home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 805 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175278 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3795: 22 Apr 2009, 16:01 »

Jeg synes nu at Dirk Kuyt gør det vældig godt. Han har jo et gigantisk løbepensum og han deltager rigtig meget i det opbyggende spil. Han gør det i mine øjne ganske glimrende på højrekanten, hvilket man kunne se under gårsdagens kamp hvor han lagde op til to mål. Han har den fightervilje som Liverpool er så kendt for at have - samme vilje som Gerrard har, måske bare ikke en nær så udpræget grad. Apropos fightervilje er Mascherano jo indbegrebet af argentinsk mentalitet. Han har virkelig den der fanden-i-voldskhed der gør at han altid sælger sig 100% og lidt til. Men Torres. Torres, Torres, Torres. Hvor er han bare fantastisk. Han er uden tvivl en af de skarpeste og farligste angribere i verden. Hans førstegangsberøring er er jo ualmindeligt gode, og han afslutter jo bare helt i gennem fantastisk, hvilket en flyvende Fabianski dog formåede at lægge en dæmper for i et vidst omfang under gårsdagens kamp. Sidst men ikke mindst er Benayoun da det man må kategorisere som vild! Opstemt

Kunne ikke have sagt det bedre selv. Hvis jeg endelig skal fremhæve andre spillere fra Liverpool end Gerrard & Torres, er det helt klart Kuyt, og til tider Mascherano. Men især førstnævnte er en rigtig god spiller, som udover at fighte alle 90 minutter, også både scorer og lægger op til vigtige mål. Mascherano er jeg mindre begejstret for, men man kan stadig ikke komme uden om at han også er en rigtig god fighter.

-LFC-
Manager

« Svar #3796: 22 Apr 2009, 17:47 »

Hold kæft, hvor er jeg stadig skuffet. Nøj, jeg vil smide hele vores forsvar ud for den indsats de leverede igår og mod Chelsea. SKANDALE!!!

Vi var vel egenligt aldrig tæt på nummer 19, men det så lovende ud. United var nede og vi var oppe. Nu er det vel omvendt igen. Jeg håber ikke miraklernes tid er forbi, og at Portsmouth kan levere en eller anden form for sensation på Old Trafford, men det håb er vel i den sidste ende ligeså spinkelt som vores mesterskabshåb. Og det værste af det hele er, at det er tre kæmpestore personlige fejl der koster tre af Arsenals mål. Jeg synes ikke jeg er subjektiv, når jeg siger, at Arsenal i perioder (Stortset hele 1. halvleg og noget af anden) var helt udspillede. Desuden så stiller de med et forsvar bestående af Sagna - Touré - Silvéstre - Gibbs eller hvad han hed og det får vi ikke mere ud af. (Jo vi scorede fire mål, men det gjorde de/Arshavin jo også..) Og den eneste vi mangler er Stevie G, som vi ellers har bevist, at vi kan klare os uden. Jeg gad vide, hvad der gik galt for verdens bedste defensive midtbanespiller igår. Hold da kæft en fejl ved det første mål. Ellers vil jeg lige til sidst rose Torres og Benayoun. Torres fordi det ligner, at han finder formen, for han kan sagtens ende som topscorer i PL, hvis han holder ved og slipper for skaderne, mens jeg vil rose Benayoun fordi hans niveau siden vinters har været så uendeligt meget højere end det han præsterede det første 1½ år i klubben.

Jeg gider ikke tro på det mere, men jeg håber... Det er trods alt ikke ovre før den fede dame har sunget.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3797: 22 Apr 2009, 22:20 »

Ja nu skal Man Utd jo også møde Arsenal så der skulle de da gerne ende uden point Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3798: 23 Apr 2009, 08:49 »

Bortset fra at pundens værdi i mellemtiden er faldet, så Liverpool har rent faktisk gjort en rigtig, rigtig dårlig handel med Keane.

