home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 933 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174348 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3960: 18 Maj 2009, 11:45 »

Det er ikke forbudt, men derfor var det I skrev, jo ikke for trøste os vel Wink Det var jo for at hovere right? Ligesom Chris gjorde her...

Nej der står intet i reglerne, igen var det derfor jeg skrev "i al almindelighed", altså taget ud af sammenhængen, så er der imo ingen forskel på at signalere man mener at to klubber er bøsser (og så i øvrigt lige samtidigt signalere sin totale mangel på respekt for bøsser...), og så at smide et link med Gary Neville der hoverer overfor Liverpool-fans?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3961: 18 Maj 2009, 11:46 »

Jeg har ikke set noget som LFC eller VK har smidt i Man Utd tråden, men hvis det var af samme karakter og jeg havde set det, havde de selvfølgelig fået samme omgang fra min side Tunge Og jeg ved i øvrigt heller ikke hvad LFC's signatur har været, men i mine øjne er der en klar forskel på at have noget i sin signatur (ligesom der nok er en del Man Utd fans der nok kommer til at have noget med mesterskabet nu) og så til at direkte provokere ved at smide links i rivalernes tråde. Smiley

Det skal heller ikke blive flueknepperi fra min side, undrede mig bare Wink

Mht. signaturen, så var det i den grad noget underligt noget at have i sin signatur imo. Det var netop ikke en hyldest af ens eget hold, men en hån af modstanderne. Der er stor forskel imo Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3962: 18 Maj 2009, 11:48 »

Mht. signaturen, så var det i den grad noget underligt noget at have i sin signatur imo. Det var netop ikke en hyldest af ens eget hold, men en hån af modstanderne. Der er stor forskel imo Smiley

Jeg ved som sagt ikke hvad der stod i signaturen Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3963: 18 Maj 2009, 11:54 »

Jeg ved som sagt ikke hvad der stod i signaturen Smiley

Uanset hvad, må du da erkende, at der er forskel på at hylde eget hold, og så tage den anden vej og håne modstanderne?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3964: 18 Maj 2009, 12:04 »

Ja selvfølgelig. Der er også stor forskel at gøre det med et glimt i øjet, f.eks. hvis man havde fundet et Ferguson quote hvor han siger noget dumt og så til at gøre det for at provokere Smiley.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3965: 18 Maj 2009, 12:32 »

Ja selvfølgelig. Der er også stor forskel at gøre det med et glimt i øjet, f.eks. hvis man havde fundet et Ferguson quote hvor han siger noget dumt og så til at gøre det for at provokere Smiley.

Hæhæ ja helt sikkert Wink

JKJ
Gæst

« Svar #3966: 18 Maj 2009, 12:42 »

Hold da op engang børnehave!!

Det er sgu da pinligt at se på...

Ja jeg, og nok de fleste andre Liverpool fan, er dybt skuffet over at Man U vinder PL...

Især efter at vi faktisk var et ganske pænt stykke foran Man U omkring juletid, hvor efter vi taber alt på gulvet med en masse dumme point tab, især hjemme på Anfield. Det var IKKE dommerens, modstanderne, FA, tilskuerne osv osv skyld men derimod helt vores egen skyld og nok i særdeleshed Benitez og ledelsen pga deres mange kontroverser som forplantede sig til holdet og dermed også til spillet...

Men man bliver sgu da træt af at høre at vi spiller kedeligt og ikke har særlig gode spillere fra især Man U fans. Såvidt jeg ved så er vi det hold der har scoret flest mål i denne sæson, desuden er vi i også det hold der har tabt mindst. Men ja det er så jeres defination af at spille kedeligt, fair nok!!
Desuden så har vis måske ikke de bedste spillere individuelt, men vi har et hold der får det bedste frem i hinanden, krydret med 2-3 stjerner som kan afgøre kampene...
Imo er det mindst lige så meget værd fremfor 11 stjerner som kan være 11 primadonnaer...
Men igen, hvis man er Man U fan så er det sidste vist mest vigtigt for dem...

I de sidste mange sæsoner har Man U som regel haft overtaget i de indbyrdes kampe og gud hvotr har vi fået det at vide igen og igen, men når vi så pludselig smadre dem i begge kampe så er det pludselig ikke så vigtigt mere, tværtimod så havde i jo bare en dårlig dag... Måske, men det kunne jo være det var os der gjorde jer dårlige!!

Der vil og skal altid være drillerier men at man ligefrem bare smider et link herind og så får en sviner eller andre nedværdigende kommetarer er så også ok, når man altså er Man U fan... Vi, Liverpool fan, kunne jo prøve at smide noget den anden vej, mon ikke der både skulle gives advarsler ban og det der var værer så...

Der er noget der hedder dårlige tabere, jeg kan selv være en af dem. Men det der imo er langt værer , det er dårligere vindere, og det må man virkelig sige at enkelte Man U fans her vist de er.

Det skal lige siges at det bestemt ikke er alle Man U fans, men derimod fåtalet der åbenbart har det bedst med at lave uro og lidt "ballade... Det siger vel så bare en hel del mere end dem end om os...

Metsu1
Manager

« Svar #3967: 18 Maj 2009, 12:47 »

Jeg håber ikke, at I tror alle United fans er hoverende  Peace

Jeg prøver i hvert fald altid, at holde en god tone overfor andre klubbers fans, medmindre man selvfølgelig bliver direkte provokeret, så kan der måske godt komme et modangreb.

Generelt er jeg enig i, at man skal holde sig fra rivalernes tråde, medmindre man har noget kontruktivt at komme med (og ja, Hawk1nZ, jeg ved godt, jeg var ved at dumme mig i Arsenal tråden for nylig  Wink= et glimt i øjet )

Ellers vil jeg bare sige godt gået til Liverpool, synes I har spillet rigtig godt i det meste af sæsonen og havde sæsonen varet lidt længere, så er jeg bange for, I var rendt med skabet.

Nu nu må I vente til næste år til at gøre et nyt forsøg, men en ting er helt sikkert, det bliver blive megaspændende til næste år.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3968: 18 Maj 2009, 13:07 »

men en ting er helt sikkert, det bliver blive megaspændende til næste år.

Ja, jeg er helt enig... Næste sæson tyder på at blive en af de mest spændende sæsoner i mange mange år. Liverpool ser ud til sagtens at kunne lege med, med et par enkelte forstærkninger, Chelsea er som altid farlige og Arsenal kan også blande sig i topstriden til næste år, med de rigtige forstærkninger. Mestrene fra Manchester fik 5 point af 18 mulige imod de tre øvrige rivaler - det i sig selv siger noget om hvor lille styrkeforholdet er imellem de 4 største klubber, så mon ikke det bliver endnu tættere til næste år? Det kunne være rigtig fedt hvis man kom til at sidde på sidste spilledag og ikke ane noget om hvem der blev mestre.

Szczesny
Manager

« Svar #3969: 18 Maj 2009, 13:20 »

Jeg vil sgu egentlig godt ærgre mig på Jeres vegne. Jeg havde 17 gange hellere set Jer som vindere, end man utd, nu når vi ikke selv var kampdygtige. De gange jeg har set Liverpool i denne sæson har de enten sprudlet taktisk eller teknisk og så må man jo bare tage hatten af. Får i tilgang af et par kompetente backs og wings, vil jeg mene at i er endnu mere kandidater til næste år. Der håber jeg dog ikke i vinder, men I må da godt tage 2.pladsen Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #3970: 18 Maj 2009, 13:25 »

Jeg syntes desværre vi vandt vores form for sent.. Det spil vi leverede i de sidste 2 måneder er ganske enkelt GENIALT, og vel noget af det bedste fodbold der er spillet i verden i denne sæson Smiley

Kan vi arbejde videre med det i næste sæson, samt hente en god angrebsbackup til torres, en venstre kant, samt en ny venstre back, så tror jeg på at vi kan blive mestre næste sæson..

For nok er Man U gode, og al mulig tillykke med mesterskabet.. Men frygtindgydende mener jeg bestemt ikke de er, og vi har jo netop vist at de kan rystes.. Og havde de ikke fået deres clean sheet flip midtvejs i sæsonen havde meget set anderledes ud..

Men igen, sådan er der jo så meget Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chris
Gæst

« Svar #3971: 18 Maj 2009, 16:47 »

Spørgsmål er, om ikke Hawkinz selv håner alverdens United-fans, når han siger at Liverpool, Chelsea og Arsenals fans har højere klasse end netop disse. Han mangler også stadig at svare mig på, hvor han finder denne åbenlyse klasseforskel henne.
Grunden til, at jeg smed videoen ind, er at kommentatorene på et tidspunkt nævner, at Neville jubler foran Liverpools tilhængere, så måske burde I diskutere Nevilles optræden, fremfor min - derved kan I håne Neville nok så meget I vil, men lad for guds skyld være med at lade det gå ud over mig. Det eneste jeg gjorde, var at vise jer en video fra Youtube - med et glimt i øjet.

-LFC-
Manager

« Svar #3972: 18 Maj 2009, 16:54 »

De fleste Liverpool-fans der har været med i et bare lille stykke tid, kendte vel udemærket til Gary Nevilles latterlige optræden. Og Liverpool-fansenes mening om Gary Neville er vel indlysende...

Men beklager min knap så pæne tone i indlægget efter. Men som nævnt; det er noget sværere at fornemme et såkaldt glimt i øjet på et forum, især hvis der ikke er en smiley på. Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3973: 18 Maj 2009, 17:03 »

De fleste Liverpool-fans der har været med i et bare lille stykke tid, kendte vel udemærket til Gary Nevilles latterlige optræden. Og Liverpool-fansenes mening om Gary Neville er vel indlysende...

Men beklager min knap så pæne tone i indlægget efter. Men som nævnt; det er noget sværere at fornemme et såkaldt glimt i øjet på et forum, især hvis der ikke er en smiley på. Smiley

Hvorfor var den opførsel nu også så latterlig? Skal man ikke have lov til at juble på eget stadion mod ærkerivalerne? Når I må hovere og håne os sekunder efter et 1-4 nederlag på OT, så må en spiller da også juble og hovere overfor modstandernes fans? Især når vi snakker om en "indfødt" spiller. Gerrard, Carragher, Neville whoever, skal da have lov til at komme af med noget gjalde. Og lige netop Neville er nok den Utd-spiller der ALTID får på puklen af Liverpool-fans under kampene. Så self må han, og andre, give igen Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #3974: 18 Maj 2009, 17:12 »

Hvorfor var den opførsel nu også så latterlig? Skal man ikke have lov til at juble på eget stadion mod ærkerivalerne? Når I må hovere og håne os sekunder efter et 1-4 nederlag på OT, så må en spiller da også juble og hovere overfor modstandernes fans? Især når vi snakker om en "indfødt" spiller. Gerrard, Carragher, Neville whoever, skal da have lov til at komme af med noget gjalde. Og lige netop Neville er nok den Utd-spiller der ALTID får på puklen af Liverpool-fans under kampene. Så self må han, og andre, give igen Smiley

Det er et gammelt klip for det første...

Og for det andet kunne han vel smide det i Man U tråden hvis han gerne vil "håne" os...

Jeg har bestemt ikke noget imod at man giver lidt til hinanden men når man kun gør det for at håne andre kunne i jo få jer det grin alene i Man U tråden...

Det kan jo ikke komme bagpå nogen som helst at et sådan indlæg vil bringe en eller anden for for ballade, ellers er man altså en smule naiv...

Hvis jeg smed et link ind med de 4 mål vi scorde mod jer på OT og hvor div Liverpool spillere jubler foran Man U tilhængere tror du så ikke jeg vil få på puklen også??

Og som før nævnt hvad har et gammelt klip at gøre med at i vandt PL?? Intet, det er kun for at håne os!!

Sider: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010