Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 597 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
712
713
[
714
]
715
716
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2109760 gange)
HansenLFC
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #10695:
27 Nov 2011, 19:11 »
Englands bedste !
JKJ
Gæst
«
Svar #10696:
27 Nov 2011, 20:37 »
Hmmm ved ikke om jeg skal være tilfreds eller utilfreds med resultatet.
Jeg har ikke set kampen men læst en del og hørt et lille referat fra en City mand som faktisk er rigtig godt tilfreds med 1 point og indrømmer at hvis der skulle have været en vinder skulle det have været hjemmeholdet.
Ud fra det jeg har kunnet læse mig til så havde vi igen et hav af chancer, og nogle så store at det burde være umuligt at brænde dem.
Men det viser sig jo så bare at vores mega problem i denne sæson igen blev udstillet: VI KAN IKKE SCORE MÅL PÅ SELV DE STØRSTE CHANCER
Så er man jo heldig med at City vil lave en pind for os.
Derfor jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal mene, være utilfreds med at vi ikke vinder eller være tilfreds med at City hjælper os med det.
Og så skal vi simpelthen til at vinde hjemme. 7 kampe på Anfield 2 vundne og 5(fem) uafgjorte hvor ihf de 3 burde være vundet.
Imo er det bare ikke godt nok.
Nu gælder det så Fulham, og vil næsten sige at det heldigvis er på udebane hvor presset åbenbart ikke er helt så stort som hjemme. Den skal vindes, intet mindre kan accepteres.
N17
Manager
«
Svar #10697:
27 Nov 2011, 20:56 »
Citat af: HansenLFC 27 Nov 2011, 19:11
Englands bedste !
Men alligvel kun nummer 6 - imponerende!
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
-LFC-
Manager
«
Svar #10698:
27 Nov 2011, 22:30 »
Citat af: John Spurs 27 Nov 2011, 20:56
Men alligvel kun nummer 6 - imponerende!
Pas dit eget hold! Det burde du vide!
Fuck! Jeg ved ikke om jeg skal være glad eller tilfreds. Som kun det andet hold tager vi points fra onde onde City, der på Tottenham og Uniteds bane har hentet sensationelle sejre, men de er vist blevet mere menneskelige i forhold til den vanvittige sæsonstart. Vi er meget pressede i starten, men arbejder os ind i kampen og presser godt på til sidst og kunne have vundet, hvis ikke det var fordi, at Joe Hart valgte at hive en matchwinning-redning frem i det 92. minut på et ellers solidt Carroll-hovedstød.
Dagens opture!
Lucas - Klar MotM, hold kæft hvor er han blevet god og frygtløs! Jeg er glad for ham efterhånden og han er et af de sikreste kort på holdet!
Reina - Ganske fornuftig kamp, tror han kunne være blevet en udmærket markspiller, hvis det var det han ville.
Carroll - Ved ikke om det bare er mig, men i dag synes jeg, at i hans 10 minutter havde han et anderledes godt fokus på at han skulle opholde sig i feltet og ikke udenfor. Han var kun fokuseret på at komme ind i feltet i de 10 minutter han fik, hvergang vi var i fremdrift og kom frem til flere afslutninger. Kunne have været matchwinner, hvis ikke Joe Hart var så god!
Downing - Stadig på vej, men en helt fin fløjspiller vi har fået. Har været lidt uheldig, skal helst ikke flagre så meget, som jeg synes han gør til tider.
Forsvaret - God kamp fra alle de bagerste spillere. Agger var dog lige ved at blive overmatchet fysisk af Balotelli en enkelt gang og skal passe på mod spillere i den størrelse engang imellem.
Dagens nedture!
KUYT - Hold kæft hvor er han håbløst ringe igen. Han har været pivhamrende ringe hele sæsonen igen og jeg har helt glemt hvor god han var sidste sæson, for der er da godt nok ikke noget der lykkes for ham i denne sæson. Afslutninger, indlæg, kombinationer, det hele er til at lukke op og skide i, igen!
Henderson - Jeg ser bare ikke noget lys i den mand. Horrible indlæg flere gange.
Adam - For mange mærkelige soloture, kunne stadig godt tabe et par kilo og lige overveje hvad han laver engang imellem inden han afleverer.
Suarez - Ikke hans dag i dag.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #10699:
27 Nov 2011, 22:35 »
Meget enig i din vurdering af Lucas. Ham sad jeg også og blev helt fascineret af i dag. Husker tydeligt hvordan han tidligere var udskældt, men han er virkelig blomstret, og ja, jeg vil kalde ham top 5 skraldemænd i verden lige pt. Hold op han er dygtig.
verdenskrig
Manager
«
Svar #10700:
27 Nov 2011, 22:38 »
Fed kamp!
