home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 822 823 [824] 825 826 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1934640 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12345: 10 Mar 2012, 17:13 »

Ej hvor kunne jeg godt tænke mig at Henderson røg ud. Han bidrager godt nok med keine ticked off
Synes ikke rigtig der er nogen der bidrager med noget. Virkelig kedelig kamp og hold da op hvor spillede Coates en skidt og usikker første halvleg Skuffet

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #12346: 10 Mar 2012, 17:19 »

Ville godt nok være ufortjent hvis vi gik op og udlignede, efter hva jeg har set.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skipper
Gæst

« Svar #12347: 10 Mar 2012, 17:21 »

Nu kunne jeg så godt tænke mig at Dalglish for en gang skyld viser lidt initiativ og skifter nogle offensive spillere ind.
Henderson ud, Gerrard ind. Kuyt ud, Carroll ind.
Han må sgu da kunne se at der ikke sker noget.

Ikke at Kuyt har været dårligt (i forhold til hvordan holdet spiller), syntes bare han er den mest oplagte at skifte ud

MichaelPaw
Gæst

« Svar #12348: 10 Mar 2012, 17:21 »

FUCK DE SPILLER JO AF LORT TIL Skuffet

HansenLFC
Gæst

« Svar #12349: 10 Mar 2012, 17:41 »

Fuck ligaen og sats hele lortet på FA Cuppen!

verdenskrig
Manager

« Svar #12350: 10 Mar 2012, 17:42 »

Just my words!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12351: 10 Mar 2012, 17:47 »

Det bliver vidst til gravøl i aften, så...

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #12352: 10 Mar 2012, 17:56 »

Hold kæft hvor er det ringe!!!!

Simpelthen en skandale at en manager ikke kan motivere sine spillere til disse kampe. Vi vinder jo aldrig med den svage opstilling han laver i dag. KD er ikke manden til at få dette hold op igen! Så snart nogle spillere viser gode takter, så starter de ude - shit det er til grin!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #12353: 10 Mar 2012, 17:57 »

Kenny er ikke hele problemet.. Problemet er at vi ingen angribere har.. Der er INGEN med målnæse i det felt.. De løber alle andre steder hen end der hvor det kan blive farligt..

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12354: 10 Mar 2012, 17:59 »

Simpelthen en skandale at en manager ikke kan motivere sine spillere til disse kampe. Vi vinder jo aldrig med den svage opstilling han laver i dag. KD er ikke manden til at få dette hold op igen! Så snart nogle spillere viser gode takter, så starter de ude - shit det er til grin!

SVAG OPSTILLING???

Newton Heath
Manager

« Svar #12355: 10 Mar 2012, 18:01 »

Nu er jeg ikke Liverpool-fanatiker som de fleste nok ved, men med undtagelse af Gerrard, hvordan ville i så stille stærkere idag, nu hvor Agger er skadet? :-)

HansenLFC
Gæst

« Svar #12356: 10 Mar 2012, 18:03 »

Nu er jeg ikke Liverpool-fanatiker som de fleste nok ved, men med undtagelse af Gerrard, hvordan ville i så stille stærkere idag, nu hvor Agger er skadet? :-)

Jeg er helt enig, og der er jo en grund til Gerrard starter ude idag. Manden kommer lige fra en skade, jeg synes det er fornuftigt at lade ham starte ude.

verdenskrig
Manager

« Svar #12357: 10 Mar 2012, 18:05 »

Men igen havde godt set nederlaget komme her.. Sunderland er et MEGA svært sted at spille.. Efter at Martin O Neil er kommet til, har de altså fået stablet en mur af en defensiv op. Og med vores til tider problematiske tilgang til udekampe så undrer det mig ikke at der står 0 ud for os..

Havde dog heller ikke lige set dem score.. Men typisk så får de et rendyrket lucky punch.. Ene og alene fordi de har en angriber som tør tage løbet og tror på en umulig chance hele vejen.. Det har vi ikke. Derfor scorede de, og vi gjorde ikke Smiley

edit: flot at jeg modsiger mig selv i starten  crazy

Cool

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #12358: 10 Mar 2012, 19:30 »

Dette resultat gør ondt i et rødt hjerte. Jeg har været fan de sidste 20 år af Liverpool.

Efterhånden syntes jeg det bliver mere og mere klart, at det ikke bør være KD som skal genrejse Liverpool. Dernæst er jeg også meget skuffet over de ikke købte en angriver mere i januar måned. Det er jo helt åndsvagt de få mål vi laver. Jeg havde håbet på de købte Damiao som der blev skrevet lidt om.

Men kort sagt, så syntes jeg det er på tide KD ryger ud.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Skipper
Gæst

« Svar #12359: 10 Mar 2012, 19:35 »

Dette resultat gør ondt i et rødt hjerte. Jeg har været fan de sidste 20 år af Liverpool.

Efterhånden syntes jeg det bliver mere og mere klart, at det ikke bør være KD som skal genrejse Liverpool. Dernæst er jeg også meget skuffet over de ikke købte en angriver mere i januar måned. Det er jo helt åndsvagt de få mål vi laver. Jeg havde håbet på de købte Damiao som der blev skrevet lidt om.

Men kort sagt, så syntes jeg det er på tide KD ryger ud.

Tror ikke at hvis Dalglish bliver afskedet at det så bliver før til sommer. Da han jo alligevel har hentet en pokal hjem.
Så kan man jo være positiv og sige at selvom vi fik en ny træner nu, og den her træner var Mourinho eller Guardiola standard, så ville vi alligevel ikke kunne nå en Champions league plads....
Nej ny træner til sommer som kan få truppen på rette køl, så vi kan komme med i Champions league til næste år Thumbs Up
Og så da også lige vinde Europa League på vejen Grin

Sider: 1 ... 822 823 [824] 825 826 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010