home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 722 723 [724] 725 726 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2108325 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10845: 30 Nov 2011, 23:56 »

Vi fik selvfølgelig City.

De havde jo forventet United gik videre, og de skal jo have nemmeste vej til finalen.

FUSK FUSK FUSK !!

http://www.bold.dk/nyt/City-og-Liverpool-moedes-i-semifinalen

bøvle
Manager

« Svar #10846: 01 Dec 2011, 00:11 »

Vil vi hellere møde dem i finalen ? Tror godt det kan tænkes de er mindre motiveret i en semi, end de ville være hvis de først stod i finalen. Kan dog godt se, at et møde i finalen ville sikre os europæisk deltagelse næste sæson, men slår vi dem nu, så ser det jo rigtig godt ud ! Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10847: 01 Dec 2011, 07:19 »

Vi fik selvfølgelig City.

De havde jo forventet United gik videre, og de skal jo have nemmeste vej til finalen.

FUSK FUSK FUSK !!

http://www.bold.dk/nyt/City-og-Liverpool-moedes-i-semifinalen

Seriøst, tror du virkelig at de på forhånd havde besluttet hvem der skulle møde hvem? Det gør de da først når de ved hvilke hold der er videre. Denne gang kunne United ikke få den heldige lodtrækning, så i stedet sørgede de for at få et Championship hold til finalen..

Vil vi hellere møde dem i finalen ? Tror godt det kan tænkes de er mindre motiveret i en semi, end de ville være hvis de først stod i finalen. Kan dog godt se, at et møde i finalen ville sikre os europæisk deltagelse næste sæson, men slår vi dem nu, så ser det jo rigtig godt ud ! Opstemt

Det troede vi også da vi skulle møde de senere nedrykkede Birmingham i finalen.. Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #10848: 01 Dec 2011, 10:43 »

Seriøst, tror du virkelig at de på forhånd havde besluttet hvem der skulle møde hvem? Det gør de da først når de ved hvilke hold der er videre. Denne gang kunne United ikke få den heldige lodtrækning, så i stedet sørgede de for at få et Championship hold til finalen..

Det troede vi også da vi skulle møde de senere nedrykkede Birmingham i finalen.. Tunge

Misundelse er en grim ting  Grin

Men held og lykke mod Shitty skal der trods alt lyde herfra  Wink

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10849: 01 Dec 2011, 11:08 »

City it is. So what - we fucking kill'em at Anfield!!! Opstemt

Edit: Stem på månedens spiller - http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/vote-for-player-of-the-month-4
« Seneste Redigering: 01 Dec 2011, 11:10 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10850: 01 Dec 2011, 11:19 »

City it is. So what - we fucking kill'em at Anfield!!! Opstemt

Edit: Stem på månedens spiller - http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/vote-for-player-of-the-month-4
Lucas Leiva 100 %. Som debatten har gået på gennem de seneste par sider, har han hævet sit niveau drastisk og er i den grad blevet en sikker spiller på holdkortet. Det betyder også at hans skade, som formentlig er langvarig var noget af det værste der kunne ske i det vi virkelig er begyndt at spille god fodbold nu! Skuffet

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10851: 01 Dec 2011, 11:24 »

Lucas Leiva 100 %. Som debatten har gået på gennem de seneste par sider, har han hævet sit niveau drastisk og er i den grad blevet en sikker spiller på holdkortet. Det betyder også at hans skade, som formentlig er langvarig var noget af det værste der kunne ske i det vi virkelig er begyndt at spille god fodbold nu! Skuffet
Stemte også på ham, men hvis det skulle være en anden ville det være mellem Agger og José Enrique. Agger har været en sand viking i forsvaret. Enrique er den back vi har manglet på den venstre back, der både er god defensivt og offensivt. Det er det bedste syn, når en back får bolden og straks vil fremad! Klassekøb uden lige! Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10852: 01 Dec 2011, 11:41 »

Jeg funderede også lidt over Adam. Jeg synes virkelig han har imponeret de sidste par kampe. I starten faldt han lidt igennem, men han har forbedret sig en del på det seneste Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #10853: 01 Dec 2011, 13:58 »

Nå det var søreme længe at Lucas er ude Skuffet.. Trist trist når han nu endelig er begyndt at præstere på så højt niveau.. Er dog sikker på at han kommer stærkt tilbage..

Jeg tør dårligt skrive hvem jeg vil have ind på en lejeaftale resten af sæsonen.. For jeg ved at der findes så mange dydsmønstre herinde som ikke kan klare spillere som spiller med musklerne og som går over stregen af og til..

Men Nigel De Jong får ikke meget spilletid i City, og jeg ser ham som værende en spiller der kan gå ind og gøre en god figur i denne sæson.. En spiller som kan gå ind og save igennem på midtbanen, og som kan være med til at vinde de slag der udkæmpes derinde. Det kan City vel heller ikke være uinteresseret i, hvis vi betaler hans løn Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10854: 01 Dec 2011, 14:04 »

Nå det var søreme længe at Lucas er ude Skuffet.. Trist trist når han nu endelig er begyndt at præstere på så højt niveau.. Er dog sikker på at han kommer stærkt tilbage..

Jeg tør dårligt skrive hvem jeg vil have ind på en lejeaftale resten af sæsonen.. For jeg ved at der findes så mange dydsmønstre herinde som ikke kan klare spillere som spiller med musklerne og som går over stregen af og til..

Men Nigel De Jong får ikke meget spilletid i City, og jeg ser ham som værende en spiller der kan gå ind og gøre en god figur i denne sæson.. En spiller som kan gå ind og save igennem på midtbanen, og som kan være med til at vinde de slag der udkæmpes derinde. Det kan City vel heller ikke være uinteresseret i, hvis vi betaler hans løn Smiley

De Jong er helt klart en klasse spiller, hvis man bruger ham som skraldemand.. Men han er da ikke samme type som Lucas, eller er jeg bare helt forkert på den?

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #10855: 01 Dec 2011, 14:09 »

Rollen Lucas har er at være med i presspillet, erobre bolde, og distribuere dem sikkert videre til folk som kan gøre noget kreativt med den.. Den rolle er De Jong skræddersyet til, og så har han ovenikøbet en vrede og en aggressivitet i sit spil som Lucas måske mangler til tider.. Han har en fantastisk vildskab og VIL vinde samtlige tacklinger, og får han ikke bolden får han modstanderen..

Han skal være velkommen til at sætte sig på midtbanen på Anfield indtil Wonder Lucas er klar igen Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10856: 01 Dec 2011, 14:11 »

Rollen Lucas har er at være med i presspillet, erobre bolde, og distribuere dem sikkert videre til folk som kan gøre noget kreativt med den.. Den rolle er De Jong skræddersyet til, og så har han ovenikøbet en vrede og en aggressivitet i sit spil som Lucas måske mangler til tider.. Han har en fantastisk vildskab og VIL vinde samtlige tacklinger, og får han ikke bolden får han modstanderen..

Han skal være velkommen til at sætte sig på midtbanen på Anfield indtil Wonder Lucas er klar igen Opstemt

Okay. Jeg ville bare sige at Lucas som type minder om Busquets (altså ikke at han filmer som Busquets). Hvor i mod De Jong er helt modsat dette Smiley

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #10857: 01 Dec 2011, 14:13 »

Men der hvor de ligner hinanden, er at de ikke kommer med noget kreativt rent offensivt, og deres primære rolle er at vinde bolde..

Jeg har altid gerne ville have De Jong til Liverpool, og kunne være smukt at se ham sammen med Adam.. Meget taler for at det ville være en god duo.

Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10858: 01 Dec 2011, 14:16 »

Men der hvor de ligner hinanden, er at de ikke kommer med noget kreativt rent offensivt, og deres primære rolle er at vinde bolde..

Jeg har altid gerne ville have De Jong til Liverpool, og kunne være smukt at se ham sammen med Adam.. Meget taler for at det ville være en god duo.

Helt sikkert. De Jong er en rigtig god, og hård spiller Smiley

Manchester United

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10859: 01 Dec 2011, 17:24 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpools-Lucas-faerdig-for-saesonen
Undskyld mig, men hold kæft hvor er det bare typisk! Det er så latterligt at man faktisk kun kan grine af det. Så synd for Lucas der endelig har fået sit gennembrud Skuffet øv og pis!

Sider: 1 ... 722 723 [724] 725 726 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010