home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 718 719 [720] 721 722 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2109032 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10785: 29 Nov 2011, 22:03 »

Nej, han bør overhovedet ikke være på kanten.

Men vi mangler mindst 1 kant mere.
Helt enig! Derfor jeg måske håbede på at vi hentede Afellay inden han blev skadet.

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

bøvle
Manager

« Svar #10786: 29 Nov 2011, 22:04 »

Fint nok..Gider sgu ikke diskutere med jer mere. Så længe i er tilfreds med Carrol, så fint!

Ikke for at træde mere i det, men bare lige for at sikre mig det ik er prisen der gør du tager næste fly til england og slår løs på Carroll, så er det snart på tide at folk lige for ind i hovedet at den pris er skruet kunstigt højt op og prisen for os var fuldstændig ligegyldig....

Vi ville få et plus på 15 mio pund ved at købe Carroll og sælge Torres, så drop lige det der pris-argument, tak ! Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10787: 29 Nov 2011, 22:06 »

MAXI!!!!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

verdenskrig
Manager

« Svar #10788: 29 Nov 2011, 22:07 »

Plus at Carroll er ung.. Han kan nå at udvikle alle de sider hvor han ikke er så skarp.. Han har fra naturens side fået en fysik der er skræmmende.. Kan han kombinere det med mere teknik, og spilforståelse skal han nok blive god..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10789: 29 Nov 2011, 22:10 »

I øvrigt er det gode ved Suarez jo, at han ikke behøver score for at være god.. Med sine bevægelse, pasningsspil, snævre driblinger og optimistiske spillestil skaber han så meget for sine holdkammerater.. At han ikke scorer nok er jeg enig i, tilgengæld bidrager han med masser andet.. Han ville dog have bedst af at have en klasse spydspids foran sig Smiley

Men hvad nytter det, du nævner det jo selv. INTET.

Han kan en pokkers masse ting med en bold og kan vel drible i den berømte telefonboks uden om et helt hold, men det får vi jo ikke point for.
Så ham hellere stå placeret inde i feltet konstant hvis det betyder at han så scorede 3x så mange mål. Men så kan vi jo lige så godt benytte Carroll som altså er god nok til at starte hos os.

Er snart ved at være lidt træt af, at folk holder hånden sådan over om og siger, han ikke har fået chancerne; han har spillet i Liverpool i 10 måneder og nu nævner en kamp, hvor han har gjort det godt? Kan du godt selv se, hvordan det lyder? Jeg har respekt for, at man i Liverpool forsøger at se det positive i ham osv., men er der ikke også en grund til, at KD ikke har brugt ham mere, end man kunne forvente i efteråret? Manden har spillet elendigt. Han kan udelukkende kun takke sig selv for ikke at have været på banen mere, end han har.. og når han så er - når jeg ser ham - magter han ikke at deltage i spillet og smider lette bolde væl og udgør reelt kun en trussel i luftrummet, hvor han til gengæld også er bomstærk.

Hvis Carroll var god nok, havde han også spillet konstant. Men der er en grund til, at Kuyt og Bellamy er over ham i hierkiet og det kan jeg sagtens forstå, at de er. Carroll præsterer ganske enkelt ikke.

Du spurgte og jeg svarede.
Jeg er da heller ikke imponeret, slet ikke.
Men han har jo aldrig fået en fair chance, de få gange han har spillet godt så bliver han efterfølgende smidt på bænken.

Hvordan kan man så præstere noget som helst??

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10790: 29 Nov 2011, 22:10 »

KELLY FTW!!

Troede først det var Carroll Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #10791: 29 Nov 2011, 22:12 »

HVOR ER DET VIGTIGT Opstemt.. Nu skal vi holde fast Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #10792: 29 Nov 2011, 22:13 »

KELLY FTW!!

Troede først det var Carroll Opstemt

Troede jeg også, men han jublede også som en gal. En fryd for øjet at se, samt en rigtig Liverpool dreng scorer og løber ud til hele tribunen bag mål fyldt med jublede Liverpool fans, fucking dejlig syn !

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10793: 29 Nov 2011, 22:13 »

HVOR ER DET VIGTIGT Opstemt.. Nu skal vi holde fast Thumbs Up
Det ordner Lucas sku da !! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #10794: 29 Nov 2011, 22:15 »

Af det jeg har set har Henderson været en fucking mur, og en spildirigent af ren Stefan Effenberg klasse Opstemt

Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10795: 29 Nov 2011, 22:15 »

Du spurgte og jeg svarede.
Jeg er da heller ikke imponeret, slet ikke.
Men han har jo aldrig fået en fair chance, de få gange han har spillet godt så bliver han efterfølgende smidt på bænken.

Hvordan kan man så præstere noget som helst??

Jeg spurgte ikke om noget? Jeg delte bare min mening og Carroll  Peace

Der er vi så uenige, som vi er så mange gange før. Carroll har spillet mange kampe, men KD har åbenbart ikke følt, at han har været berettiget til at spille mere.

JKJ
Gæst

« Svar #10796: 29 Nov 2011, 22:15 »

Nu er den fede dame jo selvfølgelig ikke færdig med at synge endnu.  Peace

Men måske vi skulle spille nogle flere kampe mod Chelsea på Broen i PL, det giver da nogle point  Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #10797: 29 Nov 2011, 22:18 »

Bellamy er vanvittig... Dem som ikke ville ha den mand tilbage, må gerne æde deres ord!

Skipper
Gæst

« Svar #10798: 29 Nov 2011, 22:18 »

Pis, Pis, Pis, Pis, Pis! Skuffet
Lucas du må ikke være langtidsskadet Græder, du er helt klart en af vores vigtigste spiller PT.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10799: 29 Nov 2011, 22:19 »

hvor vil det være typisk hvis det er alvorligt med Lucas Skuffet

Sider: 1 ... 718 719 [720] 721 722 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010