Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
2 Brugere, 608 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
717
718
[
719
]
720
721
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2109429 gange)
HansenLFC
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #10770:
29 Nov 2011, 21:50 »
Citat af: patrick J 29 Nov 2011, 21:47
I lige måde. Du kunne evt. skrive mere end et indlæg på 3 ord? Hvad fanden ser du i Carrol, kunne jeg så spørge?
Et indlæg på tre ord var meget passende til dit lorte indlæg.
Manden har en stor fremtid foran sig. Han viser sig da som en brøl stærk angriber og er genial med hovedet. Grunden til han ikke har slået til er da uden tvivl fordi vi bruger ham helt forkert. Hvor er vores kanter? Vi har ikke haft en kant i denne sæson som har spillet op til nivaeu og så mangler vi i den grad en kantspiller som kommer til baglinien og smækker den i hovedet på ham. 5 min her og 10 min der, giver jo ikke manden en skid spillerytme og medspillerne lær jo ingen rytme. Han er ung og skal nok blive vild.
patrick J
Manager
«
Svar #10771:
29 Nov 2011, 21:50 »
Citat af: Riis 29 Nov 2011, 21:49
Jeg har ikke set én god kamp af Andy Carroll - manden kan ikke skabe noget selv, kan ikke gå med i kombinationer og nogen gange ikke ligge de mest simple afleveringer over 2-3 meter. Dermed ikke sagt han ikke har et potentiale og kan blive en god spiller, jeg har bare meget svært ved at se det.
Derudover er jeg 100& enig i, at man burde købe Soldado, hvis muligheden bød sig, hvis ikke Andy Carroll tager sig sammen frem mod nytår
TAK! Endelig en som også kan se det.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #10772:
29 Nov 2011, 21:51 »
Derudover er jeg 100& enig i, at man burde købe Soldado, hvis muligheden bød sig, hvis ikke Andy Carroll tager sig sammen frem mod nytår
Forhåbentlig er Soldado ikke blevet forblændet af hypen af PL, og at han sagtens kan se at det er sjovere at spille Champions League end Europa League, og bliver i Valencia.
patrick J
Manager
«
Svar #10773:
29 Nov 2011, 21:53 »
Citat af: HansenLFC 29 Nov 2011, 21:50
Manden har en stor fremtid foran sig. Han viser sig da som en brøl stærk angriber og er genial med hovedet. Grunden til han ikke har slået til er da uden tvivl fordi vi bruger ham helt forkert. Hvor er vores kanter? Vi har ikke haft en kant i denne sæson som har spillet op til nivaeu og så mangler vi i den grad en kantspiller som kommer til baglinien og smækker den i hovedet på ham. 5 min her og 10 min der, giver jo ikke manden en skid spillerytme og medspillerne lær jo ingen rytme. Han er ung og skal nok blive vild.
Fedt at give 300 millioner for en angriber som er SÅ afhængig af de kanter vi ikke har. Forventer folk virkelig ikke mere af en spiller som har kostet 300 millioner? Desuden har vi ikke råd til at give Carrol alt for mange chancer, det ville vi sætte alt for mange point til ved..end vi allerede har gjort.
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10774:
29 Nov 2011, 21:54 »
Citat af: HansenLFC 29 Nov 2011, 21:50
Det man faktisk ser er, at han skal være med i forarbejdet til et indlæg og derfor næsten aldrig er inde i feltet når det kommer.. Kampen mod City synes jeg ikke vi var så mange inde i feltet når der kom et indlæg. Carroll skal ikke være med i opspillet, fordi det ikke er der hans kvaliteter ligger.
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
HansenLFC
Gæst
«
Svar #10775:
29 Nov 2011, 21:55 »
Citat af: patrick J 29 Nov 2011, 21:53
Fedt at give 300 millioner for en angriber som er SÅ afhængig af de kanter vi ikke har. Forventer folk virkelig ikke mere af en spiller som har kostet 300 millioner? Desuden har vi ikke råd til at give Carrol alt for mange chancer, det ville vi sætte alt for mange point til ved..end vi allerede har gjort.
Forventer ingenting af unge spillere nej. Jeg forventer de kan blive til noget.
Men har vi ikke råd til at give manden chancer, så kan du jo ikke forvente manden finder ind i systemet. Problemet i Liverpool er mangel på kantspillere.
JKJ
Gæst
«
Svar #10776:
29 Nov 2011, 21:55 »
Citat af: verdenskrig 29 Nov 2011, 21:47
Lyder jo ganske lovende.. Det er dog også mit indtryk af ham, men rart at få bekræftet af en der ved mere om klub og spillere
.. Soldado ville være fin at have, mens Carroll så kunne være backup og langsomt men sikkert udvikle sig til at tage over for Soldado.
Det svarer jo lidt til at United har Berbatov på bænken.. Han er sikkert dyr i løn, og kostede meget, men præsterer
han
ikke må han på bænken.. Man sælger ham dog ikke da man kan retfærdiggøre hans plads i truppen..
Han? er det Carroll?? Og igen hvordan skal han kunne præstere noget når han aldrig rigtig får chancen?
Og hvorfor skal vi blive ved med at bruge Suarez? Det er der ingen der diskutere, hvorfor ikke? Han præstere da i den grad absolut intet i øjeblikket men hans plads er overhovedet ikke til diskution.
Jeg har ikke set én god kamp af Andy Carroll - manden kan ikke skabe noget selv, kan ikke gå med i kombinationer og nogen gange ikke ligge de mest simple afleveringer over 2-3 meter. Dermed ikke sagt han ikke har et potentiale og kan blive en god spiller, jeg har bare meget svært ved at se det.
Tjaa jeg kan da ihf nævne opgøret mod City i foråret, siden har han aldrig rigtig fået de vilde chancer og så er det jo svært at bevise noget som helst på banen.
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10777:
29 Nov 2011, 21:56 »
Downing var den spiller der havde flest indlæg i PL sidste sæson (succesfulde), og han har altid slået ufattelige gode indlæg. Han formår altid altid at få et indlæg ind hvorimod Kuyt altid sparker ind i modstanderen foran sig..
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
HansenLFC
Gæst
«
Svar #10778:
29 Nov 2011, 21:56 »
Citat af: JeppeA 29 Nov 2011, 21:54
Det man faktisk ser er, at han skal være med i forarbejdet til et indlæg og derfor næsten aldrig er inde i feltet når det kommer.. Kampen mod City synes jeg ikke vi var så mange inde i feltet når der kom et indlæg. Carroll skal ikke være med i opspillet, fordi det ikke er der hans kvaliteter ligger.
Selvfølgelig skal han ikke være med omkring opspillet, men vores kanter er jo elendige 1 mod 1 og skal de forbi nogen skal det være via overtal og derfor trækker vores angribere altid ud. Men de kan ikke sætte folk 1 vs 1, desværre.
JKJ
Gæst
«
Svar #10779:
29 Nov 2011, 21:59 »
Og det er selvfølgelig Carroll skyld at klubben bruger 300 mio og køber en spiller de måske ikke rigtig har brug for?
Ja kan jo godt se at han satte psitolen for panden af Liverpool og tvang dem til at købe ham!!
Når klubben invistere så mange mio kr i en spiller må de have et mål med købet og så må de dælme også sørge for at han for den opbakning han har brug for, feks nogle kanter der kan lave nogle indlæg!
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10780:
29 Nov 2011, 21:59 »
Citat af: HansenLFC 29 Nov 2011, 21:56
Selvfølgelig skal han ikke være med omkring opspillet, men vores kanter er jo elendige 1 mod 1 og skal de forbi nogen skal det være via overtal og derfor trækker vores angribere altid ud. Men de kan ikke sætte folk 1 vs 1, desværre.
Forholdsvis enig. Jeg savnede lidt at downing prøvede mere mod city inden der kom en back-up på ham og altid ventede på Enrique. To gange prøvede han alene, hvor han fik et indlæg og et frispark ud af det. Savner lidt ego over ham må jeg indrømme!
og ja kuyt skal ikke udfordre - den behøves jeg ikke uddybe?
patrick J
Manager
«
Svar #10781:
29 Nov 2011, 22:00 »
Citat af: JKJ 29 Nov 2011, 21:59
Og det er selvfølgelig Carroll skyld at klubben bruger 300 mio og køber en spiller de måske ikke rigtig har brug for?
Ja kan jo godt se at han satte psitolen for panden af Liverpool og tvang dem til at købe ham!!
Når klubben invistere så mange mio kr i en spiller må de have et mål med købet og så må de dælme også sørge for at han for den opbakning han har brug for, feks nogle kanter der kan lave nogle indlæg!
Fint nok..Gider sgu ikke diskutere med jer mere. Så længe i er tilfreds med Carrol, så fint!
HansenLFC
Gæst
«
Svar #10782:
29 Nov 2011, 22:01 »
Citat af: JeppeA 29 Nov 2011, 21:59
Forholdsvis enig. Jeg savnede lidt at downing prøvede mere mod city inden der kom en back-up på ham og altid ventede på Enrique. To gange prøvede han alene, hvor han fik et indlæg og et frispark ud af det. Savner lidt ego over ham må jeg indrømme!
og ja kuyt skal ikke udfordre -
den behøves jeg ikke uddybe
?
Nej, han bør overhovedet ikke være på kanten.
Men vi mangler mindst 1 kant mere.
verdenskrig
Manager
«
Svar #10783:
Citat af: JKJ 29 Nov 2011, 21:55
Han? er det Carroll?? Og igen hvordan skal han kunne præstere noget når han aldrig rigtig får chancen?
Og hvorfor skal vi blive ved med at bruge Suarez? Det er der ingen der diskutere, hvorfor ikke? Han præstere da i den grad absolut intet i øjeblikket men hans plads er overhovedet ikke til diskution.
Tjaa jeg kan da ihf nævne opgøret mod City i foråret, siden har han aldrig rigtig fået de vilde chancer og så er det jo svært at bevise noget som helst på banen.
Han er nemlig Carroll.. Carroll vil måske åbne øjnene når der kommer en anden klasseangriber ind med nogle af de samme kompetencer som ham selv.. Carroll er ikke klar til at være fast endnu.. Hans fysik er fremragende, hans spark er knaldhårdt, og hans hovedspil er godt.. Men hans spilforståelse, placeringsevne, førsteberøring, og pasningsspil er for svagt.. Det er ting der kan arbejdes med, og for at give ham tid burde man hente en ind der kan performe NU, mens man giver Carroll et par sæsoner med kampe i ny og næ og MASSER af træning så han kan blive bedre
I øvrigt er det gode ved Suarez jo, at han ikke behøver score for at være god.. Med sine bevægelse, pasningsspil, snævre driblinger og optimistiske spillestil skaber han så meget for sine holdkammerater.. At han ikke scorer nok er jeg enig i, tilgengæld bidrager han med masser andet.. Han ville dog have bedst af at have en klasse spydspids foran sig
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #10784:
Citat af: JKJ 29 Nov 2011, 21:55
Er snart ved at være lidt træt af, at folk holder hånden sådan over om og siger, han ikke har fået chancerne; han har spillet i Liverpool i 10 måneder og nu nævner en kamp, hvor han har gjort det godt? Kan du godt selv se, hvordan det lyder? Jeg har respekt for, at man i Liverpool forsøger at se det positive i ham osv., men er der ikke også en grund til, at KD ikke har brugt ham mere, end man kunne forvente i efteråret? Manden har spillet elendigt. Han kan udelukkende kun takke sig selv for ikke at have været på banen mere, end han har.. og når han så er - når jeg ser ham - magter han ikke at deltage i spillet og smider lette bolde væl og udgør reelt kun en trussel i luftrummet, hvor han til gengæld også er bomstærk.
Hvis Carroll var god nok, havde han også spillet konstant. Men der er en grund til, at Kuyt og Bellamy er over ham i hierkiet og det kan jeg sagtens forstå, at de er. Carroll præsterer ganske enkelt ikke.
Sider:
1
...
717
718
[
719
]
720
721
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »