home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 427 428 [429] 430 431 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2114358 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6420: 05 Jan 2011, 21:40 »

Det er jo klart, når Roy atter engang stiller op med knold og tot derinde.. Jeg havde håbet at han ville fortsætte den fede stil holdet kørte mod BOlton..

I stedet går han tilbage til sit middelalder fodbold, med huleboer som Skrtel, Kyrgiakos, og Konchesky.. Er der noget at sige til vi sejler?

Man kan dog sige, at han muligvis sparer Agger og Fabio til jeres United-kamp søndag. De er trods alt lige kommet tilbage fra skader. 

verdenskrig
Manager

« Svar #6421: 05 Jan 2011, 21:41 »

Vi kunne lige å godt spille med 8 mand, frem for at bruge de tre idioter.. Det er simpelthen de største aber jeg ever har set i Liverpool..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #6422: 05 Jan 2011, 21:41 »

Man kan dog sige, at han muligvis sparer Agger og Fabio til jeres United-kamp søndag. De er trods alt lige kommet tilbage fra skader. 

Cup er ikke ligeså vigtig som liga. Dette er pinligt!
Vi kunne lige å godt spille med 8 mand, frem for at bruge de tre idioter.. Det er simpelthen de største aber jeg ever har set i Liverpool..

De har samme klasse, som vores manager!  Sur

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6423: 05 Jan 2011, 21:43 »

Cup er ikke ligeså vigtig som liga. Dette er pinligt!

Det gør ikke Agger og Fabio mindre trætte?

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6424: 05 Jan 2011, 21:43 »

Hodgson smut nu bare selv! .. Enig med jer, hvad er det for et forsvar han stiller med? .. Efter sidste kamp mod Bolton, sagde han: Agger spillede en rigtig god kamp .. Men det er åbenbart ikke nok, han foretrækker åbenbart en boldmongol, sammen med en grækker (siger vel det hele), nede i det centrale forsvar.  

Liverpool F.C

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6425: 05 Jan 2011, 21:45 »

Roy var håbløst fra dag 1 pga hans negative engelske spillestil.

Hvor mange støttede ham da han blev ansat ?

HansenLFC
Gæst

« Svar #6426: 05 Jan 2011, 21:46 »

Det gør ikke Agger og Fabio mindre trætte?

Spar dem søndag.

Agger er dog sendt til opvarmning.

HansenLFC
Gæst

« Svar #6427: 05 Jan 2011, 21:47 »

Ingen.

Manden har aldrig bevist en skid og har stået for kedelig og losse fodbold. Hvem har dog ansat den mand.  Rullende Øjne

JKJ
Gæst

« Svar #6428: 05 Jan 2011, 21:49 »

Ud fra det jeg kan læse herinde, på Liverpool danske forum, fra engelske medier og endda Liverpools egen officielle hjemmeside hvor man kan komme med kommentarer til div nyheder, så tror jeg ikke det har været ret mange ud over de 2 fjolser som ejede klubben tidligere!

Og at det netop var dem der ansatte RH siger vel alt om deres viden om fodbold!

JKJ
Gæst

« Svar #6429: 05 Jan 2011, 21:53 »

Spar dem søndag.

Agger er dog sendt til opvarmning.

Hvorfor pokker skal man dog spare dem til en ligegyldig cup kamp?

Alt krudtet skal da bruges på PL og intet andet.
For min skyld må de gerne sende Reserverne eller endda U-18 holdet på banen mod Man U.

Alt hvad der kan krybe og gå i 1. holdstruppen skal spares til de vigtige PL kampe om at undgå nedrykningen!!

verdenskrig
Manager

« Svar #6430: 05 Jan 2011, 21:54 »

Jeg skammer mig over at være en af dem som talte positivt for at vi hentede ham.. Årets manager i England, og havde lige ført FULHAM( crazy) i en Euro league finale.. Tænkte hvis han kan drive det så vidt med Fulham, gad vide hva han så kan med os.. Det har vi jo så fået at se!

Spadser Roy!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #6431: 05 Jan 2011, 21:57 »

Hvorfor pokker skal man dog spare dem til en ligegyldig cup kamp?

Alt krudtet skal da bruges på PL og intet andet.
For min skyld må de gerne sende Reserverne eller endda U-18 holdet på banen mod Man U.

Alt hvad der kan krybe og gå i 1. holdstruppen skal spares til de vigtige PL kampe om at undgå nedrykningen!!

Det er det jeg skriver?  Huh

JKJ
Gæst

« Svar #6432: 05 Jan 2011, 22:00 »

Jeg skammer mig over at være en af dem som talte positivt for at vi hentede ham.. Årets manager i England, og havde lige ført FULHAM( crazy) i en Euro league finale.. Tænkte hvis han kan drive det så vidt med Fulham, gad vide hva han så kan med os.. Det har vi jo så fået at se!

Spadser Roy!

SHAME ON YOU  ticked off

Det er det jeg skriver? Huh

Nemlig  Forlegen

Jeg var vist lidt oppe at køre så læste vist hvad jeg troede hvad der stod og ikke hvad der stod, sorry  Thumbs Up

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6433: 05 Jan 2011, 22:01 »

Det er jo klart, når Roy atter engang stiller op med knold og tot derinde.. Jeg havde håbet at han ville fortsætte den fede stil holdet kørte mod BOlton..

I stedet går han tilbage til sit middelalder fodbold, med huleboer som Skrtel, Kyrgiakos, og Konchesky.. Er der noget at sige til vi sejler?

Tilsæt Paulo Ferreira til det forsvar og du har et måske kompetent serie 4 forsvar Cool

Jeg er temmelig sikker på I får jeres ønske om Roy fyret opfyldt inden ugen er omme, der ender jo med i kommer i nedrykningsfare hvis han får hele sæsonen ud, det er faktisk mere chokerende end det min klub præsterer for tiden Forlegen

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DeBuur
Manager

« Svar #6434: 05 Jan 2011, 22:08 »

crazy nu kunne det være dejligt hvis man kunne fyre denne kliche af "nu kan det da kun gå fremad".... men sandheden er desværre en anden...... bunden nærmer sig og jeg tror ikke Liverpool holdet har moral til at spille om bundpladserne... det kan blive nogle hårde uge til sidst.... RH skal bare ud og gerne i aften... det må sku da stå bøjet Neon selv for "folk" fra USA

YNWA

Sider: 1 ... 427 428 [429] 430 431 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010