Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1213 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
415
416
[
417
]
418
419
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1876720 gange)
Dalla
Ynglingespiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #6240:
11 Dec 2010, 21:26 »
Citat af: verdenskrig 11 Dec 2010, 21:09
Haha så din pointe er overordnet set, at du ikke forstår hvorfor jeg har forventninger når jeg samtidigt siger at vi er et lortehold.. Dermed siger du altså at fans af bundhold ikke må tro på sejren før kampen.. Med indgang til tingene så kunne man da lige så godt lade være med at tænde for tv'et..
Derudover formår du let og elegant at springe over det vi rent faktisk diskuterer.. Det jeg skriver er at man sagtens kan lukke nogle ting man ikke mener ud når man er sur over et nederlag.. Ting man ikke mener senere..
Og når du ikke formår at sætte dig ind i sådan nogle følelser stiller jeg spørgsmålstegn ved om du overhoved går særlig meget op i Liverpool.. Forstå venligst forskellen i at jeg ikke kræver at du skal reagere ligeså, men kræver blot at du sætter dig ind i hvorfor nogle har det sådan..
hvis man som bundhold forventer at vinder over ligaens nummer 1, så skulle man måske åbne øjnene og tænke sig om. Du siger bundhold? før kaldte du dem lortehold? Der er ingen lortehold i Preimer League. Jeg forstår godt hvis folk siger at vi spiller af lort osv. Men at sige man ikke gider mere, er ikke eksisterende i min verden. Bare fordi jeg ikke mener at det er okay at skrive at man ikke gider mere, så har det ens betydning med at jeg ikke er en passioneret fan? Hvornår har jeg sagt at det ikke er okay at svine klubben til efter et nederlag? Det er okay at svine(selvfølgelig i begrænset mængde) klubben til efter et nederlag, men JEG synes ikke at det er okay at give op.
«
Seneste Redigering: 11 Dec 2010, 21:29 af Dalla
»
25 maj 2005, Istanbul. liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !
JKJ
Gæst
«
Svar #6241:
12 Dec 2010, 11:01 »
Citat af: DeBuur 11 Dec 2010, 20:49
Liverpool har fejler idag, men kigger vi fremad så har vi et relativt let program henover julen.
Fulham hjemme må da kunne sætte lidt fut i RH...den kamp skal give 3 point.
Blackpool ude, den kamp kan nok blive svær idet Liverpool har det svært mod hold der går ud og kæmper 112 %... men kampen kan vindes især hvis Liverpool viser kampgejst.
Wolverhampton ryger ud, de har en smal trup og 2 kamp i julen bliver nok Liverpools letteste kamp..den vinder vi med lethed.
Bolton er uberegnelige, men vi har dem hjemme så 3 point er inden for rækkevidde.
Julens program kan blive vendepunktet for RH eller det kan blive de sidste kampe han får i klubben.
Jeg tror på 10 point..... også er vi godt med igen...ikke om guldet men om vigtige pladser i Europa Y.N.W.A
18-12-2010 18:30 Liverpool-Fulham
26-12-2010 16:00 Blackpool-Liverpool
29-12-2010 21:00 Liverpool-Wolverhampton
01-01-2011 16:00 Liverpool-Bolton
Når man er Liverpool i øjeblikket er der intet der er let
Når man ser de 4 kampe er min første indskyddelse 12 point og intet mindre.
Men pessimisten i mig siger at vi skal være heldige med 6-7 point.
Fulham er jeg bestemt ikke overbevist vi vinder over. Tværtimod kunne det jo sætte RH tidligere klub yderlige op end de allerede er i forvejen og RH er vist ikke overbevist ret mange om at han kan sætte vores hold til noget som helst.
Blackpool ude. Bare det vi skal væk fra Anfield er nok til at overbevise mig om at vi ikke vinder eller i det hele taget for point. 11 sejre ude i 3 PL klubber gennem tiderne er nok bevis her.
Woles. Alt andet end en sejr, også på en dårlig dag. Men igen, hvem har vi der skal skabe kampen? Torres gider engang imellem, Gerrard er vel ikke 100% på toppen og... og... hmm ja hvem er der ellers?
Bolton har vi altid haft det svært imod hvorfor skulle det være anerledes denne gang.
Desværre tror jeg vi får max 2 sejre ud af disse 4 kampe og med lidt held får vi uafgjort i en af de sidste 2.
-LFC-
Manager
«
Svar #6242:
12 Dec 2010, 12:10 »
Citat af: Dalla 11 Dec 2010, 20:24
Det var dog godt nok det klammeste, jeg har læst/hørt i meget lang tid ! Plastic fan. Håber virkelig du kommer fra en rig familie, eller kommer du da aldrig til at overleve, når du flytter hjemmefra med sådan en taber holdning. Tror du bare, at man kan nøjes med de gode stunder?
Du er sgu ikke dit brugernavn værdig.
Gider du dog og lukke røven din inkompetente, inhabile idiot?
For det første ved du ikke hvad der ligger i "jeg gider ikke mere", for det andet så begynder du at øse op med lort på en ganske harmløs sætning. Man har sgu da rettigheder til at være træt af det hele, når det ser ud som det gør nu. Jeg gider ikke glo på dem mere, var sgu da henvendt til vores cirkus i midterforsvaret? Det er da fair, at man kan blive lidt træt af det. Jeg har holdt med Liverpool 6 år nu, og det ændrer jeg sgu da ikke på. I øvrigt er jeg fra en ganske almindelig middelklassefamilie i Danmark, hvor man arbejder for tingene, men det er sgu da dybt latterligt at tro, at bare fordi man er fra en rigmandsfamilie er man møgforkælet og ikke kan klare sig selv.
Sådan en forudindtaget idiot skal man da fandme lede længe efter.
-LFC-
Manager
«
Svar #6243:
12 Dec 2010, 12:17 »
Citat af: Jakob E 11 Dec 2010, 20:30
Tag det nu roligt. Du er også Liverpool-fan og overreagerer i vrede.
Men ellers har du faktisk lidt ret. Det er en elendig holdning at have, og det ser jeg generelt for tæt. Man skal sgu tro på det vender.
Mmmm ja, man skal leve i sin optimistiske lille boble uden realitetssans, i see. Jeg håber helt ind i mit Liverpool-røde hjerte, at det vender hver evigt eneste gang Dirk Kuyt spiller og vi er på udebane. MEN DET GØR DET IKKE! Man skal da virkeligt være helt ude og skide, hvis man ikke kan se, at vi er ude og skide og der intet sker, hvis ikke vi gør noget ved situationen.
Simpelthen utroligt så mange dæmninger der prøver at holde folks mundlort inde, man kan vælte ved at skrive "jeg gider ikke." i vrede.
JKJ
Gæst
«
Svar #6244:
12 Dec 2010, 12:18 »
Citat af: -LFC- 12 Dec 2010, 12:10
Gider du dog og lukke røven din inkompetente, inhabile idiot?
For det første ved du ikke hvad der ligger i "jeg gider ikke mere", for det andet så begynder du at øse op med lort på en ganske harmløs sætning. Man har sgu da rettigheder til at være træt af det hele, når det ser ud som det gør nu. Jeg gider ikke glo på dem mere, var sgu da henvendt til vores cirkus i midterforsvaret? Det er da fair, at man kan blive lidt træt af det. Jeg har holdt med Liverpool 6 år nu, og det ændrer jeg sgu da ikke på. I øvrigt er jeg fra en ganske almindelig middelklassefamilie i Danmark, hvor man arbejder for tingene, men det er sgu da dybt latterligt at tro, at bare fordi man er fra en rigmandsfamilie er man møgforkælet og ikke kan klare sig selv.
Sådan en forudindtaget idiot skal man da fandme lede længe efter.
Sådan
1-0 til -LFC-
Iøvrigt er jeg ganske enig.
Hvis man ikke må være frustreret når det hele sejler hvornår må man så?
Det er jo netop et sundt tegn på at man ikke er ligeglad med hvad der foregår i Liverpool men går op i det med liv og sjæl
Lausus
Reserveholdsspiller
«
Svar #6245:
12 Dec 2010, 13:03 »
Har ingen ide om hvor stor en and det her er, men jeg synes da bestemt navnet er interessant
http://onside.dk/nyheder/premier-league/rygte-liverpool-har-skrevet-med-ajax-bomber
Og så også lige for at få clearet luften herinde
Desuden står der at Man U er ude efter Ashley Young. Ham er jeg stadig helt tosset med, selvom AV spiller som en bunke nødder lige nu. Han har efter min mening lige præcis noget af det vi står og mangler på kanten. Speed, Teknik og Flair. Pretty much alt det Kuyt ikke har.
Please lad vær med at starte diskussionen op igen, om vi kan bruge Kuyt eller ikke.
Vi er blevet lovet at der sker noget i vinduet så jeg glæder mig meget!
JKJ
Gæst
«
Svar #6246:
12 Dec 2010, 13:16 »
Citat af: Lausus 12 Dec 2010, 13:03
Har ingen ide om hvor stor en and det her er, men jeg synes da bestemt navnet er interessant
http://onside.dk/nyheder/premier-league/rygte-liverpool-har-skrevet-med-ajax-bomber
Og så også lige for at få clearet luften herinde
Desuden står der at Man U er ude efter Ashley Young. Ham er jeg stadig helt tosset med, selvom AV spiller som en bunke nødder lige nu. Han har efter min mening lige præcis noget af det vi står og mangler på kanten. Speed, Teknik og Flair. Pretty much alt det Kuyt ikke har.
Please lad vær med at starte diskussionen op igen, om vi kan bruge Kuyt eller ikke.
Vi er blevet lovet at der sker noget i vinduet så jeg glæder mig meget!
For lige at starte med Ashley Young. Jeg er helt enig. Jeg så det som et stort tab da han for nogle år siden valgte os fra tilfordel for AV. At få ham smidt ind i truppen og på holdet vil glæde mig enormt. Og 170-180 mio dkr som der er blevet nævnt burde ikke være en pris der afskrækker os alverden hvis meldingerne fra NESV holder vand.
Ang Suárez, den ved jeg ikke helt med. Jeg er ikke vild med sydamerikanske spillere i PL. Det er altså meget få der virkelig har gjort en stor forskel når de er kommet til England og PL. Deres meget anerledes kultur og sind er ikke noget der umiddelbart falder i hak med PL.
Bevars han scorer mål for Ajax, men uden at tage noget fra den hollandske liga så er den altså noget ringere end PL. De 5 nederste hold i PL tror jeg sagtens kunne klare sig i Holland, det er jeg bestemt ikke overbevist om de vil iPL eller bare i toppen af den næstbedste række.
Jeg håber seriøst vi finder noget bedre hvis jeg skal være ærlig.
Og dermed et indlæg helt uden at nævne Kuyt
Philips
Gæst
«
Svar #6247:
12 Dec 2010, 13:18 »
Citat af: -LFC- 11 Dec 2010, 20:12
Velkommen til Liverpool-forsvars-skibet... det sejler og sejler og finder aldrig fast grund og ordentlige kaptajner...
bliver lige nød til at spørge om jeg må bruge den som signatur
-LFC-
Manager
«
Svar #6248:
12 Dec 2010, 13:20 »
Citat af: Philips 12 Dec 2010, 13:18
bliver lige nød til at spørge om jeg må bruge den som signatur
Det skal du da være velkommen til.
Philips
Gæst
«
Svar #6249:
12 Dec 2010, 13:22 »
Takker
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6250:
12 Dec 2010, 13:31 »
Løsningen på jeres forsvars og angrebs problem, er at sætte Kuyt derned/op. Gør ham til en all-round spiller, så skal I nok vinde
Når det så er sagt, så er det skræmmende at man ikke kan komme med et frustrationsindlæg under/lige efter en kamp som LFC gør, uden at blive svinet til. Det kendetegner da en ægte fan at man bliver frustreret når ens hold er i modgang. Hvis mit hold havde haft en lorte start på sæsonen, det så begynder at ligne lidt fremgang og det så igen går fuldstændig i sækken og så mod et oprykkethold, så ville jeg da personligt have kylet mindst 3 genstande ud gennem vinduet.
Jeg kan godt forstå LFCs frustrationer, og at det gør ham til en plastikfan at han ytrer dem, er en sørgelig holdning at have.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Lausus
Reserveholdsspiller
«
Svar #6251:
12 Dec 2010, 13:56 »
Citat af: JKJ 12 Dec 2010, 13:16
Ang Suárez, den ved jeg ikke helt med. Jeg er ikke vild med sydamerikanske spillere i PL. Det er altså meget få der virkelig har gjort en stor forskel når de er kommet til England og PL. Deres meget anerledes kultur og sind er ikke noget der umiddelbart falder i hak med PL.
Bevars han scorer mål for Ajax, men uden at tage noget fra den hollandske liga så er den altså noget ringere end PL. De 5 nederste hold i PL tror jeg sagtens kunne klare sig i Holland, det er jeg bestemt ikke overbevist om de vil iPL eller bare i toppen af den næstbedste række.
Jeg håber seriøst vi finder noget bedre hvis jeg skal være ærlig.
Og dermed et indlæg helt uden at nævne Kuyt
Jeg kan da i hvert fald nævne Mascherano og Tevez, der har gjort det rigtig fint
Ang. Suarez synes jeg det er værd at bemærke han ikke kun levere varen for Ajax, men også på landsholdet hvor han var en kæmpe oplevelse til VM, sammen med Forlan.
Det jeg kunne se som en fordel ved Suarez er også at han kunne bruges som kant når Torres er klar, så han ikke kun er en back-up spiller. Synes han er rigtig spændende og han har en god alder, så jeg ville være glad hvis vi hentede ham
JKJ
Gæst
«
Svar #6252:
12 Dec 2010, 14:05 »
Citat af: Lausus 12 Dec 2010, 13:56
Jeg kan da i hvert fald nævne Mascherano og Tevez, der har gjort det rigtig fint
Ang. Suarez synes jeg det er værd at bemærke han ikke kun levere varen for Ajax, men også på landsholdet hvor han var en kæmpe oplevelse til VM, sammen med Forlan.
Det jeg kunne se som en fordel ved Suarez er også at han kunne bruges som kant når Torres er klar, så han ikke kun er en back-up spiller. Synes han er rigtig spændende og han har en god alder, så jeg ville være glad hvis vi hentede ham
Det er så også kun 2
Og selvfølgelig er der flere end de 2. Men når man tænker på hvor mange der har og nu løber rundt i PL så er det jo ikke de sydameriskanske spillere der først falder i øjnene.
De har en helt anden mentalitet end feks de nordiske og britiske spillere har.
Han er en type som gør at jeg tror vi får vores egen tudeprins. Og det har vi bestemt IKKE brug for. Vi har burg for en der kan klare at der bliver gået til stålet og man får nogle seriøse knups engang imellem.
Umiddelbart er han imo ikke den type der kan klare dette uden der skal tudes og diskuteres med dommeren om det.
verdenskrig
Manager
«
Svar #6253:
12 Dec 2010, 18:01 »
Citat af: Gazlgor 12 Dec 2010, 13:31
Når det så er sagt, så er det skræmmende at man ikke kan komme med et frustrationsindlæg under/lige efter en kamp som LFC gør, uden at blive svinet til. Det kendetegner da en ægte fan at man bliver frustreret når ens hold er i modgang. Hvis mit hold havde haft en lorte start på sæsonen, det så begynder at ligne lidt fremgang og det så igen går fuldstændig i sækken og så mod et oprykkethold, så ville jeg da personligt have kylet mindst 3 genstande ud gennem vinduet.
Fuldkommen sådan jeg har det.. Det er da helt naturligt at man viser følelser når det går ens favorithold skidt.. Og vi var jo faktisk begyndt at komme ind i en bedre stime ( Ok det kunne så heller ikke blive værre) og så gør det som du siger rigtig ondt at tabe en kamp til et hold som Newcastle der i mine øjne ikke burde være en trussel..
Men vi må bare indse at vi ikke kommer nogen vegne når typer som Skrtel Kuyt, Konchesky er stamspillere på vores hold, og vi har en træner som ikke kan se ting som er så åbenlyse at enhver idiot med den mindste form for forstand på fodbold burde være i stand til at se det!
Og angående Suarez.. Han er en klassespiller som jeg meget gerne ser på vores hold, men jeg har omvendt også fuld tillid til at Roy nok skal kvæle hans evner i sin stramme organisation!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #6254:
12 Dec 2010, 18:04 »
Citat af: JKJ 12 Dec 2010, 14:05
Vi har burg for en der kan klare at der bliver gået til stålet og man får nogle seriøse knups engang imellem.
I mine øjne har vi mere brug for en spiller der kan få bolden i fødderne uden at miste den, og som kan se afleveringer som ligger udenfor en radius af 5 meter omkring ham
.. Selvfølgelig skal han kunne klare mosten, men nu har han jo også gjort det godt til VM samt i Europa
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sider:
1
...
415
416
[
417
]
418
419
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »