home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2138576 gange)
Yessir
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9690: 14 Aug 2011, 22:30 »

s vi kan jo så også gøre Suarez til syndebuk istedet for det brændte straffe. Hvis vi havde ført med 2-0 efter 15 min så havde det hele set anerledes ud.

Jeg kan og vil ikke give Flana skylden for at vi ikke vinder, den giver jeg nærmere til Suarez for han kunne have afgjort kampen efter 15 min.
Men det glemmer man hurtigt fordi han jo scorede 1 mål, så spillede han jo dermed også en god kamp!
Men ja Flana lavede fejl igår, det har jeg ikke sagt han ikke gjorde. Men du kan ikke nævne en eneste der ikke gjorde det.

Hvis han havde scoret på straffe så havde kampen formet sig anderledes, og du kan derfor aldrig vide om han havde fået den anden chance som han så scorede på  Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9691: 15 Aug 2011, 12:10 »

Arsenal uden Fabregas. så kan vi vel ligeså godt stille med reserverne og stadig vinde Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9692: 15 Aug 2011, 12:35 »

Arsenal uden Fabregas. så kan vi vel ligeså godt stille med reserverne og stadig vinde Smiley

Pudsigt for sidste år spillede Arsenal uden (bl.a.) Song, Fabregas, Van Persie, Walcott, Denilson, Nasri, (Bendtner) i første kamp, og Song, Vermaelen, Sagna, Wilshere, Denilson i anden kamp, uden at I kunne vinde Tunge
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 12:40 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9693: 15 Aug 2011, 12:46 »

Pudsigt for sidste år spillede Arsenal uden (bl.a.) Song, Fabregas, Van Persie, Walcott, Denilson, Nasri, (Bendtner) i første kamp, og Song, Vermaelen, Sagna, Wilshere, Denilson i anden kamp, uden at I kunne vinde Tunge

Tunge hehe. Optimisme er vejen frem jo Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #9694: 15 Aug 2011, 14:10 »

Med den indstilling kan det kun gå galt.

Målet må være at stille med det bedste hold hvergang - lige meget om det er toppen af PL eller bunden af 7. div vi skal møde.

Vi må for gud skyld ikke begynde at undervurdere nogen som helst og da slet ikke når vi ikke selv er bedre end vi er pt!

ZhotLog
Gæst

« Svar #9695: 15 Aug 2011, 14:26 »

Arsenal away bliver nu nok en meget svær kamp, med eller uden Fabregas. Vi må bare håbe de ikke når at købe en ny forsvarsspiller for Fabregas-pengene inden kampen Wink

JKJ
Gæst

« Svar #9696: 15 Aug 2011, 16:35 »

Dejligt at høre at vi IKKE skal sælge hvis vi vil hente endnu en eller to nye folk.

Men på den anden side så jeg nu gerne at der blev solgt 3-5 af fyldet, bare for at få ryddet op i det mindste. Ellers er der flere der ender som den rene dødvægt i klubben!

http://onside.dk/nyheder/premier-league/dalglish-intet-pres-for-at-saelge?utm_source=liverpool-feed&utm_medium=rss&utm_campaign=klubfeed

verdenskrig
Manager

« Svar #9697: 15 Aug 2011, 16:37 »

Arsenal away bliver en dræber.. Jeg hader Arsenal når vi møder dem.. Hvis vi ser bort fra sidste kamp, så er de altid så møgforpulet heldige Grin  Skuffet..

Hvis det står 0-0 med 20 min igen kan man være helt sikker på at de får et eller andet kagemål.. Vi får det uhyggeligt svært på Emirates.. Jeg ved ikke om jeg glæder mig til den kamp Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9698: 15 Aug 2011, 17:32 »

Nu var det jo heller ikke helt seriøst drenge Smiley
Dog tror jeg på en sejr.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager

« Svar #9699: 15 Aug 2011, 17:47 »

keep on dreaming torres

-LFC-
Manager

« Svar #9700: 15 Aug 2011, 18:23 »

Hold nu op Smiley.. Det jeg siger er jo rigtigt.. Han var en håbläs opspilsstation når han fik den i födderne, og lagde de den op i hovedet på ham for at han skulle lägge den af ramte han aldrig en mand.. Han har TALRIGE afslutninger med hovedet, som er gode muligheder, og han rammer på intet tidspunkt målet, ligesom i foråret..

Jeg har fuld forståelse for at man lige skal i gang, og at vi alle er mennesker osv.. Men manden har kostet 300 mio, men hans indsats i går ville jeg ikke engang give 300 kr for.. Han var en skändsel i alle spillets facetter..
Og nej han har ikke lette forudsätninger i de sidste 20 min, men frem for konstant at pröve at löbe om kap med modstanderen, burde han så ikke bare stoppe op, vente, og spille den tilbage til dem som kom med frem..

