Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
2 Brugere, 828 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
251
252
[
253
]
254
255
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2175234 gange)
The Captain
Reserveholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #3780:
22 Apr 2009, 13:29 »
Det er de vidst også.. Mener at det er i England, Spanien og Italien at det nummer 1,2,3 der går direkte i gruppespillet...
Yessir
Manager
«
Svar #3781:
22 Apr 2009, 13:30 »
Citat af: Suicide 22 Apr 2009, 13:27
Der er da kun 2 hold der er direkte kvalificeret fra ligaen. De 2 andre skal ud og spille i 3. kvalrunde. Ellers er reglerne lavet om for næste sæson.
Reglerne er vel lavet om ligesom man ser det i FM.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3782:
22 Apr 2009, 13:32 »
Citat af: psykoew 22 Apr 2009, 13:03
jeg tror vi kommer til at se et salg af Babel til sommer, og så et indkøb af en ordentlig kant.. I Ashley Young klassen... Ved de i lang tid har været interesserede i Wigans Valencia, ved bare ikke om han har niveauet til et tophold..
Noget andet der kunne være interessant, var Robben... Vedholdende rygter går på at han vil ryge fra Madrid i en sommerrengøring
Det virker usandsynligt. Beklager, men jeg synes at Benitez har vist gang på gang at han stinker til at købe de verdensklasse spillere som Liverpool har brug for. Bortset fra Torres og til del Mascerano, så har indkøbene været middelmådige (Skjertl, Reira, Babel, Kuyt, Voronin, Aurelio) eller værre (Dossena, Arbeloa, Pennant). Jeg vil give dig ret i at Liverpool virkelig mangler nogen ordentlige kantspillere, men jeg tror virkelig ikke at det sker - desværre for jer.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
tonsborg
Ynglingespiller
«
Svar #3783:
22 Apr 2009, 13:47 »
Hvor er alonso han er da klasse?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3784:
22 Apr 2009, 13:53 »
Jeg tænkte mere på købene de seneste par år.. Alonso tæller også under klasse, ja
Det gør Reina da også hvis vi skal til at gennemgå hele holdet
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3785:
22 Apr 2009, 14:00 »
Citat af: Hawk1nZ 22 Apr 2009, 13:32
Det virker usandsynligt. Beklager, men jeg synes at Benitez har vist gang på gang at han stinker til at købe de verdensklasse spillere som Liverpool har brug for. Bortset fra Torres og til del Mascerano, så har indkøbene været middelmådige (Skjertl, Reira, Babel, Kuyt, Voronin, Aurelio) eller værre (Dossena, Arbeloa, Pennant). Jeg vil give dig ret i at Liverpool virkelig mangler nogen ordentlige kantspillere, men jeg tror virkelig ikke at det sker - desværre for jer.
Tja. De middelmådige spillere , du nævner, har vel heller ikke kostet det store (med et par undtagelser). Indkøbspolitikken har vel været baseret på, hvad han har haft til rådighed rent økonomisk. I en lang periode har han dels købt ind til bredden (for at skabe et solidt fundament) eller alternativt har han af økonomiske årsager være tvunget til at gå efter relativt billige spillere (og dermed også indkøb, som alt andet lige har haft større chance for at fejle).
Hvis man ser optimistisk på det, så har denne sæson vist, at Liverpool for alvor nærmer sig den absolutte top af PL. Forudsat at Benitez kan holde fast i den nuværende trup, så ville det ikke være utænkeligt, at han til sommer kunne nøjes med at bruge hele transferbudgettet på en eller to ønskespillere. Det ville give fin mening.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3786:
22 Apr 2009, 14:08 »
Citat af: -Johnson- 22 Apr 2009, 14:00
Tja. De middelmådige spillere , du nævner, har vel heller ikke kostet det store (med et par undtagelser). Indkøbspolitikken har vel været baseret på, hvad han har haft til rådighed rent økonomisk. I en lang periode har han dels købt ind til bredden (for at skabe et solidt fundament) eller alternativt har han af økonomiske årsager være tvunget til at gå efter relativt billige spillere (og dermed også indkøb, som alt andet lige har haft større chance for at fejle).
