home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 711 712 [713] 714 715 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2109727 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10680: 27 Nov 2011, 14:26 »

Uanset om du mener man kan bruge det psykologiske til noget, så kan man altid bruge det at man gjorde en masse ting rigtigt Smiley.. Som jeg skrev før er deres forsvar stort set uændret, og kan vi lægge samme pres på dem igen, så tror jeg hurtigt vi kan få scoret nogle kasser Smiley..

Hvor skal folk se kampen Opstemt.. Selv skal jeg nok et smut på O'learyes på hovedbanegården KBH Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #10681: 27 Nov 2011, 14:29 »

Man City er spiller for spiller bedre end os dog mener jeg vi har den pt bedste angriber og med Agger har vi den bedst spillende forsvarer.

Det er naturligvis ikke nok til at se sejren som et selvfølge - Man City har selv når de har spillet skidt formået at hente 3 point og vi skal nedkæmpe dem med hård fight og direkte angrebs raid - vores forsvar bliver sat under pres og det bliver ikke bedre af at vores midtbane ikke holder niveau - men kampen spilles på Anfield og det gør en forskel...jeg er super optimist og tror vi kan vinde kampen 2-1....men det bliver altså svært for City er et rystende stærkt hold....

God kamp til alle Y.N.W.A

YNWA

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #10682: 27 Nov 2011, 14:56 »

Bellamy har forladt truppen på grund af tabet af Gary Speed.
Ærgerligt men forståeligt, i sådanne situationer kan fodbold virke så ligegyldigt.   R.I.P.

verdenskrig
Manager

« Svar #10683: 27 Nov 2011, 14:59 »

LORT! Det er virkelig skidt for vores kamp, for han var en jeg havde udset kunne gøre ondt på city Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10684: 27 Nov 2011, 15:04 »

Forstår ikke din hype om City, JKJ.. City har ganske vidst været skræmmende, men hvis du har set dem spille den sidste måned, har der ikke været noget specielt skræmmende over dem der, men de har alligevel formået af hive point hjem.. tænker på en heldig sejr mod QPR, hvor de vandt 3-2, den tabte kamp i Napoli samt en sejr over Newcastle, hvor de bestemt ikke var særligt skræmmende og der skulle et straffe og en personlig fejl til at sætte dem i gang. Derudover, som jeg også sagde før, er jeg også uenig i, at City er det bedste hold i PL.. lige nu. Tottenham er da klart det bedste hold lige nu som det ser ud og vinder en relativ svær udekamp uden Modric og VdV og ellers bare har kørt deres modstandere over, de gange jeg har set dem..

« Seneste Redigering: 27 Nov 2011, 15:06 af Riis » Logged

Skipper
Gæst

« Svar #10685: 27 Nov 2011, 16:12 »

Så er Liverpool's holdopstilling kommet ud:

The Reds team in full is: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Lucas, Adam, Henderson, Downing, Kuyt, Suarez. Subs: Doni, Kelly, Carragher, Maxi, Coates, Spearing, Carroll.

Godt hold, havde dog håbet Maxi ville få chancen igen. Men kan godt se det fornuftige i at have downing i stedet for da Downing er bedre til at hjælpe defensivt.
Ellers ikke så mange kommentarer, håber vi mindst for uafgjort, men det afhænger af om vi for scoret mål. For det gør City helt sikkert.

HansenLFC
Gæst

« Svar #10686: 27 Nov 2011, 16:18 »

Jeg er tilfreds med et point!

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #10687: 27 Nov 2011, 16:20 »

Skal for en gangs skyld prøve at holde med Liverpool. Kunne være dejligt hvis de lige kunne slå City idag, så forspringet ikke bliver alt for stort Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #10688: 27 Nov 2011, 16:36 »

Kan se nu, at City's offensiv kommer til at bestå af:

Nasri, Silva, Milner og Aguero.

Det er et skræmmende offensiv, håber godt nok at vores 4-back kæde spiller til deres yderste Ubeslutsom

DeBuur
Manager

« Svar #10689: 27 Nov 2011, 17:54 »

Tunge huha for en første halvleg - Aguero er sgu farlig idag og Luis Suarez virker ikke til at have dagen.

Man City spiller altså flot fodbold - det må jeg give dem - vi skal slås 5 % mere og så skal Adams spille bedre.

Skal kampen vindes så får vi også brug for lidt held.... Agger scorer i 2 halvleg og vi vinder 2-1 Opstemt kan mærke at din indre optimist er fremme idag  Wink

YNWA

Skipper
Gæst

« Svar #10690: 27 Nov 2011, 18:17 »

Hvorfor skifter vi ikke Downing eller Henderson ud, og sætter Carroll ind i stedet?
Downing spiller ikke specielt overbevisende, og Henderson er meget anonym, og med alle de indlæg vi laver burde vi smide Carroll ind, han har da i hvert fald en "fighting chance" i forhold til Suarez.

DeBuur
Manager

« Svar #10691: 27 Nov 2011, 18:57 »

Thumbs Up godkendt indsats - Agger var sgu en fryd - tænk hvis vi havde en midtbane spiller som kunne skabe noget teknisk også.

Men en flot herre fight hvor jeg mener vi kunne have vundet idet Man City ikke var helt umulig at tale med.

Joe Hart var fænomenal idag og uden hans redninger så var vi vinder af denne kamp.

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #10692: 27 Nov 2011, 19:00 »

Liverpool vs Joe Hart 1-1...

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10693: 27 Nov 2011, 19:05 »

Ærgeligt vi ikke kunne passere Hart i dag. Nu er det værste af kampprogrammet i denne omgang overstået. Så vi må håbe at kampen mod Fulham i næste weekend, giver os alle 3 point!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #10694: 27 Nov 2011, 19:09 »

Super underholdende kamp. Det var da lige godt irriterende at Hart skulle spille så god en kamp. Ellers en rigtig godt kamp af Liverpool Smiley

Sider: 1 ... 711 712 [713] 714 715 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010