home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 721 722 [723] 724 725 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2108919 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10830: 30 Nov 2011, 21:34 »

Jeg siger at den stadigvæk KAN forbedres.
Men ADAM skal færst ryge.

Og så er det nok andre pladser, som bliver prioriteret vigtigere..

Ja, nu gik mit svar jo så efter dit første indlæg, hvor du påstår at Lucas ikke har kvaliteten.

Men selvom den KAN forbedres, så er det vel også spejlhamrende blankt overhovedet at overveje det, når man har meget større problemer på andre positioner. Lucas er klart en af de stærkeste kort på jeres hold, og at gå ud og erstatte ham med en bedre (hvilket jeg i øvrigt heller ikke mener er muligt for Liverpool, idet de der er bedre end Lucas allerede spiller i en storklub), ville da være idioti.

Som du selv så fint så fint siger det, fokuserer man nok på at forstærket andre pladser umiddelbart. Denne prioritering kan selvfølgelig ændres hvis skaden til Lucas er så slem som antaget.

Enzo
Manager

« Svar #10831: 30 Nov 2011, 21:38 »

Ja, nu gik mit svar jo så efter dit første indlæg, hvor du påstår at Lucas ikke har kvaliteten.

Men selvom den KAN forbedres, så er det vel også spejlhamrende blankt overhovedet at overveje det, når man har meget større problemer på andre positioner. Lucas er klart en af de stærkeste kort på jeres hold, og at gå ud og erstatte ham med en bedre (hvilket jeg i øvrigt heller ikke mener er muligt for Liverpool, idet de der er bedre end Lucas allerede spiller i en storklub), ville da være idioti.

Som du selv så fint så fint siger det, fokuserer man nok på at forstærket andre pladser umiddelbart. Denne prioritering kan selvfølgelig ændres hvis skaden til Lucas er så slem som antaget.

Netop. Pladsen Lucas spiller, er blandt de vigtigste på banen, og med en anden, fra nuværende trup, på den plads, kan jeg ikke se noget andet alternativ end at købe en der skal tage over, imens skadet er tilgængelig, og måske er en lejeaftale bedre? - Dog ved jeg ikke hvor slem skaden er.. Ved i det?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Metsu1
Manager

« Svar #10832: 30 Nov 2011, 21:39 »

De Rossi tror jeg aldrig forlader Roma, hvis Real Madrid og Chelsea for få år tilbage ikke kunne hente ham for vanvittige beløb, er det mere end tvivlsomt at Liverpool kan i dag.
Lass er desuden inde i varmen igen, i Madrid, så han skifter nok også næppe. Måske City har en mand eller to på lager?

I kan jo forhøre jer om Hargreaves, hvis det er  crazy

Spøg til side, hvis det skal være en englænder, hvad så med en Huddlestone i Spurs? Jeg har altid godt kunne li' ham, men han skal lige smide en 4-5 kilo for at blive rigtig god.

Enzo
Manager

« Svar #10833: 30 Nov 2011, 21:41 »

De Rossi tror jeg aldrig forlader Roma, hvis Real Madrid og Chelsea for få år tilbage ikke kunne hente ham for vanvittige beløb, er det mere end tvivlsomt at Liverpool kan i dag.
Lass er desuden inde i varmen igen, i Madrid, så han skifter nok også næppe. Måske City har en mand eller to på lager?

Tænker du på Gareth Barry eller hvad? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JKJ
Gæst

« Svar #10834: 30 Nov 2011, 21:41 »

Enzo@

Er altså ikke for at være storsnudet eller bedrevidende, men du nævnte det selv Wink
Men synes godt nok du er helt blank her.

Lucas var vores bedste sidste sæson, kåret af fansene.
Lucas har været langt vores bedste spiller i denne sæson, han holder sammen på holdet og er den der kan de mange trælse løb.
Ja han er måske nok usynlig, men der findes ikke mange af hans slags og ikke mange overgår ham i PL på hans position.

Adam fik ikke en overbevisende start, enig. Men de seneste 5-6 kampe har han da i den grad spillet sig og - bla leveret en del ass og bliver bedre gang for gang.

Husk nu lige på at Adam er en af dem der skal spilles ind på holdet og med 4-5 nye i en opstilling tager det altså en del tid ind man finder ind i sammenspillet.

Ja vi mangler en der kan tage overfor Gerrard, men det er da ikke ensbetydende med at vi skal skille os af med spillere på andre pladser.

Føler et eller andet sted at du slet ikke har fulgt med siden ihf nytår og hvad der er sket i klubben og på holdet.
« Seneste Redigering: 30 Nov 2011, 21:46 af JKJ » Logged

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10835: 30 Nov 2011, 21:43 »

Troede aldrig jeg skulle sige det, men: Vil ikke have nogen andre end Lucas lige pt. !! Skuffet

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Newton Heath
Manager

« Svar #10836: 30 Nov 2011, 21:45 »

Næppe. Gareth Barry spiller fast i City og har været strålende i indeværende sæson. Tror næppe Mancini er interesseret i at lade ham skifte.

Derudover er jeg helt og aldeles enig i det seneste indlæg af JKJ. Spot on er det.

Enzo
Manager

« Svar #10837: 30 Nov 2011, 21:53 »

I det seneste kampe jeg har set, så har Adam været under niveau, og hentet fra en klub som Blackpool, så mener jeg stadig ikke at han har kvaliteten til at spille i en klub, som gerne vil spille med om mesterskaber.
I misforstod mig nok angående Lucas, eller også formulerede jeg det ikke korrekt. - Lucas er en framragende spiller, men en skadet Lucas gør intet gavn, og da han var en vigtig mand så mener jeg at der skal forstærkes. Men ja, Lucas har været usynlig, og det er måske og bedst, da han ikke skal sættes i centrum, og det kan være det der fik mig til at Lucas som en spiller der trak kvaliteten ud af vores midtbane.. Lad os lægge det bag os.

- Som holdet er nu, er vi så enige om, at hvis vi skal spille med om titlen som engelske mestre, så skal midtbanen forstærkes før eller siden? - Jeg mener også at Carrol skal have lidt fart, og teknisk læring i fødderne, da han er lidt tung Wink

Zone 43
Manager

« Svar #10838: 30 Nov 2011, 21:55 »

Nej, jeg tænker ikke på nogen specifikt. Jeg læste den anden dag, at City vil af med en masse reserver grundet deres mia. gæld, og mon ikke der er en midtbane blandt dem?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Enzo
Manager

« Svar #10839: 30 Nov 2011, 21:56 »

Nej, jeg tænker ikke på nogen specifikt. Jeg læste den anden dag, at City vil af med en masse reserver grundet deres mia. gæld, og mon ikke der er en midtbane blandt dem?

Når ja, den har jeg da også læst.. Du vil reducere deres trup markent.. Tror at de ville skære 66 procent fra, eller også var det 33% Wink

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #10840: 30 Nov 2011, 22:09 »

Hvis jeg skulle vælge en spiller som ikke er regulær starter for City, skulle det være Adam Johnson. Elsker simpelthen den mand, og det engelske pas gør ham bestemt ikke mindre interessant. Han vil også passe godt ind i FSG-strategien..
Om City vil slippe ham, og om han vil til klubben er en helt anden sag, jeg er vidst ude i lidt ønske tænkning. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10841: 30 Nov 2011, 22:13 »

Hvis jeg skulle vælge en spiller som ikke er regulær starter for City, skulle det være Adam Johnson. Elsker simpelthen den mand, og det engelske pas gør ham bestemt ikke mindre interessant. Han vil også passe godt ind i FSG-strategien..
 Om City vil slippe ham, og om han vil til klubben er en helt anden sag, jeg er vidst ude i lidt ønske tænkning. Smiley

Hvis det skulle komme såvidt ville jeg nu også takke ja, og måske endda også bukke.
Ham vil jeg gerne have til klubben.

Ud af de andre der er nævnt tror jeg ikke umiddelbart der er andre der er atraktive for vores klub.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10842: 30 Nov 2011, 23:02 »

Hvad med en Cattermole? Eller er han for aggresiv? Opstemt

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #10843: 30 Nov 2011, 23:07 »

Hvad med en Cattermole? Eller er han for aggresiv? Opstemt

Såvidt jeg lige husker gik der løse rygter om han i sommers, eller var det helt tilbage til januar vinduet.

Agrresivt kan være godt men bestemt også en dårlig ting. Har har dog tacklet det ganske godt længe efterhånden.

Men nu er Bruce jo fyret i Sunderlnad, så det er jo ikke sikkert at deres nye træner vil skille sig af med ham.

Men bestemt en mulighed hvis vi skal kigge på engelsk blod.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10844: 30 Nov 2011, 23:24 »

Ellers er Barcelonas Keita vel også en mulighed? Så vidt jeg ved er han snart på fri transfer, men ved ikke om det først er til sommer? Ellers kan han nok fås for en slik. Spilletid er ihf. Ikke det han får mest af. Ham kunne jeg godt tænke mig at se i klubben Smiley

EDIT: Forresten er scums lige blevet ført ud af turnering af selveste Crystal Palace. Det tegner godt!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Nov 2011, 23:26 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 721 722 [723] 724 725 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010