home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1050 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879929 gange)
MichaelPaw
Gæst

Sv: Hvem bliver ny manager i Liverpool
« Svar #5055: 09 Jun 2010, 10:55 »

Det ved jeg fandme ikke.
Men kunne forstille mig, at grunden til Fulham hentede Senderos var fordi de mister Hangeland..

Og hvem er har I i jeres centralforsvar? Agger og Carragher? Den ene er konstant skadet, og den anden spiller forfærdeligt.

Sotirios Kyrgiakos,Martin Škrtel, også Martin Kelly, Steven Irwin, Daniel Ayala men de er stadig ungespiller
Jeg synes ikke rigtig de har brug for en forsvar men en angriber er skal de købe da de kun har, Fernando Torres som næsten altid er skadet, Krisztian Nemeth stadig for ung, David N'Gog skal de sælge, Ryan Babel ikke en rigtig angriber, Dirk Kuyt det sammen er ikke en rigtig angriber, Daniel Pacheco stadig meget og lærer i nu.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 10:58 af MichaelPaw » Logged

patrick J
Manager

« Svar #5056: 09 Jun 2010, 11:10 »

Håber meget at Kenny Dalglish bliver manager! Ellers Roy Hodgson. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MichaelPaw
Gæst

« Svar #5057: 09 Jun 2010, 11:49 »

Håber meget at Kenny Dalglish bliver manager! Ellers Roy Hodgson. Smiley
Jeg håber også så meget på at det bliver Kenny Dalglish. han koster ikke noget og det er en der har været manager i klubben før

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #5058: 09 Jun 2010, 12:36 »

Jeg ser også Dalglish som en god manager, han har både været manager, spillet og arbejdet i klubben så han kender klubbens spillere fra sit arbejde og klubbens ånd gennem sin karriere som spiller og manager.
Han vil i hvert fald på kort sigt være en god løsning. Så må vi jo se om han kan gør det igen Smiley

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5059: 09 Jun 2010, 12:57 »

Denne tråd skal vel flyttes, eftersom det ikke er en blog? Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #5060: 09 Jun 2010, 13:11 »

Denne tråd skal vel flyttes, eftersom det ikke er en blog? Smiley

Hva mener du?

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5061: 09 Jun 2010, 13:14 »

Hva mener du?

Okay jeg kan godt se at det ikke giver meget mening hvad jeg skrev. Men jeg trykkede mig ind i blog-sektionen og så stod denne tråd som det øverste indlæg. Det er sgu lidt underligt. :S

blomvikings
Manager

« Svar #5062: 09 Jun 2010, 13:17 »

Okay jeg kan godt se at det ikke giver meget mening hvad jeg skrev. Men jeg trykkede mig ind i blog-sektionen og så stod denne tråd som det øverste indlæg. Det er sgu lidt underligt. :S

Ja okay, ja synes også der sker nogle underlige ting lige pt. på siden. Men det bliver vel rettet på et tidspunkt!

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5063: 09 Jun 2010, 13:24 »

Måske er Dalglish en ok løsning, men drømmescenariet for mig ville være O'Neill som har gjort det godt med Villa, han tager så Milner og Young med sig, jaja ved ik hvor LFC sku få pengene fra, men de ku jo starte med at sælge Benayoun, Kuyt, Babel, Lucas og Degen (hvilket klubben alligevel burde gøre)

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #5064: 09 Jun 2010, 13:25 »

Men burde emnet ikke blive diskutteret i Liverpool tråden (hvis den stadig er her) Peace

Kunne btw. godt tænke mig at se Hiddink i klubben. Tror han kunne være en god mand for Liverpool, selvom en britte nok ville være at foretrække Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5065: 09 Jun 2010, 14:09 »

Jo, dette burde foregå på Liverpool Tråden, men nu når I er igang med 2. side af Tråden, vil jeg også lige give en kommentar med på vejen. Smiley

Jeg tror også, at det bliver en britte, der kommer i Liverpool-sædet, men jeg foretrak dog en udenlandsk træner, som kunne skabe et nyt grundlag og et nyt spilkoncept, da jeg tror at en engelsk træner, bare ville bygge videre på holdet, hvor jeg mener der skal mere til, hvis Liverpool skal vokse sig kæmpe store igen.

Guus Hiddink er måske en god løsning, men er han interesseret?

Jürgen Klinsmann er også en god træner, som efter sigende har været på tale.

Jeg ved ikke præcis hvilken træner der skal til for, at skabe succes i Liverpool, men jeg håber det bliver en udelandsk træner, som bryder traditionerne og laver noget helt nyt, som jeg tror Liverpool har brug for, i den grad en breddere trup, hvor man har nogle backup-spillere, som er på et rimeligt niveau, som jeg ikke føler det er nu.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #5066: 09 Jun 2010, 14:14 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-byder-pa-hodgson-inden-48-timer
Vil blive fint. men jeg vil heller have Dalglish.. hvorfor brug flere penge når vi har en rigtig god manager i klubben?HuhHuh??

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5067: 09 Jun 2010, 14:15 »

Pellegrini er også en rigtig dygtig træner, som jeg også har skrevet i Liverpool Tråden, inden det hele crashede sammen. :-/

Han er en mand, som har brug for noget tid, som man ikke gav ham i Real. Han er taktisk dygtig og prøver, at skabe det taktiske tilpassende til den individiuelle spiller, hvor jeg også kan se ham i Liverpool, men tid skal man give ham for, at genopbygge holdet, som er en af de sværeste opgaver, en manager kan få i min bog.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5068: 09 Jun 2010, 14:21 »

Hodgson er også en virkelig dygtig træner, som har det taktiske i enorm høj klasse. Han har skabt en stor sæson i Fulham, hvor hans taktiske teorier har fungeret, hvor de bl.a. kom i Europa League Finalen, hvor mange havde forventet det? Huh

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #5069: 09 Jun 2010, 14:23 »

Nu er jeg jo ikke Liverpool fan, men håber sku på Hodgson da jeg tror på han er manden som kan fører Liverpool til succes også elsker jeg hans personlighed Opstemt

FCK

Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010