home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2141875 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9420: 12 Jul 2011, 20:50 »

Det er ikke noget alvorligt, det skulle bare holde ham ude 1-2 dage maks. Kampen imorgen skal han heller ikke være tvivlsom til.

Ved du om man kan se kampen nogen steder?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9421: 12 Jul 2011, 20:54 »

Ved du om man kan se kampen nogen steder?

Medmindre en eller anden underlig kinisisk kanal viser den, tror jeg kun du kan se den på LFC TV.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9422: 12 Jul 2011, 20:57 »

Medmindre en eller anden underlig kinisisk kanal viser den, tror jeg kun du kan se den på LFC TV.
Daaamn.. Det kunne godt være, at man snart skulle investere i det! Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9423: 12 Jul 2011, 21:26 »

Og så har jeg gjort det! 42kr. Om måneden er sgu ikke galt for, at bruge noget man har ærgret sig over ikke at kunne i laaang tid! Så er jeg klar til at se Pre-Season kampe + meget andet!  Thumbs Up

Skipper
Gæst

« Svar #9424: 13 Jul 2011, 10:18 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/konchesky-sold-to-leicester

Så blev Paul Konchesky sendt afsted, syntes ikke man skal skrive noget ondt om manden han kom bare ind på et dårligt tidspunkt og havde ikke evnerne til at hjælpe holdet. Så nu er han sendt til Leicester, jeg ved ikke hvor mange penge vi får ud af det, men vi spare til gengæld hans løn, der også var lidt pebret Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #9425: 13 Jul 2011, 10:19 »

Så blev Paul Konchesky sendt afsted, syntes ikke man skal skrive noget ondt om manden han kom bare ind på et dårligt tidspunkt og havde ikke evnerne til at hjælpe holdet. Så nu er han sendt til Leicester, jeg ved ikke hvor mange penge vi får ud af det, men vi spare til gengæld hans løn, der også var lidt pebret Thumbs Up

Er som sådan enig. han prøvede langt det meste af tiden, det var bare ikke i nærheden af at være godt nok.

Men kan nu ikke lade være med at glæde mig over det alligevel  Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #9426: 13 Jul 2011, 10:23 »

Jeg er også meget glad for det her, vi ser at Dalglishs udtalelser om at rydde op i alle de overbetalte spillere holder stik. Og ærlig talt ville Konchesky ikke få spilletid da Dalglish jo foretrak Aurelio, Johnson, Robinson, Flanagan på den plads. Kunne ikke forestile mig Konchesky var tilfreds med at være overgået af 2 ungdoms spillere Rullende Øjne Og så når man tænker på 2 af dem er højre backs

bøvle
Manager

« Svar #9427: 13 Jul 2011, 10:58 »

Mon ikke vi sender Robinson ud på en lejeaftale, det ville i hvert fald være optimalt i mine øjne. Og så meget meget MEGET gerne hente Aly Cissoko (stav) i Lyon, også meget hellere end de andre rygter om at vi er ved at hente Bridge. Ser meget gerne Aly C i klubben, og i givet fald vil vi jo have både Insua og Flanagan som backups, og Aurelio som backup på midten, og hvis det går helt galt, så også på backen ! ....

KOM KOM KOM Kenny !

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9428: 13 Jul 2011, 13:22 »

Så starter første træningskamp mod Guangdong. Holdopstillingen er præget af ungdom, selvom vores aldrende landsmand også starter inde: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/adam-on-bench-watch-live
Jeg vil sidde og følge med i kampen på LFC TV, så derfor vil jeg også holde øje med spillere (Specielt Adam) og så synes jeg også, at Pacheco er spændene. Hvis i har spørgsmål om hvordan det går eller hvem der har spillet godt/skidt, så spørg endelig! Smiley

EDIT: Selvom det selvfølgelig er begrænset hvor ringe man kan spille mod et hold, som Guangdong Grin
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 13:26 af snaever » Logged

Skipper
Gæst

« Svar #9429: 13 Jul 2011, 14:00 »

Bliver spændende at se Wilson og Kelly spille.. Er ikke sikker på hvordan forsvaret kommer til at se ud. Men jeg håber det er således:

Flanagan/Kelly - Wilson - Carragher - Flanagan/Kelly

Men jeg tror nu det ser sådan her ud:

Wilson- Kelly- Carragher - Flanagan

Jeg gad bare rigtig godt se wilson i central forsvaret

EDIT: Ok holdet stiller op sådan her

Pacheco-NGog
Cole-Spearing-Poulsen-Shelvey
Kelly-Wilson-Carragher-Flanagan
Gulacsi

Jeg fik min vilje Opstemt Glæder mig også rigtig meget til at se Pacheco i angrebet Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 14:03 af Skipper » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #9430: 13 Jul 2011, 14:02 »

Mon ikke Wilson spiller i midten?

HansenLFC
Gæst

« Svar #9431: 13 Jul 2011, 14:11 »

Yessir
Manager

« Svar #9432: 13 Jul 2011, 14:16 »

Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #9433: 13 Jul 2011, 14:18 »

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9434: 13 Jul 2011, 14:20 »

De stiller op sådan her:
          Gulacsi
Kelly-Carragher-Wilson-Flanagan
        Poulsen-Spearing
              Pacheco
Cole                        Shelvey
              N'gog

Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010