home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1140 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174122 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4005: 18 Maj 2009, 18:53 »

@JKJ
Min pointe var ikke at forsvare etikken i at smide linket til videoen her i tråden, men udelukkende at diskutere Nevilles opførsel på den. Selvfølgelig provokerer den Liverpool-fans, men jeg mener bare at hans opførsel ikke var til karantæne, ej heller bøde. Spillere som Neville, har et kæmpe hjerte for den klub de spiller for. Når så de spiller mod de største rivaler der kan opdrives, lader man sig da let rive med, når det går godt. Prøv at spørge en ægte Boca spiller, hvor fedt han synes det er at vinde over River Plate og omvendt Wink

Jeg synes som sagt det var pænt opsøgende og fjollet at smide linket herinde.

Mht. Benitez' manglende lykønskning, så viser det sgu lidt mangel på format jeg ikke havde forventet af ham, der ellers fremstår så sympatisk normalt. At ønske tillykke med titlen til manager og spiller, er præcis det samme som at give hånden efter en kamp. Det er bare etiketten og noget man gør, uanset hvor falskt det måtte være. Sådan er det. I stedet for at opføre sig som et forkælet barn der har fået taget sit slik af mor og far, kunne han blot have sagt tillykke, så havde den skid været slået.

ManUtd83
Manager

« Svar #4006: 18 Maj 2009, 18:57 »

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-1182871/DES-KELLY-What-Liverpools-failure-actually-Rafa.html

Værd at læse for Liverpool-fans også. Det er en kommentar på Benitez' lidt fedtede undskyldning med, at Gerrard og Torres har været for meget skadet.

Se det endelig ikke som provokation, for det er blot et debatoplæg.

Chris
Gæst

« Svar #4007: 18 Maj 2009, 19:02 »

... Ja, sikke da noget fjolleri.

Hvad var egentlig det for noget med Carragher og ham den anden forsvarsspiller, som røg i totterne på hinanden i weekenden? Kommer der konsekvenser, eller var det bare en bagatel?

JKJ
Gæst

« Svar #4008: 18 Maj 2009, 19:03 »

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-1182871/DES-KELLY-What-Liverpools-failure-actually-Rafa.html

Værd at læse for Liverpool-fans også. Det er en kommentar på Benitez' lidt fedtede undskyldning med, at Gerrard og Torres har været for meget skadet.

Se det endelig ikke som provokation, for det er blot et debatoplæg.

Vi er ganske enig, for det gik jo faktisk ganske ok da de begge var ude med skader. Det er i hvert fald ikke det der gjorde at vi ikke holdt hele vejen...

Benitez burde selv se indad og spørge sig selv om han har gjort det ok, det mener jeg slet ikke han har været i nærheden af flere gange i denne sæson. Det ser jo efterhånden ud til han går mere op i at diskutere med gud og hvermand i pressen fremfor at koncentrere sig 110% om holdet og kun holdet...

Men som sagt, vi er ganske enig i at det er en vattet undskyldning fra hans side...

verdenskrig
Manager

« Svar #4009: 18 Maj 2009, 19:10 »

Vi er ganske enig, for det gik jo faktisk ganske ok da de begge var ude med skader. Det er i hvert fald ikke det der gjorde at vi ikke holdt hele vejen...

Benitez burde selv se indad og spørge sig selv om han har gjort det ok, det mener jeg slet ikke han har været i nærheden af flere gange i denne sæson. Det ser jo efterhånden ud til han går mere op i at diskutere med gud og hvermand i pressen fremfor at koncentrere sig 110% om holdet og kun holdet...

Men som sagt, vi er ganske enig i at det er en vattet undskyldning fra hans side...

Og så er den måske ikke alligevel..

For når man tænker på hvad vi har drevet det til uden de to i lange perioder, så ville jeg gerne have set vores hold med de to på holdet hele vejen igennem.. Uanset hvordan man vender og drejer det er det klart vores to bedste spillere..

Men okay Man u har også haft ronaldo mfl ude, så set ud fra den vinkel holder undskyldningen ikke.. Jeg syntes bare det er et interessant spørgsmål..

Kunne vi have drevet det til mere med de to Smiley ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #4010: 18 Maj 2009, 19:10 »

What if he'd actually used Robbie Keane properly during Torres's absence, instead of shunting him out the door?
What if he'd kept his counsel instead of launching that distracting attack on Ferguson?
What if he had bought more wisely and gathered together a squad better equipped for the challenges of a long season?

De tre spørgsmål er især interresante synes jeg.

United-styrer
Gæst

« Svar #4011: 18 Maj 2009, 19:15 »

Det er muligt, at Liverpool kunne have indsamlet flere point med Gerrard og Torres i form hele sæsonen, men det samme kunne United meget vel have gjort med Rooney og Ronaldo i topform (som Des Kelly skriver), og jeg synes generelt, Benitez klynger sig til enhver undskyldning, der kan dække over hans egne fejl. Skader, held, uheld og kontroversielle dommerkendelser udligner sig over sæsonen.