Jeg begynder virkelig langsomt men sikkert, at tage mig til hovedet over at vi har givet 300 mio for ham.. Jeg håber virkelig at han häver niveauet EKSTREMT i de kommende kampe.. Dog skal det siges at Enrique overraskede mig positivt.. Han var bedre i går, end i de kampe jeg har set ham i, for newcastle.. Så helt urimelig er jeg nu ikke Wink
Du burde have taget dig til hovedet fra start. 300 millioner har alle dage været et absurd beløb for ham med det han har bevist indtil videre i sin karriere. Jeg vil dog ikke udelukke, at han kan blive 300 millioner værd med de rette omstændigheder og viderudvikling af spidskompetencer samt nedtoning af svagheder, og jeg tror i hvert fald på, at han lever op til de 200 millioner i løbet af denne sæson. Kenny kender hans spillertype ret godt.

Jeg vil ikke kritisere ham så meget. Han gjorde det helt ok. Havde forventet mere af hans hovedstød, men han var dog halvfarlig et par gange og headede bolden ned fint for det meste, så godkendt taget i betragtning af, at det er første kamp i sæsonen, han selv stadig er halvny og ikke spillet helt ind og at stortset alle offensive kort omkring ham var mere eller mindre debutanter. At han rent teknisk, ikke er så god, burde du ikke blive overrasket over. Men han viste da til tider udmærket teknik. Jeg kan ikke huske hvornår, men han havde en ret god detalje i lørdags, men det er ikke derfor han er købt, det er for at være stor, ond og nedern i modstanderens felt også har han jo sit hestespark oveni som er en yderst sjælden kompetence for deciderede targetmen. Det er meget få gange, at det kan betale sig at sætte Andy Carroll i dybden. Enten skal han have et forspring til forsvaren eller løbe med en der er ligeså stor som ham selv. For han er heldigvis ikke så langsom af hans højde. Bare halvsløv acceleration.

Han skal holde sig mere i boksen, og måske gå ned for enten at agere targetman eller skyde udefra. Også skal han lære vores kanter og backs bedre at kende. Så tror jeg sagtens, at vi kan se en 15 mål fra ham i denne sæson. Alt efter hvor godt det går for os selvfølgelig. Jeg ser ikke så mange grunde til at være pessimist.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9701: 15 Aug 2011, 18:26 »

keep on dreaming torres

Pak nu den der skjulte Arsenal-fan attitude væk  Tunge

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #9702: 16 Aug 2011, 11:40 »

£10 mio + CP for Shawcross?

Hehe det er dælme godt købmandsskab i Liverpool hvis det lykkedes og tilsvarende dårligt i Stoke funny

Ikke at jeg vil klage, men det tror jeg simpelthen ikke på  Grin

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-eye-shawcross

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9703: 16 Aug 2011, 12:04 »

Hvis nu kan få dem ned på 8 £ så kan de få N'gog med også. Peace

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #9704: 16 Aug 2011, 13:57 »

Henderson løb og løb og løb og løb lidt mere men det var ikke tit der var hoved og hale i det.
Adam viste hvorfor han har det måske mest præcise venstreben i PL, man han virkede godt nok også tung i rumpen flere gange.

Sent svar i know, men har lige lidt at knytte til dem Smiley

Henderson er åbenlyst et køb der er hentet med sigt på fremtiden.. Jeg synes han er en rigtig spændende spiller, som har mange ideer, og så løber han hele tiden.. Problemet er som jeg ser det, at han er for dårligt taktisk skolet..

Han løber meget, men løber også ofte forgæves.. Og i offensiven er han endnu ikke god nok til at time sine dybdeløb, så han kommer frem til chancer.. Når han har været hos os nogle år, og er blevet skolet i den del af spillet, så vil han score masser af mål for os.. For hans løbevillighed og spark kan man ikke pille ved.. Jeg kan sagtens se ham som en Steven Gerrard som kommer sent ind i feltet, og sparker masser af bolde i kassen.. Og som derudover arbejder stenhårdt hver kamp Smiley.. Derudover kan der også arbejdes med teknikken, hvor hans pasningsspil, og i særdeleshed hans småspil kan forbedres..

Men han har talentet, han har viljen, og han har en naturlig løbekapacitet.. Tro mig han bliver stor i fremtiden Wink

Angående Adam er jeg helt enig.. Jeg har længe ville have ham, og jeg synes han i store dele af kampen fandt ind i "Xabi alonso rollen" .. Han er god til at finde de frie rum, og vender spillet godt.. Derudover har han nogle fantastiske dødbolde.. Vi får stor glæde af ham.. Men det er åbenlyst at han defensivt skal forbedre sig.. Ofte er det for let for modstanderen at runde ham, og det tror jeg skyldes at hans form endnu ikke er 100 %.. Men han så allerede mere fit ud end i blackpool, og allerede om nogle uger tror jeg han vil være tæt på der hvor Dalglish vil have ham Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010