home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 719 720 [721] 722 723 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2108970 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10800: 29 Nov 2011, 22:19 »

Lucas er pisse vigtig, men hvor gode synes vi selv vi er hvis vi ikke kan klare en skade til en stamspiller?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10801: 29 Nov 2011, 22:43 »

Lucas er pisse vigtig, men hvor gode synes vi selv vi er hvis vi ikke kan klare en skade til en stamspiller?

Men på det niveau han spiller på i øjeblikket er han dælme svær at undvære så det vil være et tab hvis han er væk i længere tid.
Nu får vi dog en pause på hele 6 dage så mon ikke de kan nå at lappe ham sammen? Wink

Har ikke set kampen, er det fortjent eller er vi bare heldige?

Og det bedste er næsten at Torres stadig ikke kan score imod os, så kan han lære det  Grin

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #10802: 29 Nov 2011, 22:45 »

Men på det niveau han spiller på i øjeblikket er han dælme svær at undvære så det vil være et tab hvis han er væk i længere tid.
Nu får vi dog en pause på hele 6 dage så mon ikke de kan nå at lappe ham sammen? Wink

Og det bedste er næsten at Torres stadig ikke kan score imod os, så kan han lære det  Grin

Torres kan ikke score mod det Serei 4 hold jeg spiller på...

Men tillykke med sejren, ser ud til i har fået jer en ny yndlingsudebane!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10803: 29 Nov 2011, 22:50 »

For mig set er det fuld fortjent vi går videre!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #10804: 29 Nov 2011, 22:51 »

Full-Time: Chelsea 0 - 2 Liverpool
Goals: Maxi 58", Kelly 63"
Bye bye Chelsea, hello Carling Cup Semi-final!

Opstemt Opstemt Opstemt.. Tillykke drenge, vi er et skridt nærmere et trofæ.. Det bliver virkelig spændende i semifinalen, kan næsten ikke vente Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #10805: 29 Nov 2011, 23:00 »

Kys Y.N.W.A

Smukt ganske enkelt - det er altid skønt at slå Chelsea.... vi er på vej ...... frem

YNWA

bøvle
Manager

« Svar #10806: 29 Nov 2011, 23:03 »

Stort at Bellamy spiller så god en kamp, når man tænker på alt det der er sket med Gary Speed. CB havde angiveligt yderst svært ved at holde tårerne tilbage, da de hyllede Gary Speed. Bellamy spillede for sin tidligere landstræner, og spillede en super kamp....

Respekt for det - det kræver mandsmod og determinisme !

HansenLFC
Gæst

« Svar #10807: 29 Nov 2011, 23:07 »

Stort at Bellamy spiller så god en kamp, når man tænker på alt det der er sket med Gary Speed. CB havde angiveligt yderst svært ved at holde tårerne tilbage, da de hyllede Gary Speed. Bellamy spillede for sin tidligere landstræner, og spillede en super kamp....

Respekt for det - det kræver mandsmod og determinisme !

Den mand har været genial siden vi hentede ham tilbage.

Gaaaaaaaal jeg husker klart hvordan halvdelen svinede ham og han skulle bare ikke tilbage osv. Han er det bedste som er sket længe.

verdenskrig
Manager

« Svar #10808: 29 Nov 2011, 23:09 »

Enig med Hansen.. Jeg var glad for købet, og han har IKKE skuffet.. Fantastisk bevægelig, aggressiv og hurtig.. Elsker Bellamy, endelig kom han hjem Kys

Cool

bøvle
Manager

« Svar #10809: 29 Nov 2011, 23:10 »

Den mand har været genial siden vi hentede ham tilbage.

Gaaaaaaaal jeg husker klart hvordan halvdelen svinede ham og han skulle bare ikke tilbage osv. Han er det bedste som er sket længe.

Indrømmer gerne jeg var en af de mange, der ikke ønskede ham tilbage. Men skal også være den første til at trække mine ord tilbage og tage hatten af for manden - han har virkelig vist professionalisme, og gjort  fordommens ugerninger til skamme..... De er i hvert fald gledet meget i baggrunden, hvilket også skal tilskrives ham selv.. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #10810: 29 Nov 2011, 23:53 »

Muligt jeg har misforstået noget.. Men er det ikke allerede afgjort at vi skal møde City i semien?

Cool

Szczesny
Manager

« Svar #10811: 30 Nov 2011, 00:57 »

Muligt jeg har misforstået noget.. Men er det ikke allerede afgjort at vi skal møde City i semien?

Det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om at I skal, men lodtrækningen er nu først i morgen i forlængelse af kampen: http://www.carling.com/carlingcup/draw/

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10812: 30 Nov 2011, 10:41 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-awaiting-semi-final-draw
Så er det i aften vi får at se, hvem vi skal møde i semi-finalen. Ønskemodstanderen er naturligvis Cardiff, men jeg vil vædde min gamle hat på, at United, hvis de går videre, trækker dem.

Men ellers har vi jo også bevist, at City bestemt er til at snakke med Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10813: 30 Nov 2011, 12:09 »

Haha, fede kommentarer. Men ja, det vil da også komme som noget af en overraskelse hvis United ikke bliver parret med Cardiff i en eventuel semifinale for dem. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #10814: 30 Nov 2011, 19:10 »

Shelvey er blevet hentet hjem fra Blackpool, dette må næsten ses som et tegn på at Lucas desværre er ude i lang tid :/

Lucas er et stort tab, og Shelvey er ikke samme slags spiller, er spændt på at se hvad KK finder på nu!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 719 720 [721] 722 723 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010