.. Som det andet hold i denne sæson tager vi point fra City, men vi kan jo ikke alle tabe 1-6 hjemme
Der var de første 15 min og så var der de resterende 75 i denne kamp..
I de første 15 min spiller vi totalt med hovedet under armen.. Kommer dårligt over midten, bliver trykket totalt i bund, og overlader alt til City.. Var simpelthen ved at gå fuldkommen fra forstanden der, hva ligner det at starte en kamp på hjemmebane med sådan en tøseattitude?
Men skal dog lige love for at spillerne så tog revanche.. I de sidste 75 min er det så afgjort vores kamp.. I mine øjne gør vi alt rigtigt både offensivt og defensivt, skaber talrige chancer og burde så afgjort have vundet kampen.. Vi var som jeg ser det City overlegne i anden halvleg, og kun en forrygende Joe Hart er skyld i at vi ikke fik sejren.. Det er mig en gåde at alle målmænd skal hive deres mirakler ud af ærmet på Anfield hver gang
Dagens positive sider er organisationen rent defensivt, vores to backs som deltog fantastisk i opspillet, Adam-Lucas som i mine øjne satte sig flot på midten, og Downing..
Henderson havde det svært men arbejde hårdt og gik af og til godt med i kombinationerne, mens Suarez ikke ramte dagen.. Sådan går det af og til, men tilgengæld lagde han et stort arbejdsraseri for dagen, og det er godt at se som modsvar på manglende timning
.. Kuyt havde dog en af sine værre kampe, og burde have været udskiftet i anden halvleg.. Dog indgik han flot i presspillet og det er naturligvis et plus.
Jeg må indrømme at jeg er skuffet over at vi ikke fik de tre point... Men synes holdet viste at der er gods i dem, og at de kan matche og enda i perioder overmatche selv de bedste.. Er ikke i tvivl om at vi er med til det sidste om top 4
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10701:
28 Nov 2011, 08:53 »
Er absolut ikke tilfreds med ét point. Første halvleg er meget lige hvorefter vi sidder på alt i anden halvleg.
Er enig med de fleste herinde:
Fremragende kamp af Lucas og resten af bagkæden. Største minus var vel Enrique's fejlaflevering.
Synes Henderson spiller en udemærket kamp, hvor han et par gange laver noget ganske fornuftigt rent teknisk.
Inden kampen havde jeg sat min lid til Suarez, som jeg samlet set er lidt skuffet over, men har alligevel et par ganske fine aktioner. Dog er jeg ved at være træt af at se han filmer 2-3 gange i løbet af en kamp.
MEN så er det også slut med de rosende ord. Vores kære Dirk Kuyt er BARE IKKE GOD NOK! Han mangler teknik, hurtighed, spilleforståelse, afslutninger, afleveringer osv. Ham vinder vi altså ikke det engelske mesterskab hvis han er fast mand på holdet, sorry to say. En offensiv fodboldspiller SKAL være i stand til at sætte bare ÉN mand af, men det kan han altså ikke.
Nu skal det ikke undre mig at vi bare spiller af helvede til næste kamp. Det ser vi gang på gang efter disse store kampe, men håber jeg selvfølgelig ikke
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10702:
28 Nov 2011, 09:00 »
Citat af: Jakob E 27 Nov 2011, 22:35
Meget enig i din vurdering af Lucas. Ham sad jeg også og blev helt fascineret af i dag. Husker tydeligt hvordan han tidligere var udskældt, men han er virkelig blomstret, og ja, jeg vil kalde ham top 5 skraldemænd i verden lige pt. Hold op han er dygtig.
Han spiller uden tvivl en rigtig rigtig god kamp, men at nævne ham i en top 5 vil jeg nu mene er, at stramme den. Hvis han derimod får lidt stabilitet i sit spil og hæver sit bundniveau er han absolut i top 5.
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #10703:
28 Nov 2011, 10:00 »
Citat af: JeppeA 28 Nov 2011, 09:00
Han spiller uden tvivl en rigtig rigtig god kamp, men at nævne ham i en top 5 vil jeg nu mene er, at stramme den. Hvis han derimod får lidt stabilitet i sit spil og hæver sit bundniveau er han absolut i top 5.
Bundniveau? Jeg kan ikke huske sidst han spillede en dårlig kamp. I sidste sæson var han den mest stabile spiller gennem hele sæsonen og det fik han sin belønning for ved, at blive udnævnt som årets profil. Den samme stabilitet har fortsat gennem denne sæson. Hans bundniveau er enormt højt vil jeg mene og han kan bestemt betragtes som værende én af de bedste skraldemænd i verden.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
Skipper
Gæst
«
Svar #10704:
28 Nov 2011, 10:34 »
Nogen der ved om Liverpool-Chelsea kampen bliver sendt på en dansk tv-kanal? For den bliver ikke sendt på 6'ern
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10705:
28 Nov 2011, 10:49 »
Citat af: snaever 28 Nov 2011, 10:00
Bundniveau? Jeg kan ikke huske sidst han spillede en dårlig kamp. I sidste sæson var han den mest stabile spiller gennem hele sæsonen og det fik han sin belønning for ved, at blive udnævnt som årets profil. Den samme stabilitet har fortsat gennem denne sæson. Hans bundniveau er enormt højt vil jeg mene og han kan bestemt betragtes som værende én af de bedste skraldemænd i verden.
Må bare sige at jeg ikke er enig. Han har sine kampe, men laver stadig en masse "nybegynderfejl" efter min mening og indimellem har mangel på spilforståelse.
Men kampen mod City var mere end fremragende og kan han fortsætte med kampe som den (eller bare nogenlunde) så ja
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #10706:
28 Nov 2011, 10:56 »
Citat af: JeppeA 28 Nov 2011, 10:49
Må bare sige at jeg ikke er enig. Han har sine kampe, men laver stadig en masse "nybegynderfejl" efter min mening og indimellem har mangel på spilforståelse.
Men kampen mod City var mere end fremragende og kan han fortsætte med kampe som den (eller bare nogenlunde) så ja
Alle har sine småfejl engang i mellem, men hvornår har du sidst set en kamp hvor han har spillet decideret dårligt? Jeg kan ikke ihf. ikke huske det
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #10707:
28 Nov 2011, 11:03 »
Citat af: snaever 28 Nov 2011, 10:00
Lige bestemt dette er jeg enig i. Hans bundniveau er nemlig utrolig højt. Modsat mange af jeres andre spillere, så ved man altid hvad man minimum får af Lucas, og selv om det er en halvskidt dag på kontoret er det ikke noget der er så ringe, at det er en katastrofe. Jeg kan i hvert fald ikke nævne 5 der pt. er bedre end ham. Og husk at jeg siger pt.
verdenskrig
Manager
«
Svar #10708:
28 Nov 2011, 11:35 »
Citat af: JeppeA 28 Nov 2011, 08:53
MEN så er det også slut med de rosende ord. Vores kære Dirk Kuyt er BARE IKKE GOD NOK! Han mangler teknik, hurtighed, spilleforståelse, afslutninger, afleveringer osv. Ham vinder vi altså ikke det engelske mesterskab hvis han er fast mand på holdet, sorry to say. En offensiv fodboldspiller SKAL være i stand til at sætte bare ÉN mand af, men det kan han altså ikke.
Enig, men de ting du påpeger der har han jo (udover at afslutte) aldrig været i nærheden af at være god til.. Tilgengæld har han altid levet på at have en masse marginaler på sin side i feltet.. De virker også helt forduftet? Flere gange i går er han lige ved og næsten i feltet, og når Kuyt mister sine marginaler så fremstår han som en aldeles ubrugelig fodboldspiller når vi selv har bolden..
Når vi ikke har bolden er han tilgengæld en af de bedste på holdet.. KÆFT hvor den mand løber
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10709:
28 Nov 2011, 11:57 »
Citat af: Jakob E 28 Nov 2011, 11:03
Lige bestemt dette er jeg enig i. Hans bundniveau er nemlig utrolig højt. Modsat mange af jeres andre spillere, så ved man altid hvad man minimum får af Lucas, og selv om det er en halvskidt dag på kontoret er det ikke noget der er så ringe, at det er en katastrofe. Jeg kan i hvert fald ikke nævne 5 der pt. er bedre end ham. Og husk at jeg siger pt.
Vi bliver vist aldrig enige her
Citat af: verdenskrig 28 Nov 2011, 11:35
Enig, men de ting du påpeger der har han jo (udover at afslutte) aldrig været i nærheden af at være god til.. Tilgengæld har han altid levet på at have en masse marginaler på sin side i feltet.. De virker også helt forduftet? Flere gange i går er han lige ved og næsten i feltet, og når Kuyt mister sine marginaler så fremstår han som en aldeles ubrugelig fodboldspiller når vi selv har bolden..
Når vi ikke har bolden er han tilgengæld en af de bedste på holdet.. KÆFT hvor den mand løber
Han løber utrolig meget, det skal han have. Kan ikke forstå hvordan man kan købe en angriber der mangler stort set alle færdigheder som en angriber skal have. Det jeg var imponeret over i starten var nemlig afslutninger, da han ALTID ramte målet, men som du siger er det måske forduftet.
Sider:
1
...
712
713
[
714
]
715
716
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »