home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2108226 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10860: 01 Dec 2011, 18:30 »

Hvor er det typisk.. Har i flere år håbet at han enten blev solgt eller skadet så man slap for at glo på ham.. Så bliver han endelig vild, og så får han den skade.. NEJ NEJ NEJ!

Nigel De Jong du er mere velkommen end nogensinde før!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #10861: 01 Dec 2011, 19:31 »

Så er det endelig svar vedrørende vores kære Lucas kommet.. 6 måneder, farvel..

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10862: 01 Dec 2011, 19:54 »

Krafthelved noget lort.. Jeg håber godt nok KK kan lave mirakler med Spearing nu.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #10863: 01 Dec 2011, 20:42 »

Sur røv med Lucas. Enig med VK at nu har vi ønsket ham langt væk fra Liverpool i nogle år, da han så pludselig bliver en af de aller første på holdkortet og måske den der er sværet at erstatte så er han ude resten af sæsonen!!
Hvorfor dælme kunne det ikke være sket for 2 år siden da vi stadig havde Mascha på holdet?

Og så kan det da i den grad undre at bla VK ønsker De Jong til klubben, og nej vi kan ikke betale hans løn - ikke det hele ihf.
Han er da den største boldmongol man kan finde hos City, måske derfor han ikke er med for dem i øjeblikket.
Han er en hård hund og så kan han da for pokker ikke ret meget mere end det.
Han er gået overstregen en del gange og jeg har nærmest krævet ham 3-4 år i fængsel - men den ros skal han nu have at de træk er ligesom lagt væk og han er langt mere fair. Så det skal ikke være begrundelsen for jeg ikke ønsker ham.

Jeg mener bare at nu har vi fundet et system hvor vi rent faktisk har en boldspillende skraldespand som altså ogå kan noget fremad banen.
Jeg vil nærmest mene at store dele af vores taktik skal ændres hvis vi skal have en spiller som feks De Jong ind.

Nu er der heldigvis en del kampe i december inden vi kan gå på indkøb og jeg håber at Spearing eller Adam vil tage chancen da jeg mener det er dem i truppen der bedst kan tage over for Lucas her og nu.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #10864: 04 Dec 2011, 11:13 »

Har hørt noget om en Leroy Fer som skulle være på vej for ca. 10 mio pund, er han en vi kan bruge? Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

verdenskrig
Manager

« Svar #10865: 04 Dec 2011, 11:16 »

Jeg skulle liiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiige til at poste det samme spørgsmål  Grin Grin...

Men om vi kan bruge ham eller ej ved jeg ikke.. Jeg holder stadig på at Nigel  De Jong ville være en god erstatning for Lucas Wink.. Boldmongol synes jeg ikke han er, og han har en hårdhed og en rutine vi kan bruge nu da Lucas er ude.. Spearing er da om nogen  uduelig med bolden, men han besidder dog også en vildskab og en tro på det som er god at have.. Og så er han jo en Liverpool dreng Wink

Derudover kan Nigel ikke være en af de bedst lønnede i City, så mon ikke vi kunne lokke ham til i et halvt år..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #10866: 04 Dec 2011, 11:37 »

Jeg har desværre ikke set denne Leroy Fer spille, men han lyder ikke som en man burde købe. Han er en ung gut som garanteret kræver spilletid når Lucas kommer tilbage, så bliver han vel bare en utilfreds spiller som kommer til at koste os alt for mange penge? Jeg er ude i at leje en, og ja, lad os da bare prøve Nigel De Jong, hvis han ikke præsterer fyrer vi ham bare retur og bruger Spearing Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10867: 04 Dec 2011, 11:49 »

Synes helt klart at vi gå langt ude om voldspsykopaten Nigel, og gå efter enten M'Villa, Sissoko eller anden ung spiller, som f. eks Leroy Fer. Synes også vi skal give Spearing chancen, men vi bliver nød til at gå ud og hente en klasse spiller i januar. Leroy Fer er hvis både god defensivt og offensivt.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #10868: 04 Dec 2011, 12:09 »

Hvad vil du så gøre når Lucas er klar igen?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10869: 04 Dec 2011, 21:14 »

Bruge Lucas. - de tre jeg har nævnt er alle gode at have på midtbanen, da da også alle kan noget frem af banen.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10870: 05 Dec 2011, 18:40 »

I aften drager vi til Craven Cottage, hvor vi sidst hev en 5-2 sejr hjem! Sejren kan i se HER

Forhåbentlig får Lucas' fravær ikke nogen betydning, men det vil tiden vise. Bliver spændende hvem der starter på den centrale istedet.

Jeg tror på en 3-1 sejr med 2 Suarez kasser! Smiley

Edit: Ved 4:00 i videoen er noget jeg har savnet med de år med Rafa ved roret! Elsker King Kenny! Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Dec 2011, 18:43 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

bøvle
Manager

« Svar #10871: 05 Dec 2011, 18:43 »

Jeg tror på en 3-1 sejr med 2 Suarez kasser! Smiley

FEDT - så spiller vores offensiv, hvis vi får så mange så store chancer ! Wink

Men håber du får ret Grin

HansenLFC
Gæst

« Svar #10872: 05 Dec 2011, 20:31 »

Liverpool: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Henderson, Adam, Spearing, Bellamy, Carroll, Suarez. Subs: Doni, Maxi, Coates, Kuyt, Downing, Carragher, Kelly

KOM SÅ LIVERPOOL !!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10873: 05 Dec 2011, 20:33 »

Liverpool: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Henderson, Adam, Spearing, Bellamy, Carroll, Suarez. Subs: Doni, Maxi, Coates, Kuyt, Downing, Carragher, Kelly

KOM SÅ LIVERPOOL !!
Spændende med Bellamy, Carroll og Suarez sammen. Glæder mig!
4-0 med 2 eller 3 mål af Suarez og en enkelt af Carroll.
YNWA!  Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10874: 05 Dec 2011, 20:33 »

Uha uha en spændende opstilling!! Men en opstilling der betyder at vi vinder! Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010