home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 713 714 [715] 716 717 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2109724 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10710: 28 Nov 2011, 12:02 »

De fleste herinde, ved vist godt hvad jeg mener om Dirk Kuyt, men jeg vil nu alligevel komme med min holdning.

Ja, i går spillede han ikke specielt godt. Det er vi enige om. Måske har hans sæson heller ikke været fantastisk, det kan vi nok også godt blive enige om. Men jeg vil spørger jer Liverpool-fans? Hvad mener I at alternativet er? Kuyt har ikke spillet alle kampe i denne sæson, men generelt er problemet vel, at I føler at i mangler klasse på den position Kuyt spiller. Er det helt forkert? I har Gerrard, men det er jo 4000 år siden man har hørt om ham, og jeg har da min tvivl, om han bliver den samme spiller igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #10711: 28 Nov 2011, 12:04 »

Han løber utrolig meget, det skal han have. Kan ikke forstå hvordan man kan købe en angriber der mangler stort set alle færdigheder som en angriber skal have. Det jeg var imponeret over i starten var nemlig afslutninger, da han ALTID ramte målet, men som du siger er det måske forduftet.

Kuyt er jo en af de spillere som blev købt under Benitez og ikke Dalglish, og derfor passede han naturligvis bedre på holdet under Benitez.. Benitez havde en plan med ham, det er lidt svært for mig at se hva Dalglish reelt vil med Kuyt.. Han bliver brugt lidt som kant, lidt som hængende angriber, nogle gange som angriber.. Det kan han gøre, fordi Kuyt er alsidig, men det bevidner vel også at Kuyt ikke passer perfekt ind i Kennys måde at spille fodbold på, men bliver brugt fordi han er god til at agere ekstra forsvarsspiller..

Synes det var på sin plads at bringe ham i kampen mod City, da vi på forhånd vidste at vi skulle matche city på fight, løbearbejde, og vilje, og ikke så meget på de boldmæssige færdigheder hvor de må siges at være bedst Smiley.. Det synes jeg bortset fra de første 15 min, lykkedes til UG med kryds og slange. Når det så er sagt så mener jeg vi skal skille os af med Kuyt til sommer..

Så kan vi eventuelt stille op med Suarez som enten hængene angriber, eller på kanten, og så prøve at køre Carroll ind som den boksspiller han er.. Han viste jo i går med sit hovedstød at han har et fantastisk hovedspil, det handler bare om at vi spiller ham rigtigt Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #10712: 28 Nov 2011, 12:06 »

De fleste herinde, ved vist godt hvad jeg mener om Dirk Kuyt, men jeg vil nu alligevel komme med min holdning.

Ja, i går spillede han ikke specielt godt. Det er vi enige om. Måske har hans sæson heller ikke været fantastisk, det kan vi nok også godt blive enige om. Men jeg vil spørger jer Liverpool-fans? Hvad mener I at alternativet er? Kuyt har ikke spillet alle kampe i denne sæson, men generelt er problemet vel, at I føler at i mangler klasse på den position Kuyt spiller. Er det helt forkert? I har Gerrard, men det er jo 4000 år siden man har hørt om ham, og jeg har da min tvivl, om han bliver den samme spiller igen.

Kuyt er fin nok at have i truppen denne sæson med, men synes både Bellamy, Maxi, Downing, samt Hendo bidrager med mere offensivt end Kuyt gør.. Tilgengæld er Kuyt god i kampe hvor vi ikke er favoritter da han lukker en masse huller rent defensivt..

Gerrard spiller jo ikke kant, og selvfølgelig bliver han den samme igen.. Den sidste skade havde intet med den langvarige at gøre, og satser på at han kommer ind og gør en god figur i resten af sæsonen når han er over den Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10713: 28 Nov 2011, 12:14 »

Kuyt er fin nok at have i truppen denne sæson med, men synes både Bellamy, Maxi, Downing, samt Hendo bidrager med mere offensivt end Kuyt gør.. Tilgengæld er Kuyt god i kampe hvor vi ikke er favoritter da han lukker en masse huller rent defensivt..

Gerrard spiller jo ikke kant, og selvfølgelig bliver han den samme igen.. Den sidste skade havde intet med den langvarige at gøre, og satser på at han kommer ind og gør en god figur i resten af sæsonen når han er over den Smiley
I går spillede Kuyt jo hængende angriber på tegnebrættet. Dertil mener jeg faktisk ikke at i har nogle bedre end Kuyt, så længe Gerrard er skadet. Men Gerrard er jo lavet af glas, og jeg har seriøst min tvivl, om hvordan han ser ud som fodboldspiller, når han kommer tilbage. Det må jeg indrømme. Men forskellen i vores holdning er nok bare, at du ser Maxi og Bellamy som bedre end Kuyt. Det gør jeg ikke. :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #10714: 28 Nov 2011, 12:19 »

Som jeg har sagt så mange gange, så indtager Gerrard ikke den hængende angriber rolle mere.. Det er muligt at kanal 6 er idioter, men når han spiller på midten ender det altid med at være en 4-5-1, frem for en 4-2-3-1 da han ikke længere lever på sine dybdeløb, men på sit overblik og pasningsspil Smiley.. Det prøvede vi jo mod United, og vi styrede kampen fra start til slut med masser af chancer til følge så det fungerede fint.

Det kan ikke modsiges at Maxi og Bellamy med hensyn til Teknik, spilforståelse, pasningsspil, dybdeløb, hurtighed, temposkift osv osv osv er Kuyt overlegne.. Det eneste sted Kuyt er bedre er i genpresset, og her synes jeg ikke engang han er Bellamy overlegen..

Kuyt er åbenlyst over sine bedste dage, og om han spiller kant, hængende angriber, eller helt i front, så har vi i mine øjne bedre alternativer i 90 % af kampene på en sæson Smiley.. Som jeg dog også siger er han fin at have i truppen sæsonen ud.

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #10715: 29 Nov 2011, 13:12 »

Så går det atter løs på Stamford Bridge i aften Smiley..

Vi møder Chelsea i Liga Cup kvartfinalen, og jeg forudser på forhånd en svær kamp.. Tror begge hold stiller op med et par reserver, men Chelsea ude er aldrig let, selvom vi har vundet de sidste to gange på den bane.. Det er dog helt forskruet at vi skal spille den blot to dage efter en kamp mod City.. Spillerne har haft en hviledag, og Chelsea har haft en mere end os.. Synes det er helt fucked af FA.

Jeg vil gerne betegne denne kamp som en af de vigtigste i denne sæson.. Selvom det "bare" er liga cuppen så tørster klubben efter et trofæ, og bare det at se os på Wempley i en cup finale igen ville være fantastisk.. Jeg vil så gerne vinde et eller andet, og nu da City er stukket af i PL bliver det næppe der vi skal have våde gulddrømme..

Kampen starter 20.45, og kan desværre ikke ses på danske kanaler..

Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10716: 29 Nov 2011, 13:29 »

Du har helt ret VK! Et trofæ vil virkelig lune og så vil jeg skide på de scum fans der vil komme en eller anden arrogant/hoverende kommentar på det! Smiley

Bliver spændende at se hvem der starter inde, men mon ikke det bliver en del reserver. Kunne godt tænke mig at se en Sterling i aktion.
Som du selv siger, er det en skændsel at vi spiller en kamp blot to døgn efter den sidste.. Fatter ikke hvordan det kan lade sig gøre!

Edit:til info - Lucas er den spiller der tackler mest i PL: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/lucas-tops-tackling-table
« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 13:35 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #10717: 29 Nov 2011, 13:37 »

Edit:til info - Lucas er den spiller der tackler mest i PL: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/lucas-tops-tackling-table

Det er mig en gåde hvordan han er blevet så vanvittig.. For bare halvandet år siden skreg jeg på at han skulle losses ud af klubben fordi han var så KUMMERLIG, i dag er han nok den vigtigste spiller på midtbanen.. Det er sgu en imponerende udvikling han har haft gang i, og kan han fortsætte bliver han en af de helt store i Liverpools historie.. Det kræver bare vi vinder nogle titler med ham på midten, for det er den slags der gør at spillere bliver husket Smiley

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10718: 29 Nov 2011, 13:40 »

