home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:58:22 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 14:30:32 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  2 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1975612 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3150: 28 Feb 2009, 17:24 »

Hehe Pepe, det er rimeligt naivt at tro at han kan sætte ejerne på plads. Ejerne er der for at tjene penge, og i sidste ende er det dem der bestemmer. Selv ikke Mourinho kan bestemme alt Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #3151: 28 Feb 2009, 17:27 »

Måske ikke, men jeg tror i det mindste, at han kan få rettet op på dem. Hvis de ansætter ham, fyrer de ham i hvert fald ikke med det samme, og jeg tror godt, han kan få banket noget fornuft ind i hovederne på dem.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3152: 28 Feb 2009, 17:27 »

Enig med KongFjong .. Hvis jeg var ejer ville jeg da smide en mand på porten hvis han troede han sku bestemme over mig .. Det var det Abramovich gjorde og det gør de der Amerikanere også 100% ..
Som ejer er du i toppen af magtpyramiden for det er dig der ejer lortet så hvorfor skulle en af DINE ansatte kunne bestemmer over dig .. Det er utopi at tro også kan du snakke nok så meget om karakter osv..

-LFC-
Manager

« Svar #3153: 28 Feb 2009, 17:27 »

RAFAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA RAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAUS!

Nu gider jeg ikke se på den fede idiot længere! Jeg håber vi taber stort, så han ryger afhelvede til!

verdenskrig
Manager

« Svar #3154: 28 Feb 2009, 17:29 »

VED DU HVAD DIRK KUYT DU ER KRAFTHELVEDE SÅ PISSEELENDIG!!!! Så fuck dog hjem til holland din tulipanæder!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3155: 28 Feb 2009, 17:30 »

Flot flot flot flot flot flot flot Benitez dit mcd ædende mosefund..

Flot at du tager en mand som el zhar med... det er 70 % af årsagen til det nuværedne resultat!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3156: 28 Feb 2009, 17:31 »

Er det kun Rafa's skyld at Liverpool taber ?? Hm som træner kan du gøre meget men du kan ik sørge for at holde buret rent eller score målene for dit hold .. Det er ligeså meget spillerne og det undrer mig Liverpool lukker så mange mål ind når de spiller så defensivt.. Der er med livrem og seler hele lortet .. Problemet er der ik er nogle spillere til at skabe noget.. Mod de små hold i PL kan I ikke grave jer ned og vente på DØDBOLDE .. Skab noget i stedet og det kan I ikke og derfor taber I point mod de mindre hold.. Mod de store kan I grave jer ned og overlade alt til dem også slå til på en kontra eller whatever..

-LFC-
Manager

« Svar #3157: 28 Feb 2009, 17:32 »

Det er overvejende Rafas skyld. Rygter sig, at vi ikke træner offensivt, men kun træner på hvordan vi skal forholde os til bolden, når modstanderen har den..

verdenskrig
Manager

« Svar #3158: 28 Feb 2009, 17:33 »

og jeg begynder mere og mere at tro på det

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3159: 28 Feb 2009, 17:34 »

Sig mig sidder benitez og ryger fed på bænken.. Så tager han carra ud og lader vores største skandale indkøb i de senese 20 år skrtel blive på banen..

UD!!!!!!!!!!!!

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3160: 28 Feb 2009, 17:34 »

Ja men I har heller ik spillerne til at spille som Barcelona .. Hvem har I der kan skabe noget .. Gerrard på langskud og Torres på en god dag? .. Det er fandme ikke nok ud af 11 mand .. Så er det da overraskende at I lukker så mange mål ind mod lorte hold i PL når I nærmest kun træner defensivt ??

verdenskrig
Manager

« Svar #3161: 28 Feb 2009, 17:37 »

Nej men hvem køber spillerne.. Hvem sætter taktikken, og hvem giver taktiske instrukser, og hvem forbereder træningen..

Rafa!

Cool

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #3162: 28 Feb 2009, 17:37 »

Jamen det er så pinligt det her! ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Tror det er på tide at vi får en ny manager

Pepe
Gæst

« Svar #3163: 28 Feb 2009, 17:38 »

hold kæft.......... hvad fanden sker der? Er vi et tophold i PL eller et bundhold i League 2? Fy for helvede, Rafa!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3164: 28 Feb 2009, 17:40 »

øøøh har vi ikke lige fået konstateret at Rafa ikke har en skid med spillerkøb/salg at gøre i Liverpool .. Nu må I fandme bestemmer jer for om ejerne er diktatorer eller om Rafa bestemmer hvem der skal købes ??
Alt det andet ja men hvem spiller kampen?? Ingen af Liverpool spillerne gør jo noget for at ændre noget som helst.. Det er tilladt at tænke selv på banen og tilpasse sig forholdene og ik udelukkende spille med hovedet under armen eller at kaste sine hjerner ud til Benitez..

Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010