home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1022 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879918 gange)
MichaelPaw
Gæst

Sv: Hvem bliver ny manager i Liverpool
« Svar #5070: 09 Jun 2010, 14:23 »

Hodgson er også en virkelig dygtig træner, som har det taktiske i enorm høj klasse. Han har skabt en stor sæson i Fulham, hvor hans taktiske teorier har fungeret, hvor de bl.a. kom i Europa League Finalen, hvor mange havde forventet det? Huh

Rigtig nok.. men hvad koster han så ikke også?Huh der er jo også Sven-Göran Eriksson som en mulighed.. men ved ikke om han er ved at være færdig som manager?Huh

Lavezzi
Gæst

« Svar #5071: 09 Jun 2010, 14:25 »

Rigtig nok.. men hvad koster han så ikke også?Huh der er jo også Sven-Göran Eriksson som en mulighed.. men ved ikke om han er ved at være færdig som manager?Huh

Som jeg linkede til tidligere, så koster han £2.5 mio.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #5072: 09 Jun 2010, 14:28 »

Som jeg linkede til tidligere, så koster han £2.5 mio.
Så jeg ikke lige  crazy men det er også mange penge til en klub der skal købe en klasseangriber som de har brug for...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5073: 09 Jun 2010, 14:32 »

Dalglish er også en mulighed, hvor han jo har en masse viden og rutine indefor Liverpool, hvor han jo heller ikke koster noget, da han er i Liverpool allerede. Det er jo et stort plus.

Men jeg tror personligt, at I har brug for en anden type træner, som kan skabe det hele på ny, evt. Med et nyt spilkoncept. Hvis Gerrard ryger til Real og Torres ryger til Chelsea eller Barcelona, som skulle have lavet et bud på 5-600 mio. DKK. Hvilket er fuldstændig sindssygt og næsten et bud man ikke kan sige nej til. Men hvis I mister jeres to (i mine øjne) bedste spillere overhovedet, så skal der også nogle forstækninger ind, men en ny træner er det mest centrale i min verden, og det må gerne være en træner, som kan forske lidt i taktikkerne, da tingene ikke lykkedes under Benítez.

Lavezzi
Gæst

« Svar #5074: 09 Jun 2010, 14:33 »

Tja. Nu må vi jo se, hvad og hvem I sælger. Smiley Men hvis £2.5 er meget for jer, så skal I nok ikke forvente at kunne købe en klasseangriber.

-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5075: 09 Jun 2010, 15:17 »

Kunne slet ikke finde tråden frem igen, men nu skriver jeg i den, så den kommer frem igen. Så må vi se om det lykkes crewet at flette lortet sammen. Peace

-LFC-
Manager

« Svar #5076: 09 Jun 2010, 15:35 »

Nu er det så lykkes crewet at flette tråden sammen, kan vi jo passende fortsætte diskussionen om den nye Liverpool-træner. Personligt vil jeg da sige, at en dygtig og rutineret ræv som Roy Hodgson, kunne være utroligt spændende og sundt for klubben, men frygter lidt, at det bliver det samme som med Rafa, at vi tit spiller efter modstandenderen og ikke egne kvaliteter. Derfor ville Dalglish pt. være at foretrække, men spørgsmålet er om han har lyst eftersom han stoppede pga. stress sidst. Og der er som bekendt kommet meget stress på siden dengang.

Enged
Gæst

« Svar #5077: 09 Jun 2010, 15:40 »

Ja, vi er sgu dygtige. Wink

Jeg tror at Roy Hodgson om nogen, vil være den helt rigtige, til at løfte Liverpool tilbage i toppen af engelsk fodbold. Dog skal jeg ikke kunne svare på, om han er for meget Fulham-mand, til at forlade dem efter sin bedste sæson, og så for en anden klub i England.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5078: 09 Jun 2010, 20:43 »

Efter min mening ville Kenny Dalglish være det rigtige valg. Han har også selv sagt at han gerne vil overtage manager-posten, og eftersom at han kender klubben ud og ind og er en legende, tror jeg at han ville kunne få Liverpool tilbage til toppen. Nok ikke i den kommende sæson, men ihvertfald om et par sæsoner. Dog skulle der vidst allerede være sendt et bud til Roy Hodgson og vi vil få svar indenfor de næste 48 timer.
Lad os håbe på det bedste. YNWA Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #5079: 09 Jun 2010, 20:54 »

http://bleacherreport.com/tb/b4sL2

Det her rygte håber jeg helt sikkert er rigtigt... I og med det her er den eneste site, hvor jeg har set det, kan man håbe der er noget bag... Det er et utroligt seriøst site nemlig :-)

DeBuur
Manager

« Svar #5080: 09 Jun 2010, 21:35 »

http://bleacherreport.com/tb/b4sL2

Det her rygte håber jeg helt sikkert er rigtigt... I og med det her er den eneste site, hvor jeg har set det, kan man håbe der er noget bag... Det er et utroligt seriøst site nemlig :-)

Ubeslutsom Jeg er ikke sikker.... syntes ikke en klub som Liverpool skal være "legetøj" for en eller anden sheik... de har det altså med at miste interessen alt alt for hurtigt.

Selvfølgelig ville jeg else at se nogle drømme indkøb til Liverpool og ikke mindst at få financieret et nyt stadion.... tænk på at kunne se Liverpool gå ud og hente nye spillere igen med verdens klasse, dejlig drøm

YNWA

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #5081: 09 Jun 2010, 21:44 »

Man kunne jo "håbe" at det blev et mål for ham at slå hans bror. Og ikke i hvem der kunne købe flest, men i hvem der kunne vinde mest.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5082: 09 Jun 2010, 21:59 »

Ubeslutsom Jeg er ikke sikker.... syntes ikke en klub som Liverpool skal være "legetøj" for en eller anden sheik... de har det altså med at miste interessen alt alt for hurtigt.

Selvfølgelig ville jeg else at se nogle drømme indkøb til Liverpool og ikke mindst at få financieret et nyt stadion.... tænk på at kunne se Liverpool gå ud og hente nye spillere igen med verdens klasse, dejlig drøm

Personligt så ville jeg  da hellere se LFC som "legetøj" for en rig gut, end som en forretning hvor der ska tages penge ud hver sæson som det er på nuværende tidspunkt, ja Sheiken blir vel nok træt af det på et tidspunkt, men så ka man jo håbe den blir solgt videre til en der også gerne så pokaler i skabet istedet for penge i kassen.

verdenskrig
Manager

« Svar #5083: 09 Jun 2010, 22:04 »

Jeg ved ikke rigtigt med ham Dalglish.. Aner ikke hvad han er for en type manager.. Hvad er hans kvalifikationer, hvad spilsystem vil han spille, hvordan er hans strategiske evner hvad transfers angår.. Der er mange spørgsmålstegn.. Folk virker rimelig vilde med ham, men personligt aner jeg intet om ham, og jeg synes der er for mange spørgsmål til at jeg føler mig sikker ved ham.. 

Jeg så nu gerne der blev hentet et kompetent navn udefra.. Jeg holder stadig på at Pellegrini vil være min drømmemanager i Liverpool.. Kompetent rent taktisk, sympatisk som person, og god baggrund med god uddannelse og gode retoriske evner..
Nå Real smider guld på gaden, skulle man da være et skarn ikke og gide at samle det op  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #5084: 09 Jun 2010, 22:08 »

Jeg ved ikke rigtigt med ham Dalglish.. Aner ikke hvad han er for en type manager.. Hvad er hans kvalifikationer, hvad spilsystem vil han spille, hvordan er hans strategiske evner hvad transfers angår.. Der er mange spørgsmålstegn.. Folk virker rimelig vilde med ham, men personligt aner jeg intet om ham, og jeg synes der er for mange spørgsmål til at jeg føler mig sikker ved ham.. 

Jeg så nu gerne der blev hentet et kompetent navn udefra.. Jeg holder stadig på at Pellegrini vil være min drømmemanager i Liverpool.. Kompetent rent taktisk, sympatisk som person, og god baggrund med god uddannelse og gode retoriske evner..
Nå Real smider guld på gaden, skulle man da være et skarn ikke og gide at samle det op  Smiley

Dalglish er jo den klassiske Liverpool-manager, der sørgede for drømmebold dengang ifølge hvad jeg har læst, men meget vand er løbet under broen ( Wink) siden dengang, og spørgsmålet er selvfølgelig også hvor han står i dag. Især fordi det er 10 år siden han sidst har været manager.

Pellegrini er jeg også ret vild med, som jeg nok har gjort klar overfor dig før i tiden inden hans tid i Real. Men ja han er utroligt dygtig, bestemt kompetent taktisk, samt en venlig og intelligent mand der har en hel anden og mere nærværen mandskabsbehandling .

Forresten må du godt lette dit rådne korpus og komme på msn. Kys

Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010