Det havde været et fint argument, hvis handlen foregik på tværs af lande (og valuta), men nu foregik den mellem to engelske klubber. Eksempelvis betyder kronens forhold til dollaren jo heller ikke noget, i forhold det du betaler for en kage hos bageren, og hvor meget du får for pengene. Ikke på den korte bane i hvert fald.

I forhold til Keane–købet, så gjorde man en dårlig forretning. Man tabte umiddelbart 5-7 mio pund på den handel plus lønnen. Det er ikke god business. Specielt ikke når man tænker på, hvorledes han spillede. Bortset fra det, så var købet endnu en indikation på, at man i højere grad går efter få store signings i stedet for mange små. Hvilket jeg som udgangspunkt bifalder (hvis man da undgår flere fejlkøb a la Keane).

I forhold til Kuyt-diskussionen, så er jeg ikke udpræget fan. Han udviser god vilje og løber en masse, men så stopper det også der. Han er ineffektiv foran mål, og berettigelsen forsvinder især når man møder de kompakte defensive hold. Der mangler Kuyt styrke i driblingerne og i sit gennembrudsspil og ender med at blive fyld på holdet.

Mod større hold har han en funktion, da han er god til at stresse deres opspil. Jeg ser dog ikke et stort løbepensum som en unik kvalitet. Det er der mange, der har, og det er vel umiddelbart det letteste at opbygge, når man sammenholder det med eksempelvis tekniske evner.

JKJ
Gæst

« Svar #3799: 24 Apr 2009, 17:12 »

Agger ikke imponeret af vores forsvar... hehe det er vi andre altså heller ikke  ticked off
http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5232352,00.html

Jeg har virkelig ingen anelse om hvad der er gået galt i de seneste kampe. Forsvaret/defensiven har jo været vores stærkeste kort i efterhånden meget lang tid, men det er jo faldet helt fra hinanden på det seneste.
Der er godt nok rigtig mange personlige fejl, og selv om vi måske ikke bryder os om alle vores forsvarespiller så var de der altså også da vores forsvar stort set var umuligt at komme forbi...
Modsat  har vores offensiv jo strålet på det seneste og er der nogen der kan huske hvornår vi sidst var det meste scorende hold i PL, jeg kan ikke??

Nu gælder det så Hull, og hvis vi fortsætter vores kanon offensive stil har jeg svært ved at se at de også skulle kunne score så mange mål så vi igen spiller 4-4 eller noget i den stil Wink

Jeg gider ikke sætte tal på hvordan det ender men vil blive meget skuffet hvis vi ikke vinder kampen rimelig sikkert, hvis vi skal have bare den mindste chance for at hente Man U så er det altså ved at være sidste skud i bøssen nu...

Edit: I Sky's optakt er de lidt i tvivl om hvem der skal være makker med Carre, Skrtel eller Agger, de der jo i de seneste 2 kampe er gået 8 mål ind. Det kunne jo også være man skulle prøve Agger og Skrtel og lade Carra have en pause, det er bare aldrig et emne Wink
http://www.skysports.com/football/match_preview/0,19764,11065_3005477,00.html
« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 17:16 af JKJ » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #3800: 25 Apr 2009, 20:27 »

Nej, det blev desværre heller ikke i år, vi vinder PL. Lad os trøste os med, at vi var med i længere tid end nogensinde før under Benitez. Tager vi 2. pladsen, har vi gjort fremskridt, hvilket der skal bygges videre på til sommer også skal vi fandme smadre United af tronen næste sæson.

JKJ
Gæst

« Svar #3801: 27 Apr 2009, 12:31 »

Har kun set målene i vores 3-1 sejr. Men hvad går der lige galt ved deres reducering?? Vores forsvar er jo hullet som en si, man kan da virkelig prise sig over vi ikke mødte et bedre hold hvis det er vores kvalitet i de bagerste rækker i øjeblikket. Så nytter det jo ikke alverden vi har fået gang i målscoringen når de bagerste rækker ikke kan finde ud af at tackle og dække op...

Agger var jo heller ikke med og kan det skyldes at han ikke har villet underskrive en ny kontrakt?? Jeg får sværer og sværer ved at se ham være i klubben efter sommerferien, desværre. For han er langt den bedste boldspiller vi har i forsvaret, fremfor de knoldsparkere i Carra, Skrtel og Hyypia...
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/278956/DANIEL-AGGER-SNUBS-DEAL-Dane-rules-out-pound10m-four-year-Liverpool-offer.html

Desuden er rygterne nu at vi er på vej på indiske ejerhænder. Tror hånden på hjertet at jeg hellere  ville foretrække at det var en sheik der overtog os, hvis det altså kommer så langt. Jeg har ikke den vilde tiltro til de der rigmænd fra Asien...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5241869,00.html

verdenskrig
Manager

« Svar #3802: 28 Apr 2009, 12:43 »

som opfølgning på det du siger JKJ

http://www.bold.dk/nyt/Benitez-Taettere-paa-ny-Agger-kontrakt

Altså personligt ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro i denne sag.. Der har været så mange modstridende kommentare i den her sag, at jeg ikke længere giver noget for kommentare omkring sagen, før det er noget konkret og OFFICIELT!!

Der må ikke herske mening om at jeg er HELT enig med dig JKJ.. Vores bagkæde sejler for tiden, ogselv carragher syntes jeg ser svagere ud end længe.. Skrtel er heller ikke for god, men for at være ærlig syntes jeg bare ikke de to passer sammen derinde.. De er begge to kluntede, langsomme, har ingen teknik, og syntes virkelig Skrtel lider under manglende spilforståelse, for hold kæft hvor han tit placerer sig forkert.. Specielt lider han under at han skal koncentrerer sig om andre ting end at forsvare.. For imo hæmmer det hans spil, da at forsvare er det han kan, og ik andet!

Egentlig går jeg lidt med tanke på om vi faktisk skulle prøve at give carra en lille pause.. Måske ville Skrtel blive bedre med agger ved sin side, da han så 100 % kunne koncentrerer sig om at forsvare og ikke sku koncentrere sig om at være brugbar i opspillet... Skrtel har aldrig og bliver aldrig en spillende forsvarer... Agger som den elegante, hurtige, og teknisk stærke forsvarsspiller, og Skrtel som den rå, fysisk hamrende stærke, og knoldsparkende forsvarsspiller... Det kunne imo blive en halv god duo Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #3803: 28 Apr 2009, 13:15 »

Det kunne imo blive en halv god duo Smiley

Tror faktisk jeg vil driste mig til at sige, at det kunne blive en fuldgod duo. Agger en utrolig god forsvarsspiller, der kan spille på de fleste hold i verden! Netop fordi han kan begge veje.

Det er bare nødvendigt at der står en forsvarsspiller bag ham, der har styr på sit defensive, da Agger jo til tider driver frem og laver et klassemål. Derfor kunne Skrtel/Agger godt være en god duo!

Men det er svært at fjerne en levende legende fra start-11

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3804: 28 Apr 2009, 13:33 »

Så smid ham på højre back Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #3805: 28 Apr 2009, 13:37 »

Tror faktisk jeg vil driste mig til at sige, at det kunne blive en fuldgod duo. Agger en utrolig god forsvarsspiller, der kan spille på de fleste hold i verden! Netop fordi han kan begge veje.

Det er bare nødvendigt at der står en forsvarsspiller bag ham, der har styr på sit defensive, da Agger jo til tider driver frem og laver et klassemål. Derfor kunne Skrtel/Agger godt være en god duo!

Helt enig Smiley

Det er nemlig ideen med at skrtel altid ligger tilbage og nærmest sweeper foran Agger når han vover sig ud i kombinationer, som hans til tider risikofyldte spil kan Smiley.. Agger gør det dog godt og det er yderst sjældent at han sælger sit forsvar pga at han er god til at træffe de´rigtige beslutninger på en fodboldbane Peace

Angående det med carra... Jeg har det lidt med ham som jeg havde det med Per Nielsen i Brøndby.. Ja manden er en klublegende, og hurra for det, for dem findes der alt for få af.. Men hvis det viser sig at der er andre spillere som kan løse opgaven bedre, så må prædikatet klublegende aldrig blive en hindring for at han skal sættes midlertidigt af... Samtidigt kan man spørge sig selvom Carra, netop for han er sådan en legende i klubben, ikke bare ville acceptere det fordi han ser Liverpool succes som værende vigtigere end personlig.. Han har trods alt oplevet det meste en fodboldspiller kan Wink

Så smid ham på højre back Wink

Eller det ja  Thumbs Up.. Arbeloa har også haft lidt formsvigt på det seneste, og virker ikke lige så konstant som han hidtil har.. Carra er ganske vist ikke god for diverse offensive udflugter, men han burde kunne lukke totalt af derude Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3806: 28 Apr 2009, 17:36 »

Nu modsiger jeg lige mig selv lidt... Men jeg mener ikke at Carra børe være til diskution ved hvem man fortrækker af ham eller Skrtel ved siden af Agger.

Carra er om nogen den der binder det forsvar sammen, han er suverænt den bedste til at placere sig korrekt, holde sammen på tropperne (selv om det har set anderledes ud på det seneste) trække offside og sætte de rette tacklinger ind på de rigtige tidspunkter. Der når Skrtel ham slet ikke til sokkeholderne. Skrtel er en god gammel dags tonser, ikke et ondt ord om det men meget mere end det er der ikke i ham.

Når det så er sagt kan jeg ikke rigtig forstå Benitez når han bliver ved at med at sige at både Agger og Babel forlænger deres kontrakter. Han bruger dem jo aldrig alligevel, så er det da bedre at få dem solgt så vi kan få lidt ind for dem og dermed få fat i nogle seriøse forstærkninger fremfor disse halve panik køb han eller klubben laver hver sæson...

-LFC-
Manager

« Svar #3807: 28 Apr 2009, 18:12 »

Carra er teknisk skidt og langsom, men han er eddermanme en fighter, en dygtig forsvarsspiller og en ægte scouser. Der er flere kampe, som vi har vundet, hvor vi aldrig havde vundet uden ham. Deriblandt 1-0 kampen på Stamford Bridge, hvor han var hel vild. Derfor skal han ikke ud, og det skal ikke stå til diskussion. Smiley Ikke mindst fordi Skrtel slet ikke er bedre og Hyypiä er "over the hill" selvom han var suveræn i en periode. Peace

Pepe
Gæst

« Svar #3808: 28 Apr 2009, 18:37 »

Hvis det stod til mig så forsvaret sådan her ud:

Insua - Agger - Carragher - Arbeloa

Insua: Jeg ser et kæmpe potentiale her! De gange han har fået chancen har han gjort det godt, og manden er kun 20 (?) år gammel. Jeg tror godt, han kan gå hen og blive en af de bedste venstrebacker i PL om en 3-4-5 år. Jeg synes, at det er en kæmpe bummert af Rafa, at han ikke giver ham chancen noget oftere..

Agger: Genial spiller der kan bidrage med noget offensivt også. Vi ved jo alle, at Agger kan skabe noget frem af banen og føre bolden op til midten, så Alonso og co. slipper for at gå helt ned og fange bolden for at kunne fordele spillet. Hverken Skrtel eller Carra har den evne, og derfor mener jeg, at Agger bør starte inde. Desuden er han jo en glimrende forsvarsspiller.

Carra: Sikker mand og legendarisk i klubben. Ikke så meget at sige der...

Arbeloa: Jeg synes egentlig, at Arbeloa er en ganske fornuftig spiller. Han spiller ikke godt for tiden, men jeg synes ikke, at han skal ud af startopstillingen lige nu. Giv manden chancen! Dog synes jeg, at vi skal forstærkes på den her position, hvis vi vil vinde PL næste år. Og det vil vi Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #3809: 01 Maj 2009, 18:40 »

Så skulle Agger være tæt på en ny kontrakt.. Set med mine øjne, er jeg i tvivl om, det er en god idé. Specialt hvis han forbliver 3. valg til midterforsvaret. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010