Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 834 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
213
214
[
215
]
216
217
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2177618 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #3210:
05 Mar 2009, 13:31 »
Det er en svær diskussion mht. Carragher. Hans plads skal ikke være fredet i højere grad end andre. Omvendt er disse ”klubmænd” også ekstremt vigtige figurer at have på holdet. Dels i egenskab af den lederrolle, som de ofte kommer til at indtage, men også i forhold til klubbens identitet og relationen til klubbens fans. Sporten har brug for de her ”helte”.
Jeg har ikke set nok Liverpool-kampe i år til at vurdere ham rigtigt, men umiddelbart er jeg enig med JKJ i, at han fremadrettet ikke bidrager med voldsomt meget. Det kan være problematisk mod visse typer af hold.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3211:
05 Mar 2009, 13:37 »
Citat af: DimitarBerbatov 05 Mar 2009, 13:30
Jaaa men et godt midterforsvarspar består af en defensiv stærk og hårdfør spiller og en der er spillende centerforsvarer og hurtig... Bare se Vidic - Ferdinand .. Vidic hårdfør og defensiv fantastisk men han kan ikke føre bolden op af banen og det er der Ferdinand kommer ind i billedet .. Jeg mener Skrtel og Carra ligner hinanden for meget spillertype mæssigt.. Nu ved jeg godt Vidic - Ferdinand er i en klasse for sig men når man allerede har den defensive oprydder i midterforsvaret i Carra så ka der sagtens være plads til Agger.. Nu er Agger jo heller ik elendig defensivt tvært imod ..
Man kan ikke sige, at et forsvar skal indeholde den og den type. Det kommer helt an på holdets spillestil og hvilken modstander man møder. Hvis Rafas taktiske udgangspunkt er, at centerforsvarere primært skal forsvare, så giver det også mening at vælge dem som er stærkest defensivt.
Bare lige for god ordens skyld, så ville jeg også helst se på Agger på banen. Men Uniteds forsvarsmodel er ikke den eneste rigtige, selvom jeg i kampene mod de svagere modstandere helst så, at vi anvendte den.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
verdenskrig
Manager
«
Svar #3212:
05 Mar 2009, 13:52 »
Jeg er helt enig med dig Johnson...
Uniteds er nemlig ikke bare den rigtige, det kommer nemlig helt an på spillestil... Man kan nemt argumentere for at vores spil er lagt an på en måde der gør at vi ikke behøver en teknisk stærk midterforsvarer.. Da vi ofte spiller direkte eller om nødvendigt slår den lange bold..
Men jeg mener helt på linje med dig at en spillende forsvarsspiller som agger ville være et irriterings moment for ethvert bund og midterhold vi møder da der her kommer en mand frem som der ikke bliver dækket op, og dermed skaber det plads til de andre spillere...
Syntes man kunne se dette tydeligt da agger rent faktisk spillede fast under skrtels skadesfravær.. vi spillede supergod fodbold i den periode, og vandt et par rigtig flotte sejre, hvor vi virkelig gjorde op med vores tidligere prædikat som kedelige, og dem som scorer 0,73 mål per kamp ( host host arsenal fans
)..