Jeg er enig med de spørgsmål, som ManUtd83 fremhæver. Hvorfor har Benitez koncentreret sig så meget om Ferguson i stedet om sit hold? Hvorfor har han følt behov for at fjerne fokus fra sit hold ved at kævle med sine chefer i pressen?

For mig at se er Benitez - ud over United - den største grund til, at Liverpool står tomhændede tilbage.

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #4012: 19 Maj 2009, 00:08 »

Det kan godt være at vi havde fået flere point med flere kampe fra deres side.. Men Ronaldo var jo også ude i starten for United, hvor de havde deres down periode ..

Men han skyder sig også selv lidt i foden omkring de forskellige udtalelser.. Vi har i flere kampe  set Gerrard og Torres ikke var helt sikre dagen inden pga. en lille skade og nok ikke var frisk nok ( f.eks. 87 % i form i FM), men hvor han valgte at bruge dem istedet for at vente på at de blev helt kampklare.. Dermed har de døjet lidt med nogle små skader..

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

-LFC-
Manager

« Svar #4013: 19 Maj 2009, 14:44 »

Hmm... jeg selv har det sådan med denne sæson, at den er slut. Vi vandt ikke mesterskabet grundet Uniteds clean-sheet række, dumheder mod de små hold og måske også pga. manglende rutine i mesterskabskampe også de skiftende skader til Fernando Torres og Steven Gerrard. Med dem har vi ihvertfald en solid startopstilling der kan vinde mesterskabet, uden dem har vi ikke. Bredden og kvaliteten af reserver kunne også være bedre, men vores startellever er god og jeg er ikke enig med de United-folk der mener, at Chelsea med alle deres spillere omkring de 30 år, har en bedre. De har mere bredde ja, men vi har en bedre startopstilling. Og det gider jeg ikke argumentere hvorfor jeg synes, svaret står øverst en 2-3 sider tilbage.

Grunden til, at vi for første gang, for alvor var med i mesterskabskampen (Vi sluttede ganske vidst 9 point efter Chelsea i 05/06, men blev kun nr.3) er, at vi endeligt præsterede. Vi har ikke overpræsteret som visse United-fans mener, vi har bare præsteret også fundet et koncept der holder spilmæssigt trods vores kanter til tider er til at tude over rent teknisk. Havde vi overpræsteret ville vi have vundet flere kampe mod de små dumme hold og måske også vundet mesterskabet.

Grunden til, at vi ikke blev mestre i denne sæson er at United også har præsteret. Og de har trods alt en bedre trup, mere rutine og en langt mere rutineret manager end os, så derfor var det ikke nok bare at præstere. US skrev også, at han mente, at United havde underpræsteret, hvilket jeg heller ikke er enig for selvom United var skidt i både sæsonstarten og i midten af marts, går et underpræsterende hold ikke hen og laver 13 kampe i streg uden og lukke mål ind eller vinder 15 kampe i streg eller hvor meget det nu var.

For at slå United skal vi have fat i kanterne og have flere trusler på modstandernes forsvar end Gerrard, Torres og til tider Benayoun, der har imponeret det sidste halve år, Alonso med sit langskud og pasningsspil og Agger, når han er med, der også kan skabe og skyde. Dirk Kuyt er måske en trussel i og med han er god til at liste sig ind i feltet og stå de rette steder, men teknisk er han ikke en trussel som Gerrard og Torres. Det er Benayoun tilgengæld som nævnt, men han skal holde niveau en hel sæson før jeg for alvor tør stole til på ham. Som nævnt ville David Silva og Aaron Lennon være guld værd og ville gøre to seriøse trusler på et hvert hold, til fire. Også skal vi bare have bedre reserver. Det holder ikke, at vi sender talentløse spillere som N'Gog, Lucas, Babel, Riera og Dossena ind. United og Chelsea har en langt bredere og mere solid bænk med flere spillere der på stortset samme niveau som dem de bruger i starteren. To kanter og en bredere bænk, så skal vi nok true United til det sidste næste sæson, hvis ikke vi vinder.

Samtidigt skal Rafa lade være med at udtale sig dumt i medierne. Synes han klarede det fint de første 4½ sæsoner, men i den sidste halvsæson har han kvajet sig og han skulle aldrig været gået ind i den ordkrig med Ferguson. Han klarede det fint uden.

Får vi de rette indkøb, er jeg optimistisk. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #4014: 19 Maj 2009, 15:01 »

Må indrømme jeg er ved at være godt træt af at høre om det er pga skader til Torres og Gerrard det hele er faldet sammen...

LFC - Fulham 0-0
Torres spiller hele kampen

LFC - WH 0-0
Gerrard spiller hele kampen

LFC - Stoke 0-0 (x2)
Gerrard spiller begge kampe og Torres i den ene

LFC - Hull 2-2
Gerrard spiller og scorer endda 2 mål

Wigan - LFC 1-1
Begge spiller hele kampen

Middlesbrough - LFC 2-0
Gerrard spiller hele kampen

Liverpool - Everton 1-1
Begge spiller og Gerrard scorer målet

Det var 8 kampe hvor jeg mener vi burde have fået fuldt udbytte... Det gjorde vi så ikke, men kan da ikke bruge den undskyldning med at det var pga skader.
Gerrard har altså spillet 30 kampe så så maget skadet har han heller ikke været...

Og vi kan sgu da ikke regne med at de spiller fuldtid hver kamp i en hel sæson, så er man da en smuule naiv...

De er mega vigtige, men vi har da vist vi sagtens kan klare os uden dem og vunet flere kampe uden de 2 på banen...

At give skader skylden er da noegt af den mest vattede udnskyldning vi har kunnet finde... Vores trup er bare ikke bred nok, så er den jo ikke længere...

-LFC-
Manager

« Svar #4015: 19 Maj 2009, 15:25 »

Nu er det mere hvor mange kampe de fik sammen og af dem du nævner spiller de kun sammen i 3 af dem. Det er en biårsag til, at vi ikke er mestre, som vi nævner, men at Torres og Gerrard spiller sammen, har en stor betydning for vores spil. Men det er kun en biårsag, og det er ikke grunden til, at vi tabte mesterskabet.

JKJ
Gæst

« Svar #4016: 19 Maj 2009, 16:18 »

Det er stadig en dårlig undskyldning at give fraværet af en af de 2 skylden for at vi ikke sluttede helt til tops...

I langt de fleste kampe hvor de ikke har været med har vi klaret os mindst lige så godt, måske endda bedre samlet set...

Og igen, hvis der ikke skal mere til at stoppe os end fraværet af en af de to eller dem begge så har vi intet at gøre i toppen af PL...

verdenskrig
Manager

« Svar #4017: 19 Maj 2009, 16:23 »

Jeg syntes netop det er her vi burde have vist at vi kan uden de to... Det gjorde vi jo faktisk også.. Vi fik mange sejre uden de to.. F.eks i mod man U i første kamp hjemme, og på Bernabeu var det Uden Gerrard og Torres der udgik i anden halvleg... Men vi brugte dem for ofte når de ikke var 100 % klar, og det koster altså.. du kan ikke spille en pl kamp og spille stabilt når du har et omdrejningspunkt som ikk er helt klar.. det holder ik!

Jeg gider ikke selv bruge den undskyldning da jeg ved den ikke holder.. Man U havde også Ronaldo ude i en lang periode ligesom Rooney og det klarede de... Det er der de viser de har en bred trup..

Det har vi ikke haft samme mulighed for da vores trup ikke ejer samme styrke på bænken som deres.. Derfor skal vi ud og hente et par kompetente backups her i pausen.. For jeg syntes at minus venstre kanten og højre back, så er vores hold som det skal være Smiley

Venstre back kan man måske også argumentere for, men jeg hører til dem der syntes vi skal bruge Insua som fast mand næste sæson!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #4018: 19 Maj 2009, 17:02 »

At give skader skylden er da noegt af den mest vattede udnskyldning vi har kunnet finde... Vores trup er bare ikke bred nok, så er den jo ikke længere...

Kan kun bakke op om ovenstående citat.
Man kan ikke forvente, at hverken Gerrard eller Torres spiller alle kampe i sæsonen. Som det også bliver nævnt har Gerrard spillet 30 kampe, så det har ikke været så slemt alligevel. Det er jo Benitez selv, der har opbygget den nuværende Liverpool-trup, så man kan også vende ham om og spørge ham, hvorfor han ikke har en bred nok trup til at kunne klare Torres og Gerrards fravær..

Jeg synes faktisk, at Benitez har dummet sig lidt her. Vi har spillet en fremragende sæson, hvor vi første gang længe virkelig har formået at udfordre det holder, der gik hen og blev mestre, så hvorfor komme med en masse undskyldninger, Benitez? United havde jo som sagt også en lang periode uden Rooney og Ronaldo.

verdenskrig
Manager

« Svar #4019: 21 Maj 2009, 13:04 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Real-jagter-Liverpool-stjerne

Kan kun sige en ting: Forget it dear Real..

Vi kan måske begynde at snakke hvis de ligger over 350 mio på bordet... Så vil jeg mene at vi har et forhandlingsgrundla g Peace..

Alt derunder er stort NEJ, og han er for vigtig til, og jeg mener han har kvaliteterne til at blive solgt for et beløb af den størrelsesorden Smiley

Cool

Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010