home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 643 644 [645] 646 647 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2138585 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9660: 13 Aug 2011, 14:15 »

Opstemt endelig starter PL

Liverpool har hentet nyt blod men det er ikke ligefrem væltet ind med verdensklassespille re på King Kennys team - lidt skuffende må jeg nok sige men ok Liverpool vælger at satse på unge talenter og  det kan blive en succes på sigt og fraværet.

Jeg håber vi får styr på defensiven, Agger, Carragher og Skertl argghhh det er IMO ikke godt nok vi mangler desperat en klasse forsvarsspiller til midten.

Offensivt bliver vi stærke og jeg glæder mig vildt til at se Suarez og Carroll.

Mit bud på top 3 i denne sæson:

1 Chelsea
2 Man City
3 Man Utd

Liverpool og Tottenham kommer til at kæmpe indædt om den vigtige 4 plads
Arsenal får et hårdt år ikke mindst hvis de mister Fabregas og Nasri

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #9661: 13 Aug 2011, 14:18 »

Ikke for at være mavesur eller noget, men jeg kunne enormt godt tænke mig en begrundelse for din top 3? :-)

Det er trods alt syv år sæsoner siden United endte uden for top 2, så vil hjertens gerne vide hvorfor du tror de gør det i år.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2011, 14:29 af Newton Heath » Logged

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #9662: 13 Aug 2011, 15:18 »

Hverken Aqualini eller Aurelio er at finde i dagens trup, mens både Henderson, Adam, Downing og Enrique starter inde. Flanagan tager sig desuden af højre back.

Nogen der ved hvorfor De 2 nævnte ikke er med?

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

DeBuur
Manager

« Svar #9663: 13 Aug 2011, 15:22 »

Ikke for at være mavesur eller noget, men jeg kunne enormt godt tænke mig en begrundelse for din top 3? :-)

Det er trods alt syv år sæsoner siden United endte uden for top 2, så vil hjertens gerne vide hvorfor du tror de gør det i år.

Chelsea og Man City har IMO en bedre trup en Man UTD.... Man Utd har den bedste træner.

Offensivt tror jeg  Hernandez vil få det svært, han er nu kendt af diverse forsvars spillere og vil ikke overraske som sidste sæson.
Scholes er væk og det tror jeg gør noget ved truppen og hvor meget fokus vil Giggs have i år efter al den private ballade.

Man Utd har som du skriver vist skræmmende niveau de seneste mange år, men i år tror jeg Man City har frstærket sig så meget at de napper 1 eller 2 pladsen.

Meeeen jeg håber jo et eller andet sted at Liverpool kan gøre det og gå hele vejen i PL  Peace

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #9664: 13 Aug 2011, 15:24 »

Liverpool: Reina, Flanagan, Enrique, Agger, Carragher, Lucas, Adam, Downing, Henderson, Suarez, Carroll. Subs: Doni, Meireles, Kuyt, Spearing, Ngog, Kelly, Robinson.

Spændende opstilling  Opstemt

YNWA

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #9665: 13 Aug 2011, 15:25 »

Hverken Aqualini eller Aurelio er at finde i dagens trup, mens både Henderson, Adam, Downing og Enrique starter inde. Flanagan tager sig desuden af højre back.

Nogen der ved hvorfor De 2 nævnte ikke er med?

Aurelio er vel skadet (som altid) og at Aquilani ikke er med, må vel betyde at han er på vej væk.. ærgeligt.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9666: 13 Aug 2011, 17:05 »

Charlie Adam bliver fremragende for os i år!! Peace

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9667: 13 Aug 2011, 17:48 »

fuck phil dowd!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #9668: 13 Aug 2011, 17:51 »

fuck phil dowd!

På ingen måder hans skyld at LFC har spillet som små piger med alt for mange fejlafleveringer og dårlige afslutninger i 2 halvleg

-LFC-
Manager

« Svar #9669: 13 Aug 2011, 17:55 »

Gode takter i 1. halvleg, men hele holdet fortjener en ordentlig opsang for den meget meget sløve 2. halvleg.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #9670: 13 Aug 2011, 17:58 »

fuck phil dowd!

Han dømte da fint, og synes det var flot af ham, at han ikke gav Richardson rødt kort. Hvis Suarez ikke havde sendt bolden op på række 30, så havde du aldrig nævnt et ord om Phil Dowd. Bare erkend at præstationen ikke var god nok idag.

Forstår i øvrigt ikke hvorfor Flanagan skulle starte inde.. Kelly har langt højere niveau end ham, og synes da også indsatsen fra Flanagan viser at han mangler nogle år endnu, før han er et tema for startopstillingen på et tophold. Underligt af Dalglish Huh

verdenskrig
Manager

« Svar #9671: 13 Aug 2011, 18:00 »

Jeg er decideret rystet over hvor elendig Andy Carroll er. Jesus hvor er han mangelfuld. Hans evner med bolden er skrækkeligt at se på og han rammer ingenting med sine hovedstød. Hverken afslutninger eller i opspillet. Det her hold skal nok få det til at fungere på sigt, men begynder at tvivle på at carroll kan indgå i planerne.  Ellers god første halvleg, hvor vi dog ikke scoret 2-0 målet. Hvorefter vi overlader initiativet til en i øvrigt elendig modstander. Som så scorer på deres eneste store chance i kampen. Det er så typisk Liverpool som det kan være Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9672: 13 Aug 2011, 18:00 »

På ingen måder hans skyld at LFC har spillet som små piger med alt for mange fejlafleveringer og dårlige afslutninger i 2 halvleg
har jeg heller ikke sagt? Dog havde det været en helt anden kamp hvis sunderland havde været 10 mand! de havde med 99% sikkerhed vundet, hvis han havde nosser nok til at sende en spiller ud efter blot 5 minutter i premieren!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

DeBuur
Manager

« Svar #9673: 13 Aug 2011, 18:01 »

ticked off Ufatteligt at der ikke kom et rødt kort ved vores straffespark, men vores spil i denne kamp var ikke til bestået.

Men jeg syntes der var lyspunkter:

Luis Suarez og Downing de giver vores spil dynamik

Vi har nu fået en venstre back med kvaliteter i såvel det defnsive som det offensive.

Adam bliver en succes og det er altid rart at se kuyt yde 112%

Det negative var at spillet i 2 halvleg ikke hang sammen og vi vinder ikke kampe ved at smide bolde op i luften også håbe på at Carroll får den ind i kassen.

Flanagan så skidt ud og hvis han kommer op mod stærkere spillere så bliver han dyr for os.... mon ikke han er på bænken i næste kamp.

Vi er igang og på vej..men der er fandme langt til top 4  Skuffet

YNWA

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9674: 13 Aug 2011, 18:03 »

Drenge, det er helt 100% i orden IKKE og give rødt kort i den situation.

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 643 644 [645] 646 647 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010