Men lige så snart skrtel kom tilbage blev vores spil røv og nøgler.. Han kom tilbage i stoke kampen hvor vi spillede 0-0... Det er nok noget af det mest elendige vi har leveret og siden er det vel praktisk talt kun gået nedaf..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
patrick J
Manager
«
Svar #3213:
05 Mar 2009, 16:00 »
Så skal vi bare slå til:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2009/03/05/155146.htm
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
verdenskrig
Manager
«
Svar #3214:
05 Mar 2009, 16:03 »
Ja hvis vi snakker David Villa... Silva, albiol, og hvad de ellers hedder mener jeg ikke vil forstærke vores hold på nogen måde... Så vil jeg hellere vente på at Riera får sit endelige gennembrud ( Hvis det da ever sker :cr)
Dog er jeg det også med forbehold at jeg omtaler et køb af Villa, for jeg ser virkelig gerne at vi henter et ordentligt lokum som kan spille side om side med torres, sådan at den stakkels spanier skal koncentrere sig om det han er bedst til nemlig at flakke omkring, i stedet for at lege med musklerne inde omkring 2 meter fyrene... Noget han helt åbenlyst ikke har fysik til
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #3215:
05 Mar 2009, 16:09 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2009, 16:03
Ja hvis vi snakker David Villa... Silva, albiol, og hvad de ellers hedder mener jeg ikke vil forstærke vores hold på nogen måde... Så vil jeg hellere vente på at Riera får sit endelige gennembrud ( Hvis det da ever sker :cr)
Dog er jeg det også med forbehold at jeg omtaler et køb af Villa, for jeg ser virkelig gerne at vi henter et ordentligt lokum som kan spille side om side med torres, sådan at den stakkels spanier skal koncentrere sig om det han er bedst til nemlig at flakke omkring, i stedet for at lege med musklerne inde omkring 2 meter fyrene... Noget han helt åbenlyst ikke har fysik til
Fordi Villa og Torres spillede jo ad helved til til EM ved siden af hinanden?
Vuelve la ilusión
patrick J
Manager
«
Svar #3216:
05 Mar 2009, 16:09 »
Jeg mener helt sikkert at vi burde hente Villa, ham og Torres kender hinanden godt fra landsholdet og man så under EM hvordan de kørte rundt med de andres forsvar, også de store drenge. Riera syntes jeg har været meget skuffende og da ville Silva da være et fantastisk køb, hvis begge to selvfølgelig kan å rimeligt billigt. Men jeg kan også godt følge dig i at vi godt kunne bruge et ordentligt lokum oppe foran, da Premier League jo er meget fysisk betonet! Men hvis Silva og ikke midst Villa kunne gå for rimelige penge ville det være fantastiske køb i mine øjne
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
-LFC-
Manager
«
Svar #3217:
05 Mar 2009, 16:12 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2009, 16:03
Ja hvis vi snakker David Villa... Silva, albiol, og hvad de ellers hedder mener jeg ikke vil forstærke vores hold på nogen måde...
Så vil jeg hellere vente på at Riera får sit endelige gennembrud ( Hvis det da ever sker :cr)
Vil du hellere vente på, at teknisk elendige, langsomme Riera får sit gennembrud end at få David Silva? Silva er ikke ligefrem stor, men det er Robinho heller ikke, men man kan ikke benægte at han gør det godt. (Dog svinger han meget, men det gør City jo også..)
-LFC-
Manager
«
Svar #3218:
05 Mar 2009, 16:17 »
Citat af: JKJ 05 Mar 2009, 13:21
Nu skal man passe på at det ikke kun er Skrtel der er i skudlinien... Carra burde imo være mindst lige så meget i skudlinien...
Skrtel er måske en af de mest hårdfører centerforsvarer i PL samt han altså godt kan føre bolden op af banen, ikke i samme stil som Agger men han kan altså gøre det. Carra derimod laver jo bare en lang aflevering 9 ud af 10 gange eller en kort til Alonso som jo så skal ned og hente den selv...
Nu er Agger dansk så vi vil helt sikkert se det med farvede briller, incl undertegnede, men hvis han havde været af en anden nationalitet havde vi garanteret set det med ande øjne, vi kan jo aldrig lide når en af vores egne sidder på bænken...
Men det er altså ikke kun Skrtel der er skurken i dette spille, Carra bør også komme i spil som ham der kan sættes af holdet...
Carra var imo. en klippe så sent som i Madrid og uden ham havde vi aldrig nogensinde vundet på Stamford Bridge. SKRTEL RAUS!
verdenskrig
Manager
«
Svar #3219:
05 Mar 2009, 16:26 »
Citat af: knudsen_0 05 Mar 2009, 16:09
Fordi Villa og Torres spillede jo ad helved til til EM ved siden af hinanden?
Ja men de spillede ikke i premier league, på baner der ikke altid tillader at de får bolden snor lige i fødderne.. Plus at de ikke ville spille på et hold der iscenesætter dem i samme grad som det spanske landshold bare kan... Overvej at vores bedste pasningsspiller xabi var reserve for spanien.. Det siger et eller andet!.. Og drop sarkasmen, tror du ikke jeg har overvejet det
Citat af: -LFC- 05 Mar 2009, 16:12
Vil du hellere vente på, at teknisk elendige, langsomme Riera får sit gennembrud end at få David Silva? Silva er ikke ligefrem stor, men det er Robinho heller ikke, men man kan ikke benægte at han gør det godt. (Dog svinger han meget, men det gør City jo også..)
Det er mit umidelbare gæt at silva vil være NØJAGTIGT lige så elendig... Hvad er det lige han har præsteret i valencia i år, siden du så gerne vil have ham
..
Jeg gider ikke at vi køber en spiller på sit navn, og jeg er så træt af at folk forsvarer en spiller der dybest set ikke er bedre end det vi har.. PLus at han også skulle vende sig til pl... NEJ til silva har sku ikke tålmodighed til flere små spillere med 0 fysik i verdens hårdeste og mest fysisk prægede liga!
Chakana
Manager
«
Svar #3220:
05 Mar 2009, 16:28 »
VK: Du viser TYDELIG at du ikke ser Valencia! Silva spiller som en af de få altid godt, også i denne lortesæson for Valencia...
Arsenal Football Club
-LFC-
Manager
«
Svar #3221:
05 Mar 2009, 16:32 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2009, 16:26
Ja men de spillede ikke i premier league, på baner der ikke altid tillader at de får bolden snor lige i fødderne.. Plus at de ikke ville spille på et hold der iscenesætter dem i samme grad som det spanske landshold bare kan...
Overvej at vores bedste pasningsspiller xabi var reserve for spanien.. Det siger et eller andet!.. Og drop sarkasmen, tror du ikke jeg har overvejet det
Det er mit umidelbare gæt at silva vil være NØJAGTIGT lige så elendig... Hvad er det lige han har præsteret i valencia i år, siden du så gerne vil have ham
..
Jeg gider ikke at vi køber en spiller på sit navn, og jeg er så træt af at folk forsvarer en spiller der dybest set ikke er bedre end det vi har.. PLus at han også skulle vende sig til pl... NEJ til silva har sku ikke tålmodighed til flere små spillere med 0 fysik i verdens hårdeste og mest fysisk prægede liga!
Det siger, at manden der havde hans plads var defensivt stærkere og havde en langt langt bedre sæson, sidste år. Og han beviste jo igen ved slutrunden, hvor god han var. Du ved hvem jeg snakker om (Senna).
Silva har intet rigtigt præsteret i denne sæson og har egenligt også været skadet det halve af den. Men han er Europamester, han er hurtigere og teknisk bedre end Riera. Tilvænning my ass. Torres lavede 33 kasser i sin første sæson.. Hvis vi får et fysisk præget hold, ryger teknikken, der er så få spillere der har begge dele, derfor må man mixe imellem dem.. og kantspillere er der nærmest ingen, store, hurtige og teknisk gode. Nasri er et godt eksempel i Arsenal. Han er franskmand, ikke ret stor og spiller sin første sæson i PL. Og gør det vist meget godt taget omstændighederne i betragtning. Og vi har alt for mange spillere der lever på fysikken..
«
Seneste Redigering: 05 Mar 2009, 16:34 af -LFC-
»
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #3222:
05 Mar 2009, 16:40 »
Lige præcis. Silva har lige præcist vist hvilken klasse han har når han som den eneste på et hel hold kan spille nogenlunde ordentligt, på trods af hans skader, og han viste det også sidste år hvor han var klart den farligste mand for Valencia under deres store nedgang.
Desuden er det som regel dem der har navnet der kan spille fodbold. Der er jo en grund til de har fået et godt navn. Og jeg synes Liverpools hold bliver ødelagt ligeså stille med den elendige indkøbspolitik man har blandt Rafa og ledelsen. Helt ærligt, men Benayoun, Dossena, Aurelio, Skrtl, Riera og til dels Agger er simpelthen ikke gode nok til at hold som skal ligge bland de 10 bedste i Verden.
Se bare hvordan det gik Torres i første sæson. Endelig hentede man en verdensklassespille
r og så slår han fuldstændigt igennem i første sæson og scorer mål på samlebånd. Et hold som Liverpool har simpelthen ikke tid til at vente på at stamspillere skal få et "gennembrud", hvilket i øvrigt også er højest usandsynligt når man er på den anden side af 25.
By the way er jeg ikke kun Real-fan. Liverpool ligger lige under, så det var ikke en helt mening der kom helt udefra
Vuelve la ilusión
ManUtd83
Manager
«
Svar #3223:
05 Mar 2009, 16:43 »
Nu snakker i køb af Silva og Villa men det ville da ikke ligne Benitez at købe en spanier med kvalitet?
Spøg til side, Liverpool skal stoppe det der spanier-flip. Villa og Torres minder i mine øjne for meget om hinanden til at spille sammen i Premier League, og hvorfor skulle man købe Silva, som er klart bedst som hængende angriber, når man har Gerrard til den plads.
Det Liverpool har brug for er, at købe en back til hver side som er ordentlige (muligvis kan der bare satses på Insua i venstre), spille med Agger i stedet for Skrtel (og det er ikke fordi jeg er dansk, men fordi Liverpools opspil er krampagtigt) og sidst men ikke mindst købe en hurtig, udfordrende højrefløj. Et godt bud ville der være Lennon, som har vist forrygende form for Tottenham.
Reina
Ny back - Carragher - Agger - Insua/ny back
Mascherano - Alonso
Lennon - Gerrard - Riera/Babel
Torres
Ny manager
Det ville ligne et hold der kunne udfordre til Premier League-titlen over en hel sæson.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3224:
05 Mar 2009, 16:44 »
Citat af: NicolasFelipe 05 Mar 2009, 16:28
VK: Du viser TYDELIG at du ikke ser Valencia! Silva spiller som en af de få altid godt, også i denne lortesæson for Valencia...
Nej det erkender jeg blankt at jeg ikke gør
Men hvis Silva havde leveret på et højt og stabilt niveau ville han vel have fået mere positiv omtale.. selvfølgelig er det svært som off kort og levere godt på et hold i krise som valencia altid er... Men jeg kan bare ikke huske at have læst noget som helst positivt om ham, og jeg skal ærligt erkende at jeg ikke var synderligt imponeret af ham af det jeg så til ham ved EM, dette kan dog være min hukommelse de rspiller mig et puds
Fra nu af bør det bare være slut med at købe "ingen fysisk" spillere... Det kunne vi gøre hvis vi spillede kombinations fodbold som arsenal men alt for ofte losser vi og vores spil er typisk britisk.. Det passer bare ikke til typer som Silva, og vel egentlig heller ikke til Torres, og riera!!..
LFC@
Ja, men viser det med andre ord ikke bare at vores hold langt fra vil have evnen til at iscenesætte torres-villa hvis vi kom så langt.. Jeg ville da ikk begræde sådan et køb, men jeg ville også kunne forudse problemer..
Ja men det er der sku så mange der er, og at være hurtig, teknisk osv er ikke er kvalitetsstempel.. Et kvalitetsstempel er hvis man får en MASSE konstruktivt ud af disse evner... Gør silva det, og tror du selv han ville gøre det i vores til tider fantasiløse system, hvor han sikkert ville få en masse defensive opgaver??
Ja men det er sku også once in a lifetime at man køber en spiller der bare går amok fra dag 1 xD... Ikke at jeg forklejner torres noget som helst, men du kan jo passende se i denne sæson.. Og jeg køber ved gud ikke hans skadesperiode som årsag til at han har spillet SÅ skidt.. Modstanderne har simpelthen læst ham og giver ham nu ikke den frihed og det bagrum han havde sidste sæson.. Nu må han slås for føden i feltet og det syntes jeg kun han har magtet i enkelte kampe... Igen fysikken der kommer til kort!
Sider:
1
...
213
214
[
215
]
216
217
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »