home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2115533 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6465: 06 Jan 2011, 00:35 »

Der skal en ny manager ind nu! Han skal have lov til at købe gode spillere og ikke semiprofessionelle spillere som Koncheschy, Jovanich eller grækeren. Der skal en ordentlig stil til.

Der skal ske noget nu ellers går denne sæson helt galt.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

MichaelPaw
Gæst

« Svar #6466: 06 Jan 2011, 07:19 »

:f funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny

Kan godt se hvad du siger. jeg vil give dig helt ret. det er ikke fair, at i, med alle jeres penge, ikke har haft råd til at bestikke dommerne som det lyder til at alle jeres modstandere i CL har  Grin

Men hvis det endeligt er vi skal diskutere titler, så har vi ALDRIG vundet Premier League. ALDRIG Opstemt

Tror mange LFC-fans gladeligt giver en CL-titel væk for at vinde PRL én gang Opstemt Bare én
Hvad snakker du om.. Liverpool har vundet prl mange gange.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6467: 06 Jan 2011, 08:04 »

Hvad snakker du om.. Liverpool har vundet prl mange gange.

Nej de har ikke Smiley

Liverpool vandt senest ligaen da den hed "Football League First Division" skulle jeg mene navnet var. Det var den bedste liga i England indtil 1992 hvor den så skiftede navn til Premier League. Den har de ikke vundet Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6468: 06 Jan 2011, 09:44 »

Nej de har ikke Smiley

Liverpool vandt senest ligaen da den hed "Football League First Division" skulle jeg mene navnet var. Det var den bedste liga i England indtil 1992 hvor den så skiftede navn til Premier League. Den har de ikke vundet Smiley

Det er jo den samme liga? Den har jo bare skiftet navn.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

JKJ
Gæst

« Svar #6469: 06 Jan 2011, 11:40 »

Nu er klokken lidt over 11.30 og RH er stadig ikke fyret!!
Hvor lang tid skal NESV dog bruge til at tage denne beslutning?? Det er da bare at tage telefonen og så holde et møde over den, de behøver da for pokker ikke at sidde i samme rum for at tage en sådan beslutnig!!

Desuden beskriver RH sig som modløs og skuffet. Hvis du er så depri så smut da selv, så kan det være man kan få en lille bitte respekt for dig igen.

Jeg havde og har stadig store forventninger til NESV, men hvis der ikke sker noget i den nærmeste fremtid, læs idag, så begynder at jeg frygte at de ikke er deres opgave voksen og ikke kan se et problem.

Jeg har endnu ikke læst/set en eneste der har udtalt sig positiv over RH siden igår og når han ikke engang kan selv så må de da for pokker indse at der skal ske noget nyt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6470: 06 Jan 2011, 11:45 »

Måske et det netop fordi NESV overvejere det hele lidt nøjere end fansene måske lige gør, at de har succes Smiley Og klokken er vel ret beset kun 10.30 i England, og midt om natten i USA Wink

JKJ
Gæst

« Svar #6471: 06 Jan 2011, 11:52 »

Måske et det netop fordi NESV overvejere det hele lidt nøjere end fansene måske lige gør, at de har succes Smiley Og klokken er vel ret beset kun 10.30 i England, og midt om natten i USA Wink

Hehe en time fra eller til Wink

Men måske der sker noget.
BBC, som vel er et af de mest pålidelige medier i England, mener at vide at NESV faktisk overvejer hvad der skal ske med RH.
Desværre mener BBC ikke at der kommer en afklaring idag!!  ticked off

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/9343626.stm

Jeg har det sådan at jo hurtigere vi kommer af med jo bedre.
Vi er i et transfervindue og så lang tid vi ikke er afklaret på træner siden så kommer der med stor sansyndlighed heller ingen transfers.
Lad os sige at RH anbefaler en spiller vil det jo være tåbeligt at hente ham til klubben og så fyre RH dagen efter hvis den nye træner så ikke kan bruge ham.

Og jo tættere vi når på den 31. januar så større er chancen for at vi ser disse panik indkøb som vi har set før.

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #6472: 06 Jan 2011, 12:04 »

Forstår ikke hvordan RH har fået lov at sidde så længe.. Ville da hellere have beholdt Rafa så.. han havde i det mindste publikums opbakning! Det er da kun gået ned at bakke efter han forlod klubben.. Sørgeligt at tabe så mange kampe! Vi skal vinde både FA cup og Euro Cup for at sæsonen er reddet.. Tror dog mest på det sidstnævnte, da Liverpool højst sandsynligt ryger ud til United allerede i denne weekend. Men håber på et mirakel! Vil lige sige, at jeg altid er meget optimistisk, men selv jeg er ved at miste modet efter den sæson her! helt katastrofale resultater mod upåagtede modstandere!

LFC & OB!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #6473: 06 Jan 2011, 12:10 »

Hamza, petur og -LFC-: Tænk på momenter som CL i 2008 og 2009. Det er altså sportslige nedturer af en dimenssion, hvor det gør rigtig rigtig ondt. Det har Liverpool ikke prøvet på samme måde overhovedet. Og så er der selvfølgelig den vi har nu. Det er jo lige meget hvad placering man har, fakta er det jeg tror Liverpool har flere point end Chelsea hvis man laver en tabel udfra de seneste 10 kampe. Nedturen er jo ikke større for Liverpool fordi de ligger lavere i rækken. Det er jeg helt uenig i.

Nej, for at vi røg ud til Atletico i semifinalen i forlænget spilletid sidste sæson, kan ikke sammenlignes.. Eller.. Derudover nævner LFC fint eksempler som Riises mål dybt inde i overtiden, og Milans lortemål, i en kamp som vi var totalt overlegne i rent spillemæssigt!

I øvrigt er det jo noget vrøvl.. Ja det er hårdt når det sker, men i det mindste spiller din klub med i CL, har en realistisk chance fra sæsonstarten om at vinde guld, og i har vundet en del trofæer de seneste 5 år, hvor vi INTET har vundet!

Vi oplever jo bare lort på lort, og mange Liverpool fans er blevet trådt sådan på at klubben efterhånden begynder at føles ligegyldig.. Du skal overhoved ikke komme som Chelsea fan og påstå at det i er igennem er værre end vores.. Vor herre til hest siger jeg crazy
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 12:13 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6474: 06 Jan 2011, 12:16 »

Forstår ikke hvordan RH har fået lov at sidde så længe.. Ville da hellere have beholdt Rafa så.. han havde i det mindste publikums opbakning! Det er da kun gået ned at bakke efter han forlod klubben.. Sørgeligt at tabe så mange kampe! Vi skal vinde både FA cup og Euro Cup for at sæsonen er reddet.. Tror dog mest på det sidstnævnte, da Liverpool højst sandsynligt ryger ud til United allerede i denne weekend. Men håber på et mirakel! Vil lige sige, at jeg altid er meget optimistisk, men selv jeg er ved at miste modet efter den sæson her! helt katastrofale resultater mod upåagtede modstandere!

Tager sgu hatten af for dig hvis du først nu er begyndt at tabe modet Wink

Jeg er altid optimist fra sæsonstart men det er i hft 2-3 mdr siden jeg begyndte at tabe modet Smiley

lefevre81
Lilleputspiller
*

« Svar #6475: 06 Jan 2011, 15:55 »

Tror personligt ikke at RH bliver fyret nu her. Liverpools næste tre kampe er: Man Utd (ude), Blackpool (ude) og Everton (hjemme).
Hvis de taber til Man Utd og ikke vinder de to næste kampe bliver han selvfølgelig fyret. Tror ikke man vil give en ny manager det kampprogram.
Er selv United fan og savner sku at kæmpe om titlen mod Liverpool.
Held og lykke herfra.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #6476: 06 Jan 2011, 16:00 »

går rygter om at han er/skal til pressemøde kl.15;00 engelsk tid med Henry, også er det bare at bede, og se om Daglish ikke kommer ud sammen med Henry, og siger her er vores ny manager!

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6477: 06 Jan 2011, 16:08 »

Så håber jeg satme han er fyret når jeg kommer hjem fra arbejde i aften! Så holder jeg fest!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager

« Svar #6478: 06 Jan 2011, 16:13 »

går rygter om at han er/skal til pressemøde kl.15;00 engelsk tid med Henry, også er det bare at bede, og se om Daglish ikke kommer ud sammen med Henry, og siger her er vores ny manager!

Hvor har du hørt det henne ? Opstemt
Leder på livert løs, men kan ikke finde det, end ikke på liverpool echo Wink haha

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #6479: 06 Jan 2011, 16:14 »

http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=4757&start=1680

Things appear to be falling into place.. Rumors floating around the office is 3pm announcement, rumors of Roy in meeting with Nash + Ayre and will be video linking with FSG shortly..

Fra This is Anfield.... yeee - ikke rygter der mangler en dag som i dag.

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Sider: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010