|
Chril
|
|
Så 2-0 i halvlegen.
Alle 4 mål i denne sæson er inkasseret ved dødbolde :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chril
|
|
Kan man se den i fjernsynet?
Hvis du har canal+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
rend mig!.. Det her er ganske enkelt under al kritik! Igen igen fejler vores zone opdækning, vores spillere er koncentreret om alt andet end selve dødbolden som bare skal afværges, og vi har spillet PIVelendigt i første halvleg... Pinligt pinligt pinligt pinligt pinligt pinligt
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Chril
|
|
Så er det vist lige tid til endnu en af de gyldne Rafa citater: "You can't call yourselves Liverpool players if you have your heads down. If we create a few chances we have the possibility of getting back into this. Believe you can do it and you will. Give yourself the chance to be heroes." Sidste sæson tabte vi så vidt jeg husker 2 ud af 38 kampe i ligaen. Det ser sgu ikke helt godt ud hvis vi år allerede har tabt 2 efter 3 kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Så er det vist lige tid til endnu en af de gyldne Rafa citater: "You can't call yourselves Liverpool players if you have your heads down. If we create a few chances we have the possibility of getting back into this. Believe you can do it and you will. Give yourself the chance to be heroes."Sidste sæson tabte vi så vidt jeg husker 2 ud af 38 kampe i ligaen. Det ser sgu ikke helt godt ud hvis vi år allerede har tabt 2 efter 3 kampe  Ja det er der vist brug for!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chril
|
|
ja.
Stor chance i 46. min. Kampen kan sagtens vendes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iloveme
|
|
2 mål på dødbolde .. hvorfor skal liverpool ALTID være så ringe til at opdække på dem ?
|
|
|
|
|
|
You'll never walk alone (L)
- Liverpool er mit liv
|
|
|
|
|
Chril
|
|
Burde der ikke snart komme et par udskiftninger?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chril
|
|
Ah - så kom den. Lucas ud, Voro ind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Tror desværre den er lukket, medmindre vi får en kasse snarest!
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Iloveme
|
|
COME ON !
|
|
|