home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 429 430 [431] 432 433 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2115538 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6450: 05 Jan 2011, 22:42 »

For fanden Gerrard, så brænder du på straffe, skidt, skidt.

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #6451: 05 Jan 2011, 23:00 »

Det må så være det!

Vi takker RH for hans tid i Liverpool og for at have hentet klassespillere som CP og Konshecky og sidst men ikke mindst at have kørt holdet held ned i sølet hvor det får mere end svært ved at rejse sig igen.

Vi takker dig RH for at du nu forlader klubben og forhåbentlig trækker dig tilbage - kan man gå på efterløn i England? - så du ikke gør skade på andre klubber i England!

verdenskrig
Manager

« Svar #6452: 05 Jan 2011, 23:01 »

kan man gå på efterløn i England?

Er det ikke snarere pension vi er ude i ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6453: 05 Jan 2011, 23:04 »

Er det ikke snarere pension vi er ude i ?

Han er kun 63, man skal være 65 for at gå på pension - ihf her i landet Wink
Kender ikke liiiiige reglerne i England. Men med den hyre han af en eller andren grund får hos os så kan han nok godt gå hjemme et par uger eller mdr uden job Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6454: 05 Jan 2011, 23:05 »

Så får han også tid til at tage et bad Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #6455: 05 Jan 2011, 23:08 »

Jeg er  Arsenal fan og jeg er dybt rystet over liverpool men hvad kan man forventet med en træner som Roy håber i kommer igen

JKJ
Gæst

« Svar #6456: 05 Jan 2011, 23:10 »

Så får han også tid til at tage et bad Wink

Han behøver heller ikke bide negle, dem slider han jo godt af i panden, måske derfor han efterhånden godt med rynker der  crazy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6457: 05 Jan 2011, 23:24 »

Hamza, petur og -LFC-: Tænk på momenter som CL i 2008 og 2009. Det er altså sportslige nedturer af en dimenssion, hvor det gør rigtig rigtig ondt. Det har Liverpool ikke prøvet på samme måde overhovedet. Og så er der selvfølgelig den vi har nu. Det er jo lige meget hvad placering man har, fakta er det jeg tror Liverpool har flere point end Chelsea hvis man laver en tabel udfra de seneste 10 kampe. Nedturen er jo ikke større for Liverpool fordi de ligger lavere i rækken. Det er jeg helt uenig i.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6458: 05 Jan 2011, 23:26 »

Liverpools nedtur er langt større end den Chelsea er inde i lige nu. Chelsea vandt The Double sidste sæson og åbnede denne fantastiskt. Derefter går det af helvede til i en periode og så begynder du at whine'e om en krise der er større end Liverpools? I det mindste spiller Chelsea jo i CL..

19-18!

-LFC-
Manager

« Svar #6459: 05 Jan 2011, 23:32 »

Hamza, petur og -LFC-: Tænk på momenter som CL i 2008 og 2009. Det er altså sportslige nedturer af en dimenssion, hvor det gør rigtig rigtig ondt. Det har Liverpool ikke prøvet på samme måde overhovedet. Og så er der selvfølgelig den vi har nu. Det er jo lige meget hvad placering man har, fakta er det jeg tror Liverpool har flere point end Chelsea hvis man laver en tabel udfra de seneste 10 kampe. Nedturen er jo ikke større for Liverpool fordi de ligger lavere i rækken. Det er jeg helt uenig i.
Hahahahahahahaha jeg må le. Vi tabte CL-finalen på to jokemål sæsonen inden i gjorde det, og behøver jeg nævne John Arne Riises fantastiske mål for jer i 2008, samt en yderst frustrende returkamp. Det er simpelthen en joke af karat at tude over det, når vi har prøvet noget der er mindst ligeså slemt.

Og at sammenligne jeres nuværende PL-nedtur med vores er en endnu større joke. Vi har været på røven i halvandet år, og i har haft en-to dårlige måneder.

Det er for meget af det gode det der.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6460: 05 Jan 2011, 23:34 »

Liverpools nedtur er langt større end den Chelsea er inde i lige nu. Chelsea vandt The Double sidste sæson og åbnede denne fantastiskt. Derefter går det af helvede til i en periode og så begynder du at whine'e om en krise der er større end Liverpools? I det mindste spiller Chelsea jo i CL..
Jeg nævner eksempler fra CL, som jeg mener er det noget af det værste der kan ske for en klub der inderligt brænder for at vinde turneringen. Endda 2 år i træk. Det er en anden form for nedtur, men hold kæft de er store. Derudover ved jeg godt at Liverpool har flere og større nedturer end Chelsea, men jeg har heller ikke sagt Chelsea har større nedturer. Jeg ved ikke hvor du har det fra?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6461: 05 Jan 2011, 23:38 »

Nej, du sagde faktisk ikke at i havde haft større nedturer. Dog må Chelsea lidt meget mere igennem før man kan sammenlkigne deres situation mes Liverpools. Du kan måske diskutere det hårde liv med Real Madrid fans? Begge klubber lever jo det hårde fodboldliv lige nu? Smiley

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6462: 05 Jan 2011, 23:38 »

Hahahahahahahaha jeg må le. Vi tabte CL-finalen på to jokemål sæsonen inden i gjorde det, og behøver jeg nævne John Arne Riises fantastiske mål for jer i 2008, samt en yderst frustrende returkamp. Det er simpelthen en joke af karat at tude over det, når vi har prøvet noget der er mindst ligeså slemt.

Og at sammenligne jeres nuværende PL-nedtur med vores er en endnu større joke. Vi har været på røven i halvandet år, og i har haft en-to dårlige måneder.

Det er for meget af det gode det der.
I alle tilfælde er i selv skyld i det. Det var Chelsea ikke. Det er deres skyld at Iniesta scorer, men det er ikke deres skyld de bliver snydt for 3-4 straffespark. Derudover kan Terry heller ikke gøre for jeg glider. Kan du se det?
Desuden har i vundet CL, og så mener jeg det er noget helt andet. For mig personligt, hører jeg for stort set hver dag at Chelsea aldrig har vundet CL. Tænk så på at tabe til ens værste konkurrenter i finalen, på sidste spark, hvor man bare skal score men brænder. Det er frygteligt. Og så året efter mod Barcelona, hvor man ved man skal (det blev det så til) hånes i halvandet år med Iniesta 93. minut osv. Det er skrækkeligt. Jeg er uenig med dig.

bøvle
Manager

« Svar #6463: 06 Jan 2011, 00:09 »

:f funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny

Kan godt se hvad du siger. jeg vil give dig helt ret. det er ikke fair, at i, med alle jeres penge, ikke har haft råd til at bestikke dommerne som det lyder til at alle jeres modstandere i CL har  Grin

Men hvis det endeligt er vi skal diskutere titler, så har vi ALDRIG vundet Premier League. ALDRIG Opstemt

Tror mange LFC-fans gladeligt giver en CL-titel væk for at vinde PRL én gang Opstemt Bare én

bøvle
Manager

« Svar #6464: 06 Jan 2011, 00:14 »

Og udover den her helt håbløse situation, så tjek lige den her video alle LFC-fans. Det bekræfter bare vores alles holdninger og meninger netop i disse dage. Det gør sq ondt at se på:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=75257&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Sider: 1 ... 429 430 [431] 432 433 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010