home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174096 gange)
Chris
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3990: 18 Maj 2009, 17:56 »

JKJ
Gæst

« Svar #3991: 18 Maj 2009, 17:57 »

Liverpool er et engelsk hold, som har kæmpet mod United i toppen af den engelske liga - begge hold har også engelske spillere. Jeg behøver ikke forklare min tankegang for hvorfor jeg smed videoen herind, det har jeg skam gjort nok. Nu er det op til jer at lade sagen ligge - kedsomhed eller ej.

Ville ellers gerne høre hvorfor du smed den herind for forstår simpelthen ikke din tankegang når du smider et link ind i en Liverpool tråd omhandlende en Man U spiller, så er man altså lidt naiv hvis man ikke tror det får os op af stolen og brokke sig...

Skal nok lade den ligge, tror jeg nok, men det var dig selv der bragte sagen på banen...

-LFC-
Manager

« Svar #3992: 18 Maj 2009, 17:59 »

Jeg kan ikke se nogen hån rettet mod United-fansene.

Chris
Gæst

« Svar #3993: 18 Maj 2009, 18:00 »

Ville ellers gerne høre hvorfor du smed den herind for forstår simpelthen ikke din tankegang når du smider et link ind i en Liverpool tråd omhandlende en Man U spiller, så er man altså lidt naiv hvis man ikke tror det får os op af stolen og brokke sig...

Skal nok lade den ligge, tror jeg nok, men det var dig selv der bragte sagen på banen...

Videoen er fra en kamp mod Liverpool. Desuden synes jeg det er ret relevant at diskutere United herinde, eftersom de er Liverpools største rivaler.

Chris
Gæst

« Svar #3994: 18 Maj 2009, 18:00 »

Jeg kan ikke se nogen hån rettet mod United-fansene.

Har nogen sagt, at det skulle være meningen?

JKJ
Gæst

« Svar #3995: 18 Maj 2009, 18:03 »

Videoen er fra en kamp mod Liverpool. Desuden synes jeg det er ret relevant at diskutere United herinde, eftersom de er Liverpools største rivaler.
´

Men det er jo en gammelt klip som alle andre er kommet videre fra, pånær dig åbenbart...

Det har ingen, gentager, absolut ingen relevans til denne sæson...

Det undre mig stadig over du ikke smed det efter vi vandt på OT...

Og hvis du vil diskutere Man U spillere som feks Neville så gør det da for pokker i jeres egen tråd, vi gider ikke herinde!

JKJ
Gæst

« Svar #3996: 18 Maj 2009, 18:06 »

Jeg syntes desværre vi vandt vores form for sent.. Det spil vi leverede i de sidste 2 måneder er ganske enkelt GENIALT, og vel noget af det bedste fodbold der er spillet i verden i denne sæson Smiley

Kan vi arbejde videre med det i næste sæson, samt hente en god angrebsbackup til torres, en venstre kant, samt en ny venstre back, så tror jeg på at vi kan blive mestre næste sæson..

For nok er Man U gode, og al mulig tillykke med mesterskabet.. Men frygtindgydende mener jeg bestemt ikke de er, og vi har jo netop vist at de kan rystes.. Og havde de ikke fået deres clean sheet flip midtvejs i sæsonen havde meget set anderledes ud..

Men igen, sådan er der jo så meget Skuffet

Vi havde altså også et forrygende efterår, vi lå pænt langt foran både Chelsea og Man U, men omkring jul, nærmere betegnet efter vores sejr i Newcastle gik det hele jo galt med et hav af uafgjorte kampe og pinlige point tab hjemme på Anfield...
Personligt mener jeg det var Benitez magtkamp med ledelsen der i negativ forstand blev overført til banen. For efter de sluttede fred og Benitez fik den magt han gerne ville have er det jo gået strygende...

Chris
Gæst

« Svar #3997: 18 Maj 2009, 18:07 »

´

Men det er jo en gammelt klip som alle andre er kommet videre fra, pånær dig åbenbart...

Og hvis du vil diskutere Man U spillere som feks Neville så gør det da for pokker i jeres egen tråd, vi gider ikke herinde!

Fordi man genser et gammelt klip, skal man pludselig beskyldes for ikke at være kommet videre - ak.
Jeg var ikke aktiv herinde omkring den periode hvor Liverpool vandt over United, det er forklaringen.
Jeg forstår ikke at I lader jer rive så meget med at en sølle video, når I åbenbart er fuldstændig ligeglade med alt hvad der har med United at gøre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3998: 18 Maj 2009, 18:08 »

´

Det virker godt nok som nogle lidt desperate undskyldninger der er gang i nu... Wink Adskillige forsøg på bortforklaringer af en video der blev smidt ind i et øjebliks forsøg på hoveren..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chris
Gæst

« Svar #3999: 18 Maj 2009, 18:10 »

Det virker godt nok som nogle lidt desperate undskyldninger der er gang i nu... Wink Adskillige forsøg på bortforklaringer af en video der blev smidt ind i et øjebliks forsøg på hoveren..

Egenligt ikke Hawkinz, jeg har altid sagt at det var med et glimt i øjet.

verdenskrig
Manager

« Svar #4000: 18 Maj 2009, 18:12 »

Undskyld jeg spørger men hvis du ikke er interesseret i at diskutere liverpool hvorfor opholder du dig så herinde?

For det virker ikke sådan på mig!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chris
Gæst

« Svar #4001: 18 Maj 2009, 18:14 »

Undskyld jeg spørger men hvis du ikke er interesseret i at diskutere liverpool hvorfor opholder du dig så herinde?

For det virker ikke sådan på mig!

Vi kan godt diskutere Liverpool. Hvad skal vi snakke om?

verdenskrig
Manager

« Svar #4002: 18 Maj 2009, 18:17 »

vi har netop diskuteret vores sæson, og JKJ har lige kommenteret på min holdning for få indlæg siden.. Start du bare der!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chris
Gæst

« Svar #4003: 18 Maj 2009, 18:21 »

vi har netop diskuteret vores sæson, og JKJ har lige kommenteret på min holdning for få indlæg siden.. Start du bare der!

Jeg kan da godt sige et par ting om Liverpool. Jeg synes de havde en god sæson, og jeg var ret bange for dem efter de vandt 4-1 over United. Torres er rimelig farlig, og det bliver uden tvivl interessant at se om de er ligeså skarpe næste sæson, for så har United en alvorlig trussel til titlen. Angående det med Rafa og at han ikke gider sige tillykke til Ferguson, så er jeg ret ligeglad - og mon ikke også Ferguson er det. De to bliver nok alligevel aldrig bedste venner.

verdenskrig
Manager

« Svar #4004: 18 Maj 2009, 18:33 »

Jeg kan da godt sige et par ting om Liverpool. Jeg synes de havde en god sæson, og jeg var ret bange for dem efter de vandt 4-1 over United. Torres er rimelig farlig, og det bliver uden tvivl interessant at se om de er ligeså skarpe næste sæson, for så har United en alvorlig trussel til titlen. Angående det med Rafa og at han ikke gider sige tillykke til Ferguson, så er jeg ret ligeglad - og mon ikke også Ferguson er det. De to bliver nok alligevel aldrig bedste venner.

Enig i alt, specielt det sidste

Som en opfølger på det jeg sagde.. De to er på ingen måde venner(de hader hinanden) og et tillykke fra den ene til den anden part vil ikke kunne lyde mere falskt... Ergo er det helt fint at Benitez ikke bare går ud og siger det folket vil høre, men siger tingene som de er

JEG GIDER IK!! Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010