home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23481
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CristiH
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933417 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #105: 31 Mar 2007, 23:28 »

crash and burn scousers, crash and burn......

Go you Gunners!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #106: 31 Mar 2007, 23:32 »

Fantastisk kamp. Arsenal blev spillet ned ligesom alle de andre hold der har besøgt Anfield i år Smiley
.Arsenal var helt væk og længe siden jeg har set dem så ringe.. Det er også credit til vores spillere som spillede rigtig godt og det lover godt for Champions League.

Crouch var helt fantastisk, og det glædede mig at se at vi ku uden Gerrard som havde en ringe kamp i forhold til hans normale standarder Smiley

Fedt at Agger scorede iøvrigt  Thumbs Up

Pennant blir også bedre og bedre for hver gang syns jeg og han begynder at ligne en god investering Smiley

Mascherano var en klippe defensivt og når han får flere kampe under bæltet får vi også ham at se som en kreatør Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

arsenalistic
Manager

« Svar #107: 31 Mar 2007, 23:35 »

Fantastisk kamp. Arsenal blev spillet ned ligesom alle de andre hold der har besøgt Anfield i år Smiley
.Arsenal var helt væk og længe siden jeg har set dem så ringe.. Det er også credit til vores spillere som spillede rigtig godt og det lover godt for Champions League.

Crouch var helt fantastisk, og det glædede mig at se at vi ku uden Gerrard som havde en ringe kamp i forhold til hans normale standarder Smiley

Fedt at Agger scorede iøvrigt  Thumbs Up

Pennant blir også bedre og bedre for hver gang syns jeg og han begynder at ligne en god investering Smiley

Mascherano var en klippe defensivt og når han får flere kampe under bæltet får vi også ham at se som en kreatør Smiley

Længe siden du har set Arsenal så... det er en skændsel pt. Gejst er ikke eksisterende og det begynder at ligne en oprydning til sommer, håber jeg. Men igen, i ti år har vi sagt det: Wenger knows.

Go you Gunners!

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #108: 01 Apr 2007, 00:16 »

Længe siden du har set Arsenal så... det er en skændsel pt. Gejst er ikke eksisterende og det begynder at ligne en oprydning til sommer, håber jeg. Men igen, i ti år har vi sagt det: Wenger knows.

Til sommer får de jo osse Bendtner tilbage... og hvis gejsten er der til den tid, vil der komme lidt sejre til dem igen Wink Opstemt

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #109: 01 Apr 2007, 08:19 »

crash and burn scousers, crash and burn......

Det hører ikke hjemme her... Er der ikke Arsenaltråd hvor du kan få afløb for frustrationerne...

You'll Never Walk Alone.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #110: 01 Apr 2007, 10:25 »

Det hører ikke hjemme her... Er der ikke Arsenaltråd hvor du kan få afløb for frustrationerne...

slap da lige af... så vidt jeg husker var du heller ikke selv så fin med dine udtalelser efter United havde vundet med 0-1 over lfc.. Wink

være da i stedet for glad for at det lykkes jer at vinde kampen om bronze Opstemt

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #111: 01 Apr 2007, 11:30 »

slap da lige af... så vidt jeg husker var du heller ikke selv så fin med dine udtalelser efter United havde vundet med 0-1 over lfc.. Wink

være da i stedet for glad for at det lykkes jer at vinde kampen om bronze Opstemt
Jeg er afslappet Peace Men jeg diskuterede den famøse kamp mellem Lfc - Man Scum i en kamptråd.. Gider da ikk gå ind i en Man Utd tråd og svine dem til Peace

You'll Never Walk Alone.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 01 Apr 2007, 11:32 »

hvorfor er det lige at alle siger LFC har vundet bronze, der er desværre en del runder tibage endnu, så intet er da afgjort.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #113: 01 Apr 2007, 11:33 »

Tror bare han mener at vi nok havde tabt bronzen hvis vi ikke havde vundet kampen...
Så derfor var det en meget vigtig kamp..
Selvfølgelig har vi ikk vundet bronzen, men jeg tror vi gør det nu Smiley

You'll Never Walk Alone.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 01 Apr 2007, 11:39 »

hvorfor er det lige at alle siger LFC har vundet bronze, der er desværre en del runder tibage endnu, så intet er da afgjort.

Nemlig, og vi kan ikke engang afgøre det selv endnu...

Men om vi slutter 3er eller 4er er for mit vedkommende komplet ligegyldigt. Det er CL det handler om nu, og hvis det skal medføre at vi slutter nr 4 i ligaen istedet for nr 3, ja so be it.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #115: 01 Apr 2007, 11:45 »

Jeg tror på vi kan vinde CL igen i år Smiley

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #116: 03 Apr 2007, 23:28 »

... Og vi tog et kæmpe skridt mod semifinalerne i aften... Der bør ikk ku herskes nogen som helst tvivl om at vi går videre nu.

Fantastisk præstation her til aften. 3 meget flotte mål, Riise's mål som vi kender dem og opspillet til de to andre var fantastisk. Især Crouch's mål var i særklasse flot opspil til scoring.

Nu skal vi bare køre bølgen videre og tage Reading på lørdag. Det ser godt ud for øjeblikket Smiley

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #117: 03 Apr 2007, 23:29 »

Iøvrigt er jeg ikke i tvivl om at Mascherano blir en fantastisk spiller i Liverpool. Han er simpelthen et fantastisk indkøb Smiley

You'll Never Walk Alone.

Emillionaire
Gæst

« Svar #118: 04 Apr 2007, 00:28 »

Iøvrigt er jeg ikke i tvivl om at Mascherano blir en fantastisk spiller i Liverpool. Han er simpelthen et fantastisk indkøb Smiley

ja, han er jo selvfølelig verdens bedste skraldemand selv bedre end Viera

ærgeligt at han ikke skiftede til Inter  Ubeslutsom Græder

Zone 43
Manager

« Svar #119: 04 Apr 2007, 00:53 »

ærgeligt at han ikke skiftede til Inter  Ubeslutsom Græder

Du mener vel. Dejligt, at han ikke skiftede til Inter Opstemt

En skam, at han ikke fik så meget spillede for Hammers. For han ser fan'me god ud på den midtbane..

Grats med gårdagens sejr i Holland Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010