home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 416 417 [418] 419 420 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876608 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6255: 13 Dec 2010, 10:38 »

Fuldkommen sådan jeg har det.. Det er da helt naturligt at man viser følelser når det går ens favorithold skidt.. Og vi var jo faktisk begyndt at komme ind i en bedre stime ( Ok det kunne så heller ikke blive værre) og så gør det som du siger rigtig ondt at tabe en kamp til et hold som Newcastle der i mine øjne ikke burde være en trussel..

Men vi må bare indse at vi ikke kommer nogen vegne når typer som Skrtel Kuyt, Konchesky er stamspillere på vores hold, og vi har en træner som ikke kan se ting som er så åbenlyse at enhver idiot med den mindste form for forstand på fodbold burde være i stand til at se det!

Og angående Suarez.. Han er en klassespiller som jeg meget gerne ser på vores hold, men jeg har omvendt også fuld tillid til at Roy nok skal kvæle hans evner i sin stramme organisation!

Hvis vi nu alle sammen sender et brev til julemanden hvor vi ønsker vores største ønske nemlig en fyring af RH. Mon så ikke vi har en lille chance for det går i opfyldelse  Grin

Julemandens adresse:
Julemanden
Box 1615
3900 Nuuk
Grønland

verdenskrig
Manager

« Svar #6256: 13 Dec 2010, 10:53 »

Grin Grin Grin.. Så må vi jo bare håbe at Citys sheik ikke har købt julemanden crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6257: 13 Dec 2010, 10:58 »

Grin Grin Grin.. Så må vi jo bare håbe at Citys sheik ikke har købt julemanden crazy

Tjaaa bare vi kommer af med RH så er jeg næsten ligeglad.

Apropo fyringer så rygtes der nu en større træner rokade. Benitez fyres i Inter - Capello tager over i Inter - Redknapp bliver ny engalsk landstræner - Benitez ny træner i Spurs.

Og det væreste ved dette rygte er jo at det sagtens kan blive til virklighed. Stakkels Spurs  Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #6258: 13 Dec 2010, 11:07 »

Det ville da være godt for os Tunge.. Så behøver vi ikke frygte Spurs de kommende år Grin Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #6259: 15 Dec 2010, 17:13 »

Ryad Boudebouz.... rygtes til Liverpool... hmmm nogen der har set ham spille ? Jeg er helt blank  Forlegen

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #6260: 15 Dec 2010, 21:11 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/lfc-kan-kickstarte-bentleys-kuldsejlede-karriere

Meget skadet, og svært ved at ramme formen.. Det er lige manden vi søger Smiley

Cool

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #6261: 15 Dec 2010, 21:36 »

Er lige kommet ind a døren, og har derfor ikke set kampen indtil nu, hvordan har den været? hvem har været bedre? har nogen spiller imponeret indtil videre?

Kolo Abib Touré

verdenskrig
Manager

« Svar #6262: 15 Dec 2010, 21:46 »

Kampen bærer præg af at den er ligegyldig.. Men egentlig spiller vi som vi plejer under Roy.. Afventende, totalt tempoforladt, og uden bevægelse.. Vi har ofte fine kombinationer kørende men vi kommer sjældent nogle vegne og kombinerer egentlig bare for at kombinere.. Ikke for at score..
Jeg er skuffet over at nogle af de spillere som burde gribe chancen ikke har været mere iøjnefaldende.

Cool

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #6263: 15 Dec 2010, 22:16 »

Nogle der ved hvorfor Babel buh'es af, hver eneste gang han er i kontakt med bolden?

N17
Manager

« Svar #6264: 15 Dec 2010, 22:22 »

Er det ikke Utrecht fans der buher af ham? Han er jo hollænder og kommer måske fra en rivalklub?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst

« Svar #6265: 15 Dec 2010, 22:25 »

Lige præcis John ; han kom jo fra Ajax !

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #6266: 15 Dec 2010, 22:37 »

Dirk Kuyt mod sin gamle klub! Smiley

Kolo Abib Touré

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #6267: 15 Dec 2010, 22:57 »

Vil gerne komme med et lille kampreferat: KEDELIGT!!!!

N17
Manager

« Svar #6268: 15 Dec 2010, 22:58 »

Tjaaa bare vi kommer af med RH så er jeg næsten ligeglad.

Apropo fyringer så rygtes der nu en større træner rokade. Benitez fyres i Inter - Capello tager over i Inter - Redknapp bliver ny engalsk landstræner - Benitez ny træner i Spurs.

Og det væreste ved dette rygte er jo at det sagtens kan blive til virklighed. Stakkels Spurs  Skuffet

Benitez kommer ALDRIG til Spurs, det tror jeg simpelthen ikke på nogensinde vil ske

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #6269: 17 Dec 2010, 15:57 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-vil-leje-adebayor

Hvis det er sandt så bliver jeg da ganske enkelt nødt til at hænge mig selv.. Hvis vi lejer en fra citys overskudslager som sjældent præsterer noget som helst, og som er en kontroversiel person, så er vi fanme længere ude end jeg troede.. NEJ TAK!!!!

Cool

Sider: 1 ... 416 417 [418] 419 420 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010