home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1202 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174147 gange)
Chris
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3975: 18 Maj 2009, 17:14 »

Det er et gammelt klip for det første...

Og for det andet kunne han vel smide det i Man U tråden hvis han gerne vil "håne" os...

Jeg har bestemt ikke noget imod at man giver lidt til hinanden men når man kun gør det for at håne andre kunne i jo få jer det grin alene i Man U tråden...

Det kan jo ikke komme bagpå nogen som helst at et sådan indlæg vil bringe en eller anden for for ballade, ellers er man altså en smule naiv...

Hvis jeg smed et link ind med de 4 mål vi scorde mod jer på OT og hvor div Liverpool spillere jubler foran Man U tilhængere tror du så ikke jeg vil få på puklen også??

Og som før nævnt hvad har et gammelt klip at gøre med at i vandt PL?? Intet, det er kun for at håne os!!

Læs mine ord, det kan du vel.

-LFC-
Manager

« Svar #3976: 18 Maj 2009, 17:16 »

Hvorfor var den opførsel nu også så latterlig? Skal man ikke have lov til at juble på eget stadion mod ærkerivalerne? Når I må hovere og håne os sekunder efter et 1-4 nederlag på OT, så må en spiller da også juble og hovere overfor modstandernes fans? Især når vi snakker om en "indfødt" spiller. Gerrard, Carragher, Neville whoever, skal da have lov til at komme af med noget gjalde. Og lige netop Neville er nok den Utd-spiller der ALTID får på puklen af Liverpool-fans under kampene. Så self må han, og andre, give igen Smiley
Tjaah, det er vel en subjektiv sag, mens hvis Gerrard gik og hånede jer efter f.eks. 2-1 kampen, ville i (Eller jeres fans i England) næppe se på det med samme milde tankegang, som du gør nu. Smiley Desuden er det vel bare noget man ikke "gør", hvorfor Neville også fik en bøde på 5.000 pund. Smiley

Beklager min sig med Chelsea og United-billederne. Jeg er ikke homofob.

JKJ
Gæst

« Svar #3977: 18 Maj 2009, 17:23 »

Læs mine ord, det kan du vel.

Jojo, men hvad er det så jeg ikke forstår??

Du skriver bla også et det er Neville opførsel vi skal diskutere fremfor din...

Med alt respekt så er det da ikke ham der smed det link ind men dig, ergo er det jo dig der bringer det på banen... Og som før skrevet, hvad skal vi med det gamle link?? Den sag er jo afsluttet for længe siden og han fik en bøde som -LCF- skriver...

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3978: 18 Maj 2009, 17:32 »

Faktisk fik Gary Neville ikke kun bøde for sin jubel, men også karantæne....så vidt jeg husker...

Noget helt andet er, at jeg gerne vil høre, hvad der bliver synes om, at Rafa Benitez har nægtet at ønske Alex Ferguson tillykke med mesterskabet i år?

ZhotLog
Gæst

« Svar #3979: 18 Maj 2009, 17:33 »

@Vevest7

Såfremt det er sandt, synes jeg det er ekstrem dårlig stil fra Rafas side. Puha.

-LFC-
Manager

« Svar #3980: 18 Maj 2009, 17:34 »

Faktisk fik Gary Neville ikke kun bøde for sin jubel, men også karantæne....så vidt jeg husker...

Noget helt andet er, at jeg gerne vil høre, hvad der bliver synes om, at Rafa Benitez har nægtet at ønske Alex Ferguson tillykke med mesterskabet i år?
Må indrømme, at jeg generelt er nogenlunde tilfreds med Rafa, men hans ageren det sidste halve år i medierne, har været dum. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #3981: 18 Maj 2009, 17:39 »

Det var jeg ikke kalr over... Men hvis det er korrekt er det da det mest tåbelige jeg længe har hørt fra hans side... Og som -LFC- siger så er der ellers kommet meget tåbeligt ud af hans mund de seneste stykke tid...

Lige meget om han bryder sig om det eller ej så er det mindste man kan gøre da lige at sige tillykke...

verdenskrig
Manager

« Svar #3982: 18 Maj 2009, 17:42 »

Jeg må ærligt erkende at jeg er ligeglad..

Jeg syntes efterhånden der er gået for meget "tillykke" i det hele... Hvorfor i alverden skal man sige tillykke til sine værste rivaler, hvis man ikke ønsker det.. Jeg syntes simpelthen det er til at brække sig over at nogle bliver sure når Benitez ikke gider sige ordentligt tillykke..

Og hva så.. Det gør jo ik man u's mesterskab mindre værd Huh.. alt det tillykke, er det overdrevent fis og skal kun komme fra dem der mener det, og ikke andre!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chris
Gæst

« Svar #3983: 18 Maj 2009, 17:43 »

Jojo, men hvad er det så jeg ikke forstår??

Du skriver bla også et det er Neville opførsel vi skal diskutere fremfor din...

Med alt respekt så er det da ikke ham der smed det link ind men dig, ergo er det jo dig der bringer det på banen... Og som før skrevet, hvad skal vi med det gamle link?? Den sag er jo afsluttet for længe siden og han fik en bøde som -LCF- skriver...

Ja, jeg smed linket ind, med henblik på en diskussion som hed Neville kontra Liverpool, da jeg syntes det ville have relevans, da United lige har slået Liverpool i mesterskabskampen. Endvidere synes jeg, at det er en fed video, som viser hvor passionerede engelske spillere og engelske hold kan være. Jeg synes, I farer i flint over noget så uskyldigt som en Youtube-video, men endnu mere synes jeg, at vi burde lukke den her diskussion, som efterhånden er blæst helt ud af proportioner.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3984: 18 Maj 2009, 17:47 »

Citatet fra Rafa er således (oversat)

"Jeg vil gratulere Manchester United. De har gjort det godt, men så har jeg ikke mere at sige.
Jeg foretrækker kun at sige tillykke til klubben.
Normalt er man høflig og respekterer andre managers, men gennem sæsonen har vi set ting som jeg ikke bryder mig om,"

- Er det ikke lige lidt usmageligt eller hvordan? Jeg synes det er dummere end den planlagte presse-"rant", hvor han tabte hovedet lidt...

Citatet giver en klar indikation på, sys jeg, at han mistænker Ferguson for snyd?? Eller at han mener at Ferguson har været usmagelig i år...

Men synes da godt han kunne vise lidt mere klasse i en sådan situation - som feks. Hiddink gjorde det...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3985: 18 Maj 2009, 17:47 »

Spørgsmål er, om ikke Hawkinz selv håner alverdens United-fans, når han siger at Liverpool, Chelsea og Arsenals fans har højere klasse end netop disse. Han mangler også stadig at svare mig på, hvor han finder denne åbenlyse klasseforskel henne.

Nej, jeg kender skam utroligt mange Man Utd fans som opfører sig upåklageligt og har den fornødne respekt over for modstandernes fans - altså at man har klasse nok til at drille på den rigtige måde og på de rigtige tidspunkter. Det er desværre en linje som jeg ser enkelte United fans overtræde i dette forum - og da jeg ikke har set hverken Liverpool, Chelsea eller Arsenal fans gøre det (i hvert fald ikke i samme grad), er det vel logisk at drage konklusionen at der er forskel? Det er netop disse enkelte United fans som giver jer det ry som I har i mine øjne - og i andres ligeså.

EDIT: Som JKJ ganske rigtigt påpeger, så ville det have været ganske passende og skægt at smide i United tråden. Men netop det at du smider det herinde gør ikke andet end at provokere en hadsk stemning.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2009, 17:50 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #3986: 18 Maj 2009, 17:47 »

Ja, jeg smed linket ind, med henblik på en diskussion som hed Neville kontra Liverpool, da jeg syntes det ville have relevans, da United lige har slået Liverpool i mesterskabskampen. Endvidere synes jeg, at det er en fed video, som viser hvor passionerede engelske spillere og engelske hold kan være. Jeg synes, I farer i flint over noget så uskyldigt som en Youtube-video, men endnu mere synes jeg, at vi burde lukke den her diskussion, som efterhånden er blæst helt ud af proportioner.

Altså taget i betragtning af hvad jeg snart ikke har fået advarsler og ban for, så er det her sku lige så latterligt og provokerende som alle mine citater.. Det her er bare givet ved hjælp af film i stedet for ord..

Jeg syntes det er komplet DUMT at smide det herind da det ingen relevans for liverpool har overhovede ( Hvad har engelsk fodboldspilleres mentalitet med liverpool at gøre? ) og ikke fremmer andet end hadsk stemning.. Ikke at jeg har noget i mod lidt had, men det der er jo direkte dumt og udstiller dig som en der bare har kedet sig !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3987: 18 Maj 2009, 17:50 »

Hvorfor smed du så ikke linket ind da vi lige havde smadret jer på OT med 4-1??

Igen du vil gerne diskure en ting som er forældet plus en spiller som spiller i vores hadeklub nr 1... Er altså ked af at skuffe dig men det kan ikke rage os mindre hvordan Neville opfører sig, eller for den sags skyld andre fra Man U...

Dette er en Liverpool tråd, bare hvis du ikke viste det, så kunne du jo smide link som viser hvor Carra og Gerrard passionerede er for at spille for Liverpool...

verdenskrig
Manager

« Svar #3988: 18 Maj 2009, 17:53 »

Citatet fra Rafa er således (oversat)

"Jeg vil gratulere Manchester United. De har gjort det godt, men så har jeg ikke mere at sige.
Jeg foretrækker kun at sige tillykke til klubben.
Normalt er man høflig og respekterer andre managers, men gennem sæsonen har vi set ting som jeg ikke bryder mig om,"

- Er det ikke lige lidt usmageligt eller hvordan? Jeg synes det er dummere end den planlagte presse-"rant", hvor han tabte hovedet lidt...

Citatet giver en klar indikation på, sys jeg, at han mistænker Ferguson for snyd?? Eller at han mener at Ferguson har været usmagelig i år...

Men synes da godt han kunne vise lidt mere klasse i en sådan situation - som feks. Hiddink gjorde det...

Men hvorfor..

Hvorfor skal man sbolut gå ud og gratulere gud og hver mand.. Jeg syntes da det er fair nok at Benitez ikke gider hoppe med på den der tillykke bølge, da det ikke gøre jeres skab mindre værd.. Det viser også bare at selv vores træner nærer had til rivalerne.. Jeg siger måske tillykke til min omgangskreds når andre end mit favorithold vinder, men at forlange at Benitez i offentligheden skal sige tillykke og fortælle hvor fantastiske united har været, er lige så nedern som det er falskt for alle ved han ikke mener det..

JEg vil erkende at han har opført sig direkte idiotisk i pressen, men det her er simpelthen at gøre en fjer til fem høns crazy

Nogle gange kan alt den krav på overdreven sportmanship samt gentlemann agtige gestus, virkelig få mig helt op i det røde felt crazy!!

Cool

Chris
Gæst

« Svar #3989: 18 Maj 2009, 17:53 »

Altså taget i betragtning af hvad jeg snart ikke har fået advarsler og ban for, så er det her sku lige så latterligt og provokerende som alle mine citater.. Det her er bare givet ved hjælp af film i stedet for ord..

Jeg syntes det er komplet DUMT at smide det herind da det ingen relevans for liverpool har overhovede ( Hvad har engelsk fodboldspilleres mentalitet med liverpool at gøre? ) og ikke fremmer andet end hadsk stemning.. Ikke at jeg har noget i mod lidt had, men det der er jo direkte dumt og udstiller dig som en der bare har kedet sig !

Liverpool er et engelsk hold, som har kæmpet mod United i toppen af den engelske liga - begge hold har også engelske spillere. Jeg behøver ikke forklare min tankegang for hvorfor jeg smed videoen herind, det har jeg skam gjort nok. Nu er det op til jer at lade sagen ligge - kedsomhed eller ej.

Sider: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010