Det er Alex Song om igen.. En defensivt midtbanespiller som ikke anede hvor han skulle stille sig på banen og var håbløs i det opbyggende spil. Song fik sit gennembrud i sidste sæson og har altid været første mand på holdkortet, da vi simpelthen ikke har andre spillere i den position der er i nærheden af hans niveau. Fremadrettet spiller han ganske habilt og defensivt er han overalt og smider nogle fantastiske taklinger ind. Det er præcis det samme med Lucas. Han var helt håbløs sidste sæson, og jeg var blandt dem der sad og frydede mig over når I brugte ham, for så var der er vældigt svagt led. Men han er også gennemgået en kæmpe forvandling og er ved at blive uerstattelig på jeres midtbane. Herligt at se hvordan fodboldspillere kan udvikle sig sådan, og på så kort tid!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10719: 29 Nov 2011, 13:41 »

Det er mig en gåde hvordan han er blevet så vanvittig..
Ja og jeg var en af dem der hamrede hænderne i sofaen og skreg af ham! Opstemt Men han har haft en god udvikling det seneste halve år og det ligner at han er ved at lære den engelske liga at kende og fortsætter han denne udvikling har vi en fast mand de næste mange år - ingen tvivl om det!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

verdenskrig
Manager

« Svar #10720: 29 Nov 2011, 13:47 »

Gazlgor@
Synes dog Song er en smule bedre offensivt end Lucas.. Af og til laver han altså nogle raids hvor man bare tænker " wow Opstemt "...

Lucas har dog også udviklet sit offensive spil, og det var jo helt underligt at se ham være elegant og komplet overlegen mod City.. Manden er virkelig ovenpå rent selvtillidsmæssigt pt, og det er fantastisk at se Smiley

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10721: 29 Nov 2011, 13:50 »

Gazlgor@
Synes dog Song er en smule bedre offensivt end Lucas.. Af og til laver han altså nogle raids hvor man bare tænker " wow Opstemt "...

Lucas har dog også udviklet sit offensive spil, og det var jo helt underligt at se ham være elegant og komplet overlegen mod City.. Manden er virkelig ovenpå rent selvtillidsmæssigt pt, og det er fantastisk at se Smiley

Nu var det heller ikke for at sammenligne de tos niveuaer, jeg mener at Song er bedre end Lucas både defensivt og offensivt, men blot for at sammenligne at de begge har gennemgået kolossale forandringer på kort tid Smiley Ikke at Song er lysår foran Lucas, men både offensivt og defensivt er Song en snært bedre - Men Lucas er blevet meget mere taktisk klog defensivt og viser større overblik offensivt. Han vil dog aldrig tage den slags raids som Song gjorde mod Dortmund Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #10722: 29 Nov 2011, 13:53 »

Defensivt er Lucas i hvert fald den af de to som tackler mest(Jeppes link) og det betyder vel alt andet lige at han er den af de to som bryder mest hos modstanderen Opstemt.. Defensivt synes jeg faktisk Lucas er bedst, men offensivt er vi helt enige om Song Smiley.. Og i kampe hvor vi skal dominere ville jeg nogle gange ønske at der kom andet end sikre afleveringer var Lucas..

Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10723: 29 Nov 2011, 13:57 »

Defensivt er Lucas i hvert fald den af de to som tackler mest(Jeppes link) og det betyder vel alt andet lige at han er den af de to som bryder mest hos modstanderen Opstemt.. Defensivt synes jeg faktisk Lucas er bedst, men offensivt er vi helt enige om Song Smiley.. Og i kampe hvor vi skal dominere ville jeg nogle gange ønske at der kom andet end sikre afleveringer var Lucas..

Ja det ville selvfølgelig være klasse hvis han kunne lave de gode afleveringer, men først skal han koncentrere sig om de defensive pligter. Jeg ville elske at have en Silva foran ham, da han bare skal have klatten og derfor selv skaber muligheder. City har gjort sig en god handel med ham!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10724: 29 Nov 2011, 14:24 »

Mit bud på start 11:

--------------Doni--------------
Kelly--Carragher--Coates--Aurelio
-----Spearing---Lucas-----------
Maxi------Hendersen------Bellamy
------------Carroll---------------

Sider: 1 ... 713 714 [715] 716 717 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010