home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1078 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876547 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6270: 17 Dec 2010, 16:48 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-vil-leje-adebayor

Hvis det er sandt så bliver jeg da ganske enkelt nødt til at hænge mig selv.. Hvis vi lejer en fra citys overskudslager som sjældent præsterer noget som helst, og som er en kontroversiel person, så er vi fanme længere ude end jeg troede.. NEJ TAK!!!!

Adebayor er da en blændende spiller når han ellers er i form og verden ellers kun handler om ham... problemet er bare at sådan er verden ikke.... hvornår har han sidst spillet en god kamp ?

Alternativer til Adebayor må kunne findes...problemet er naturligvis penge og desværre også om topspillerne vil til Liverpool i den situation de er i nu.....

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #6271: 20 Dec 2010, 11:05 »

En tidlig julegave der vil kunne frigive nogle pund til nye spillere??  Smiley

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=74608&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

At Real Madrid var med i kapløbet om ham og tabte kan man jo kun ærge sig over nu  Skuffet

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6272: 20 Dec 2010, 11:10 »

Et lidt kækt forslag til en forstærkning, kunne måske være Nicklas Bendtner? Jeg mener, har man ikke brug for en spiller der kan lidt på egen hånd? Self er han ikke i Torres klasse, men kan man forvente at finde sådan en i januar, eller skal man stille sig lidt mere realistiske forventninger?

JKJ
Gæst

« Svar #6273: 20 Dec 2010, 11:15 »

Et lidt kækt forslag til en forstærkning, kunne måske være Nicklas Bendtner? Jeg mener, har man ikke brug for en spiller der kan lidt på egen hånd? Self er han ikke i Torres klasse, men kan man forvente at finde sådan en i januar, eller skal man stille sig lidt mere realistiske forventninger?

Nej tak.

Vi har ikke brug for et ego der er så langt fra virkligheden om egne evner som han er. Førstegang han bliver bænket vil han med garanti kæfte op til højre og venstre.

Det er fint med mig at man har et ego, det skal man have på det her niveau. Men når det er så virkligheds fjernt fra den virkelige verden så ser jeg langt hellere andre spillere til klubben.

DeBuur
Manager

« Svar #6274: 20 Dec 2010, 11:19 »

Thumbs Up Bendtner ville da løfte klubben... intet mindre og i perioder er hans spil på højde med det som Torres viser i øjeblikket.... men jeg tror aldrig Wenger vil gå med til et udlån  Sur

YNWA

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6275: 20 Dec 2010, 21:45 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/hodgson-targets-new-recruits
Jeg synes det er sørgeligt, som den mand bliver ved med at beklage sig og komme med dårlige undskyldninger. Nu brokker han sig over, at han ikke selv har købt de spillere han bruger! Nogle af de spillere der var i truppen da han kom til er da langt over det niveau, som nogle af de spillere han har købt har (Konchesky, Poulsen og Jova). Desuden snakker han også om Redknapp og da han overtog i Tottenham. Han havde da en langt værre trup til at starte med og se hvor Tottenham står nu. I forhold til Roy har Redknapp jo været fremragende.
Jeg håber godt nok at han tænker sig om til Januar. Vi skal have flere indkøb som Mereiles, ellers er det RAUS!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #6276: 22 Dec 2010, 12:26 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1937955

Kunne det være en mulighed, manden er jo stærk og en fin center forsvar - hvad mener i? Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #6277: 22 Dec 2010, 12:35 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1937955

Kunne det være en mulighed, manden er jo stærk og en fin center forsvar - hvad mener i? Smiley

Kender faktisk ikke ret meget andet til ham end i FM hvor han plejer at en ganske stabil målscore på dødbolde.

Men hånden på hjertet så er han nok ikke det første navnder falder mig ind når der skal snakkes om forstærkninger.

Men kender ham som sagt ikke rigtigt så jeg har svært ved at vurdere hans niveau.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2010, 12:43 af JKJ » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6278: 22 Dec 2010, 19:30 »

Åh Gud hvor har jeg ondt af Liverpool hvis I låner Adebayor. Magen til en spade kan man kun finde i Ashley Cole (og John Terry) .. Bendtner kunne være spændende at se i Liverpool - Så ville han få lidt tiltrængt spilletid og modnes til PL kampe. En hvilkensomhelst klub ville jeg egentlig gerne se ham udlejet til - Så skal vi bare købe en bedre angriber til når Van Persie går i stykker.. Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #6279: 22 Dec 2010, 19:35 »

Jeg ser det som en total skandale hvis vi kun låner ham.. At låne en af Arsenals udviklingsspillere hvilket naturligvis vil udvikle ham da han vil få meget spilletid, vil da være hel hul i hovedet og en falliterklæring..

Jeg er så meget i mod lejemål som jeg kan blive, og hvis vi skal have ham skal det være på fast kontrakt.. Det vil jeg tilgengæld ikke være afvisende overfor da han er en klasse over N'gog Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #6280: 29 Dec 2010, 09:23 »

Forlegen RH lyver i følge tv2.... http://sporten.tv2.dk/article.php/id-36143148:hovsa-hodgson-i-stor-aggerl%C3%B8gn.html?forside

Noget kunne tyde på at et Agger salg skal sørge for at tjene penge til et nyt indkøb.... og det er skuffende.. ikke at Agger er på vej væk - han spiller jo ikke mange kampe alligevel - men mere det at de nye ejere ikke stiller kapital til rådighed til spiller indkøb uden at der skal sælges først.... jeg håber virkelig at Liverpool forstærkes i januar måneds vindue.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #6281: 29 Dec 2010, 12:55 »

Er på ingen måde overrasket.. Benitez gjorde jo præcis det samme.. Udtalte sig ofte positivt om Agger i medierne, men valgte sjældent at bruge ham..

Pt ville jeg, selvom jeg ikke mener at en Agger ude af form er værd at bruge, give min højre arm for at få udskiftet Skrtel med Agger.. Det kan simpelthen kun gå for langsomt!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fernando
Gæst

« Svar #6282: 29 Dec 2010, 13:07 »

Lur mig ikke om Agger ikke snart ryger væk hvis han ikke bliver brugt for Roy snakker og snakker om han ikke skal væk og han taler så positivt om Agger i medierne og siger at de danske og engelske aviser lyver tror han ender med at blive solgt eller udlejet, hvis dette bliver ved...

JKJ
Gæst

« Svar #6283: 29 Dec 2010, 13:26 »

Er på ingen måde overrasket.. Benitez gjorde jo præcis det samme.. Udtalte sig ofte positivt om Agger i medierne, men valgte sjældent at bruge ham..

Pt ville jeg, selvom jeg ikke mener at en Agger ude af form er værd at bruge, give min højre arm for at få udskiftet Skrtel med Agger.. Det kan simpelthen kun gå for langsomt!

Så kan man tage min venstre arm, så har man et sæt  Tunge

Men enig, magen til boldmongol somSkrtel skal man da lede længe efter, selv Carra ser jo ligefrem godt ud som et teknisk vidunder ved siden af Skrtel Wink

Ang hvad der bliver sagt og ikke sagt. Tror vi skal finde sandheden et eller andet sted midt imellem alt det lort vi hører fra RH - Per Steffensen (Aggers Agent) - Agger selv - og så hvad div medier og andre kloge hoveder har at sige.

Og hvem siger det ikker er Hoeness der lyver her? De har siden i sommers været interesseret i Agger, iflg div rygter ihf, så måske er dette bare et stunt for at få ham tilbudt billigt?

Jeg siger ikke at hverken RH eller Hoeness lyver men hvorfor skulle jeg tro på den ene fremfor den anden?

verdenskrig
Manager

« Svar #6284: 29 Dec 2010, 13:37 »

Så kan man tage min venstre arm, så har man et sæt  Tunge

Jeg siger ikke at hverken RH eller Hoeness lyver men hvorfor skulle jeg tro på den ene fremfor den anden?

Grin Grin

Grunden til at jeg tror mere på Hoeness, er fordi Hodgson for mig at se ikke virker til at have det bedste forhold til Agger.. Tidligere på sæsonen var begge ude i medierne og lange ud efter hinanden, og dertil skal man også lægge at Agger på ingen måde er en forsvarsspiller efter Hodgsons hoved.. Altså tænk en katastrofe det er, at ens forsvarsspiller kan noget med en fodbold.. What a shame :-)

Jeg undrer mig MEGET over at Hodgson pludselig har lavet en kovendning og er begyndt at udtale sig positivt om Agger, og er stadig overbevist om at Agger kommer til at være bænkevarmer så længe Skrtel-Kyrgiakos er klar Skuffet

Cool

Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010