home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2147022 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9240: 14 Jun 2011, 14:13 »

Var det en kommentar til mit indlæg, for så skrev jeg jo netop at vi AFSKEDIGEDE Raul Meireles Wink

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9241: 14 Jun 2011, 14:34 »

Mange rygter sender i disse dage Meireles væk fra klubben. Også rygter på LFCs egen hjemmeside. Hvad siger folket til disse rygter?

Angiveligt skal det være den megen konkurrence, med tilgangen af Henderson, Gerrards tilbagevenden samt det snarlige køb af Adam, der vil få Meireles til at overveje et exit. Seneste klub på banen er Inter, der dog vil byde mere for ham nu, end vi gav for ham et år tilbage Opstemt

Hvis vi kan hente en 125 millioner, så ved jeg personligt ikke om jeg synes det vil være en helt ringe handel, men hvad siger i andre? Grin

Håber personligt at Meireles bliver på Anfield, hvilket jeg også tror at han gør. Det skader altså ikke at man har en bred STÆRK trup, og lidt konkurrence er sgu kun sundt for spillerne.

Meireles har haft en god sæson, og jeg kan godt li den type fodboldspiller han er, han har jo også vist at han kan lave mål.  Thumbs Up

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9242: 14 Jun 2011, 14:40 »

Håber personligt at Meireles bliver på Anfield, hvilket jeg også tror at han gør. Det skader altså ikke at man har en bred STÆRK trup, og lidt konkurrence er sgu kun sundt for spillerne.

Meireles har haft en god sæson, og jeg kan godt li den type fodboldspiller han er, han har jo også vist at han kan lave mål.  Thumbs Up
Jeg er helt enig, jeg håber også meget på at vi beholder ham. Det er altid en fordel at have en spiller der allerede er spillet ind på holdet, frem for at skulle til at få en ny mand ind og gennem en opstartsperiode osv.

Som du nævner så har Meireles tilmed haft en god sæson og det er vigtigt at holde fast i de gode ting fra den foregående sæson, på trods af at vi spendere en del i dette transfervindue og gjorde samme i vinters.

bøvle
Manager

« Svar #9243: 14 Jun 2011, 14:51 »

I bund og grund helt 100 % enig. Nu kender jeg heller ik noget til den interne situation, men tænker også bare på, at hvis Meireles er typen, der brokker sig, og klager overfor megen konkurrence i truppen, så ved jeg ikke hvor meget han egentlig gavner på holdet. En utilfreds spiler er i mine øjne ikke ret meget værd sådan helt generelt. Nu tror jeg personligt heller ikke det er sådan Meireles ser på tilværelsen, han minder nu ret meget om en figther Wink

Synes som udgangspunkt også vi skal beholde ham, men ud fra et økonomisk synspunkt vil jeg faktsik argumentere for, at det kommer an på hvor højt oppe på King Kennys liste han står, og hvor meget spilletid han står overfor i den kommende sæson Opstemt

Foretrækker Kenny eksempelvis at spille med Henderson på den centrale midt (hvilket jeg ikke håber han gør), og han samtidig ser både Adam og Gerrard foran Meireles i hierakiet, så kan Meireles ikke øjne megen spilletid i den kommende sæson, da vi også må antage, at der skal findes plads til en mere defensivt orienteret CM.

Ikke enig??

Selvfølgelig skal der altid tages højde for skader og diverse, men vil bare lige smide det andet frem i lyset.

Personligt ser jeg dog også hellere vi sælger en venstrekantsspiler eller to, og så bruger Meireles som backup derude. På den måde kan han se frem til mere spilletid,og vi kan samtidig sikre en rigtig god bredde og dybde på vores centrale midtbane Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9244: 14 Jun 2011, 15:12 »

I bund og grund helt 100 % enig. Nu kender jeg heller ik noget til den interne situation, men tænker også bare på, at hvis Meireles er typen, der brokker sig, og klager overfor megen konkurrence i truppen, så ved jeg ikke hvor meget han egentlig gavner på holdet. En utilfreds spiler er i mine øjne ikke ret meget værd sådan helt generelt. Nu tror jeg personligt heller ikke det er sådan Meireles ser på tilværelsen, han minder nu ret meget om en figther Wink

Synes som udgangspunkt også vi skal beholde ham, men ud fra et økonomisk synspunkt vil jeg faktsik argumentere for, at det kommer an på hvor højt oppe på King Kennys liste han står, og hvor meget spilletid han står overfor i den kommende sæson Opstemt

Foretrækker Kenny eksempelvis at spille med Henderson på den centrale midt (hvilket jeg ikke håber han gør), og han samtidig ser både Adam og Gerrard foran Meireles i hierakiet, så kan Meireles ikke øjne megen spilletid i den kommende sæson, da vi også må antage, at der skal findes plads til en mere defensivt orienteret CM.

Ikke enig??

Selvfølgelig skal der altid tages højde for skader og diverse, men vil bare lige smide det andet frem i lyset.

Personligt ser jeg dog også hellere vi sælger en venstrekantsspiler eller to, og så bruger Meireles som backup derude. På den måde kan han se frem til mere spilletid,og vi kan samtidig sikre en rigtig god bredde og dybde på vores centrale midtbane Smiley

Altså hvis vi antager at vi har køber Adam og samtidig for solgt Jovanovic, CP og Cole. Så vil vi have: Gerrard, Adam, Henderson, Meireles, Spearing, Lucas, Maxi, (Shelvey) der kan spille den centrale/offensive midtbane. Det lyder jo af mange, når Aquilani samtidig er den ubekendte faktor vi også har at slås med!

Men det er bare svært at på vores midtbane så sort/hvidt. Jeg tror at vi kommer til at veksle i taktik. Så Carroll ikke altid er fast starter. NÅR han er det, så vil Suarez få den hængende angriber rolle. Men i tilfælde hvor vi kun spiller med én decideret angriber, f.eks. Suarez, så spiller vi jo med en 5-mands midtbane og altså giver det plads til en ekstra af overstående spillere. Samtidig kan en del af de overstående udover at spille centralt, også dække venstre og højre kanten.
Som du selv nævner kunne Meireles sagtens være backup til en venstre kant, præcis som vi har set det flere gange i den forgående sæson.

Det bliver spændende og bestemt ikke nemt for KK at sætte hold, men jeg mener sagtens at man kan forsvare at have "alle" de spillere der reelt spiller næsten samme position. Det er også vigtigt med en god bredde hvis vi ønsker at spille med om en top 4 placering i år.

Dida
Gæst

« Svar #9245: 14 Jun 2011, 19:02 »

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9246: 14 Jun 2011, 20:00 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9247: 15 Jun 2011, 20:19 »

Mange rygter sender i disse dage Meireles væk fra klubben. Også rygter på LFCs egen hjemmeside. Hvad siger folket til disse rygter?

Angiveligt skal det være den megen konkurrence, med tilgangen af Henderson, Gerrards tilbagevenden samt det snarlige køb af Adam, der vil få Meireles til at overveje et exit. Seneste klub på banen er Inter, der dog vil byde mere for ham nu, end vi gav for ham et år tilbage Opstemt

Hvis vi kan hente en 125 millioner, så ved jeg personligt ikke om jeg synes det vil være en helt ringe handel, men hvad siger i andre? Grin

Jeg siger nej, altså til at sælge ham.
Han har været vores suverænt bedste indkøb i forrige sæson, det var på den anden side så heller ikke så svært at være, og det vil være tåbeligt at sælge imo.
Vores bredde er skræmmende ringe og med et salg af Merieles skal vi vel hente en ny for ham, og så er vi vel ligevidt.

Maxi har åbnet for at han gerne vil hjem og afslutte karrieren i hjemlandet og klubben han forlod da han smuttede til Europa.
Imo er han en rigtig god back-up spiller, men fast bør og bliver han vel aldrig. Et salg her går så ud over den bredde jeg efterlyser men han er oppe i en alder at slagsprisen kun vil falde fra nu af.
Så hvis vi kan få en rigtig god pris for ham så siger jeg bare sælg.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6990422,00.html

bøvle
Manager

« Svar #9248: 15 Jun 2011, 20:25 »

I mine øjne bør vi skyde Maxi af hurtigst muligt. Jeg mener, som jeg også har sagt gentagende gange ikke han bidrager med ret meget på banen Opstemt Har en kammerart, der er kæmpe atletico-fan og han jublede da vi hentede ham, for så slap de for ham Wink Og sidens hans ankomst synes jeg ikke han har imponeret ret meget.

Og hvad angår Meireles, så var det jo faktisk netop som jeg sagde, fordi vi må gå ud fra, at vi henter Adam, så jo, måske netop ligevidt Opstemt

DeBuur
Manager

« Svar #9249: 15 Jun 2011, 21:11 »

Merieles har IMO haft en godkendt sæson, men nogen verdensklasse spiller er han ikke, et salg vil dog kræve at vi henter en spiller med en vis klasse.

Maxi sluttede af på en imponerende måde - men han  skal bare sælges også skulle vi hente en fløjspiller ikke nødvendigvis en verdens stjerne men gerne en udviklingsspiller.

Men sælges de begge to og der ikke hentes nye spillere så er vi sgu virkelig ved at have en smal trup - det går ikke når sigtet er top 4 næste år.

YNWA

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #9250: 15 Jun 2011, 21:21 »

Merieles har IMO haft en godkendt sæson, men nogen verdensklasse spiller er han ikke, et salg vil dog kræve at vi henter en spiller med en vis klasse.

Maxi sluttede af på en imponerende måde - men han  skal bare sælges også skulle vi hente en fløjspiller ikke nødvendigvis en verdens stjerne men gerne en udviklingsspiller.

Men sælges de begge to og der ikke hentes nye spillere så er vi sgu virkelig ved at have en smal trup - det går ikke når sigtet er top 4 næste år.

Jeg så gerne David Hoilett fra Blackburn komme til os!

Thaurat al Shabab

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9251: 15 Jun 2011, 22:44 »

Jeg så gerne David Hoilett fra Blackburn komme til os!
Ham har jeg set spille nogle gange, og han har faktisk imponeret. Men vi har lige hentet Henderson til samme position, så et skifte tvivler jeg stærkt på bliver aktuelt.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9252: 16 Jun 2011, 19:51 »

http://www.bold.dk/nyt/Graeker-faar-endnu-et-aar-paa-Anfield

Så skete noget af det, jeg håbede mindst ville ske!  Græder

JKJ
Gæst

« Svar #9253: 16 Jun 2011, 20:47 »

http://www.bold.dk/nyt/Graeker-faar-endnu-et-aar-paa-Anfield

Så skete noget af det, jeg håbede mindst ville ske!  Græder

Fordi hans klausul gør at vi skal forlænge er det jo ikke ensbetydende med at vi ikke sælger ham.
Nu får han så bare stadig løn hos os efter den 1. juli. Det betyder jo ikke at vi ikke kan sælge ham feks den 15 august.

Der står i artiklen at han vel højest er 4. valg. Med endnu en forsvarsspiller til klubben ryger han vel ned som 5, og måske endnu længere ned i hirakiet hvis KK henter en af de unge op.
Så er spørgsmålet jo om han har lyst til at sidde på tribunen og kukulure eller om han vil skifte og få de sidste kampe i hans karriere.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9254: 16 Jun 2011, 23:17 »

Hvad siger folket til Ayala? Han har imponeret i Championship, så vidt jeg har hørt.

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010