Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Jul 2025, 22:29
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23602
0 Brugere, 677 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rajendranagarhyd
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
616
617
[
618
]
619
620
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2147106 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #9255:
17 Jun 2011, 11:12 »
Citat af: Johannesfalkenberg 16 Jun 2011, 23:17
Hvad siger folket til Ayala? Han har imponeret i Championship, så vidt jeg har hørt.
Umiddelbart vil jeg sige ja tak som reserve/back-up. Altså en spiller der er med på bænken engang imellem og får noogle minutter her og der og evt et par kampe.
Jeg mener det var sidste år vi brugte ham i nogle af de aller første kampe og der gjorde han det altså ganske godt.
Jeg frygter nok bare - og tror også det er sådan det ender - at han bliver endnu et "talent" der forsvinder fra klubben uden han nogensinde fik en reel chance.
Så er næste sæsons PL program kommet på banen. De første fem kampe er følgende:
Sunderland (H)
Arsenal (U)
Bolton (H)
Stoke (U)
Tottenham (U)
Det ser imo ganske fornuftigt ud, og skal som min give 9 point.
DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
«
Svar #9256:
17 Jun 2011, 12:51 »
http://www.bold.dk/nyt/Udinese-stopper-Jeg-er-taet-paa-Liverpool
Håber virkelig det sker!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9257:
17 Jun 2011, 13:19 »
Lidt relateret til dit indlæg, JKJ, hvordan ser I Liverpool fans på den kommende sæson? Er en plads i Champions League målet, eller regner/håber I på at kunne spille med om trofæet? Hvad er jeres forventninger?
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
ksaper_and
Reserveholdsspiller
«
Svar #9258:
17 Jun 2011, 13:26 »
Citat af: Gazlgor 17 Jun 2011, 13:19
Lidt relateret til dit indlæg, JKJ, hvordan ser I Liverpool fans på den kommende sæson? Er en plads i Champions League målet, eller regner/håber I på at kunne spille med om trofæet? Hvad er jeres forventninger?
Man håber selvfølgelig altid på man kan spille med om mesterskabet men det er ikke min forventning til sæsonen. Umiddelbart vil jeg mene målet må være at kvalificere sig til CL.
Jeg tror desværre ikke der er kvalitet nok i truppen til vi kan være med i kampen om mesterskabet når det spidser til.
JKJ
Gæst
«
Svar #9259:
17 Jun 2011, 13:29 »
Citat af: DenGrimmeÆlling 17 Jun 2011, 12:51
Håber virkelig det sker!
Det håber jeg så ikke.
Jeg ser stadig hellere en rutineret PL spiller i klubben fremfor en der skal bruge et stykke tid til tilvænning af PL og at bo i England.
Jeg har også den holdning at jeg helst ser europære spille hos os. Afrikanere og sydamerikanere bruger imo frygtlig lang tid på at flyve den ene eller anden vej plus at de til tider er væk i længere perioder pga det ene eller andet.
Skipper
Gæst
«
Svar #9260:
17 Jun 2011, 14:08 »
Citat af: DenGrimmeÆlling 17 Jun 2011, 12:51
Håber virkelig det sker!
Er enig med JKJ at vi burde finde en der har spillet i premier league før. Nu ved jeg så ikke om ham fra Udinese er et vidunder uden lige, men eftersom jeg aldrig har hørt om ham går jeg ud fra at han mest af alt er kendt i den italienske liga.
Men hvis tilfældet er at han ikke er et forsvarstalent uden lige, syntes jeg vi skal fokusere på at få fat i Shawcross, Cahill eller Dann. Og min prioritering er i den rækkefølge
Eftersom jeg er lidt skudt i Shawcross der er virkelig god hans alder taget i betragtning.
Gazlgor:
Altså nu hvor Liverpool ikke skal spille europæisk vil fokus helt klart være at komme op og spille med om pokalen, men tror simpelthen ikke vi kan vinde Premier League i år. Men tror alle Liverpool fans satser på en top 4 plads og dermed champions league bold næste år
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #9261:
17 Jun 2011, 17:58 »
Citat af: JKJ 17 Jun 2011, 13:29
Det håber jeg så ikke.
Jeg ser stadig hellere en rutineret PL spiller i klubben fremfor en der skal bruge et stykke tid til tilvænning af PL og at bo i England.
Jeg har også den holdning at jeg helst ser europære spille hos os. Afrikanere og sydamerikanere bruger imo frygtlig lang tid på at flyve den ene eller anden vej plus at de til tider er væk i længere perioder pga det ene eller andet.
Suarez?
Zapata kom vidst nok på årets hold i Serie-A i år, så rimelig god må han da være.
Men når nu det handler om forsvaret, så ser jeg egentlig også hellere spillere der har rutine i PL, da forsvaret nok er den vigtigste del at få spillet sammen inden sæson start og det kan nok blive vanskeligt hvis man render rundt med en kralamut nede i forsvaret
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
3.v evaB
Gæst
«
Svar #9262:
17 Jun 2011, 18:25 »
Citat af: JKJ 17 Jun 2011, 13:29
Det håber jeg så ikke.
Sol Campbell?
Eller hvilken rutineret centerforsvar ser du gerne komme til klubben istedet for Zapata som har bevist sin klasse i Serie A?
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #9263:
17 Jun 2011, 18:39 »
Nu synes jeg det rabler lidt for jer. Det er fint nok at vi ønsker at tilslutte flere engelske spillere, men lad det nu ikke tage overhånd.
Hvis Zapata er så god en spiller, så skal han da være mere end velkommen til at komme til LFC. Uanset hvor folk kommer fra.
Zapata > Kyrgiakos (europæer)..
Drogba, Essien, Kalou, som spiller for Chelsea og spiller African Nations Cup er da alle spillere jeg til enhver tid vil takke ja tak til i Liverpool, de to første ihvertfald for et par år siden.
Hvordan er det lige vores erfaring er med sydamerikanere er? Suarez, Mascherano, Maxi for at nævne tre i Liverpool. Tevez, Herhandez, Sandro, Santa Cruz (i Blackburn
) og ja der kan sikkert nævnes flere sydamerikanere som har gjort det godt i PL.
Skipper
Gæst
«
Svar #9264:
17 Jun 2011, 19:37 »
Citat af: 3.v evaB 17 Jun 2011, 18:25
Sol Campbell?
Eller hvilken rutineret centerforsvar ser du gerne komme til klubben istedet for Zapata som har bevist sin klasse i Serie A?
Rutineret er hvis så meget sagt, tror bare gerne vi vil have nogen der har bevidst sit værd i Premier League for nyligt da jeg ikke syntes vi skal satse for meget på spillere. Se bare Aqualani der var/er en rigtig god i serie A flopper fuldstændig i Liverpool (Nu syntes jeg ikke rigtig han har fået chancen, men der må være en grund til han blev udlejet og sådan).
Sol Campbell er way over the hill, men som jeg sagde før. Shawcroos, Cahill eller Dann er alle englændere og de er bestemt gode nok til at komme på et hvilket som helst klubhold i england (enkelte undtagelser)
bøvle
Manager
«
Svar #9265:
17 Jun 2011, 20:44 »
Zapata er, efter hvad jeg har set til ham og læst en rigtig habil forsvarspiller, der har et højt niveau, og trods hans nationalitet har en hel del erfaring fra europæisk fodbold i en af de bedste ligaer. Som det også bliver nævnt, kan en midterforsvarer fra årets hold i Italien vel altid bruges i truppen
Vil til enhver tid i hvert fald foretrække ham frem for både Carra, Skrtl og Soto !
DeBuur
Manager
«
Svar #9266:
17 Jun 2011, 21:18 »
Jeg forventer altid at Liverpool skal spille med om titlen, men er jeg realistisk så må de næste år handle om at komme i CL.
Som jeg ser det nu så er der 2 klasser i top 6 og det er:
1.klasse
Man Utd
Chelsea
Man City
2.klasse
Arsenal
Tottenham
Liverpool
Næste års PL bliver IMO tæt, Liverpool og Tottenham viser vilje til at komme længere frem i tabellen og de viser også økonomisk handlekraft via indkøb - Arsenal bliver interessant at følge på dette sommer marked - de har så megen talent og angiveligt også midlerne til at hente nøgle spillere ind i truppen.
YNWA
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #9267:
17 Jun 2011, 22:02 »
Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om Zapata transferen. Vi har (DESVÆRRE) lige forlænget grækerens kontrakt endnu en sæson og derfor har vi jo 4 mand i center forsvaret + tidligere omtalte Ayala blandt reserverne. Dog har vi jo set tendens til mange skader i forsvaret, så er været godt dækket ind er bestemt ikke nogen dårlig ting - dog tror jeg ikke at ledelsen ser et indkøb af en centerforsvar som førsteprioritet.
Der må være større fokus på venstre back og angrebet. Dog virker Zapata til at have udviklet sig til en stabil midtstopper og jeg ville til en vær tid sparke grækeren ud og hente ham ind!! Spørgsmålet er bare om vi har behov for dem begge?? I så fald handlen falder på plads, må det være fordi at man regner med at grækeren ryger næste sommer og at man antager at Aggers skades situation er for uholdbar, og at man derfor ikke ønsker at satse på at han holder sig fit det meste af sæsonen.
Nu må vi se!
Med hensyn til målsætning for sæsonen, så mener jeg helt sikkert at vores mål må være top 4. Om det så er realistisk eller ej er jo svært at sige, afhænger meget af egen og de nærmeste konkurenters ageren på transfermarkedet. Men Liverpool bør spille Champions League!! Vi får i år ikke holdet til at spille med om mesterskabet, afstanden til United's klasse i forgående sæson er simpelthen for stor.
bøvle
Manager
«
Svar #9268:
17 Jun 2011, 22:14 »
Citat af: xaagaard 17 Jun 2011, 22:02
Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om Zapata transferen. Vi har (DESVÆRRE) lige forlænget grækerens kontrakt endnu en sæson og derfor har vi jo 4 mand i center forsvaret + tidligere omtalte Ayala blandt reserverne. Dog har vi jo set tendens til mange skader i forsvaret, så er været godt dækket ind er bestemt ikke nogen dårlig ting - dog tror jeg ikke at ledelsen ser et indkøb af en centerforsvar som førsteprioritet.
Der må være større fokus på venstre back og angrebet. Dog virker Zapata til at have udviklet sig til en stabil midtstopper og jeg ville til en vær tid sparke grækeren ud og hente ham ind!! Spørgsmålet er bare om vi har behov for dem begge?? I så fald handlen falder på plads, må det være fordi at man regner med at grækeren ryger næste sommer og at man antager at Aggers skades situation er for uholdbar, og at man derfor ikke ønsker at satse på at han holder sig fit det meste af sæsonen.
Nu må vi se!
Med hensyn til målsætning for sæsonen, så mener jeg helt sikkert at vores mål må være top 4. Om det så er realistisk eller ej er jo svært at sige, afhænger meget af egen og de nærmeste konkurenters ageren på transfermarkedet. Men Liverpool bør spille Champions League!! Vi får i år ikke holdet til at spille med om mesterskabet, afstanden til United's klasse i forgående sæson er simpelthen for stor.
Mht vores kære græker, så er det ikke os, der DIREKTE har forlænget hans kontrakt, det var eftersigende en klausul i hans tidligere kontrakt, om at ved x-antal spillede kampe, løb kontrakten automatisk et år længere
Men ja, jeg ser gerne vi sparker gerne Soto ud, og muligvis også Skrtl, hvis prisen for ham er acceptabel
JKJ
Gæst
«
Svar #9269:
18 Jun 2011, 10:36 »
Vi kommer ikke til at spille med om mesterskabet. Men jeg tror på at vi vil være med til at blande os i topstriden, om det så er nok til en CL plads skal jeg lade være usagt, men en mindste krav må være en plads i EL.
Jeg ser næste sæson som en sæson hvor vi starter fra nul, dvs der skal renses ud og der skal hentes nye folk ind.
Som jeg ser det er det en fordel at vi ikke skal med i EL/CL. Nå får vi alle muligheder for at få holdet spillet sammen og vi bliver ikke ramt af "rejsesyge" som kan blive et problem når man skal spille et nyt hold samen.
Transfervinduet er knap begyndt endnu og rygterne er mange, så lige her og nu er det mine forventninger til sæsonen.
De vil helt sikkert blive revideret efter den 31. august og nok også i løbet af sæsonen.
Men jeg prøver på at holde begge ben på jorden og ikke have for høje forventninger. Det har de seneste år desværre udmyntet sig en nogle enorme skuffelser. Det vil jeg gerne undgå denne gang.
Sider:
1
...
616
617
[
618
]
619
620
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »