spillere, men de præsterer ikke godt nok. Vi har brugt forfærdeligt mange penge de sidste 14 måneder på spillerindkøb (hvilket også var tiltrængt), men der er vel kun Bella og Enrique, som har gjort det godt nok.
Jeg mener, at det er angrebet, det er galt med. Vi har to herrer i front, som har kostet tilsammen over en halv milliard, men alligevel kan vi ikke score nok mål. Suarez har scoret 6 mål på 92 skud og Carroll 3 på 53 skud, hvilket langt fra er godt nok. Jeg er træt af at se på, at Suarez ofte overspiller og Carroll altid brokker sig. Hvis de nu kunne bruge energien på at få bolden i kassen, ville det være meget bedre. Suarez er ikke en topscorer-type som fx. Van Persie, men det er stadigvæk for dårligt, at han ikke scorer mere. Vi burde også få mere ud af Carroll, som er den perfekte targetman, men det gør vi stadigvæk ikke.
Angående midtbanen synes jeg ikke, at Adam-Henderson gør det dårligt. Deres roller passer bare ikke til deres spillestil. Efter Lucas blev skadet, har det været Adam, som skulle være den defensive ved siden af Gerrard, og det passer ham ikke, men han gør det udemærket. Hendo har være brugt på kanten, hvilket ikke er hans favoritplads. Når han har spillet centralt har det været lidt bedre, og vi skal også huske på, at han kun er 21 år. Jeg er enig med de fleste herinde, at Adam ville være en supersub og Henderson vil være god om nogle år.
Downing er jeg slet ikke begejstret for. Igen lyver tallene ikke: 26 kampe. 0 mål (51 skud) og 0 assist. Det er igen langt fra godt nok.
Om der er KK eller en anden manager, der kan rette op på det her må tiden vise.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
JKJ
Gæst
«
Svar #12381:
11 Mar 2012, 21:58 »
Citat af: verdenskrig 11 Mar 2012, 12:34
Hmmm VK, du har bestemt ikke holdt dig tilbage med gloser der ikke tåler at blive gengivet her
Så du er måske ikke den rette om at tale om dobbelmoralsk
Men indrømmet, jeg var glad for Downing og Hendo. Lidt mere tilbage holden med Adam og Enrique vist jeg ikke helt hvad jeg skulle forvnete mig af.
Den største skuffelse måd da være Downing og det bedste indkøb Enrique, selvom hans niveau er faldet ganske meget de seneste mdr.
Jeg har set du af og til er inde på Liverpools danske forum og hvis du læser det der er skrevet i efterhånden lang tid så er tilliden og støtten til Adam efterhånden ikke eksisterende mere.
Ja han har haft mange ass, men når man står for langt største delen af dødboldene så har han også bedre vilkår end andre på hldet.
Men hvor er alle de frisparksmål som han lavede for Blackpool, alle de straffe som han var sikkerheden selv på. Den dominerende på midtbanen og ham der kom imellem en pokkers masse? Det er ikke ham vi ser i den røde trøje overhovedet.
Anfield Road
Manager
«
Svar #12382:
11 Mar 2012, 22:05 »
men i Blackpool var han også kaptajnen på alle tænkelige måder. han var omdrejningspunktet. han skulle vende spillet hurtigt og til tider føre bolden frem på modstandernes banehalvdel. den rolle har han ikke haft i Liverpool. i Liverpool skal han primært få spillet flyttet fra den ene side til den anden og slå nogen lange afleveringer i dybden til fløjene. han har gjort det fint. han har bare fået en anden rolle
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
PhilipFlink
Manager
«
Svar #12383:
11 Mar 2012, 22:11 »
Citat af: Anfield Road 11 Mar 2012, 22:05
men i Blackpool var han også kaptajnen på alle tænkelige måder. han var omdrejningspunktet. han skulle vende spillet hurtigt og til tider føre bolden frem på modstandernes banehalvdel. den rolle har han ikke haft i Liverpool. i Liverpool skal han primært få spillet flyttet fra den ene side til den anden og slå nogen lange afleveringer i dybden til fløjene. han har gjort det fint. han har bare fået en anden rolle
Lad nu vær' .. Han har da været så elendig.. Jeg er "Liverpool sympatisør", fordi min Far og bror holder med dem, så ser dem faktisk altid, når ikke Arsenal spiller på samme tid.. Men hooooooooold da op hvor har han været dårlig.. Arteta bliver beskyldt for at være ringe i Arsenal, hvad pokker er Adam i Liverpool så (var bare et eksempel!)..
Synes ikke nogen af jeres indkøb har spillet godt, udover Enrique, som har været okay stabil, og er en meget god back, og Bellamy som nærmest sidder over hver tredje kamp, og er 32 (?).. Kunne man måske godt have ønsket det var Henderson eller Downing der havde spillet sådan ..
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
DeBuur
Manager
«
Svar #12384:
11 Mar 2012, 22:24 »
Det er klart at vi ikke har ejere som City - men skal Liverpool tilbage i top 4 så skal der investeres i nye spillere og da vores talenter ikke ligefrem står klar i kulissen så skal der investeres massivt.
Næste sæson vil vi se Arsenal med en stærkere trup og med talenter der står til at slå igennem - hvad står vi med ?
VK og andre har fat i noget når de angriber ikonet KD men hvem kan føre klubben videre på en bedre måde ?
Historisk så burde vi kunne hente spillere fra klubber som Tottenham og det er der vi skal hen igen - jeg er klar over at vi ikke kan hente Bale.... men det er jo netop det der er galt med Liverpool - vi er nu en klub der kan hente de næst bedste og det vinder vi ikke PL ved og det er det Liverpool skal kunne og det er det der kende tegner en stor klub.
YNWA
bøvle
Manager
«
Svar #12385:
11 Mar 2012, 22:27 »
Vi har ikke ejere som City?
Kigger vi på spillere i start 11'eren og hvor lang tid de har været i klubben, så nej. Men vi har brugt langt over en milliard de sidste 14 måneder. har City det??? (Jeg ved det reelt ikke, men tvivler lidt)
HansenLFC
Gæst
«
Svar #12386:
11 Mar 2012, 22:38 »
Citat af: JKJ 11 Mar 2012, 21:58
Hmmm VK, du har bestemt ikke holdt dig tilbage med gloser der ikke tåler at blive gengivet her
Så du er måske ikke den rette om at tale om dobbelmoralsk
Men indrømmet, jeg var glad for Downing og Hendo. Lidt mere tilbage holden med Adam og Enrique vist jeg ikke helt hvad jeg skulle forvnete mig af.
Den største skuffelse måd da være Downing og det bedste indkøb Enrique, selvom hans niveau er faldet ganske meget de seneste mdr.
Jeg har set du af og til er inde på Liverpools danske forum og hvis du læser det der er skrevet i efterhånden lang tid så er tilliden og støtten til Adam efterhånden ikke eksisterende mere.
Ja han har haft mange ass, men når man står for langt største delen af dødboldene så har han også bedre vilkår end andre på hldet.
Men hvor er alle de frisparksmål som han lavede for Blackpool, alle de straffe som han var sikkerheden selv på. Den dominerende på midtbanen og ham der kom imellem en pokkers masse? Det er ikke ham vi ser i den røde trøje overhovedet.
Liverpool danske forum er jo også bare total godnat, når det handler om at spillere skal hakkes ned.
Lucas var den mest udsatte derinde og er jo nærmest alles nye ynglings spiller derinde. Det samme med Martin, alle derinde ville sælge ham i sommers, og nu roses han til skyerne derinde kamp efter kamp. Jeg hader hetz mod enkle spillere.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #12387:
11 Mar 2012, 22:40 »
Citat af: HansenLFC 11 Mar 2012, 22:38
Liverpool danske forum er jo også bare total godnat, når det handler om at spillere skal hakkes ned.
Lucas var den mest udsatte derinde og er jo nærmest alles nye ynglings spiller derinde. Det samme med Martin, alle derinde ville sælge ham i sommers, og nu roses han til skyerne derinde kamp efter kamp. Jeg hader hetz mod enkle spillere.
Sådan er det jo altid med spillere, der ikke præstere, men som pludseligt viser hvad de kan
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
JKJ
Gæst
«
Svar #12388:
11 Mar 2012, 22:41 »
Citat af: Anfield Road 11 Mar 2012, 22:15
han har ikke vist at han har været en super signing
men så elendig som nogen af jer giver udtryk for at han har været. har han da ikke været
Nej han har været værere end det
Det er muligt at han er købt til en anden klub og et andet hold, men han bleve jo netop købt for de egenskaber han vist hos Blackpool, altså alt det du nævner.
Og det har han på intet tidspunkt formået at overføre til vores hold.
Feks er det vel årtier siden vi har haft en så elendig mand til at tage sig af vores dødbolde. Spild af tid at smide folk ind i feltet når han ikke engang formåer at smide den fordi foreste stolpe ved hjørnespark.
JKJ
Gæst
«
Svar #12389:
11 Mar 2012, 22:48 »
Citat af: HansenLFC 11 Mar 2012, 22:38
Jøsses er du helt blind?
Det foregår sku da også herinde, og prøv evt at følge andre klubtråde eller forums.
Sider:
1
...
824
825
[
826
]
827
828
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »