home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1019 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879916 gange)
Iloveme
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5040: 24 Aug 2009, 23:14 »

Hvilken kamp har i set?

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

ManUtd83
Manager

« Svar #5041: 24 Aug 2009, 23:37 »

Liverpools klare problem generelt set er jo kvaliteten i bredden, hvor Lucas og Voronin eksempelvis må spille hvis Aquilani og Torres er ude. Sammenlignet med United, Chelsea og til dels Arsenal er det ikke godt nok. Det stammer vel så fra Liverpools financielle problemer, samt Benitez mangler i spillerkøb og spillerudvikling. Synes ikke rigtig vi ser nogen udvikling hos hverken Liverpools egne talenter eller deres købte spillere, som eksempelvis Babel og Lucas. Gerrard og Torres bliver naturligvis bedre hele tiden, men det synes jeg nu ikke rigtig Benitez kan krediteres for - de er jo helt specielle.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5042: 24 Aug 2009, 23:52 »

Jeg er så træt af Lucas, han spillede skidt det meste af sidste sæson, og nu også i dag, det er snart på tide Rafa indser fejlen og sender ham med bananbåden tilbage til Brasilien...

verdenskrig
Manager

« Svar #5043: 25 Aug 2009, 00:34 »

Hvilken kamp har i set?

Liverpool - Astin Villa 1-3 ? Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5044: 25 Aug 2009, 00:43 »

Liverpools klare problem generelt set er jo kvaliteten i bredden, hvor Lucas og Voronin eksempelvis må spille hvis Aquilani og Torres er ude. Sammenlignet med United, Chelsea og til dels Arsenal er det ikke godt nok. Det stammer vel så fra Liverpools financielle problemer, samt Benitez mangler i spillerkøb og spillerudvikling. Synes ikke rigtig vi ser nogen udvikling hos hverken Liverpools egne talenter eller deres købte spillere, som eksempelvis Babel og Lucas. Gerrard og Torres bliver naturligvis bedre hele tiden, men det synes jeg nu ikke rigtig Benitez kan krediteres for - de er jo helt specielle.

Det er på sin vis rigtigt..

Vi viste sidste år at vi godt kunne spille fin fodbold uden Gerrard og Torres.. Det vi ser lige nu er jo decideret pinligt, og vi har i to ud af tre kampem nu oplevet at modstanderen har været os TOTALT overlegen i samtlige af spillets facetter.. Jeg fatter ganske enkelt ikke hvordan de kan gå på banen med sådan en lad indstilling.. Som om de tager mesterskaber for givet Huh

Men specielt det med at dem vi køber ganske enkelt ikke udvikler sig nok er jeg enig i.. Hva vi har formået at få ud af babel er jo hamrende til grin når man ser hvor stort pot den mand har! Bare for at nævne et eks!
« Seneste Redigering: 25 Aug 2009, 00:47 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #5045: 26 Aug 2009, 02:04 »

Synes det her er ret god læsning. Ikke fordi at det er breaking news, men bare god læsning Smiley

http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=66&post_id=53

-LFC-
Manager

Liverpool-tråden
« Svar #5046: 08 Jun 2010, 23:13 »

Kan til min store overraskelse se, at der endnu ikke er kommet en ny Liverpool-tråd, hvorfor jeg vil tage æren for at skabe 420-siders whine, glæde, raseri og hvad det ellers blev til i den hedengangne tråd. Tunge

Lige pt. står vi jo i en tvivlsom situation med Rafas fyring, søgen efter de nyere ejere og en masse rygter om afgange af vores profiler...

Hvad tror i der sker denne sommer, og ja også næste sæson? Mit eget svar vil komme senere...

MichaelPaw
Gæst

Hvem bliver ny manager i Liverpool
« Svar #5047: 09 Jun 2010, 10:03 »

blomvikings
Manager

Sv: Hvem bliver ny manager i Liverpool
« Svar #5048: 09 Jun 2010, 10:11 »

Jeg er 99 % sikker på at det bliver en fra GB.

Tror ikke de gider de "udenlandske" trænere lige pt. de vil have en træner, hvor de ved hvad de får Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #5049: 09 Jun 2010, 10:24 »

Jeg er 99 % sikker på at det bliver en fra GB.

Tror ikke de gider de "udenlandske" trænere lige pt. de vil have en træner, hvor de ved hvad de får Smiley
tror og håber jeg.. håber det bliver Kenny Dalglish
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-dalglish-vil-vaere-liverpool-manager
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 10:26 af MichaelPaw » Logged

Lavezzi
Gæst

« Svar #5050: 09 Jun 2010, 10:30 »

lLiverpool to make formal approach for Hodgson in next 48 hours

Liverpool skal være meget glade, hvis de får Hodgson. Og sker det, så rykker Brede Hangeland også til Liverpool.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 14:26 af Lavezzi » Logged

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #5051: 09 Jun 2010, 10:34 »

lLiverpool to make formal approach for Hodgson in next 48 hours

Liverpool skal være meget glade, hvis de får Hodgson. Og sker det, så rykker Brede Hangeland også til Liverpool.

Og hvad fanden skal vi med Hangeland? Så hellere få en super angriber der kan supplere Torres. De nuværende alternativer er for ringe.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #5052: 09 Jun 2010, 10:41 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Dalglish-vil-vaere-Liverpool-manager hvis de får dalgish bliver de ustoppellige...

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Lavezzi
Gæst

« Svar #5053: 09 Jun 2010, 10:43 »

Det ved jeg fandme ikke.
Men kunne forstille mig, at grunden til Fulham hentede Senderos var fordi de mister Hangeland..

Og hvem er har I i jeres centralforsvar? Agger og Carragher? Den ene er konstant skadet, og den anden spiller forfærdeligt.

blomvikings
Manager

« Svar #5054: 09 Jun 2010, 10:43 »

Og hvad fanden skal vi med Hangeland? Så hellere få en super angriber der kan supplere Torres. De nuværende alternativer er for ringe.

Selvom Hangeland har udviklet sig til en klasser central forsvare, så er det helt sikkert ikke det de skal starte med at forstærke sig! Hangeland kunne dog være en super makker til Agger i midterforsvaret, da jeg synes Carragher er sygt overvurderet, og det siger jeg som tilhænger af Liverpool. Han har ikke niveauet til at spille CL og spille med i kampen om Mesterskabet!

Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010