|
7kfum
Gæst
|
|
Du mener vel. Dejligt, at han ikke skiftede til Inter  En skam, at han ikke fik så meget spillede for Hammers. For han ser fan'me god ud på den midtbane.. Grats med gårdagens sejr i Holland  Det var i dag... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det var i dag...  De spillede tirsdag, og det er onsdag nu.. Klokken er snart 01:00 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Skønt at Man Utd tabte og vi vandt  Det gav penge i kassen Hva har vi af tanker omkring kampen ude mod Reading lørdag? Ingen tvivl om at det forventes at vi vinder, men pr tradition er disse kampe altid svære.. Bare se hvor heldige Chelsea var med at vinde i Watford! Jeg vil sige vi vinder 2-0. Crouch og Bella scorer.
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Sikker 1-0 sejr. Crouch begynder at ligne en topscorer i Chl Dog en tynd udvisning af PSV spilleren... Det ligner også vi kan få Raul på en fri transfer til Liverpool  Det ville være en fin transfer... http://indkast.dk/index.php?nyhed=17521
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
Dejligt at drengene vandt iaften: 2-0 begge mål af Gerrard MBE
|
|
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Yup.. det var sgu en dejlig sejr.. Men spillet var ikk imponerende... Men dejligt ikk at smide point selvom man ikk spiller optimalt...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Husk at der, lige nu, er Liverpool Reserves vs Man Utd Reserves på Viasat sport 2 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Dejlig 2-0 sejr til drengene i går. Begge mål scoret at Dirk Kuyt. Så er der vist ikke andet at sige end, at nu er den 3 plads hjemme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
igen, ik for at være negativ men der spilles stadig om 9 point med 4 point ned til Arsenal så intet afgjort endnu, CL kval pladsen er dog sikret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
igen, ik for at være negativ men der spilles stadig om 9 point med 4 point ned til Arsenal så intet afgjort endnu, CL kval pladsen er dog sikret.
Jeg giver dig ret, der er stadig 9 point at spille om og det kan sagtens vende. Arsenal har dog en meget svær kamp hjemme mod Chelsea. Ellers skal de begge møde Fulham og Portsmouth, og Liverpool Charlton. Sådan ser det ud i de sidste 3 kampe. På papiret ser det ud til at vi vinder 3.-pladsen i år! Sådan, endnu en omgang medaljer til drengene!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
WE'RE IN THE FINAL BOYS !!  AGAIN. WUHUHUHUHU.... DAAAANY AGGER !!  BENITEZ IS THE GENIOUS !!
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Lil Jim1
|
|
IN THE FINAL AGAIN !!! dejlig kasse af agger!! lækker stået Reina !!! VI TAGER TITLEN IGEN
|
|
|
|
|
|
Forza Brøndby
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
en godkendt sæson for Liverpool - jeg er ikke kommet mig over at vi tabte CL finalen - men lad os nu se fremad - idag forlyder det at Nigel Reo-Coker er til salg fo små 90 mill.kr - jeg så gerne dette talent i Liverpool - vel måske han ikke er et top navn men alligevel vil han kunne forstærke truppen 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|