home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2143277 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9390: 08 Jul 2011, 21:30 »

Hvad er markedsprisen på Joe Cole? Man kan vel næppe sige han er steget i værdi siden i fik ham...gratis!

Ville hellere kræve penge for Konchesky. Bare det at slippe af med Coles lønbyrde, må give Dalglish julelys i øjnene

£11.6 mio ifl. transfermarkt..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skipper
Gæst

« Svar #9391: 08 Jul 2011, 21:39 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/jordan-and-adam-numbers-set

Bare lige en lille nyhed angående numrene på vore kære nye spillere.
Henderson har fået Jovanovics (Og Xabi Alonsos) nummer 14 mens Adam har taget Spearings nummer 26, hvilket jeg tror er Adams foretrukne nummer Huh
Spearing har så skiftet til nummer 20, og nu kommer den største overraskelse...... Maxi har uprovokeret skiftet fra nummer 17 til 11 Huh
Kan godt tyde på at Maxi bliver et år mere på anfield, og nok også skal spille lidt regelmæssigt. Hvis han kan holde formen fra de sidste på kampe så fint, men jeg er lidt nervøs  Ubeslutsom

Szczesny
Manager

« Svar #9392: 08 Jul 2011, 21:42 »

Det var da alligevel lidt voldsomt! Shockeret

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Skipper
Gæst

« Svar #9393: 08 Jul 2011, 21:43 »

Hvor ser du det henne? Ikke fordi jeg tvivler på dig, vil gerne bare lige vide hvor man kan tjekke spilleres markedværdi Thumbs Up

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9394: 08 Jul 2011, 21:44 »

Hvor ser du det henne? Ikke fordi jeg tvivler på dig, vil gerne bare lige vide hvor man kan tjekke spilleres markedværdi Thumbs Up

http://www.transfermarkt.co.uk/en/liverpool-fc/startseite/verein_31.html  Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9395: 09 Jul 2011, 00:31 »

Tjek lige hvad jeg fandt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Johnson_(footballer)

Scroll ned og læs om hans tid i Liverpool FC:

"On 8 July Adam Johnson passed his medical at melwood, and signed for Liverpool FC for £12.5m. He was given the number 17 shirt by Kenny Dalglish."

Måske er det derfor Maxi har taget nummer 11, fordi Johnson måske ville have nummer 17.

Men selvfølgelig skal man ikke lægge så meget i det, da det er en side styret af brugerne og fordi der intet er på Liverpool's hjemmeside. Men jeg synes lige i skulle se det  Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #9396: 09 Jul 2011, 12:00 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/jordan-and-adam-numbers-set

Bare lige en lille nyhed angående numrene på vore kære nye spillere.
Henderson har fået Jovanovics (Og Xabi Alonsos) nummer 14 mens Adam har taget Spearings nummer 26, hvilket jeg tror er Adams foretrukne nummer Huh
Spearing har så skiftet til nummer 20, og nu kommer den største overraskelse...... Maxi har uprovokeret skiftet fra nummer 17 til 11 Huh
Kan godt tyde på at Maxi bliver et år mere på anfield, og nok også skal spille lidt regelmæssigt. Hvis han kan holde formen fra de sidste på kampe så fint, men jeg er lidt nervøs  Ubeslutsom

Hvorfor være nervøs?

Vi har brug for en bred trup, Maxi er en god "bredde spiller" at have i truppen.
Jeg ser ham ikke som den oplagte starter, men han er perfekt at have på bænken.
Jeg er ihf ikke nervøs ved at have ham i truppen eller på banen for den sags skyld.

Tjek lige hvad jeg fandt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Johnson_(footballer)

Scroll ned og læs om hans tid i Liverpool FC:

"On 8 July Adam Johnson passed his medical at melwood, and signed for Liverpool FC for £12.5m. He was given the number 17 shirt by Kenny Dalglish."

Måske er det derfor Maxi har taget nummer 11, fordi Johnson måske ville have nummer 17.

Men selvfølgelig skal man ikke lægge så meget i det, da det er en side styret af brugerne og fordi der intet er på Liverpool's hjemmeside. Men jeg synes lige i skulle se det  Opstemt

Jeg vil klappe i mine småhænder hvis det er korrekt, men jeg er ret sikker på det er en and af de helt store Wink

Der er jo ikke engang rygter om ham på Liverpools side, og de bringer vel kun de mest seriøse som jeg ser det Wink

JKJ
Gæst

« Svar #9397: 09 Jul 2011, 14:23 »

Løse rygter går på at vandmanden skulle være et emne i Spurs.

Samtidig har jeg set at Defoe efterhånden jævnligt bliver rygtet til andre klubber.

Vi mangler en angriber, er det så ikke nærliggende at man kunne lave en aftale ud fra det?

Så har vi en Suarez der laver alt det sjove, en stor targetmand i Carroll og en lille hurtig fur i Defoe.
Så har vi da en angrebstrio hvor man sagtens kan spille en masse systemmer ud fra det og vi altid har nye ideer i ærmet.

Samtidig er Defoe englænder men desværre nok også lidt for gammel med sine 28 år.

Dette er bare en tanke fra mig og såvidt jeg ved har Defoe ikke på noget tidspunkt været sat i forbindelse med os Wink

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9398: 09 Jul 2011, 14:27 »

Jeg vil egentlig gerne beholde Aquilani i første omgang. Han viste altså glimt af sine kvaliteter i sin korte tid.
Hans skader og mangel på spilletid har ikke gjort det nemt for ham, så jeg vil gerne give han en ekstra chance i PL især under Kenny Dalglish.

JKJ
Gæst

« Svar #9399: 09 Jul 2011, 14:55 »

Jeg vil egentlig gerne beholde Aquilani i første omgang. Han viste altså glimt af sine kvaliteter i sin korte tid.
Hans skader og mangel på spilletid har ikke gjort det nemt for ham, så jeg vil gerne give han en ekstra chance i PL især under Kenny Dalglish.

Tjaa både og, og så alligevel ikke.

Jeg kan ikke rigtig se hvor vi kan bruge ham. Med Merieles, Adam, Gerrard og Henderson har og får han altså svært ved at få meget spilletid på holdet.

Hvis vi kan få en fornuftig pris for ham har jeg ikke alverden at sige til det.

RH nåede at ødelægge meget inden han var væk igen, desværre gik det også ud over vandmanden  Peace

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9400: 09 Jul 2011, 15:31 »

Adam er en fin signing, men man skal også tænke på, at i Blackpool var holdet bygget omkring ham. Hvordan tror i det vil gå, hvis/når holdet er bygget omkring Gerrard?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9401: 09 Jul 2011, 16:21 »

Jeg kan ikke rigtig se hvor vi kan bruge ham. Med Merieles, Adam, Gerrard og Henderson har og får han altså svært ved at få meget spilletid på holdet.

RH nåede at ødelægge meget inden han var væk igen, desværre gik det også ud over vandmanden  Peace

Som du selv nævnte før med Maxi, som værende en god breddespiller. Så synes jeg ikke det gør noget at vi har så kvalificeret folk på midten. Lad os nu se om Adam og Henderson slår igennem.  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #9402: 09 Jul 2011, 16:39 »

I mine øjne er aquilani bedre med bolden end både meirels og henderson. Jeg synes han vil være god at have da han giver Adam konkurrence om at være playmaker. Vi må også medregne Gerrards obligatoriske skadespause, og har adam en samtidigt kan vi stå uden en midtbane mand som kan styre opspillet! Jeg kan se langt flere plusser ved at beholde aquilani end minusser Smiley 

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9403: 09 Jul 2011, 16:44 »

I mine øjne er aquilani bedre med bolden end både meirels og henderson. Jeg synes han vil være god at have da han giver Adam konkurrence om at være playmaker. Vi må også medregne Gerrards obligatoriske skadespause, og har adam en samtidigt kan vi stå uden en midtbane mand som kan styre opspillet! Jeg kan se langt flere plusser ved at beholde aquilani end minusser Smiley 

Helt enig, nu kender jeg ikke så meget til hverken Adam eller Henderson. Men jeg ved at Aquilani er god med bolden, og en dygtig pasningsspiller.  Thumbs Up

Skipper
Gæst

« Svar #9404: 09 Jul 2011, 17:31 »

Men et stort minus vi skal huske ved Aquaman er at han trækker en kæmpe løn. Og Dalglish har været ude og sige at vi bliver nødt til at sælge de løntunge spillere så vi kan få handlet ind. Så er sikker på Dalglish gerne ville af med ham. Men kan ikke se det store problem i han bliver.

Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010