Jeg ved ikke hvad indkøbspolitikken har været baseret på, men jeg mener da at huske at Kuyt kostede en hel del, og Voronin heller ikke just har været pengene værd, det samme med Babel. Men hvis dit argument er økonomien, så vil jeg da mene at det tæller som et argument for mig. Finanskrisen har da om noget vist at der ikke er den samme slags økonomi i fodbolden mere, og jeg tror da også at det nye stadion også spiller ind som en negativ faktor i den ligning. Både Benitez indkøbspolitik, hvad end den er, og den nuværende financielle position vil føre til at Liverpool igen ikke får de enkelte erstatninger de har brug for. Men ja, jeg vil da straks medgive at Liverpool har set stærke ud i år, og det er længe siden at det har ligget så tæt blandt top 4 i Premier League. Lad os håbe at det bliver endnu mere spændende næste sæson
psykoew
Ynglingespiller
«
Svar #3787:
22 Apr 2009, 14:09 »
Citat af: -Johnson- 22 Apr 2009, 14:00
Hvis man ser optimistisk på det, så har denne sæson vist, at Liverpool for alvor nærmer sig den absolutte top af PL. Forudsat at Benitez kan holde fast i den nuværende trup, så ville det ikke være utænkeligt, at han til sommer kunne nøjes med at bruge hele transferbudgettet på en eller to ønskespillere. Det ville give fin mening.
Helt enig... Giv Benitez samme budget som United eller de andre store, så tror jeg også vi ville se anderledes indkøb, men sagen er som du rigtigt siger, at der er blevet arbejdet mere på bredden de seneste sæsoner, og det ser vi frugten af nu.. Og jeg tror også vi komme til at se mindst en stor signing til sommer.. Om Barry så kommer ved jeg ikke, men kan håbe det..
Hvad siger folk så til rygtet om Zarate fra Lazio?
Jacobqu
Reserveholdsspiller
«
Svar #3788:
22 Apr 2009, 14:24 »
Jeg har ikke set så meget til Zarate i Italien så jeg kan ikke helt kommentere det, men har læst at han skulle være ekstrem dyr, og så syntes jeg ikke han vil være et godt alternativ, hvis han bare skal sidde på bænken i størstdelen af kampene.
psykoew
Ynglingespiller
«
Svar #3789:
22 Apr 2009, 14:27 »
Citat af: Jacobqu 22 Apr 2009, 14:24
Jeg har ikke set så meget til Zarate i Italien så jeg kan ikke helt kommentere det, men har læst at han skulle være ekstrem dyr, og så syntes jeg ikke han vil være et godt alternativ, hvis han bare skal sidde på bænken i størstdelen af kampene.
jeg har kun set klip med hans mål, og der virker han ret giftig... Mht pris er der snak om 80-100 mill... Hvilket sikkert kan finansieres gennem et salg af Babel.. Mener Tottenham har været efter ham
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #3790:
22 Apr 2009, 14:27 »
Citat af: Hawk1nZ 22 Apr 2009, 14:08
Jeg ved ikke hvad indkøbspolitikken har været baseret på, men jeg mener da at huske at Kuyt kostede en hel del, og Voronin heller ikke just har været pengene værd, det samme med Babel. Men hvis dit argument er økonomien, så vil jeg da mene at det tæller som et argument for mig. Finanskrisen har da om noget vist at der ikke er den samme slags økonomi i fodbolden mere, og jeg tror da også at det nye stadion også spiller ind som en negativ faktor i den ligning. Både Benitez indkøbspolitik, hvad end den er, og den nuværende financielle position vil føre til at Liverpool igen ikke får de enkelte erstatninger de har brug for. Men ja, jeg vil da straks medgive at Liverpool har set stærke ud i år, og det er længe siden at det har ligget så tæt blandt top 4 i Premier League. Lad os håbe at det bliver endnu mere spændende næste sæson
Kyut scorede mål i Holland, MANGE mål, så det indkøb forstod jeg godt i starten, at han så ikke formår det samme i PL er noget andet. Han spiller nok heller ikke helt samme position osv.
Voronin var gratis, det var et kontrakt udløb han blev hentet på, så det eneste der har kostet noget der er signing on fee og lønnen.
Nu nævner du ikke Keane, men det gør jeg. Han var en meget uheldig investering som skuffede big time.
Jeg forstår så ikke salget af Crouch, da han i sin tid gjorde det rigtig godt, når han fik spille tid.
Og jeg tror også at mange af købene har været på grund af manglende budget, men jeg mener at Benitez der skulle have brugt lidt flere penge på lidt bedre spillere, og han så ville tro på akademiets arbejde.
Desuden viser Benayoun endelig lidt af hans West Ham klasse, som jeg så længe har håbet på han ville.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
Jacobqu
Reserveholdsspiller
«
Svar #3791:
22 Apr 2009, 14:32 »
Citat af: psykoew 22 Apr 2009, 14:27
jeg har kun set klip med hans mål, og der virker han ret giftig... Mht pris er der snak om 80-100 mill... Hvilket sikkert kan finansieres gennem et salg af Babel.. Mener Tottenham har været efter ham
Ja det er selvfølgelig rigtigt , han laver vel også lidt kasser der henne ? Men jeg mener stadig, at hvis vi betaler 80-100 mio for ham og han bare skal være reserve for Torres sååååå syntes jeg det er lidt dyrt.
Har i desuden set at efter Torress to mål med Arsenal ligger han på en delt 3. plads på topscorerlisten sammen med Stevie ? Meget godt klaret, når han har været så skadet. Han gjorde det desuden også rigtig godt igår syntes jeg. Så han er ved at finde skarpheden frem (:
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3792:
22 Apr 2009, 15:45 »
Citat af: Suicide 22 Apr 2009, 14:27
Kyut scorede mål i Holland, MANGE mål, så det indkøb forstod jeg godt i starten, at han så ikke formår det samme i PL er noget andet. Han spiller nok heller ikke helt samme position osv.
Voronin var gratis, det var et kontrakt udløb han blev hentet på, så det eneste der har kostet noget der er signing on fee og lønnen.
Nu nævner du ikke Keane, men det gør jeg. Han var en meget uheldig investering som skuffede big time.
Jeg forstår så ikke salget af Crouch, da han i sin tid gjorde det rigtig godt, når han fik spille tid.
Og jeg tror også at mange af købene har været på grund af manglende budget, men jeg mener at Benitez der skulle have brugt lidt flere penge på lidt bedre spillere, og han så ville tro på akademiets arbejde.
Desuden viser Benayoun endelig lidt af hans West Ham klasse, som jeg så længe har håbet på han ville.
Ja jeg forventede mig også mange ting af Kuyt, men han har jo været et levende bevis for den kæmpe forskel der er på den hollandske og engelske liga. Det ville være lidt ligesom hvis Valencia smed en bunke penge på bordet for Djiby Fall. Der er jo ingen realistisk chance for at han skal bombe for et spansk tophold, da ligaen er oceaner bedre end den danske. Beklager fejlen med Voronin... Jeg nævnte med vilje ikke Keane. Vi kan hurtigt begge blive enige om at han floppede, men så vidt jeg erindrede, så betalte Tottenham mere for at få ham tilbage end da de solgte ham til Liverpool (lidt ala Defoe), så det kan vel ikke betegnes som en skidt køb når de tjente mange millioner på ham. Jeg checkede det så nu, og opdagede at Liverpool gav £19mio for ham, og solgte ham for £12mio (et beløb der kan stige til £19mio alt efter præstationerne). Så den går vist lige op økonomisk (bortset fra lønnen), så du må gerne tilføje ham til skuffe-listen
Mr-legendary
Førsteholdsspiller
«
Svar #3793:
22 Apr 2009, 15:54 »
Citat af: Hawk1nZ 22 Apr 2009, 15:45
Ja jeg forventede mig også mange ting af Kuyt, men han har jo været et levende bevis for den kæmpe forskel der er på den hollandske og engelske liga. Det ville være lidt ligesom hvis Valencia smed en bunke penge på bordet for Djiby Fall. Der er jo ingen realistisk chance for at han skal bombe for et spansk tophold, da ligaen er oceaner bedre end den danske. Beklager fejlen med Voronin... Jeg nævnte med vilje ikke Keane. Vi kan hurtigt begge blive enige om at han floppede, men så vidt jeg erindrede, så betalte Tottenham mere for at få ham tilbage end da de solgte ham til Liverpool (lidt ala Defoe), så det kan vel ikke betegnes som en skidt køb når de tjente mange millioner på ham. Jeg checkede det så nu, og opdagede at Liverpool gav £19mio for ham, og solgte ham for £12mio (et beløb der kan stige til £19mio alt efter præstationerne). Så den går vist lige op økonomisk (bortset fra lønnen), så du må gerne tilføje ham til skuffe-listen
Bortset fra at pundens værdi i mellemtiden er faldet, så Liverpool har rent faktisk gjort en rigtig, rigtig dårlig handel med Keane.
Batigol
Manager
«
Svar #3794:
22 Apr 2009, 15:56 »
Jeg synes nu at Dirk Kuyt gør det vældig godt. Han har jo et gigantisk løbepensum og han deltager rigtig meget i det opbyggende spil. Han gør det i mine øjne ganske glimrende på højrekanten, hvilket man kunne se under gårsdagens kamp hvor han lagde op til to mål. Han har den fightervilje som Liverpool er så kendt for at have - samme vilje som Gerrard har, måske bare ikke en nær så udpræget grad. Apropos fightervilje er Mascherano jo indbegrebet af argentinsk mentalitet. Han har virkelig den der fanden-i-voldskhed der gør at han altid sælger sig 100% og lidt til. Men Torres. Torres, Torres, Torres. Hvor er han bare fantastisk. Han er uden tvivl en af de skarpeste og farligste angribere i verden. Hans førstegangsberøring
er er jo ualmindeligt gode, og han afslutter jo bare helt i gennem fantastisk, hvilket en flyvende Fabianski dog formåede at lægge en dæmper for i et vidst omfang under gårsdagens kamp. Sidst men ikke mindst er Benayoun da det man må kategorisere som vild!
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
Sider:
1
...
251
252
[
253
]
254
255
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »